PDA

View Full Version : Gegard mousasi weer naar Japan



dokter flinstone
22-08-2006, 13:55
Vandaag is Gegard met zijn trainers (Ino en TJ) weer naar japan gereisd om zaterdag aan de Pride grand prix mee te doen.
Hij staat in de tweede ronde en als hij deze wint dan zal hij ergens in november mogelijk twee wedstrijden moeten draaien.

Hij kan nu al niet meer verliezen (3 jaar in deze sport en dan al in de tweede ronde van een Pride GP) maar het zal in Leiden een gekkenhuis worden als hij de halve finale zou bereiken!!!

Succes gegard

Iggy
22-08-2006, 14:01
Ik had hem laast zien vechten en was zeker onder de indruk, maar nu helemaal dat ik nu lees dat hij nog maar 3 jaar in de sport zit...RESPECT

Wheelie
22-08-2006, 14:07
Veel succes, volgende ronde is zeker haalbaar ;)

MMA Davy
22-08-2006, 14:26
s6 Gegard ...... :lol:

remco pardoel
22-08-2006, 14:29
zo wie zo een top prestatie!!!
en niet alleen Leiden zal op zijn kop staan

DeMoN
22-08-2006, 14:39
s6 Gegard. Zal het zaterdag wel allemaal volgen. Het is haalbaar de volgende ronde!!!

DeMoN
22-08-2006, 14:39
s6 Gegard. Zal het zaterdag wel allemaal volgen. Het is haalbaar de volgende ronde!!!

ICON
22-08-2006, 14:41
gono wordt wel moeilijk!! maar hij kan hem wel hebben. succes!

DeMoN
22-08-2006, 15:26
Weet iemand hoelaat NL tijd Bushido eigenlijk begint?

Dit heb ik gevonden:
7:00 pm nationwide on FSN
weet alleen niet hoelaat dat in NL is.

Jani
22-08-2006, 16:20
zeker te doen voor mousasi (als hij zich niet leeg slaat op gono)
die gono is een taaie :!: tegen lombart kon die ook heel veel hebben.

ik hoop dat hij doorgaat naar de finale in nov (al zullen we hem dan wel moeten missen in ahoy tegen faravus)

Ralph
22-08-2006, 17:06
Gegard is volgens mij de grote underdog in dit toernooi, dus heeft niets te verliezen. Het is al super dat hij er staat! Gono is een taaie rakker, maar ik acht Gegard helemaal niet kansloos. Veel succes!

Ronald
22-08-2006, 19:50
Weet iemand hoelaat NL tijd Bushido eigenlijk begint?

Dit heb ik gevonden:
7:00 pm nationwide on FSN
weet alleen niet hoelaat dat in NL is.
Het begint zaterdag om 9.00 uur en is live te volgen op het wel bekende adres.

Overigens, een tijdje geleden gaf de eigenaar van het wel bekende adres aan er geen bezwaar tegen te hebben als het adres daarvan gepost werd. Tegenwoordig verzoeken ze echter specifiek het adres van hun website niet op openbare fora te zetten. Op het Multi Media Forum kan het adres dus gerust genoemd worden (=besloten forum). Hier kan ik 'm echter helaas niet voor je opschrijven.

DeMoN
23-08-2006, 10:02
Weet iemand hoelaat NL tijd Bushido eigenlijk begint?

Dit heb ik gevonden:
7:00 pm nationwide on FSN
weet alleen niet hoelaat dat in NL is.
Het begint zaterdag om 9.00 uur en is live te volgen op het wel bekende adres.

Overigens, een tijdje geleden gaf de eigenaar van het wel bekende adres aan er geen bezwaar tegen te hebben als het adres daarvan gepost werd. Tegenwoordig verzoeken ze echter specifiek het adres van hun website niet op openbare fora te zetten. Op het Multi Media Forum kan het adres dus gerust genoemd worden (=besloten forum). Hier kan ik 'm echter helaas niet voor je opschrijven.

Bedankt Ronald, ik weet genoeg. Het adres weet ik ook wel, dus zal het zaterdag ook live volgen. :D

De man van 14K
23-08-2006, 10:16
Weet iemand hoelaat NL tijd Bushido eigenlijk begint?

Dit heb ik gevonden:
7:00 pm nationwide on FSN
weet alleen niet hoelaat dat in NL is.
Het begint zaterdag om 9.00 uur en is live te volgen op het wel bekende adres.

Overigens, een tijdje geleden gaf de eigenaar van het wel bekende adres aan er geen bezwaar tegen te hebben als het adres daarvan gepost werd. Tegenwoordig verzoeken ze echter specifiek het adres van hun website niet op openbare fora te zetten. Op het Multi Media Forum kan het adres dus gerust genoemd worden (=besloten forum). Hier kan ik 'm echter helaas niet voor je opschrijven.

hoe / waar? wil ik het nl. wel graag zien. werkt het op uitnodiging of..

DeMoN
23-08-2006, 10:27
Weet iemand hoelaat NL tijd Bushido eigenlijk begint?

Dit heb ik gevonden:
7:00 pm nationwide on FSN
weet alleen niet hoelaat dat in NL is.
Het begint zaterdag om 9.00 uur en is live te volgen op het wel bekende adres.

Overigens, een tijdje geleden gaf de eigenaar van het wel bekende adres aan er geen bezwaar tegen te hebben als het adres daarvan gepost werd. Tegenwoordig verzoeken ze echter specifiek het adres van hun website niet op openbare fora te zetten. Op het Multi Media Forum kan het adres dus gerust genoemd worden (=besloten forum). Hier kan ik 'm echter helaas niet voor je opschrijven.

hoe / waar? wil ik het nl. wel graag zien. werkt het op uitnodiging of..

Het is bij Ronal thuis. Dus als je mee wilt kijken dan koop je een flesje bacardi voor die jongen en kom je ook gewoon kijken. :lol:

De man van 14K
23-08-2006, 13:49
:lol:
kratje bier ook goed?

skyline
23-08-2006, 16:23
Ik voel me vereerd!!! :)

Ik heb laatst met hem in de groep getraind bij topteam!!!

We hebben vakantie maand en mochten de hele maand mee trainen bij topteam!!!

Vette mazzel dat we hem daar ook aan troffen!!! :shock: 8-)

Veel succes btw!!! :wink:

gr leon

Ronald
23-08-2006, 22:35
hoe / waar? wil ik het nl. wel graag zien. werkt het op uitnodiging of..

Het is bij Ronal thuis. Dus als je mee wilt kijken dan koop je een flesje bacardi voor die jongen en kom je ook gewoon kijken. :lol:
LMAO :lol:

Het werkt "via via". Je moet iemand kennen die je het adres geeft. Het adres mag helaas niet op openbare fora genoemd worden. Dit soort sites hebben daardoor al vaker "problemen" gehad. En als zo'n site problemen heeft betekent dat voor ons dat we niet meer kunnen kijken :( .

Ik raad overigens iedereen aan om ook mensen niet het adres via PM te geven (tenzij je de mensen die er om vragen kent natuurlijk :) ). Je weet tenslotte niet aan wie je het adres geeft. Bij de welkbekende tracker is het zelfs zo dat je gebanned wordt als je een invite gebruikt voor iemand die je niet kent.

In het Multi Media Forum staan dit soort adressen overigens wel gewoon vermeld omdat het MMF een besloten forum is. Wie daar toegang toe wilt hebben kan mij een PM sturen. Er wordt dan echter wel gechekd wie je bent.

Bert Kops
24-08-2006, 00:24
Succes Gegard!

Hij is voor jou gozer!