PDA

View Full Version : Mike Tyson in Pride FC??!!!



Italian*Berlusconi*
24-08-2006, 13:42
Van pride fc website:

THE BADDEST MAN ON THE PLANET SIGNS WITH PRIDE
Last Saturday, the baddest man on the planet was a suprise guest at PRIDE FIGHTING'S press conference to announce his official signing with PRIDE. The boxing legend addressed the crowd saying that he will be participating in PRIDE sometime in the near future.

damn... ben benieuwd of het echt gebeuren gaat....

Dennuz
24-08-2006, 13:45
hmm, volgens mij heeft ie geld nodig..

Tyson Vs. Hunt :D

De man van 14K
24-08-2006, 13:48
ach ja het zal wel kijkers trekken dat is 1 ding wat zeker is.
was ook toch sprake van Tyson tegen Hoost in de K-1?
ze Tyson in zn eerste partij maar tegen Mirko.. zal gelijk ook zijn laatste partij zijn dan :lol:

Highline
24-08-2006, 14:02
eerst zien dan geloven, bij k-1 heeft hij idd ook nog een contract lopen

Arjan
24-08-2006, 14:43
Dat red die nooit, vind ik echt zonde als zulke toppers toch wat proberen in mma.. dekker had ook nooit mma moeten gaan vechten... zonde, in k1 was nog wel grappig geweest maar pride

Tony
24-08-2006, 15:09
wat k heb begrepen is dat het om een eenmalige bokswedstrijd tijdens het pride evenement gaat..

hoe en wat.. i dunno..


ik zeg.. opzouten met die tyson, tenzij hij bereid is om op normale regels mee te vechten..

weet trouwens niet of tyson nog steeds een heavyweight is.. of dat ie inmiddels kwa gewicht een middleweight is..

ik zeg... indien HW: hunt, crocop
en indien MW: Silva, Rampage

smullen geblazen..

MB667
24-08-2006, 15:11
Beters!

Paganstars
24-08-2006, 15:48
Als ik het goed heb begrepen en gelezen gaat het om 4 exhibition bouts.... MAW niet het meest spectaculaire om te zien!

LJ Silver
24-08-2006, 16:58
Als ik het goed heb begrepen en gelezen gaat het om 4 exhibition bouts.... MAW niet het meest spectaculaire om te zien!

Klopt hij gaat 4 exhibition fights doen. In een interview zei die zelfs nooit meer aan een 'echt' gevecht deel te nemen.


Former heavyweight champion, 40, to train at Aladdin for series of exhibition bouts.

Asked by ring announcer Bas Rutten, a former Ultimate Fighting Championship heavyweight champion, whether he would fight again, Tyson said no.

"My fighting days are over, but I love and enjoy watching cagefighting, though," Tyson told Rutten.

Paganstars
24-08-2006, 19:49
Als ik het goed heb begrepen en gelezen gaat het om 4 exhibition bouts.... MAW niet het meest spectaculaire om te zien!

Klopt hij gaat 4 exhibition fights doen. In een interview zei die zelfs nooit meer aan een 'echt' gevecht deel te nemen.


Former heavyweight champion, 40, to train at Aladdin for series of exhibition bouts.

Asked by ring announcer Bas Rutten, a former Ultimate Fighting Championship heavyweight champion, whether he would fight again, Tyson said no.

"My fighting days are over, but I love and enjoy watching cagefighting, though," Tyson told Rutten.


weet jij de bron toevallig nog?? ik weet nl. echt niet meer waar ik het vandaan heb!

Jani
24-08-2006, 19:54
tegen hunt zou natuurlijk gaaf zijn op mma regels

als het om een boksmatch blijkt te gaan zet hem dan maar tegen vitor belfort :D

Ronald
24-08-2006, 20:01
Als ik het goed heb begrepen en gelezen gaat het om 4 exhibition bouts.... MAW niet het meest spectaculaire om te zien!
Nog sterker... totaal geen behoefte aan een exhibition bout.

RED SCORPION
25-08-2006, 00:54
deze man is een legende, en zal altijd blijven, alleen hij is niet meer in staat om te vechten, zijn lichaam wil het niet meer.

als ie zal vechten in Pride, dan maakt ie wel een kans tegen staande vechters, daarbij bedoel ik Crocop of SIlva, als Tyson vanaf het begin gaat jagen, dan kunnen ze natuurlijk niet tegen hem staand knokken, en plus die handschoenen...... :lol:

ik wil hem wel tegen CC zien, en dan ben ik echt niet zeker van, dat CC het makkelijk zal winnen....die highkick is ook niet altijd raak :wink:

PigDog
25-08-2006, 06:13
Dat red die nooit, vind ik echt zonde als zulke toppers toch wat proberen in mma.. dekker had ook nooit mma moeten gaan vechten... zonde, in k1 was nog wel grappig geweest maar pride

Het is DekkerS, en hij moest mma vechten om een contract voor de K-1 te krijgen. Zo werkt dat nu eenmaal. Tyson en Dekkers zijn levende legendes die niets meer te bewijzen hebben en dus wat mij betreft kunnen verliezen wat ze willen, ze zullen altijd als legendes herkend worden. Door mensen die van vechtsporten houden, natuurlijk.

MB667
25-08-2006, 09:52
wat is een exhibition bout dan precies?

Ton
25-08-2006, 16:01
zoals het woord het als zeg, exhibition, in het nederlands 'tentoonstelling'. Demonstratie partijtje waar niemand op zit te wachten behalve zakkenvuller Tyson....

Italian*Berlusconi*
25-08-2006, 16:23
zoals het woord het als zeg, exhibition, in het nederlands 'tentoonstelling'. Demonstratie partijtje waar niemand op zit te wachten behalve zakkenvuller Tyson....

denk toch dat dit weer wat boks publiek zal trekken richting Pride, en in japan zal het zeker ook verkopen... als jij tyson was geweest, zou jij dat afslaan dan? volgens mij kan hij wel wat cash gebruiken. :roll:

Ronald
25-08-2006, 21:25
als ie zal vechten in Pride, dan maakt ie wel een kans tegen staande vechters, daarbij bedoel ik Crocop of SIlva, als Tyson vanaf het begin gaat jagen, dan kunnen ze natuurlijk niet tegen hem staand knokken, en plus die handschoenen...... :lol:

ik wil hem wel tegen CC zien, en dan ben ik echt niet zeker van, dat CC het makkelijk zal winnen....die highkick is ook niet altijd raak :wink:
Crocop en Silva spelen met 'm. Die doen gewoon waar ze zin aan hebben. Zou voor hen idd een exhibition bout zijn :lol: .

RED SCORPION
26-08-2006, 02:22
als ie zal vechten in Pride, dan maakt ie wel een kans tegen staande vechters, daarbij bedoel ik Crocop of SIlva, als Tyson vanaf het begin gaat jagen, dan kunnen ze natuurlijk niet tegen hem staand knokken, en plus die handschoenen...... :lol:

ik wil hem wel tegen CC zien, en dan ben ik echt niet zeker van, dat CC het makkelijk zal winnen....die highkick is ook niet altijd raak :wink:
Crocop en Silva spelen met 'm. Die doen gewoon waar ze zin aan hebben. Zou voor hen idd een exhibition bout zijn :lol: .
oke Ronald, laten we het even logish bekijken:

hoe we het allemaal weten, Crocop en Silva, zijn bijde staand vechters, en gaan zelf nooit voor een takedown en proberen het grond gevecht te otnlopen! (ja, messchien tegen Hunt wel ff takedowntje)

laten we het even zo bekijken: Silva of Crocop gaan het staand vechten, zoals ze het altijd doen, en dan moeten ze opeens tegen Tyson, natuurlijk is het niet meer Tyson die 20 jaar terug was (anders zou ie en CC en Silva begraven) maar dat is nog steeds iemand, die paar minuutjes hoog tempo kan boksen, en nog hoe! er is nooit iemand geweest in die Pride of mma, die zo kon boksen als Tyson!

natuurlijk kun je zegen van "ja, die highkicks of lowkicks van Silva of CC maken hem kapot", maar goed, Tyson is messchien wel een geschift persoon, maar hij zal zeker weten, dat zo draai het bel gaat, moet ie gewoon aanvalleen met zijn stoten!
highkicks van CC zijn niet altijd raak, dat hebben we bijvoorbeeld tegen Fedor gezien, en die lowkicks? ja, als er iemand als Tyson heel snel aanvalt met zijn stoten, dan denk ik niet dat het verstandig is om die lowkicks te gebruiken, want dan moet je ff blijven staan, en tijdens lowkick geven zakken je handen...je raakt messchien wel met die lowkick...alleen wat gebeurd er als Tyson op dit moment spring in met een linkse hoek op je kin?

Tyson is natuurlijk niet gek, en mocht die wedstrijd toch komen, zal ie zeker paar maanden goed trainen met een of ander goede mma coach, en zal zeker een plan bedenken, dat het beste voor hem is!

Fedor heeft hammer-hands, maar die zal nooit met zijn handen gaan knokken tegen Tyson, dan ligt ie gewoon!

wat ik wil zeggen is: ook CC en ook Silva, beide zullen gaan voor een takedown tegen Tyson, en niet staand gaan vechten, zoals ze het gewoonlijk doen!

dus "spelen"" en "doen waar ze zin in hebben" tegen Tyson, zal helemaal niet doorgaan, want die man is (nog steeds) te gevaarlijk om tegen te spelen, want een raake klap van hem, en spel is over! :lol:

natuurlijk weet ik dat en Silva en CC zullen de favoriet zijn, (ook voor mij hoor, omdat ze het spel gewoon goed beheersen, en op hun top zijn, en ook omdat Tyson gewoon geen vechter meer is)
alleen wat ik wil zeggen, die jongens nooit en nooit tegen hem gaan staand knokken, zoals ze het gewoonelijk doen tegen andere Pride vechters! :oops:

F@dur
26-08-2006, 03:06
Zal wel niks van komen denk.....

Ronald
26-08-2006, 10:07
laten we het even zo bekijken: Silva of Crocop gaan het staand vechten, zoals ze het altijd doen, en dan moeten ze opeens tegen Tyson, natuurlijk is het niet meer Tyson die 20 jaar terug was (anders zou ie en CC en Silva begraven) maar dat is nog steeds iemand, die paar minuutjes hoog tempo kan boksen, en nog hoe! er is nooit iemand geweest in die Pride of mma, die zo kon boksen als Tyson!
Ook al zou Tyson in z'n topjaren de ring in stappen tegen hen, het zou snel over zijn. Tyson is/was een fantastische bokser, maar het blijft boksen hé.

Wheelie
26-08-2006, 11:11
Als ik het goed heb begrepen en gelezen gaat het om 4 exhibition bouts.... MAW niet het meest spectaculaire om te zien!
Nog sterker... totaal geen behoefte aan een exhibition bout.

Een exhibition bout kan wel vet zijn hoor.
Wie herinnerd zich nog die exhibition bokspartij tussen Ivan Drago vs. Apollo Creed met dramatische afloop.
Daar heb ik echt met veel plezier naar gekeken ;)

Jeru
26-08-2006, 11:30
Als ik het goed heb begrepen en gelezen gaat het om 4 exhibition bouts.... MAW niet het meest spectaculaire om te zien!
Nog sterker... totaal geen behoefte aan een exhibition bout.

Een exhibition bout kan wel vet zijn hoor.
Wie herinnerd zich nog die exhibition bokspartij tussen Ivan Drago vs. Apollo Creed met dramatische afloop.
Daar heb ik echt met veel plezier naar gekeken ;)

:lol:
Dat was inderdaad één van de vetste ooit!!

Ronald
26-08-2006, 11:59
Een exhibition bout kan wel vet zijn hoor.
Wie herinnerd zich nog die exhibition bokspartij tussen Ivan Drago vs. Apollo Creed met dramatische afloop.
Daar heb ik echt met veel plezier naar gekeken ;)
LMAO :lol: I must break you 8-)