PDA

View Full Version : st Pierre eruit BJ Penn erin!!



ICON
24-08-2006, 11:37
Georges St. Pierre's "Rush" to recovery from a severe groin pull will not happen fast enough to rematch UFC welterweight champion Matt Hughes (Pictures) on September 23, the UFC announced on its Web site Wednesday afternoon.

Filling the vacated slot to face Hughes is the only man to beat the champion mixed martial artist since March 2001: Hawaii's B.J. Penn (Pictures).

On Saturday, Sherdog.com first reported the severity of St. Pierre's groin injury and, subsequent a hard workout on Aug. 23 intended to test the pull, the possibility that Penn would take his place.

Penn defeated Hughes by submission in January 2004 to capture the UFC belt. Yet stalled contract negotiations between Penn and the UFC saw the fighter relinquish the belt and sign a three-fight deal with K-1.

During his time with the Japanese promotion, Penn went 2-1, defeating Duane Ludwig (Pictures) and Renzo Gracie (Pictures) while falling short on points to a much larger Ryoto Machida (Pictures).

The 27-year-old from Hilo fought a fourth fight outside the UFC, decisioning Rodrigo Gracie (Pictures) in his family's Rumble on the Rock promotion.

After settling lawsuits related to his previous contract with the UFC, Penn and the Las Vegas-based promotion agreed to a new deal in November 2005.

Penn returned to the Octagon in March of this year, losing a razor-thin split decision to St. Pierre, which set-up the Canadian's second now-delayed shot at Hughes' title.

chief108
24-08-2006, 11:42
wel jammer...

St. Pierre zet mooie partijen neer

Wheelie
24-08-2006, 11:48
Heel erg vet, deze rematch wilde ik altijd al zien 8-)

Nickuraba
24-08-2006, 11:54
ik las het al op sherdog. Ik vind het wel jammer eerlijk gezegd, ik denk dat hughes dit keer er wel een puntenoverwinning van weet te maken. Hughes is alleen maar groter geworden sinds hun laatste gevecht en Pen heb ik weinig goeds meer van gezien. Ik ben benieuwd wat het zal gaan worden, op sherdog stond er een poll met ongeveer 5000 stemmen, en de uitslag was 50% hehe..

Maar ik had GSP liever in actie gezien, vind ik een mooie vechter, voornamelijk zijn standup game!

we zullen zien, ik neem aan dat die hierna de winnaar van die partij krijgt?

Ronny
24-08-2006, 11:59
Heel erg vet, deze rematch wilde ik altijd al zien 8-) je hebt gelijk...dit was anders niet zo snel meer gebeurd.... Ik zou het echt niet weten, maar het zou wel leuk zijn als Penn wint.

The Maniac
24-08-2006, 12:11
ik las het al op sherdog. Ik vind het wel jammer eerlijk gezegd, ik denk dat hughes dit keer er wel een puntenoverwinning van weet te maken. Hughes is alleen maar groter geworden sinds hun laatste gevecht en Pen heb ik weinig goeds meer van gezien. Ik ben benieuwd wat het zal gaan worden, op sherdog stond er een poll met ongeveer 5000 stemmen, en de uitslag was 50% hehe..

Maar ik had GSP liever in actie gezien, vind ik een mooie vechter, voornamelijk zijn standup game!

we zullen zien, ik neem aan dat die hierna de winnaar van die partij krijgt?

Denk dat Matt Hughes zeker een kans heeft tegen BJ. Maar Bj is geen pushover hij domineerde de staande gevecht tegen George als Bj zijn A-game niet brengt zal hij weleens kunnen verliezen,

Jani
24-08-2006, 18:46
jammer van st pierre ,maar die krijgt zijn kans nog wel.
de rematch tussen bj penn en hughes vind ik net zo goed.

redjuh
24-08-2006, 18:55
DAMN!!!

denk dat Hughes er niet echt blij mee is. maar denk toch dat Hughes hem pakt... Hij is al zo lang zo goed

Virus
25-08-2006, 01:44
Heel erg vet, deze rematch wilde ik altijd al zien 8-)
x2

Kijken of ie het weer flikt... :lol:

HUNEBED
26-08-2006, 14:05
Hughes maakt Penn dit keer af

Wheelie
26-08-2006, 14:09
Hughes maakt Penn dit keer af

Ik hoop dat Penn die Hughes weer Owned 8-)

HUNEBED
26-08-2006, 17:47
nee nee, één keer onderschatten is genoeg, Hughes weet nou wat Penn ken...

Jochem
26-08-2006, 20:59
Penn is volgens mij sterker staand en op de grond. Alleen het clinchen/wrestling gaat dik naar Hughes natuurlijk.

Ik hoop op Penn bij KO!

Chico
27-08-2006, 16:35
ik hoop op een submission win voor penn...

kheb het niet zo met hughes sinds tuf2 eigenlijk...

MMA Fan
27-08-2006, 16:52
Hughes zal zinnen op revanche en zal meer gefocussed zijn dan ooit.....hij zei gister al dat dit zijn belangrijkste wedstrijd in jaren zal zijn...Hij zei dat tegen St Pierre hij niks te winnen had omdat ie al een keer van hem gewonnen had, hij heeft alleen wat te verliezen...maar tegen Penn kan ie alleen maar winnen....hij heeft al van hem verloren...hij was erg blij met deze kans..........denk niet dat Penn kans maakt daar hij de laatste keer niet zo goed deed in mijn ogen in de UFC....tegen St Pierre was dat...hij was erg snel moe en ik denk dat Hughes alleen maar is gegroeid sinds zijn verlies...hij is er alleen maar sterker en beter van geworden......ik verwacht een submission of ko in ronde 1 voor Hughes