PDA

View Full Version : Cover Royal Rumble 7



Wheelie
18-08-2006, 08:46
http://img208.imageshack.us/img208/5839/7nrx1bn0.jpg (http://imageshack.us)

payap
18-08-2006, 09:26
gisterenavond gelezen en ziet er weer strak uit !

Fightchick
18-08-2006, 09:35
Waarom steekt Gilbert z'n middelvinger op???? Echt een belachelijke foto voor op de cover van een blad!

Wheelie
18-08-2006, 09:40
Waarom steekt Gilbert z'n middelvinger op???? Echt een belachelijke foto voor op de cover van een blad!

Ik vind het wel vet 8-)

Marco (scheids)
18-08-2006, 09:46
Waarom steekt Gilbert z'n middelvinger op???? Echt een belachelijke foto voor op de cover van een blad!

Ik vind het wel vet 8-)

x2

Dennuz
18-08-2006, 09:47
Waarom steekt Gilbert z'n middelvinger op???? Echt een belachelijke foto voor op de cover van een blad!

Ik vind het wel vet 8-)

x2

X3... Het past goed bij zijn bad boy image..

DK
18-08-2006, 10:40
Is een goed statement tegen iedere "fan" die hem heeft laten vallen toen het wat minder met hem ging

remco pardoel
18-08-2006, 11:16
Statement is zeker goed
Alleen ik denk niet dat de voorpagina de ideale plek is.
Had ik beter op de voorkant hem van achteren laten fotograferen en dan op de achterzijde van het blad de foto zoals hij nu op de voorkant staat

Dan hebben alle moraalridders niks te zeiken over image en zo.


Gilbert is een mega getalenteerde sporter.
Jammer dat sommige mensen niet begrijpen dat je carriere paralel loopt aan je leven en dat je soms wint en soms verliest

MMA Davy
18-08-2006, 12:16
COOL die cover! :wink:

Meiyo
18-08-2006, 12:32
Een tijdje geleden toen Gilbert nog voor Pride vocht werd hij op handen en voeten gedragen en was hij het wonder kindje van het Nederlandse MMA.Vanwege zijn prive leven kwam hij even op een dwaalspoor (blessures enz) en opeens zijn we hem vergeten en zijn alle ogen op een ander gericht.Ik hoop dat Gilbert keihard terug aan de top komt en nog beter dan voorheen.Hij zorgt namelijk altijd voor vuurwerk.

Tsuki
18-08-2006, 12:41
echt een super gave foto .......................

HUNEBED
18-08-2006, 12:52
...en opeens zijn we hem vergeten

haha vergeten ? wat een gelul, wanneer je niet méér zoveel & regelmatig knokt dan wordt er gewoon minder over je gepraat, maar "vergeten" ? flauwekul

het lijkt trouwens wel of die vinger dr aange-photo-shopped is...

Silat
18-08-2006, 12:55
Gilbert is een mega getalenteerde sporter.
Jammer dat sommige mensen niet begrijpen dat je carriere paralel loopt aan je leven en dat je soms wint en soms verliest


Heel mooi gezegd Remco.

Mickey
18-08-2006, 13:39
Niet zo lopen piepen.. Tering..
Ziet er gewoon vet uit..
Ik zag het en zat direct te grijnzen. Past gewoon bij Gilbert. Klaar uit..

Illuminati
18-08-2006, 16:50
Vette voorkant ja!

Staat het interview ergens op internet? Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft ;)

RNLMC
18-08-2006, 17:05
het lijkt trouwens wel of die vinger dr aange-photo-shopped is...
LoL,zou wat zijn...
Vindt het ook een supervette cover, ben ook benieuwd naar het interview.[/url]

A.F.
18-08-2006, 18:06
het is niet de libelle die een keurige kaft moet hebben...

vind het wel ok hoor

mama
19-08-2006, 16:02
ik zie alleen een rood kruis............. is toch heel anders dan die vinger waar iedereen het overheeft
:(

Impulse
19-08-2006, 16:41
moet nog 2 weken wachten tot ik het blad kan lezen :cry:

Highline
19-08-2006, 18:36
ziet er goed uit

staat als mooie fout bij de nieuwsberichten dat vijfvoudig k-1 kampioen ernesto hoost weer aan final elimination deelneemt

alex da silva
19-08-2006, 19:19
Gilbert is een mega getalenteerde sporter.
Jammer dat sommige mensen niet begrijpen dat je carriere paralel loopt aan je leven en dat je soms wint en soms verliest


Heel mooi gezegd Remco.


vind ik ook

Fightchick
21-08-2006, 11:32
Melvin Manhoef heeft zich in het verleden ook niet altijd even netjes gedragen, maar hij heeft hard gewerkt om van dit imago los te komen. Hulde voor de man! Als ik dan zie dat Gilbert zo op de voorkant gaat staan, denk ik; zo blijf je geassocieerd worden met negatieve agressie. Jammer, maar ieder z'n eigen keuze.

Pwan
21-08-2006, 11:45
Melvin Manhoef heeft zich in het verleden ook niet altijd even netjes gedragen, maar hij heeft hard gewerkt om van dit imago los te komen. Hulde voor de man! Als ik dan zie dat Gilbert zo op de voorkant gaat staan, denk ik; zo blijf je geassocieerd worden met negatieve agressie. Jammer, maar ieder z'n eigen keuze.

X2 :!: :!: :!:

LOL!!!! :D
Fightchick heeft gelijk, goed argument. 8-)

Lekker als je in de Ako staat en op zoek bent naar de Libelle (om maar even in termen te blijven) en je ziet dit.
De gemiddelde Libelle koper heeft dan meteen weer een vooroordeel over die asociale vechtsporters :(

Ralph
21-08-2006, 11:50
Boeien! Libellelezers zullen net zo min geïnteresseerd zijn in vechtsport als vechtsportliefhebbers in de Libelle. Ieder zijn meug. Ik vind het een vette voorkant!

Pwan
21-08-2006, 11:53
Boeien! Libellelezers zullen net zo min geïnteresseerd zijn in vechtsport als vechtsportliefhebbers in de Libelle. Ieder zijn meug. Ik vind het een vette voorkant!

Mag je vinden, iedereen zijn mening.
Maar je kan niet ontkennen dat Fightchick een heel goed argument heeft. Altijd hebben we als vechtsporters zoveel commentaar dat mensen altijd klaar staan met vooroordelen. Maar nu wordt dat maar even snel vergeten.

Wheelie
21-08-2006, 11:57
De gemiddelde Libelle koper heeft dan meteen weer een vooroordeel over die asociale vechtsporters :(

dat vooroordeel hebben ze toch wel

MB667
21-08-2006, 12:02
Alsof dit de eerste cover op een blad is waar iemand een middelvinger opsteekt, hoevaak zie je dit niet op de voorkant van de aktueel, panorama, nieuwe revu of diverse popblaadjes. Who cares? Daar wordt toch ook niet over gezeken.

Ralph
21-08-2006, 12:03
Als Gilbert zijn middelvinger niet had opgestoken en gewoon stoer en boos de camera in had gekeken, dan is het nog steeds een big bad motherfucker. Dus ik weet niet of dat nu zoveel verschil zou maken. Verder vind ik een bad boy altijd wel interessant en de doelgroep van Royal Rumble denk ik ook.

dtgerald
21-08-2006, 17:00
Ik heb hem net gekocht.

mama
29-08-2006, 00:47
jammer hij lag niet op de mat, naja meer tussen de vakantie post.
en ze hadden hem niet meer in Heemskerk vanmorgen....

The Bulldog
29-08-2006, 09:43
Ach zolang kleine knappe zangeresjes ook met de middelvinger op de cover van een muziek blad verschijnen , bevind Yvel zich in goed gezelschap...

payap
29-08-2006, 12:12
Ach zelfs hij doet het dus zo schokkend is het niet !

http://www.hyperweasel.com/ndl/archives/bushfinger.jpg

Justinian
31-08-2006, 15:32
Zag er weer goed uit. Tijdens mijn vakantie is het op m'n werk bezorgd, dus m'n collega's hebben het ook allemaal gelezen. Hoewel het geen vechtsportliefhebbers zijn vonden ze het toch een leuk blad. Mooi compliment dus. Wat betreft de middelvinger... mijns inziens geen discussie waard, gewoon een stoere foto die past bij het bad boy image van Gilber, that's all.

MJOKKIE
31-08-2006, 17:17
Ben het volledig met Fight-kick eens. Begrijp me niet verkeerd, ben een grote Gilbert fan, maar zo'n cover vind ik totaal niet getuigen van een slimme aanpak. Kan iedereen wel zeggen schijt aan, maar soms is het juist verstandig om mensen positief te verrassen. Nu doet ie weer precies wat iedereen van hem verwacht, de badboy uithangen.
Gilbert grow up, kick ass and good luck!!

MJOKKIE
31-08-2006, 17:19
Als Gilbert zijn middelvinger niet had opgestoken en gewoon stoer en boos de camera in had gekeken, dan is het nog steeds een big bad motherfucker. Dus ik weet niet of dat nu zoveel verschil zou maken. Verder vind ik een bad boy altijd wel interessant en de doelgroep van Royal Rumble denk ik ook.

Daar heb je misschien wel een heel goed punt, als het de doelgroep aanspreekt is het slim, van het blad wel te verstaan.

El
01-09-2006, 13:02
Misschien was het toch beter geweest om hem lachend met een mooie bos bloemen op de voorkant te zetten, dat zou een stuk beter zijn voor zijn image :D

OXY
01-09-2006, 16:21
Super cover voor een vechtsportblad n moeten wij ons blijven aanpassen aan die mensen die hun vooroordelen toch wel hebben ? :?

idd mooi gezegd van Remco Pardoel.

Emilio
02-09-2006, 12:37
Ben t met fightchick eens. Dit levert een slecht imago op. gilbert had net zo stoer overgekomen zonder die vinger.

Sjaak
02-09-2006, 16:58
Wat een gezeur over een foto :?

Goed interview van Gilbert, recht uit het hart .....

dontmindme
02-09-2006, 18:20
Ben t met fightchick eens. Dit levert een slecht imago op. gilbert had net zo stoer overgekomen zonder die vinger.

wat een bullshit zeg he, wat wil je dan
dat ie een pasgeboren lammetje gaat aaien ?

redjuh
02-09-2006, 18:40
Wat een gezeur over een foto :?

Goed interview van Gilbert, recht uit het hart .....

OMFG I totally agree with sjaak!

ik sta er echt van te kijken dat een middelvinger een onderwerp van discussie is.

ten eerste: het blad is lang niet overal te koop
ten tweede: iemand die geen vechtsportliefhebber is, en toch nieuwsgierig is, koopt ie het toch wel
ten derde: de mensen die het opruiend of beledigend vinden, betalen gilbert ze salaris niet, ook niet van andere vechters. wij kaartjes en tijdschriftkopers doen dat.
ten vierde: MMA zal nooit main stream worden en op studio sport komen. kun je willen bereiken, gaat niet lukken. dus boeien?
ten vijfde: ik vind oude dikke wijven op de libelle of margriet die vol in het zicht ligt ook aanstootgevend,
ten zesde: de RR light toch altijd achtereen verstopt.

Chico
02-09-2006, 19:34
ik ben het eens met fightchick...

m'n moeder vond het ook stereotype bevestigend... ik dacht vraag het aan haar aangezien me ouders een hekel hebben aan mma...

maar ff ander dingetje... op pagina 66 staat dat Bas Rutten zijn UFC titel van Kohsaka had gewonnen... zover ik weet was zijn partij tegen Kohsaka zijn debuut in de UFC en was zijn tweede partij tegen Randleman de pot om de kampioenschap.. kan iemand dit ff voor me verduidelijken?

Justinian
03-09-2006, 06:31
:lol: lmao ik blijf me verbazen dat mensen zich hier aan kunnen storen. Gaat toch nergens over...
@Redjuh: goeie punten, met name het vijfde punt :lol:

Marco
06-09-2006, 09:54
Leuke uitgave, een intv met Bas Rutten lijkt me ook wel cool in een volgende uitgave.