PDA

View Full Version : 'Bin Laden verliefd op Whitney Houston'



ashi76
22-08-2006, 16:28
'Bin Laden verliefd op Whitney Houston'

De gezochte terrorist Osama bin Laden is zo geobsedeerd door zangeres Whitney Houston...

Leuk stelletje: Whitney Houston en Bin Laden. FOTO'S EPA
...dat hij zelfs heeft overwogen haar man, Bobby Brown, te vermoorden. Die suggestie, in The Daily Mail dinsdag, komt van een Sudanese dichteres die stelt vier maanden als Bin Ladens seksslavin te hebben gediend.

De vrouw, Kola Boof (37), schrijft een en ander in haar biografie Dagboek van een Verloren Meisje. "Hij vertelde me dat Whitney Houston de mooiste vrouw was die hij ooit had gezien."

Boof stelt dat de moslimextremist haar tien jaar geleden gijzelde en verkrachtte in een Marokkaans hotel. Hoewel hij de muziek afkeurde, zou hij het steeds maar over Whitney Houston hebben gehad. "Hij wilde een ontmoeting met haar regelen en haar een huis geven waar hij haar, als een van zijn vrouwen, kon bezoeken."

Bin Laden vond Whitney "echt islamitisch maar gehersenspoeld door de Amerikaanse cultuur en door haar man", schrijft Boof. Ze trof in Osama's koffers ook de Playboy aan. Bin Laden keek verder graag naar Miami Vice en MacGyver.

Nickuraba
22-08-2006, 16:36
heey lache...ik ben ook gek van miami vice (serie) ahahah

joost
22-08-2006, 16:37
Sick fuck....

Michelle
22-08-2006, 16:41
die is echt gestoord
die heeft zo'n gigantische plaat voor zijn kop dat ze m niet eens met een hijskraan weg kunnen krijgen !!!!!

aliendwurf
22-08-2006, 19:28
die is echt gestoord
die heeft zo'n gigantische plaat voor zijn kop dat ze m niet eens met een hijskraan weg kunnen krijgen !!!!!


Is het niks voor jou?

Michelle
23-08-2006, 07:24
die is echt gestoord
die heeft zo'n gigantische plaat voor zijn kop dat ze m niet eens met een hijskraan weg kunnen krijgen !!!!!


Is het niks voor jou?

Heb jou toch al !!??
Aangezien ze me hebben wijsgemaakt dat soort,soort zoekt............

aliendwurf
23-08-2006, 14:44
die is echt gestoord
die heeft zo'n gigantische plaat voor zijn kop dat ze m niet eens met een hijskraan weg kunnen krijgen !!!!!


Is het niks voor jou?

Heb jou toch al !!??
Aangezien ze me hebben wijsgemaakt dat soort,soort zoekt............


scherp Michelle heel scherp :wink: