PDA

View Full Version : zaterdag 30 september 2006 3e grapplingtoernooi



Impulse
16-08-2006, 15:15
Jawel mensen, het is weer zover!!!!

zaterdag 30 september 2006 wordt er voor de 3e keer grappling toernooi bij Budo Academy Ede gehouden. Dit is tevens ook de laatste wedstrijddag.

Er kan nu ingeschreven worden!
Dus allen ( dus ook beginners ) schrijf je in!!
Dat kan via http://www.yoseikan.nl/?action=inschrijf

Vul bij gewicht niet de gewichtklasse in maar je eigen juiste gewicht!!
Het is van groot belang dat deze gegevens juist worden ingevuld.

ADRES : Budo Academy Physical, ingang bij Sportcentrum Physical, Vening Meineszstraat 7, 6717AJ te EDE

CONTACTPERSONEN` : Edgar Kruyning en Andre van Geresteijn

DATUM : zaterdag 30 september 2006

WEGING en AANVANG : weging 10.00 uur (wees op tijd!!!) aanvang 11.00 uur

Deelname kosten: : € 10,00


Voor regels zie http://grappling.yoseikan.nl/nl/index.htm

Nopain
16-08-2006, 15:29
cool , meedoen dus , was toch 23 september ?

Impulse
16-08-2006, 16:28
cool , meedoen dus , was toch 23 september ?

was eerst de planning voor de 23e maar het is dus een weekje verschoven :wink:

sebastiaan
16-08-2006, 21:23
Einderlijk! Snel de trainingen weer in de overdrive en Gi's de kast in!!
Als ik nu beetje mooire prestaties kan neerzetten dan de vorige keren ben ik helemaal gelukkig! :)

daafit
17-08-2006, 08:05
heb er zin in, ede is altijd relaxed sfeertje!

Impulse
18-08-2006, 11:12
TTT

Impulse
21-08-2006, 16:32
TTT

Impulse
05-09-2006, 17:56
Vergeten jullie je niet in te schrijven?! :D

Roob
12-09-2006, 21:57
Komt er bij voldoende inschrijvingen een -60 klasse? :?

Impulse
12-09-2006, 22:01
Komt er bij voldoende inschrijvingen een -60 klasse? :?

Het is geen officiele gewichtsklasse maar bij voldoende inschijvingen is er een mogeljikheid voor een -60. Anders moet je meedraaien in de -65

The Bulldog
12-09-2006, 22:06
ik kom even kijken als de tijd het toelaat...

Impulse
12-09-2006, 22:20
Mannen en vrouwen, vergeet niet in schrijven!!!!

HUNTER
12-09-2006, 22:51
heb er weer zin in...... denk dat we weer met een leuke afvaardiging gaan komen!

Impulse
12-09-2006, 22:56
heb er weer zin in...... denk dat we weer met een leuke afvaardiging gaan komen!

Das mooi!! :D inschrijven die hap!!! :wink:

mama
12-09-2006, 22:59
shit ik moet werken
kan er niet bij zijn

Impulse
12-09-2006, 23:01
shit ik moet werken
kan er niet bij zijn

:( das jammer, maar het moet ook gebeuren.

d0d0
12-09-2006, 23:25
Yoooo snel ff afvallen en me inschrijven :D

d0d0
12-09-2006, 23:32
Komen er trouwens weer mensen beeldmateriaal maken??
Zou leuk zijn als er weer eens een HL van Grappling kwam..

De man van 14K
13-09-2006, 09:02
wat zijn de regels bij het grapplen eigenlijk?

Christophe
13-09-2006, 12:19
Mannen en vrouwen, vergeet niet in schrijven!!!!

:D Wil do! Heb een lijstje ophangen waar de Exit-geïnteresseerden zich kunnen aanmelden. Ik stuur je de gegevens rond de 23ste door(=weekje op voorhand), okay?!

Ik kijk er in ieder geval weer erg naar uit! :wink:

Christophe
13-09-2006, 12:21
Trouwens, de regels kan je gewoon op de website van Yoseikan checken. Volg de link: http://www.yoseikan.nl/?action=grapplingregels

jojo
13-09-2006, 12:31
hoeveel meiden hebben zich al aangemeld?

Christophe
13-09-2006, 12:32
hoeveel meiden hebben zich al aangemeld?

Nog niet genoeg! :wink:

Impulse
13-09-2006, 12:38
hoeveel meiden hebben zich al aangemeld?

Nog niet genoeg! :wink:

Inderdaad nog niet genoeg. Dus jojo schrijf je in :wink:

jojo
13-09-2006, 12:41
whaha ik heb dat nog nooit gedaan :lol:
we komen wel met de sportschool dus ik zal nog ff kijken heb pas weer 2 of 3x meegetraint met het freefight dus ben benieuwd als ik meedoe in hoeveel klemmen ik word gelegd :wink:
is ook wel een leuke sport trouwens kijken in hoeveel verschillende klemmen je zelf word gelegd daar hoef je niet eens voor te trainen :lol:

Ben
13-09-2006, 18:58
:lol: cristhope je zet je toch wel in voor de dames he amigo

Andre
13-09-2006, 22:00
Kijk voor de regels in beeld op http://grappling.yoseikan.nl/nl/index.htm

Andre

Christophe
14-09-2006, 12:15
:lol: cristhope je zet je toch wel in voor de dames he amigo

Je kent me hé Ben, alles om een medemens te helpen! :wink:

Ben
14-09-2006, 21:36
:lol: je gaat zeker ook naar amersfoort he amigo naar de ronde miss kijken

Triker
14-09-2006, 21:51
Eens kijken of ik in Ede nog een paar kiekjes kan maken ;)

MissGG
15-09-2006, 08:05
Ede?? Deze topic gaat over Amersfoort.. Ga je foto'd maken in Amersfoort??

Ik heb in ieder geval wel zinin zondag!! Tot dan allen!!

Jeru
15-09-2006, 08:47
Lekker en slim gaan dus idd niet samen :?

Jochem
15-09-2006, 08:49
volgens mij ben jij degene die het miste jeru ;)

Christophe
15-09-2006, 11:04
:lol: je gaat zeker ook naar amersfoort he amigo naar de ronde miss kijken

Waar zie je me voor aan kerel, ik kom voor Niek natuurlijk! :lol:

Die rondemissen zal ik de avond voordien wel checken als ik met Aram in Amsterdam ga stappen! :wink: Als er nog mensen zin hebben om mee te gaan, of een leuk feestje weet ...

Jeru
15-09-2006, 12:21
volgens mij ben jij degene die het miste jeru ;)

gelukkig ben ik dan ook heel erg lekker :mrgreen:

MissGG
15-09-2006, 13:27
Lekker en slim gaan dus idd niet samen :?

Als je mij bedoelt meneer Jeru dan moet je even lezen wat er twee stukjes naar boven staat.. Of jij moet ongelooflijk lekker zijn met een hersencel of 5,of je bent een dikke trol met een ontzettend goed stel hersenen.... :wink:

Kies maar

Impulse
15-09-2006, 15:58
Ede?? Deze topic gaat over Amersfoort

jep ede, zie kopje van het forum, :wink:

MissGG
15-09-2006, 16:59
Hahaha ja ik zag het later ook pas en probeerde me er nog tussenuit te lullen maar ach... ik gun die mannen ook zo hun plezier ;)

On topic!! Ik ga zeker ff kijkje nemen!!
Meedoen heeeeeel mss..

Impulse
15-09-2006, 17:04
Hahaha ja ik zag het later ook pas en probeerde me er nog tussenuit te lullen maar ach... ik gun die mannen ook zo hun plezier ;)

On topic!! Ik ga zeker ff kijkje nemen!!
Meedoen heeeeeel mss..

De weging is om 10 tot 11 uur, dus tussen die tijd kan je je nog bedenken om mee te doen. Ik schijf je zo erbij :D

mama
15-09-2006, 18:58
Sandy, welke meiden doen er aan mee?

Impulse
15-09-2006, 19:05
Sandy, welke meiden doen er aan mee?

Wil je het echt weten?? Er is tot nu toe 1. Waar zijn de meiden???????? :cry:

Jeru
15-09-2006, 19:11
Sandy, welke meiden doen er aan mee?

Wil je het echt weten?? Er is tot nu toe 1. Waar zijn de meiden???????? :cry:

Nou Yasmin kun je in ieder geval al doorstrepen :wink:
http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=25590

Impulse
24-09-2006, 13:25
volgende week zaterdag is dan zover. Dus als je je nog niet hebt ingeschreven, doe het nu http://www.yoseikan.nl/?action=inschrijf

Voor de regels http://grappling.yoseikan.nl/nl/index.htm

Christophe, waar blijven je inschrijvingen? :wink:

Justinian
24-09-2006, 14:25
Sandy, welke meiden doen er aan mee?
Ik vind dat jij mee moet doen, dan zorg ik wel voor wat foto's :lol:

mama
24-09-2006, 14:44
Sorry Roy ik moet werken........
nee ff serieus..... wat heb ik in te brengen na 4 lessen bjj?
bar weinig. En mijn conditie is nog ver beneden vriespunt. Nee wil graag heel blijven. Misschien ooit...... bij bejaardengrappling

Jochem
24-09-2006, 19:57
ik heb 2 dames ingeschreven in de -65 klasse, dus je hebt iig wat tegenstand.

groeten

mama
24-09-2006, 20:05
hahaha -65
dan moet je nog een jaar of wat wachten. want dat gewicht ga ik never nooit redden.
nee ik heb daar niets te zoeken

MissGG
24-09-2006, 20:26
Sorry Roy ik moet werken........
nee ff serieus..... wat heb ik in te brengen na 4 lessen bjj?
bar weinig. En mijn conditie is nog ver beneden vriespunt. Nee wil graag heel blijven. Misschien ooit...... bij bejaardengrappling

En daarna gaan wij borrelen he mama??

mama
24-09-2006, 20:28
yeps idd.
;)

jojo
24-09-2006, 21:19
ik heb 2 dames ingeschreven in de -65 klasse, dus je hebt iig wat tegenstand.

groeten

welke dames?
kun je trouwens op de dag zelf ook nog inschrijven?

Jochem
24-09-2006, 21:44
vers bloed ;)

Marjolein en Yvonne.

MissGG
25-09-2006, 10:37
Ik kan er helaas niet meer bij zijn, had graag wllen kijken maar er moet gewerkt worden... :(

Impulse
29-09-2006, 17:52
Grapplers!!

Als jullie je nog niet hebben ingeschreven via http://www.yoseikan.nl/?action=inschrijf dan kan dit nog tot vanavond 21.00 uur :!:

Maupie
29-09-2006, 20:34
ik kan er helaas niet bij zijn ivm werk.

Veel succes allemaal !

payap
30-09-2006, 17:53
Was weer top vandaag. en drukker dan ooit te voren. duurde tot half 5 vandaag.

Hoop mooie partijen weer kunnen zien. Oa Jochem tegen Anthony Hardonck was een spannende pot zeg !

Justinian
30-09-2006, 17:57
Was weer top vandaag. en drukker dan ooit te voren. duurde tot half 5 vandaag.

Hoop mooie partijen weer kunnen zien. Oa Jochem tegen Anthony Hardonck was een spannende pot zeg !
Wie heeft die partij gewonnen (en hoe)?

Iggy
30-09-2006, 18:41
hoe heeft angelo gym het gedaan dan?

RNLMC
30-09-2006, 19:01
Was weer top vandaag. en drukker dan ooit te voren. duurde tot half 5 vandaag.

Hoop mooie partijen weer kunnen zien. Oa Jochem tegen Anthony Hardonck was een spannende pot zeg !
Wie heeft die partij gewonnen (en hoe)?

jochem op punten dacht ik

Dennuz
30-09-2006, 19:14
hoe heeft angelo gym het gedaan dan?

Eeurm, Ruben geloof ik 1 partij verloren van Harry..
Harry is 1e geworden in zijn poule.

Joost en ik zaten bij elkaar in de poule en beide 3 gewonnen en 3 verloren..

Danny weet ik niet precies wat ie gedaan heeft..

Patrick, heeft iig. 1 partij gewonnen, en hoorde dat hij in de laatste partij een flinke glip in zijn kin had..

Moien (Weet niet of ie voor Angelo of Martijn de Jong uitkwam) is 2e geworden is zijn poule..

Chris, weet ik ook niet precies wat ie gedaan heeft, heeft iig. wel goed gedraaid de partijen die ik gezien heb...

Wouter geloof ik 2 gewonnen en 3 verloren ofzo, of andersom...

Kan best zijn dat er sommige dingen niet kloppen, weet het ook niet meer precies van iedereen... Maybe dat Justi het weet of de jongens zelf..

Triker
30-09-2006, 19:39
LOL, het was af en toe ook zo'n volle bak op diverse matten dat je ogen te kort kwam ;)

Justinian
30-09-2006, 19:46
Ruben heeft 1 partij op punten verloren van Harry. Harry is uiteindelijk eerste geworden in zijn gewichtsklasse en Ruben tweede. Beiden wisten een aantal partijen erg mooi te winnen met armklemmen en sankaku’s. Prachtig om te zien. Harry maakte ook nog een geweldige takedown - vanuit guilotine, tussen de benen door pakken en uittillen; hebben we dat dus niet voor niks getraind ;). Danny, het andere broertje van Ruben en Harry, sowieso 1 partij gewonnen en 1 partij in de allerlaatste seconde van de partij verloren op punten. Erg goed aangezien het de eerste keer was dat Danny aan wedstrijden mee deed.
Dan Patrick Bezoen die na een hele tijd weer aan een toernooi mee deed (met de gevorderden). Het ging aan het begin wat stroef. Tijdens zijn eerste partij moest hij tegen iemand van Exit (Ken ofzo?), die een nieuwe dimensie aan het begrip ‘pulling guard’ gaf door maar meteen te gaan zitten en op zijn kont richting Patrick te schuiven :lol: Ik was ‘geschokt’ en moest tegelijkertijd erg lachen om deze actie, het zag er nogal komisch uit. Verder deed onze Belgische vriend het overigens voortreffelijk; hij pakte punten en had vrijwel de hele partij de controle ;) Patrick wist een partij overigens erg mooi te winnen, maar die heb ik helaas niet gezien omdat ik Danny aan het coachen was.
Joost en Dennuz allebei top geknokt en mooie submissions gescoord! Dennuz scoorde op een gegeven moment een sankaku (zoals geoefend) en volgens mij een andere partij met een armklem. Dennuz maakt ook een hele fraaie armklem. De score Joost vs Dennuz is nu 1-1 ofzo? :lol:
Moien is van de sportschool van Martijn de Jong, maar aangezien hij ook regelmatig bij ons traint en Martijn er vandaag niet bij kon zijn heb ik hem ook gecoacht. De eerste partij verloor Moien helaas van forumbroeder Flipper (Arno Rotgans) op een beenklem. De partij erna won hij volgens mij met een sankaku/armklem, de partij daarna middels een armklem en ook zijn laatste partij wist Moien te winnen (kan zijn dat de volgorde iets anders is; alleen de eerste partij heeft Moien verloren). Verder nog een partij vrij geloot. Moien en Arno beide dus drie partijen gewonnen en 1 partij verloren.
Wouter Glimmerveen deed het ook best aardig. Zoals Dennuz al aangaf heeft hij een paar partijen gewonnen en een paar verloren. Wouter moet eigenlijk iets vaker grondtraining komen doen ;) Qua kracht hoeft hij zich in ieder geval niet druk te maken, want dat zit wel goed. Chris Ballas (Boem Boem) tenslotte. heeft voor zover ik weet een paar partijen gewonnen en een paar partijen verloren.

Gary
30-09-2006, 19:46
LOL, het was af en toe ook zo'n volle bak op diverse matten dat je ogen te kort kwam ;)

Dacht al dat ik je zag, wanneer kunnen we je fotos verwachten ? :)

Iggy
30-09-2006, 19:50
lekkere dag dus voor angelogym

Triker
30-09-2006, 19:58
LOL, het was af en toe ook zo'n volle bak op diverse matten dat je ogen te kort kwam ;)

Dacht al dat ik je zag, wanneer kunnen we je fotos verwachten ? :)

Mijn fotookes komen niet online, die komen in de Mixfight magazine te staan. Maar er waren diverse fotofielen met hun cams aanwezig, dus ik verwacht hier nog wel enige foto's en filmpjes van hun kant!!

Justinian
30-09-2006, 19:59
lekkere dag dus voor angelogym
Ja, het was weer ouderwets gezellig en de prestaties mochten er mijns inziens ook zijn. Eigenlijk zouden we er met nóg een vechter staan (Jordy), maar hij was een paar minuten te laat en ik was zo slaperig en dacht dat we compleet waren :oops: Sorry Jordy, maak het nog wel goed ;)

backfist
30-09-2006, 20:49
worden alle uitslagen binnenkort nog gepost?

alvast bedankt,

:)

payap
30-09-2006, 21:04
Jochem won van Anthony Hardonck.

Impulse
30-09-2006, 21:18
Pfffff wat een lange dag, wat een hoeveelheid deelnemers, ik ben kapot!

Was weer gezellig, leuk om weer bekende te zien. Alle winnaars nogmaals gefeliciteerd. De uitslagen worden zo snel mogelijk op de site gezet. we motte eerst nog bijkomen van deze gekke dag :wink:

Jochem
30-09-2006, 21:24
De resultaten van Gracie Barra/Pardoel sports...


Willem: Met zijn judo-ervaring en goede beheersing van de basis van BJJ, Weet Willem alle wedstrijden in zijn poule te winnen. Een iets te enthousiaste aanval zorgt ervoor dat hij in de halve finale verliest van de latere winnaar. Nog even doorbijten, en toen toch nog 3e van de dag. Dit was voldoende om de nederlandse titel bij de beginners binnen te slepen, na nog geen jaar grondwerk trainen!

Jos : 2e van de dag in de -76 beginnersklasse. Jos deed zijn partijen perfect volgens het boekje. Goede basis technieken, posities maken en wedstrijden winnen. Alleen dezelfde jongen van wie Willem verloor, bleek nog een maatje te groot. Deze jongeman heeft tot een half jaar geleden nooit aan vechtsport gedaan, en bewijst hiermee de kracht van ons team.

Marjolein: Is een pittige dame die ons team pas sinds een maand versterkt. Menig jongen maakt ze het zwaar met haar fysieke kracht en judo-ervaring. Ze gaat er dan ook vandoor met een 3e plaats, van de 11 deelneemsters.

Maarten : Maarten was het jaar hiervoor 2e in de eindstand om de titel nederlands kampioen beginners, door een blessure helaas niet 1e. Nu al begint hij zijn fysieke kracht en aanvallende vechtersmentaliteit zich uit te betalen in resultaten bij de -76 gevorderden. Een derde plek viel hem deze keer ten deel. En dan te bedenken, dat de vechters in zijn klasse qua niveau tot de europese top horen.

En ten slotte Ik. won alles in mijn poule, welke bestond uit een mix van -100 en -110 kilo vechters. Hierna moest ik in de finale tegen een van Nederlands betere grondvechters, Anthony Hardonck. Voor degenen die hem niet kennen, deze man is 2 meter lang en weegt 110 kilo puur spieren. Na een volgens omstanders spannende partij wist ik met een minimale marge de partij te winnen, en hiermee mijn nederlandse titel in de -100 kilo gevorderden kleur te geven.

Daarnaast waren er nog meer vechters actief, en stond de dag voor onze vechters vol van persoonlijke overwinningen.

Al met al een geweldige dag, met goede sportieve resultaten.


En nog even... Super georganiseerd!! Ik sprak ook even met wat scheidsen, die erg complimenteus waren over de organisatie, dat het beter geregled was voor hun dan op menig gala...
Bedankt aan iedereen die het weer mogelijk maakte!!

remco pardoel
30-09-2006, 23:01
gefeliciteerd!
mooie resultaten!!

waar blijven de pics??

Triker
01-10-2006, 00:21
waar blijven de pics??

D'r moeten er genoeg zijn, ik struikelde bijna spontaan over die dingen ;)

http://www.triker.nl/070.jpg

HUNTER
01-10-2006, 11:22
yeah!!!

Altijd leuk zo'n toernooi. Lekker weer veel spierpijn... en eindelijk eens eerste geworden!

de winnaars van het klassement zijn, voor zo ver ik weet, de volgende:

Gevorderden:
-65: Remco v Baardewijk
-70: Sebastiaan Munter
-76: Wim Deputter
-83: Christophe Deferme
-91: Hans Stringer
-100: Jochem Branderhorst
-110: Antoni Hardonk
Dames:
- Suzanne (?)

Beginners:
-65: Nikolai Dimitrov
-70: Darwin
-76: Willem Peters
-83: Sebastiaan Mook
-91: Mouradov (?)
-100: ?
Dames: Marissa

jojo
01-10-2006, 11:30
was een gezellige dag en ik ben weer een paar klemen rijker geworden hahaha :lol:

Ronald
01-10-2006, 11:33
Een hele hoop forumbroeders die in de prijzen zijn gevallen. Gefeliciteerd allemaal :D .

Jeru
01-10-2006, 11:42
Gefeliciteerd Hunter!!



Beginners:
-76: Willem Peters


Dit is toch niet dé Willem Pe(e)ters van Cadu hè? :wink:

fireblade900
01-10-2006, 13:28
Jeru wrote : Dit is toch niet dé Willem Pe(e)ters van Cadu hè?

Nope dat is de Willem Peters van Gracie Barra, Flamingo gym :lol: o.l.v. Jochem Branderhorst

Het was weer een topdag gister.
Ik hoop ook dat nu de Nederlandse kampioenen bij de beginners bekend zijn we volgend jaar weer een grotere groep gevorderden krijgen.
Het lijkt mij een goed idee om het verplicht te stellen dat als je in de top 3 eindigt bij de beginners (aan het eind van het jaar) je automatisch doorstroomt naar de gevorderden. Zo krijg je wat meer ruimte in de beginnerspool en krijgen andere mensen hier ook een kans. En de groep gevorderden kan zo ook verder groeien.

Super ook dat een topper als Anthony Hardonk meedoet aan dit soort evenementen. Was het iemand trouwens opgevallen dat de Nederlands kampioen Japans jiu jitsu (Gert-Jan Hofland) ook meedeed in de klasse -91kg ?

Mighty Me
01-10-2006, 14:02
Als iemand fotokes heeft of weet en site waar die op staan zou die dat dan hier willen posten
vriendelijk bedankt

Gary
01-10-2006, 16:55
http://www.dailymotion.com/gary_amsterdam/video/xg87o_ede2


hier filmpje van mij, -76 beginners

remco pardoel
01-10-2006, 17:59
Mannen gefeliciteerd
dan zie je dat het harde werken en alle inzet niet voor niks is geweest!!

remco pardoel

backfist
01-10-2006, 18:17
http://www.dailymotion.com/gary_amsterdam/video/xg87o_ede2


hier filmpje van mij, -76 beginners

netjes,

meer filmpjes zijn altijd welkom

Zanshin
01-10-2006, 18:30
Iedereen gefeliciteerd met hun behaalde resultaten. Het was een top dag, gezellige sfeer en een hoop partijen gedraaid :D . Werd vanmorgen alleen wakker met flink wat spierpijn :D , ik kijk alweer uit naar het volgend seizoen.

Nopain85
01-10-2006, 19:10
http://www.dailymotion.com/gary_amsterdam/video/xg87o_ede2


hier filmpje van mij, -76 beginners

Ey , ik was die 2de gast waar je van won , gefeliciteerd man en een mooi filmpje.

Na die wedstrijd tegen gary ben ik gestopt , had al last van een rug blessure en wou het gewoon proberen en toen kwam er nog bij dat ik zwaar duizelig werd. ( dit is geen excuus :) ).

was een goed en druk toernooi!

Gary
01-10-2006, 21:22
@nopain85
Waarom trok je geen guard toen je die guillotine had? hij zat echt zwaar en je had me zelfs bij me nek opgetild en neergeslamd! Jammer van je blessure, volgende keer misschien rematch ;)


En zijn er mensen die mijn partij met Willem Peters op hebben genomen? Ik zie op mijn eigen filmpje mensen op de achtergrond filmen nml.... Het zou leuk zijn om hem compleet te hebben aangezien mijn batterijen het begaven :(

Nopain85
01-10-2006, 22:20
@nopain85
Waarom trok je geen guard toen je die guillotine had? hij zat echt zwaar en je had me zelfs bij me nek opgetild en neergeslamd! Jammer van je blessure, volgende keer misschien rematch ;)


En zijn er mensen die mijn partij met Willem Peters op hebben genomen? Ik zie op mijn eigen filmpje mensen op de achtergrond filmen nml.... Het zou leuk zijn om hem compleet te hebben aangezien mijn batterijen het begaven :(

LOL , meen je dat nou ? ik slamde je juist omdat ik dacht dat die guillotine niet goed zat .

Achja je hebt mooi gewonnen , zat leuke actie in de wedstrijd en een rematch zou zeker cool zijn :) .

Wolverine
02-10-2006, 09:52
D'r moeten er genoeg zijn, ik struikelde bijna spontaan over die dingen ;)

Thanks, ben zeker dat we nog tal van andere reuze fotos zullen zien...

K

ICON
02-10-2006, 10:28
gefeliciteerd iedereen
@ jochem vette shit dat je van anthoni hebt gewonnen

sebastiaan
02-10-2006, 10:54
ohja der werd een apparte foto van de Rickson Gracie groep gemaakt,iemand die toevallig weet wat er met die foto gebeurd?(dwaalt ie ergens op een website?)

HUNTER
02-10-2006, 11:19
ohja der werd een apparte foto van de Rickson Gracie groep gemaakt,iemand die toevallig weet wat er met die foto gebeurd?(dwaalt ie ergens op een website?)

Met dank aan Triker!!
http://webdisk.planet.nl/munte094/publiek/album/diversen/071.jpg

sebastiaan
02-10-2006, 11:30
ohja der werd een apparte foto van de Rickson Gracie groep gemaakt,iemand die toevallig weet wat er met die foto gebeurd?(dwaalt ie ergens op een website?)

Met dank aan Triker!!
http://webdisk.planet.nl/munte094/publiek/album/diversen/071.jpg

haha,cool,danke!

ijsbier
02-10-2006, 19:31
ohja der werd een apparte foto van de Rickson Gracie groep gemaakt,iemand die toevallig weet wat er met die foto gebeurd?(dwaalt ie ergens op een website?)

Met dank aan Triker!!
http://webdisk.planet.nl/munte094/publiek/album/diversen/071.jpg

enig idee waar ik meer fotos van het toernooi kan vinden?

HUNTER
03-10-2006, 00:04
vooral exit was oververtegenwoordigd met camera's... ;)

wellicht komt er op hun site nog een mooi collage

nikolai
03-10-2006, 14:42
bedankt voor de foto!!!

mama
03-10-2006, 14:43
en in de volgende mixfight

Christophe
03-10-2006, 15:17
waar blijven de pics??

D'r moeten er genoeg zijn, ik struikelde bijna spontaan over die dingen ;)

http://www.triker.nl/070.jpg

Hahahaha, superfoto Triker, bedankt!

Het was een echt een topdagje, heb me echt goed geamuseerd! Goede organisatie, toffe sfeer ... ik kijk al uit naar de volgende Ede!!! :wink:

Christophe
03-10-2006, 15:45
Ik hoop ook dat nu de Nederlandse kampioenen bij de beginners bekend zijn we volgend jaar weer een grotere groep gevorderden krijgen. Het lijkt mij een goed idee om het verplicht te stellen dat als je in de top 3 eindigt bij de beginners (aan het eind van het jaar) je automatisch doorstroomt naar de gevorderden. Zo krijg je wat meer ruimte in de beginnerspool en krijgen andere mensen hier ook een kans. En de groep gevorderden kan zo ook verder groeien.

Super idee!!! :D

En eigenlijk niet meer dan normaal, ik vind trouwens dat iedereen die een jaar bij de beginners heeft meegedraait (en zeker degenen die een geel T-shirt hebben behaalt) het jaar erop bij de gevorderden moet meedoen. Ze gaan het er ongetwijfeld moeilijker krijgen, maar ze gaan er onnoemelijk meer bijleren en zo gaat het niveau ontzettend hard stijgen en dat is uiteindelijk toch het doel, nietwaar?! :wink:

fireblade900
03-10-2006, 17:16
Ik zal het idee eens aan edgar mailen. Voor het geval hij het hier niet leest.

Leejunfan
03-10-2006, 20:31
Zag er goed uit Remco! Mooi filmpje Gary!



http://www.dailymotion.com/gary_amsterdam/video/xg87o_ede2


hier filmpje van mij, -76 beginners

Ey , ik was die 2de gast waar je van won , gefeliciteerd man en een mooi filmpje.

Na die wedstrijd tegen gary ben ik gestopt , had al last van een rug blessure en wou het gewoon proberen en toen kwam er nog bij dat ik zwaar duizelig werd. ( dit is geen excuus :) ).

was een goed en druk toernooi!

Nopain85
03-10-2006, 22:12
Zag er goed uit Remco! Mooi filmpje Gary!



http://www.dailymotion.com/gary_amsterdam/video/xg87o_ede2


hier filmpje van mij, -76 beginners

Ey , ik was die 2de gast waar je van won , gefeliciteerd man en een mooi filmpje.

Na die wedstrijd tegen gary ben ik gestopt , had al last van een rug blessure en wou het gewoon proberen en toen kwam er nog bij dat ik zwaar duizelig werd. ( dit is geen excuus :) ).

was een goed en druk toernooi!

THX tim , wanneer kom je weer naar bjj ?

sebastiaan
04-10-2006, 10:52
Ik hoop ook dat nu de Nederlandse kampioenen bij de beginners bekend zijn we volgend jaar weer een grotere groep gevorderden krijgen. Het lijkt mij een goed idee om het verplicht te stellen dat als je in de top 3 eindigt bij de beginners (aan het eind van het jaar) je automatisch doorstroomt naar de gevorderden. Zo krijg je wat meer ruimte in de beginnerspool en krijgen andere mensen hier ook een kans. En de groep gevorderden kan zo ook verder groeien.

Super idee!!! :D

En eigenlijk niet meer dan normaal, ik vind trouwens dat iedereen die een jaar bij de beginners heeft meegedraait (en zeker degenen die een geel T-shirt hebben behaalt) het jaar erop bij de gevorderden moet meedoen. Ze gaan het er ongetwijfeld moeilijker krijgen, maar ze gaan er onnoemelijk meer bijleren en zo gaat het niveau ontzettend hard stijgen en dat is uiteindelijk toch het doel, nietwaar?! :wink:

Dat lijkt me zeker een goed idee! Ik ga volgend jaar zeker naar de gevorderde,maar volgens mij zijn dat er trouwens wel meer,de meeste die dit jaar goed waren geeindigd geloof ik.

the monk
04-10-2006, 12:38
Antoni Hardonk! Gefelciteerd jongen, veel succes in Amerika (UFC)!

Andre
04-10-2006, 22:16
Het was weer een topdag gister.
Ik hoop ook dat nu de Nederlandse kampioenen bij de beginners bekend zijn we volgend jaar weer een grotere groep gevorderden krijgen.
Het lijkt mij een goed idee om het verplicht te stellen dat als je in de top 3 eindigt bij de beginners (aan het eind van het jaar) je automatisch doorstroomt naar de gevorderden. Zo krijg je wat meer ruimte in de beginnerspool en krijgen andere mensen hier ook een kans. En de groep gevorderden kan zo ook verder groeien.


Dat is wel de bedoeling ,maar gaat niet altijd op.
Soms doen er erg weinig mee in een bepaalde klasse en wordt er iemand kampioen die nog totaal niet toe is om in de gevorderden klasse mee te doen.
We gaan volgend jaar wel bekijken wie er zeker over gaan naar de gevorderden en verder hopen we op een eerlijke opgave van de deelnemers en trainers zelf.
Maar nieuwe ideeën om het zo eerlijk mogelijk te maken zijn altijd welkom ,mail ze a.u.b naar [email protected] bedankt voor het mee denken.


Andre

fireblade900
04-10-2006, 23:42
Erg weinig mee ? Haha, 140 deelnemers laatste keer....ik meen 4 beginners groepen in de -76kg en slechts 1 gevorderde.
Ik begrijp je punt maar voor die groepen waarin weinig deelnemers zitten (dames klasse en -100kg heren klasse), kunnen de groepen gewoon samengevoegd worden. Dit gebeurd nu ook al. Niet iedereen kon bijv. het nivo van Jochem en Anthony benaderen maar ze vochten wel tegen ze.....
Maar goed ik hoor wel wat jullie na de evaluatie besloten hebben.

Greetz M

the monk
05-10-2006, 00:30
De resultaten van Gracie Barra/Pardoel sports...


Willem: Met zijn judo-ervaring en goede beheersing van de basis van BJJ, Weet Willem alle wedstrijden in zijn poule te winnen. Een iets te enthousiaste aanval zorgt ervoor dat hij in de halve finale verliest van de latere winnaar. Nog even doorbijten, en toen toch nog 3e van de dag. Dit was voldoende om de nederlandse titel bij de beginners binnen te slepen, na nog geen jaar grondwerk trainen!

Jos : 2e van de dag in de -76 beginnersklasse. Jos deed zijn partijen perfect volgens het boekje. Goede basis technieken, posities maken en wedstrijden winnen. Alleen dezelfde jongen van wie Willem verloor, bleek nog een maatje te groot. Deze jongeman heeft tot een half jaar geleden nooit aan vechtsport gedaan, en bewijst hiermee de kracht van ons team.

Marjolein: Is een pittige dame die ons team pas sinds een maand versterkt. Menig jongen maakt ze het zwaar met haar fysieke kracht en judo-ervaring. Ze gaat er dan ook vandoor met een 3e plaats, van de 11 deelneemsters.

Maarten : Maarten was het jaar hiervoor 2e in de eindstand om de titel nederlands kampioen beginners, door een blessure helaas niet 1e. Nu al begint hij zijn fysieke kracht en aanvallende vechtersmentaliteit zich uit te betalen in resultaten bij de -76 gevorderden. Een derde plek viel hem deze keer ten deel. En dan te bedenken, dat de vechters in zijn klasse qua niveau tot de europese top horen.

En ten slotte Ik. won alles in mijn poule, welke bestond uit een mix van -100 en -110 kilo vechters. Hierna moest ik in de finale tegen een van Nederlands betere grondvechters, Anthony Hardonck. Voor degenen die hem niet kennen, deze man is 2 meter lang en weegt 110 kilo puur spieren. Na een volgens omstanders spannende partij wist ik met een minimale marge de partij te winnen, en hiermee mijn nederlandse titel in de -100 kilo gevorderden kleur te geven.

Daarnaast waren er nog meer vechters actief, en stond de dag voor onze vechters vol van persoonlijke overwinningen.

Al met al een geweldige dag, met goede sportieve resultaten.


En nog even... Super georganiseerd!! Ik sprak ook even met wat scheidsen, die erg complimenteus waren over de organisatie, dat het beter geregled was voor hun dan op menig gala...
Bedankt aan iedereen die het weer mogelijk maakte!!

Dat je weet te winnen van Antoni Hardonk, zegt mij heel veel. Dan moet je of een heel goede dag hebben gehad of gewoon enorm ervaren en goed zijn, of beide :P
Zijn er geen foto's van jullie partij? Hoe kan het dan zijn dat Antoni ned kampioen is geworden? Wat vond je van Antoni? Kan je je ervaringen met ons delen? Met ook het oog op het feit dat Antoni naar de UFC gaat om daar te knokken.
Bedankt!

ICON
05-10-2006, 07:45
jochem is inderdaad heel goed. maar hij doet t nu geloof ik n kleine 3 jaar. dus hij wordt alleen nog maar beter.

Tom
05-10-2006, 10:59
Een geslaagde dag, was zoiezo een leuk toernooi om bij te zijn als toeschouwer, lekker aan de mat zitten;) had liever zelf meegedaan maarja blessures.

Helaas deed jordy peute niet mee, maar Etienne vd Leur heeft voor ons nog een 4e plaats behaald in de -65kg :P

En jochem, ik heb nog 2 partijen van jou op video, maar die upload ik dalijk nog wel :P

Jochem
05-10-2006, 11:44
top, dat vind ik wel leuk

thx

Christophe
05-10-2006, 16:40
Erg weinig mee ? Haha, 140 deelnemers laatste keer....ik meen 4 beginners groepen in de -76kg en slechts 1 gevorderde.
Ik begrijp je punt maar voor die groepen waarin weinig deelnemers zitten (dames klasse en -100kg heren klasse), kunnen de groepen gewoon samengevoegd worden. Dit gebeurd nu ook al. Niet iedereen kon bijv. het nivo van Jochem en Anthony benaderen maar ze vochten wel tegen ze.....
Maar goed ik hoor wel wat jullie na de evaluatie besloten hebben.

Greetz M

x2

Tom
06-10-2006, 12:09
hier een filmpje van jochem tegen een zeer verdedigende vechter :roll:..helaas ben ik het filmpje van een andere wedstrijd kwijt..geen idee waar die is gebleven:P

http://www.youtube.com/watch?v=svzp6D1dD8A

sebastiaan
06-10-2006, 20:32
hier een filmpje van jochem tegen een zeer verdedigende vechter :roll:..helaas ben ik het filmpje van een andere wedstrijd kwijt..geen idee waar die is gebleven:P

http://www.youtube.com/watch?v=svzp6D1dD8A

Zucht,ja zeer verdedigende vechters heb ik persoonlijk altijd gruwelijk moeite mee...Maar soms vindt ik de 4Min ook wel wat kort...Als je dan iemand hebt die alleen helemaal dicht gaat zitten kun je der soms echt niet langs komen...

Jochem
06-10-2006, 20:41
thx!

gebeurt indd wel erg weinig, kreeg die choke er maar niet in.

sebastiaan
06-10-2006, 21:41
thx!

gebeurt indd wel erg weinig, kreeg die choke er maar niet in.

Zou het geen idee zijn om de tegenstanders tot actie te manen wanneer ze dicht gaan zitten zonder verder te vechten?
Of is dat nutteloos?

Briant
09-10-2006, 22:40
thx!

gebeurt indd wel erg weinig, kreeg die choke er maar niet in.

Zou het geen idee zijn om de tegenstanders tot actie te manen wanneer ze dicht gaan zitten zonder verder te vechten?
Of is dat nutteloos?

In dit geval was een persoon duidelijk aan het aanvallen, je kan het de ander nauwelijks kwalijk nemen dat hij zich dicht houdt. Tot actie manen word over het algemeen gedaan als beide vechters stil liggen, een guard situatie bijvoorbeeld.

my 2 cents

nicolas the red
10-10-2006, 10:15
thx!

gebeurt indd wel erg weinig, kreeg die choke er maar niet in.

Zou het geen idee zijn om de tegenstanders tot actie te manen wanneer ze dicht gaan zitten zonder verder te vechten?
Of is dat nutteloos?

In dit geval was een persoon duidelijk aan het aanvallen, je kan het de ander nauwelijks kwalijk nemen dat hij zich dicht houdt. Tot actie manen word over het algemeen gedaan als beide vechters stil liggen, een guard situatie bijvoorbeeld.

my 2 cents
4 cents

Andre
10-10-2006, 20:29
hier een filmpje van jochem tegen een zeer verdedigende vechter :roll:..helaas ben ik het filmpje van een andere wedstrijd kwijt..geen idee waar die is gebleven:P

http://www.youtube.com/watch?v=svzp6D1dD8A

Zucht,ja zeer verdedigende vechters heb ik persoonlijk altijd gruwelijk moeite mee...Maar soms vindt ik de 4Min ook wel wat kort...Als je dan iemand hebt die alleen helemaal dicht gaat zitten kun je der soms echt niet langs komen...
Jochem zat in de poule met alleen maar beginners dus zo gek is dat niet .

Andre

Iwan
11-10-2006, 08:56
hier een filmpje van jochem tegen een zeer verdedigende vechter :roll:..helaas ben ik het filmpje van een andere wedstrijd kwijt..geen idee waar die is gebleven:P

http://www.youtube.com/watch?v=svzp6D1dD8A

Zucht,ja zeer verdedigende vechters heb ik persoonlijk altijd gruwelijk moeite mee...Maar soms vindt ik de 4Min ook wel wat kort...Als je dan iemand hebt die alleen helemaal dicht gaat zitten kun je der soms echt niet langs komen...
Jochem zat in de poule met alleen maar beginners dus zo gek is dat niet .

Andre

:shock:
Jochem is toch blauwe band BJJ ofzo?

Jochem
11-10-2006, 11:43
Hoezo, ik ben toch zeker een beginner, ik schrijf me daar altijd in!





















not. Er waren niet genoeg mensen, dus -100 en -110 gevorderden en beginners bij elkaar. Pas in de finale tegen een gevorderde, -110.

A.F.
11-10-2006, 14:30
Jochenm is gewoon een beginner!!! hehehehehe....