PDA

View Full Version : wat zegt die ring announcer van Pride nou ?



HUNEBED
10-08-2006, 19:09
zat net weer ff die critical countdown absolute te kijken en iets wat me al langer achter de oren krapt, wtf zegt die ring announcer nou bij sommige vechters achter hun naam aan, dus <vechtersnaam> en dan iets wat klinkt als "sendasational".... 'dacht het bij K-1 ook wel 's gehoord te hebben

iemand hier die weet ze zeggen / bedoelen ? toch niet zoiets als "...de sensationele vechter" of wel ?
dank U

Nickuraba
10-08-2006, 21:22
volgensmij heb je je eigen vraag beantwoord ;)

maargoed ik weet ook niet alles dus het zou heel goed kunnen dat ook ik het bij het verkeerde eind heb

chief108
11-08-2006, 01:42
zat net weer ff die critical countdown absolute te kijken en iets wat me al langer achter de oren krapt, wtf zegt die ring announcer nou bij sommige vechters achter hun naam aan, dus <vechtersnaam> en dan iets wat klinkt als "sendasational".... 'dacht het bij K-1 ook wel 's gehoord te hebben

iemand hier die weet ze zeggen / bedoelen ? toch niet zoiets als "...de sensationele vechter" of wel ?
dank U
in het japans is het erg normaal om engels te verbasteren...

op z'n hondjes zeg je in 't japans Doggu-stylu (doggoe styloe/ doggy style)

don't even ask waarom ik dat weet.... :wink:

ashi76
11-08-2006, 01:50
don't even ask waarom ik dat weet.... :wink:

Waarom weet jij dat ???

:mrgreen:

The Maniac
11-08-2006, 12:50
ze zeggen sensastieno nji jo des

HUNEBED
11-08-2006, 18:45
en dat betekent ?

The Maniac
12-08-2006, 10:27
vaak een opsomming voor: pride's vechter de one and only wanderlei silva je kan het ook voor soortgelijke termen interpreteren.