PDA

View Full Version : Tegenstander Michael Knaap op 2h2h- ahoy bekend!



2h2h
24-08-2006, 10:31
Tegenstander Michael Knaap op 2h2h- ahoy' bekend!

2h2h is bijzonder trots dat Michael Knaap, de voorman van 'Team Hardcore' op 12 november zal
aantreden tegen niemand minder dan Murad Chunkaiev. Chunkaiev, de Pride en 2H2H- veteraan van
Golden Glory verloor onlangs van Murilo Ninja Rua in Pride 30. Hij zal er dus ongetwijfeld alles
aan doen om zich na zijn verlies weer in de picture te vechten.
Maar ook Knaap zal uit zijn op wraak na zijn laatste verliespartij 18 juni j.l. Kortom voor beide
vechters staat er veel op het spel wat zich hopelijk zal uitten in een spektakel!

Met de vastlegging van Murad is overigens de volledige MMA line-up voor het 2H2H 'pride & honor'
event compleet.

Deze bestaat nu uit:

Alexander Emeilanenko vs Antonio Silva
Gilbert Yvel vs Alistair Overeem
Murad Chunkaiev vs Michael Knaap
Gegard Mousasi vs Rodney Faverus
Dave Dalgliesh vs Lukas Jurkowski
Milco Voorn vs Dion Staring
Karl Amoussou vs Jason Jones
Anil Dubar vs Jeffrey Pedro

Team 2H2H

MB667
24-08-2006, 11:07
vette line up!

HUNTER
24-08-2006, 11:54
amoussou vs jones wordt volgens mij wel een toppartij!!

ben alleen bang dat chunkaiev weinig moeite gaat hebben met knaap.... als je zag hoe makkelijk hij bijv thonhauser oprolde.

en voorn tegen staring... dapper van dion, maar ik denk ook dat dit niet heel lang gaat duren.

En die dubar.... hoe komt het toch steeds dat die gast op grote gala's staat? :shock: :?

maar goed, het wordt wel 1 van de vetste mma events van nl dus ik heb er enorm zin in

ICON
24-08-2006, 13:27
vette shit! wordt moeilijk voor knaap ja. ik ga voor chunkaiev
mooie mma line-up!!

ICON
24-08-2006, 13:28
en tegen wie heeft dubar allemaal gevochten dan? ik zie alleen zn partij tegen chico staan uit 2002

Tsuki
24-08-2006, 13:56
ik denk juist Dion een hele goede kans maakt tegen milco .................... mooie partij

redjuh
24-08-2006, 18:05
nou nou Chunkaev een Pride Veteraan noemen vind ik erg overdreven, maar goed...

n00bstar*
24-08-2006, 21:51
Zodra je ergens in een organisatie een keer gevochten heb ben je een "vul hier naam van de organisatie" veteraan, zo noemen ze dat gewoon...
vette line-up btw...zomaar al 2 partijen waar je wel een kaartje voor moet kopen

The Bulldog
24-08-2006, 23:20
Zeer mooie line up ja...

Knaap is weer maximaal bezig dus ik denk dat hij kan verassen..

Dion heeft zeker een pittige pot staan maar ja die heeft hij ook in arnhem staan...

Ik zie geen enkele mma partij die niet voor vuurwek kan zorgen..

super

chief108
25-08-2006, 00:14
Knaap is voor niemand bang...

we zien wel hoe't gaat :wink:

Highline
25-08-2006, 00:21
murad was gisteren hard aan het mee trainen bij team dekkers, kan een leuke wedstrijd worden

daafit
31-08-2006, 19:02
Anil Dubar vs Jeffrey Pedro

gaat deze partij nog door?

ICON
31-08-2006, 19:44
dus daar ken ik die naam van!

fedor
03-09-2006, 10:57
Vette Line-up...ik ben d'r zeker bij...!!! :P

dtgerald
03-09-2006, 13:32
vette line up!Dat wel maar om de naam Pride aan het evenement te geven gaat me wat ver.

redjuh
03-09-2006, 14:26
vette line up!Dat wel maar om de naam Pride aan het evenement te geven gaat me wat ver.

mooi gala me reet!
wat MMA partijen betreft is alles ge-missmatched!
aleksander KO'd die gozer waarschijnlijk binnen een minuut, en Alistair is veeeeeel te goed voor gilbert nu.
en wtf denk je dat als Arona per ongeluk Alistair KTFO'd met een dikke GnP... dat Alistair hier kan/mag vechten???


Het Muay Thai gedeelte ja... daar lik ik me vingers bij af, maar damn noem het woord Pride niet

HUNEBED
03-09-2006, 22:30
mooi gala me reet!
wat MMA partijen betreft is alles ge-missmatched!
[/quote]

gast, jij hebt echt verstand van zaken....

The Bulldog
03-09-2006, 22:51
Ik vind het ook een pittige stelling..

Denk dat je menig vechter rte weinig krediet geeft..

Je noemt emelienko-Silva als mismatch...denk dat Silva een gevaarlijke knokker is die voor zijn gewicht erg snel beweegt en een snelle take down heeft..

Yvel heeft zeker wel een puinchers change tegen Overeem..op de grond heeft Yvel nog niet veel laten zien , maar ik vond hem tegen Zentzov verdedigend erg goed op de grond..

Musasi lijkt me ook geen verkeerde pot te worden...

Dus in mijn ogen zeker geen mismatches..

Marco
06-09-2006, 11:01
redjuh blijft dus thuis 12 nov ? :wink:

Indiaan
06-09-2006, 23:22
Vind dat Redjuh niet echt verstand van zaken heeft. Gilbert is jaren lang nederlands beste vechter geweest en heeft altijd voor spectaculaire partijen gezord. Ook wist hij heel vaak een partij van een flinke achterstand om te draaien naar een winst op ko of submission.
Die Silva waar Alexander tegen moet heet een 8-0 record allemaal ko's dus dat belooft wat.

Elke partij heeft wel wat, al ken ik die tegenstander van dave niet. Weet iemand wat van hem?

Jeffrey
22-09-2006, 16:07
ik heb van gegard gehoord dat hij niet gaat vechten op 2h2h, omdat hij naar japan gaat.

Wheelie
22-09-2006, 16:10
ik heb van gegard gehoord dat hij niet gaat vechten op 2h2h, omdat hij naar japan gaat.

kan kloppen ;)

Sjaak
22-09-2006, 16:13
Rood wint

Alexander Emeilanenko vs Antonio Silva
Gilbert Yvel vs Alistair Overeem
Murad Chunkaiev vs Michael Knaap
Gegard Mousasi vs Rodney Faverus
Dave Dalgliesh vs Lukas Jurkowski
Milco Voorn vs Dion Staring
Karl Amoussou vs Jason Jones
Anil Dubar vs Jeffrey Pedro

BTW ben er ook bang voor dat een paar partijen heeeeeel snel beslist gaan worden

jan sensei kyokushin
22-09-2006, 16:25
Osu vergis je niet in die lange Michael Knaap sjaakie

das en doordouwer beresterk en vuurvreter

osu

chief108
22-09-2006, 16:29
Osu vergis je niet in die lange Michael Knaap sjaakie

das en doordouwer beresterk en vuurvreter

osu
hell yeah....

Marco (scheids)
22-09-2006, 17:08
Ik ben t ook niet helemaal met de uitslagen van sjaak eens (hoeft ook niet)...jammer dat ik mn mening niet kan geven betreffende de mijn prognoses mbt de uitslagen ...

The Bulldog
25-09-2006, 21:20
Ik denk niet dat Staring het van Voorn gaat winnen.

Ik denk dat als hij hem naar de grond krijgt hij best een kans maakt..

redjuh
25-09-2006, 22:24
Voorn is imo vooral erg goed in het verdedigen van subs. oke dat het tegen een voormalig Pride gp kampoen niet lukt... kan iedereen overkomen. nee hij kan het gevecht volgens mij staand erg goed domineren, met z'n tdd

redjuh
26-09-2006, 06:44
en net ff beter denk ik...

The Bulldog
26-09-2006, 16:39
Inderdaad. Dat ie van Coleman verliest, vind ik ook echt geen enkele schande. Dat is goed is in het verdedigen van subs is altijd goed, maar persoonlijk vind ik Staring niet echt een submission-wonder. Meer een G&P-er. Maar dat kan Voorn ook!

x2

en de stabiliteit van Dion is erg groot..

wordt een mooie pot denk ik..

rockin' billy
27-09-2006, 10:29
Als Voorn ooit tegen Dalgliesh zou knokken wie zou erdan denk je winnen?
Ik denk dat die partij er ooit wel zal komen,het zijn allebei profs en ik denk van hetzelfde niveau.Lijkt mij iig een superpot!

redjuh
27-09-2006, 12:55
voorn. ik vind dalgliesh te 1-dimentionaal. met alle respect, maar van vechtenop de grond heeft hij echt geen kaas gegeten. Ik vind zijn partijen vaak leuk om te zien... dat zeker.