PDA

View Full Version : TUF ep. 1 discussie*Spoiler*



RNLMC
18-08-2006, 14:01
Vond het een leuke aflevering,en wat figuur is dat die Shonie carter :D maar Wat een kutgevecht, vond het echt een zeer slecht gevecht,en dat voor vehcters die al in de UFC hebben gevochten, Carter is echt over zijn tijd heen, vergeleken met zijn oude ufc gevechten lijkt het nergens meer op.
Matt serra gaat denk ik de WW divisie winnen

truth&justice
18-08-2006, 14:46
sorry hoor, maar zo'n kut gevecht was het niet in mijn ogen.
bijde heren waren al meerdere malen in de ring geweest, en dat kan je dan ook merken aan het gevecht.
er moet wat voorzichtiger gevochten worden als je weet dat de persoon die voor je staat wel 1000 manieren weet om jou in in sub, of een ko te lokken.
ik vond het een gevecht met veel actie, en was erg verbaasd dat carter het op zijn leeftijd wel goed van af bracht.
al met al vind ik deze ep. van tuf een goed concept waar we niet van die afwachtende gevechten in gaan krijgen.

XedgeX
18-08-2006, 15:17
Ik ben benieuwd naar de komende wedstrijden in ieder geval!
dit nieuwe concept moet toch wel voor vuurwerk gaan zorgen.
ik vind die serra wel cool, dat ie na zn verlies tegen die gekke neger toch besluit om hem te coachen. maakt hem in mijn ogen een ruige gast.

en wat een mafkees is die shonie, maar goed, hij zei zelf ook wel dat ie uit is op money fame and bitches, wat ook wel duidelijk is...

ik kijk uit naar de komende afleveringen!

(weet iemand toevallig waar ik tuf s01 en s02 nog kan downloaden?)

Arjan
18-08-2006, 15:37
Jammer dat shonie en Matt Serra in hetzelfde team zitten.. die hadden juist een rematch moeten krijgen!

Jochem
18-08-2006, 16:13
Ach als shonie nog 1 battle wint, en Matt 2 krijgen ze alsnog die rematch ;)

Ik vond die shonie best wel oke, alleen gruwelijk out of shape. die takedown was echt bruuuut. Die ander vond ik minder.

Volgens mij wordt het echt vet deze tuf!

Jeru
18-08-2006, 16:24
Was een leuke eerste aflevering. Potentieel kunnen er mooie partijen tussen zitten. Vond de eerste partij niet echt slecht, maar beiden zullen niet een gevaar vormen voor een eventuele titleshot.

The Bulldog
18-08-2006, 16:50
[quote="XedgeX"]ik vind die serra wel cool, dat ie na zn verlies tegen die gekke neger toch besluit om hem te coachen. maakt hem in mijn ogen een ruige gast.
quote]

Yep ook de bevlogenheid in het coachen was zeer cool...
Veel aan zijn hoek gehad in mijn ogen...

ik vond het zeker geen slechte partij...
ben benieuwd naar de rest...

The Maniac
18-08-2006, 19:01
Ik vond het wel een leuke partij veel submission attempts en escapes leuke takedowns wat wil je nog meer ben echt benieuwd wie volgende keer gaat vechten

ICON
22-08-2006, 14:26
Ik ben benieuwd naar de komende wedstrijden in ieder geval!
dit nieuwe concept moet toch wel voor vuurwerk gaan zorgen.
ik vind die serra wel cool, dat ie na zn verlies tegen die gekke neger toch besluit om hem te coachen. maakt hem in mijn ogen een ruige gast.

en wat een mafkees is die shonie, maar goed, hij zei zelf ook wel dat ie uit is op money fame and bitches, wat ook wel duidelijk is...

ik kijk uit naar de komende afleveringen!

(weet iemand toevallig waar ik tuf s01 en s02 nog kan downloaden?)

hij zei i want the money fuck the fame and the bitches
ik vond het wel een redelijk mooi gevecht. niet technisch, maar wel spannend. shonie carter is wel een mooi figuur. t lijjkt wel of hij 45 is

XedgeX
22-08-2006, 20:54
Ik ben benieuwd naar de komende wedstrijden in ieder geval!
dit nieuwe concept moet toch wel voor vuurwerk gaan zorgen.
ik vind die serra wel cool, dat ie na zn verlies tegen die gekke neger toch besluit om hem te coachen. maakt hem in mijn ogen een ruige gast.

en wat een mafkees is die shonie, maar goed, hij zei zelf ook wel dat ie uit is op money fame and bitches, wat ook wel duidelijk is...

ik kijk uit naar de komende afleveringen!

(weet iemand toevallig waar ik tuf s01 en s02 nog kan downloaden?)

hij zei i want the money fuck the fame and the bitches
ik vond het wel een redelijk mooi gevecht. niet technisch, maar wel spannend. shonie carter is wel een mooi figuur. t lijjkt wel of hij 45 is

oke, niet goed opgelet dan haha :D