PDA

View Full Version : spoiler ** TUF 4 ** spoiler



PigDog
25-08-2006, 05:04
Team MOJO had het heft in handen aangezien zij door de overwinning van Shonie Carter de volgende match mochten maken. Shonie deed dit op zeer ludieke wijze en had de lachers op zijn hand.

De volgende match werd gevochten:

Edwin BamBam deWees - Gideon Ray

(1) Ray begon goed met lowkicks, maar al gauw nam BamBam het heft in handen op de grond. Hij controleerde goed, maar kwam na een mislukte choke zelf in de guard terecht. Beide vechters komen ongeschonden door de eerste ronde

(2) BamBam begint sterk in het staande gevecht, en maakt een takedown. Hij is goed bezig met ellebogen als Ray in één keer vanuit de guard een elleboog maakt, waardoor deWees zijn voorhoofd openspat. Hij bloed hevig, en met één hand op zijn voorhoofd maakt hij nog ellebogen naar de liggende Ray. de eerst zo blonde deWees begint langzaam maar zeker op Chris Leben te lijken, zijn hele kop zit onder het bloed. De ref onderbreekt het gevecht 2 x om naar de wond te kijken maar op een voorhoofdwond breken ze het gevecht (terecht) niet af en zo eindigt na een paar submissions ook de tweede ronde.

(3) Het is een draw, dus de winnaar van de derde ronde is de matchwinnaar. deWees is veruit de betere submissionvechter, maar het bloed loopt werkelijk met stralen uit zijn hoofd, wat erg onsmakelijk is voor de andere vechter. BamBam doet wat hij kan om het gevecht zo snel mogelijk te beindigen, maar Ray is taai en bewijst, behalve een staande vechter, ook een goede guard te hebben. Beide vechters en het octagonzeil zijn geheel rood gekleurd, het lijkt wel WWF met een emmer kunstbloed. Ray weet de laatste seconden nog een takeover te maken en ground en pound er nog een paar op, maar het kwaad is al geschied, deWees heeft teveel gedomineerd en ondanks het hevige bloeden toch de wedstrijd naar zich toegetrokken.

Winnaar: deWees..........

Wheelie
25-08-2006, 12:39
Was een bloederig gevecht :lol:

ashi76
25-08-2006, 13:06
Die 3e ronde was imo totaal onnodig.
DeWees was alle 3 de ronden een stuk beter !

Ralph
25-08-2006, 13:13
Vond ik ook. Wel veeeeeeel bloed!

RNLMC
25-08-2006, 16:33
ik zat hem echt te stressen dat ze de partij op het laatste moment zouden stoppen v.w het bloed, is gelukkig niet gebeurd. Hij heeft verdiend gewonnen!

RisingSun
25-08-2006, 17:31
Toch vind ik dat Ray erg benadeeld wordt door al dat bloed. Je ziet het op een gegeven moment gewoon zijn ogen indruppelen. BamBam goed gevochten maar toch wel jammer voor Ray.

Ronald
25-08-2006, 20:17
Op zich goed dat DeWees gewonnen heeft omdat hij de sterkere vechter was, maar toch vind ik dat het gevecht gewoon gestopt had moeten worden. Het bloeden was zo hevig dat het in stralen in het gezicht van Ray liep. Ik heb ook nog nooit eerder gezien dat ze een gevecht door lieten gaan als er zo hevig gebloed werd.

PigDog
26-08-2006, 09:15
Op zich goed dat DeWees gewonnen heeft omdat hij de sterkere vechter was, maar toch vind ik dat het gevecht gewoon gestopt had moeten worden. Het bloeden was zo hevig dat het in stralen in het gezicht van Ray liep. Ik heb ook nog nooit eerder gezien dat ze een gevecht door lieten gaan als er zo hevig gebloed werd.

Op zich zijn de ringartsen in Amerika niet kinderachtig, ze stoppen een fight alleen als het bloed in de ogen loopt en door verblinding een benadeling zou kunnen plaatsvinden, of als er spierweefsel gescheurd is rond de ogen en het gevaar bestaat dat er blijvende schade aan het aangezicht ontstaat, zoals een lodderoog (hangend ooglid)
Daarom lieten ze terecht doorvechten, alleen was het voor de tegenstander bijzonder onsmakelijk en hinderlijk. Ik denk dat, als deze verwonding bij het boksen was gebeurd, het bloeden veel minder hevig was geweest, daar hebben ze cutmen die er wel raad mee weten.

Jeru
26-08-2006, 23:52
Wow dat was inderdaad aardig wat bloed.... In Nederland zijn er partijen voor heel wat minder gestaakt.

Highline
27-08-2006, 16:22
vond het gevecht veel te bloederig, moeten ze vooral op gewone tv in nl uitzenden, is weer goed voor de vorming van de mening van d egemiddelde nederlander

Jochem
28-08-2006, 14:49
het was nog net geen spuiten, maar er zat wel flink druk achter dat bloed. Wel funny, gelukkig stopte ze het gevecht niet, dat vind ik altijd zon anticlimax.

Remco
31-08-2006, 09:33
Het zag er uit als slechte special effects, het leek wel of er een kraantje was opengedraaid op het voorhoofd van DeWees.

Toch een mooie overwinning. Ondanks dat het wat vreemd klinkt om een partij af te breken wegens het nadeel van de één als gevolg van een verwonding die hij bij de ander heeft toegebracht, zag je duidelijk dat Gideon er last van had. Het bloed liep daarmee misschien wel meer in de ogen van Gideon dan in die van Edwin.

Desalniettemin een duidelijke overwinning voor DeWees, ook na twee ronden. Leuke vechter!
http://myweb.tiscali.co.uk/lesgrotte/images/bambam-3.gif

Ik heb me trouwens wel suf gelachen om het "McCarthy, it is not youhouhou". Leuk dat Shonie er nog inzit.