PDA

View Full Version : Maandag @ team Dekkers: Yoddenchai Sitpholek



Highline
16-08-2006, 11:58
Komende maandag vindt er een seminar plaatst bij team dekkers van Yoddenchai Sitpholek. Het is eenmalig van 1900 uur tot 2030, voor iedereen toegankelijk en als het goed is, is het gratis. de mensen die interesse hebben en meer willen weten moeten mij maar ff een pm sturen

http://www.strikezonedortmund.eu/53956797a5141d304/b5395679820076843c2.jpg

Ramon Dekkers en Yoddenchai Sitpholek

Highline
16-08-2006, 12:06
wat extra info:

Yoddenchai Sitpholek fights 58 till 63 kilo 32 years

332 fights 222 win 71 loses 39 draws

start fighting with his 6 years of age (first fight win)

champion isaan
champion Chonburi
Champion north Thailand
former number 1 Lumpini stadium
former number 1 Ratchadamnoen stadium

Highline
16-08-2006, 22:29
kost 10 euro voor mensen van buiten de sportschool ;)

Highline
16-08-2006, 23:02
Wel vet, maar denk dat voor veel mensen de maandagavond niet echt goed uitkomt.

nee idd, maandag avond van 7 tot half 9 is ook wedstrijd training, maar eventuele andere kunnen dan ook meetrainen dus. het is niet echt een seminar maar toch :)

PigDog
17-08-2006, 04:02
Heb ik weer....................

:x

sitpholek
17-08-2006, 08:54
Hallo Ramon, Hier Frank uit Pattaya Thailand. Pas een beetje op die vechter van mij. Hij is de eerste keer in Nederland. Hij maakt een Muaythai promotie tour door Europa. Hij blijf tot half September rondtouren in Europa.
Hij zou graag nog een gevecht willen doen in Europa voordat hij terug gaat naar Sitpholek in Pattaya Thailand. Zo als je (Of iemand) iets weet voor een gevecht voor hem laat het even weten.
[email protected]

Frank

Justinian
17-08-2006, 10:55
Leuk dat je hier post Frank. Ik zie je volgende week weer in Pattaya, ben nu ff met m'n gezin aan het relaxen in Koh Samed ;) Van m'n bezoek aan je sportschool volgt hier na m'n vakantie een verslag, het is me tot nu toe in ieder geval erg goed bevallen.

Evilman
17-08-2006, 20:54
mooi eindelijk eens iets om de hoek hier.
maarreh.. wat is t nou eigenlijk? die anderhalf uur voor n 10tje?

geen seminar wel seminar?
of is t gewoon om keer te trainen met die thai erbij?

MenKat
17-08-2006, 22:56
mooi eindelijk eens iets om de hoek hier.
maarreh.. wat is t nou eigenlijk? die anderhalf uur voor n 10tje?

geen seminar wel seminar?
of is t gewoon om keer te trainen met die thai erbij?

HAHAHA.... :roll: Wel lachen....

Highline
18-08-2006, 15:15
die thai geeft les en als je niet bij team dekkers hoort betaal je idd 10 euro ;)

PigDog
18-08-2006, 16:52
Zonder thai betaal je bij team Dekkers trouwens ook een tientje......

Highline
18-08-2006, 22:12
Zonder thai betaal je bij team Dekkers trouwens ook een tientje......

daarom, dus zij betalen gewoon voor een losse les ;)

offtopic: alles goed daar attila? vrouwtje en kids al langs geweest?

Highline
21-08-2006, 14:33
voor de mensen die interesse hadden, het gaat niet door vanavond! het is verzet naar 6 september!

Highline
06-09-2006, 22:33
Vanavond was hij er dan yoddenchai sithpolek! helaas kon deze man niet echt engels waardoor het lesgeven meoilijk was waardoor hij zich alleen met het clinchen en het padwerk bezig heeft gehouden. Helaas heb ik hier zelf niet aan mee konden doen (het waren de b en a klassers) maar evengoed heb ik ervan genoten om deze man eens in het ecth te zien.

Mijn (vakantie)maatje payap was er ook dus ook met hem heb ik een superavond beleefd. Gezellig kletsen over de sport en over de vechters die er vanavond waren. super gezellig

ook geronimo de groot en zijn vader waren er. wat een super talent die jongen. Hij ging met Yoddenchai op de pads en dat jochie heeft ecth veel kracth en een hele goede techniek. die gaat het nog letterlijk en figuurlijk ver schoppen.

Tevens was er fmach van het k-1 forum. Een duitse manager/promotor die yoddenchai begeleide en kamal el amrani en stefan leko. Aardige kerel met hele grote toekomstplannen!

Al met al het was super, ik had alleen graag iets meer van yoddenchai willen leren maar het is niet anders, toch is het voor mij een topavond geweest!

hopelijk zien we yoddenchai ook nog in nl aan het werk!

PigDog
07-09-2006, 08:51
Komende maandag vindt er een seminar plaatst bij team dekkers van Yoddenchai Sitpholek. Het is eenmalig van 1900 uur tot 2030, voor iedereen toegankelijk en als het goed is, is het gratis. de mensen die interesse hebben en meer willen weten moeten mij maar ff een pm sturen


Eigenlijk kwam het er dus op neer dat het niet komende maandag was, geen seminar (geen engels), niet gratis en niet voor iedereen toegankelijk.

Goh............................................... .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ....leuk!

:wink:

Evilman
07-09-2006, 20:47
Vrij weinig gemist dus :wink:
volgende keer lekr MF dag
.. nog keer manhoef .. overeem erbij?

Ik zag trouwens ergens hem trainen met Fedor :o
in voorstukjes van gevecht tegen Kharitonov

Highline
07-09-2006, 20:57
Eigenlijk kwam het er dus op neer dat het niet komende maandag was, geen seminar (geen engels), niet gratis en niet voor iedereen toegankelijk.

Goh............................................... .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ....leuk!

:wink:

je baalt gewoon omdat je e rniet bij kon zijn ;)

payap
07-09-2006, 22:57
evilman :


Vrij weinig gemist dus

moet je teleurstellen want je wel wat gemist. tenmisnste als je met yoddenchai aan de gang was gegaan.

Yoddenchai ging met enkele vechters in de weer op de pads en met het clinchen in de aanwezige ring en deze moesten er aardig aantrekken.


maar voor meer moeten jullie ff wachten tot de royal rumble van oktober waar een stukje in Ram Muay komt hier over.

PigDog
08-09-2006, 08:20
Eigenlijk kwam het er dus op neer dat het niet komende maandag was, geen seminar (geen engels), niet gratis en niet voor iedereen toegankelijk.

Goh............................................... .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ....leuk!

:wink:

je baalt gewoon omdat je e rniet bij kon zijn ;)

Je kent me................. :D