PDA

View Full Version : wandy over cro cop: I'll make his face look like his shorts



ICON
21-08-2006, 15:58
Recently, Wanderlei SIlva gave a very good interview for Brazilian Magazine "Nocaute", and here's what he said about Cro Cop:

(translation by me, sorry about the possible mistakes!)

O que vc achou dessa noticia que o Cro Cop poderia não lutar com vc no GP por desacertos de contrato?

Wand:Isso já aconteceu comigo uma vez.Eu ia lutar com o tal de Bob Schreider e em cima da hora o cara foi atrás do promotor do Pride para pedir mais dinheiro senão não lutava comigo.Sei lá qual é a do Cro Cop,ele esta cabreiro comigo.E tem motivos para isso.Estou treinando muito e vou para cima,vou para nocautear.Não tem essa.Vou partir para dentro dele.Se ele acha que vou respeita-lo de alguma maneira,esta muito enganado.Nem ele nem Ninguém.Vou deixar a cara dele que nem o short dele,todo quadriculado.

Q: What did you think of this news about Cro Cop not fighting you in the GP because of contract problems?

WAND: This happened to me once, when I was about to fight some guy named Bob Schreider... he told the promoter he wanted more money to fight me, or else he wouldn't fight. I don't know what the heck is wrong with Cro Cop, he's worried about me. And he has reasons to be. I'm training very hard and I'm going for the knockout. If he thinks I'm going to respect him somehow, he's deadly wrong. I'll make his face look like his shorts, all checkered.

source: Portal do Vale-Tudo
http://portaldovaletudo.uol.com.br/f...howtopic=40570

Kaun
21-08-2006, 17:10
''some guy named Bob Schreiber'' :roll:

Highline
21-08-2006, 17:26
hopelijk wordt het een knaller van een partij! en niet net zo als met hunt vs crocop waar ik een staande oorlog had verwacht

De man van 14K
21-08-2006, 17:46
zijn beide echte vechtmachines maar hoop toch op Filipovic, zeker als Silva zulke praatjes heeft..

Silat
21-08-2006, 17:47
''some guy named Bob Schreiber'' :roll:

ja nooit gezien dat gevecht?

Arjan
21-08-2006, 17:49
Ik ga hier voor Mirco... en zukle praatjes motiveert cc alleen maar meer i guess.

De man van 14K
21-08-2006, 17:58
''some guy named Bob Schreiber'' :roll:

ja nooit gezien dat gevecht?


ehhmm nope iemand die hem in youtube kan zetten?

Tony
21-08-2006, 18:20
normaal gesproken zou ik absoluut zeggen dat crocop gaat winnen..

maar in dit geval... ik geef de credits aan wand.. ondanks zijn praatjes.

ooit hebben ze t al tot een draw laten komen.. dus wand heeft t zeker in zich.

ashi76
21-08-2006, 18:27
Ik vind CroCop maar vervelend, met zijn eeuwige gesprawl.
Blijf lekker in de K1 knokken dan.
Ik hoop dat Wanderlei zijn kop er af stompt.

Nickuraba
21-08-2006, 19:33
Ik vind CroCop maar vervelend, met zijn eeuwige gesprawl.
Blijf lekker in de K1 knokken dan.
Ik hoop dat Wanderlei zijn kop er af stompt.

naja..dan kan je t zelfde zeggen over nog vs crocop, waarbij nog constant op zijn kont ging liggen....

Ronny
21-08-2006, 19:50
Ik vind CroCop maar vervelend, met zijn eeuwige gesprawl.
Blijf lekker in de K1 knokken dan.
Ik hoop dat Wanderlei zijn kop er af stompt. :lol:

The Maniac
21-08-2006, 19:59
Ik vind CroCop maar vervelend, met zijn eeuwige gesprawl.
Blijf lekker in de K1 knokken dan.
Ik hoop dat Wanderlei zijn kop er af stompt.

X 100

Ik hoop zo dat Wanderlei hem kan finishen binnen de 3 rondes.

Ronald
21-08-2006, 21:40
Ik vind CroCop maar vervelend, met zijn eeuwige gesprawl.
Blijf lekker in de K1 knokken dan.
Ik hoop dat Wanderlei zijn kop er af stompt.

X 100

Ik hoop zo dat Wanderlei hem kan finishen binnen de 3 rondes.
Ik hoop dat CroCop hem kan finishen binnen één ronde :wink:

Evilman
21-08-2006, 23:25
Ik 'hoop' dat Fedor de ring in springt en ze dan allebij de ring uit stompt. Liefst nog allebij hun 2 koppen aan 1 zwaaiende arm.

Maar ok.. ik ga voor wanderlei :P

allebij staan ze me ergens n btje tegen. ook cro cop kan zelfingenomen overkomen.. alleen wand die uit t nu meer.
Maar ik denk dat wand wint .. heeft meer MMA capaciteit en
zn drive houdt mirko niet bij heb ik t idee.
En als wand die tikken van hunt overleeft kan ie ook wel
n trap van mikro hebn. alleen niet te vaak haha.

ben bnieuwd :D

ff trug naar tv.. choi en akebono bezig :shock:

Arjan
22-08-2006, 01:16
Fedor zal de ring niet in springen en ze allebei eruit stompen want fedor gaf al toe het met crocop alleen al zwaar genoeg te hebben... verder weet ik niet waar jij vandaan haalt dat wandy meer MMA capaciteit zou hebben, weet je wel tegen wie CC allemaal gestaan heeft? Gewaagd zijn ze en anders kun je het niet noemen... verder wat kan je irritant vinden aan zijn goede sprawl? Hij wil het gewoon staande houden, jammer dat die er zo goed in is dan... :?

RED SCORPION
22-08-2006, 17:46
normaal gesproken zal ik voor CC gaan, toen ie nog weinig ervaring had in mma, had hij een draw uitgehaald tegen Silva, sinds toen is CC ook veel beter geworden....

alleen na SIlvas partij tegen Fujita, denk ik toch dat Silva in form is en gaat de partij winnen, dus ik ga voor Silva..

alleen Nog is wel een groter probleem dan CC :lol:

Jani
22-08-2006, 18:04
silva op tko door soccerkicks
en dan in de final tegen nog(hoop ik)

Evilman
22-08-2006, 21:54
Fedor zal de ring niet in springen en ze allebei eruit stompen want fedor gaf al toe het met crocop alleen al zwaar genoeg te hebben... verder weet ik niet waar jij vandaan haalt dat wandy meer MMA capaciteit zou hebben, weet je wel tegen wie CC allemaal gestaan heeft? Gewaagd zijn ze en anders kun je het niet noemen... verder wat kan je irritant vinden aan zijn goede sprawl? Hij wil het gewoon staande houden, jammer dat die er zo goed in is dan... :?

DUH komt fedor ring niet in.. msgien miste je het cynisme :?
en kvind nix irritant aan CC .. nergens gezegd hoor.
Wat betreft capaciteit.. dat staat los van tegen wie je staat.
Tegen wie heeft bob sapp allemaal wel niet gestaan?
En dat ik zeg dat k denk dat wand Meer heeft betekend niet
dat CC slecht is. Ik zie meer allround in Wand.

Opvatten is ook n kunst :D

Nickuraba
22-08-2006, 22:26
bij bedoelde dat fedor t in zijn uppie al moeilijk genoeg heeft met crocop...

gezien hun eerste match, denk ik dat crocop het dit keer eignelijk beter gaat doen. Wandy was vroeger een onbenullig wild beest en daardoor haalde die veel harde KO's... Nu vind ik hem wat rustiger, kijk die ene beetje en komt die dan met dikke maaien...iemand die er niet vol in gaat is juist fijn voor crocop, het tegendeel is nml wel tegen fedor bewezen...

ik denk dat crocop t gaat winnen

Arjan
22-08-2006, 22:29
Wat betreft capaciteit.. dat staat los van tegen wie je staat. Tegen wie heeft bob sapp allemaal wel niet gestaan?

Opvatten is ook n kunst :D

En hoe kwam bob sapp er vanaf? En hoe kwam CC er vanaf? Capaciteit staat niet los van tegen wie je staat.. het toont relatief veel aan..


bij bedoelde dat fedor t in zijn uppie al moeilijk genoeg heeft met crocop...

Juistem!
Opvatten is inderdaad een kunst ;)

Evilman
23-08-2006, 14:49
... [edit foutje]

Evilman
23-08-2006, 14:50
... [edit foutje]

De man van 14K
23-08-2006, 14:52
ach wees blij, wordt er in iedergeval iemand hier serieus genomen...

Evilman
23-08-2006, 14:55
...

Evilman
23-08-2006, 15:00
En hoe kwam bob sapp er vanaf? En hoe kwam CC er vanaf? Capaciteit staat niet los van tegen wie je staat.. het toont relatief veel aan..

Capaciteit staat dus WEL los van tegen wie je staat.
Als je mirko of bob sapp tegen dezelfde tegenstanders
zet zie je wel dat hun capaciteiten verschil uitmaken ondanks
tegen wie ze staan :wink:


bij bedoelde dat fedor t in zijn uppie al moeilijk genoeg heeft met crocop...

Jezus.. ik zeg dat ik WIL zien dat Fedor allebij aan 1 arm de ring uitzwaait. Dat je daar sowieso al serieus op ingaat :P
Ik zie niemand 2 andere top HW de ring uitrossen haha :)
Khad nog voor de Duidelijkheid hoop als 'hoop' gedaan.:?

gaat lekr zo 8-)

Nickuraba
23-08-2006, 15:19
hmmz jij vat het wel heel serieus op ;) gelijk 4x je bericht hier neer zetten :lol:

mossad
23-08-2006, 16:53
Ik hoop op Mirko. Ik vind Wandy een geweldige vechter maar ik ben niet dol op zijn persoonlijkheid. En wanneer hebben we ooit zo'n stijlvolle staande vechter als Mirko in de MMA ring gezien?

Evilman
23-08-2006, 20:21
hmmz jij vat het wel heel serieus op ;) gelijk 4x je bericht hier neer zetten :lol:

f**k sorry haha. niet eens gezien.. kan k die zelf niet deleten?
zie geen mogelijkheid bij edit :shock: