PDA

View Full Version : Verslaggevers en Fotografen gezocht



ashi76
25-08-2006, 13:02
Verslaggevers en fotografen gezocht.

Mixfight.nl is op zoek naar verslaggevers en fotografen die van verschillende gala's verslag willen leggen.

In Nederland worden tegenwoordig zo veel vechtsportevenementen georganiseerd dat het voor een klein team onmogelijk is om dat allemaal bij te houden. Maar, hoe meer verslagen er op Mixfight.nl geplaatst worden, hoe beter de rest van forumbezoekend Nederland op de hoogte blijft van wat er in den lande speelt. Vandaar dat wij op zoek zijn naar mensen die onze gelederen willen komen versterken.

Wat vragen wij?
Uiteraard is het handig als je wat van vechtsport afweet, maar je hoeft geen Fred Roijers te heten wil je je aan kunnen melden ;) . Als je twijfelt over of je dit kunt of niet, bedenk dan dat iedereen die hier verslagen schrijft ook ooit z'n eerste stappen heeft gezet. Niemand had ervaring toen die voor het eerst begon. Probeer het gewoon eens en kijk of het bevalt.

Ook voor de fotograaf geldt dat je echt geen professioneel fotograaf hoeft te zijn met professionele apparatuur of iets dergelijks. Onze hofleverancier als het gaat om foto's s maken (Marieke) is ook ooit klein begonnen met een huis-, tuin- en keukencamera. Het gaat er ons om dat er een paar leuke foto's geplaatst kunnen worden zodat andere forumbezoekers een idee krijgen van wat er die avond gebeurd is. Dat kan in principe ook al met eenvoudige middelen.

Wat bieden wij?
Mixfight.nl is een verzameling mensen die puur vanuit hun hobby met vechtsport bezig is. Iedereen die een bijdrage levert doet dat uit liefhebberij. Er staat dus geen financiële vergoeding tegenover.

Wel regelen wij perskaarten voor je. Eigenlijk moet je het zo zien: je gaat naar een gala waar je normaal gesproken zo'n 35 euro voor neer moet leggen. Nu ga je naar datzelfde gala, alleen nu kun je gratis naar binnen en zorgen wij er voor dat je met je neus op de ring zit. Betere plaatsen kun je niet hebben :) .
Van welk gala je verslag gaat leggen is voor het grootste deel ook door jezelf te bepalen.

Overigens hoef je je niet als team aan te melden (verslaggever-fotograaf). Als je enkel interesse hebt in schrijven of alleen in foto'ss maken, geef dat dan gerust aan. Dan kijken wij of we een match kunnen maken tussen beiden.

Als je interesse hebt, stuur dan even een PM naar Wheelie vie onderstaande link

www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/private.php?do=newpm&u=4577)

Ik zie jullie reacties graag tegemoet.

MJOKKIE
05-09-2006, 11:43
Ik wil de k-1 grand final wel verslaan :D

ashi76
05-09-2006, 13:14
Dan zal je je eerst via PM aan moeten melden en wat kleinere gala's verslaan.
Als je dit met goed gevolg hebt doorstaan moeten we maar een bekijken wat er te regelen valt.. ;)

Richelieu
05-09-2006, 15:07
PM is verstuurd

ashi76
05-09-2006, 18:24
acces granted... ;)

Tuigenke
08-10-2006, 18:56
pm is verstuurd

Astarte
05-04-2007, 05:54
Pfff...graduated in English, can do Dutch as well (my native language)

Astarte
05-04-2007, 06:17
Er.fighting...? No no no. How would any sane person be able to comment

on that....fighting sports...you're all a bunch of criminals, aren't you...(smile) -,- take care!!!

murat kurt
17-03-2008, 12:35
ik lees regelmatig hier forums, zoals mijn naam het al zegt ben ik broertje van Halit Kurt van Balans Event. Dank zij hem ben ik heel erg betrokken bij Kickbox gala's. En ik vind ik dit echt super. Ik weet niet of je een nieuwe lid wilt accepteren als fotograaf/verslaggever? Het lijkt echt leuk om toch dit te doen.

:), lijkt wel een sollicitatie gesprek :P

petjekick
30-03-2008, 10:20
Hallo.ashi ik heb jou een pm gestuurt maar ik hoor niks van jou.dus probeer ik het even zo. Patrick...

ashi76
30-03-2008, 17:13
Hallo.ashi ik heb jou een pm gestuurt maar ik hoor niks van jou.dus probeer ik het even zo. Patrick...

check je pm..

Paganstars
24-04-2008, 11:37
LOL een spambot als reporter :p

ashi76
24-04-2008, 12:23
Banned the mofo.. ;)

DeJee
07-05-2008, 21:50
hallo mijn naam is Jan en ben sinds een tijdje fotograaf. Nu heb ik afgelopen zondag foto's gemaakt bij Ringrage. Natuurlijk wil ik die graag delen met jullie en wil ik de mogelijkheid gebruiken om mensen ze te koop aan te bieden.
Ik vraag simpelweg 2 euro voor een digitaal bestand groot genoeg voor een poster. Natuurlijk blijven de rechten bij mij dus men mag deze niet gebruiken voor verder verspreiding of publicaties. In overleg is dit natuurlijk wel mogelijk.
Als nu iemand mij helpt hoe ik de foto's op dit forum krijg of anders klik mijn site aan www.dejee.nl (http://www.dejee.nl) en kijk bij reportages.


Jan

Ringmaster
10-09-2008, 16:14
Hoi ik wil wel verslag gaan doen van wedstrijden, nu ik eindelijk een vaste baan heb en in het weekend niet meer hoef te werken. Voor bewijs dat ik kan schrijven moet je maar de Fight Sensation van mei lezen, het stuk getiteld 'vechtsport is voor criminelen'.

Richelieu
10-09-2008, 16:49
Hoi ik wil wel verslag gaan doen van wedstrijden, nu ik eindelijk een vaste baan heb en in het weekend niet meer hoef te werken. Voor bewijs dat ik kan schrijven moet je maar de Fight Sensation van mei lezen, het stuk getiteld 'vechtsport is voor criminelen'.

Mr. Sterk refereert naar de Fight Scene..;) Hij was de auteur van het artikel "Vechtsport is voor criminelen"

Ronald
10-09-2008, 19:04
Hoi ik wil wel verslag gaan doen van wedstrijden, nu ik eindelijk een vaste baan heb en in het weekend niet meer hoef te werken. Voor bewijs dat ik kan schrijven moet je maar de Fight Sensation van mei lezen, het stuk getiteld 'vechtsport is voor criminelen'.
Stuur anders even een PM naar Ashi...

Ringmaster
15-09-2008, 14:13
Mr. Sterk refereert naar de Fight Scene..;) Hij was de auteur van het artikel "Vechtsport is voor criminelen"

Haha :blush: excuse me. Pm is verstuurd, thanks u beiden.

thesaint33
15-10-2008, 13:53
pm is verstuurd:D

ZakKa!
17-12-2008, 18:09
PM verstuurd ;)

ashi76
19-12-2008, 00:25
PM verstuurd ;)

En ontvangen.
Vervolgens PM terug gestuurd. :confused:

adenane
02-01-2009, 17:43
Hallo Ashi,
ik heb 2x een PM verstuurd maar ik hoor niets...Of je hebt genoeg aanmeldingen en doet het daarmee of ik heb iets niet goed gedaan en je hebt mijn berichten niet ontvangen. Ik lees het hier wel.....

Gr Adenane

ashi76
02-01-2009, 21:45
Hallo Ashi,
ik heb 2x een PM verstuurd maar ik hoor niets...Of je hebt genoeg aanmeldingen en doet het daarmee of ik heb iets niet goed gedaan en je hebt mijn berichten niet ontvangen. Ik lees het hier wel.....

Gr Adenane

Stuur Wheelie ff een PM aub.
Hij neemt sinds kort de werving van nieuwe reporters waar.
Waarschijnlijk is er in onze overdracht iets mis gegaan met jouw aanmelding.

Donjopie
22-04-2009, 12:01
PM verstuurd ( 10 dagen geleden ) nog niks gehoord...

bart1980
17-05-2009, 16:11
pm is verstuurd
alleen nog niks gehoord??

Ima-Go.nl
27-06-2009, 22:29
Ik zou best wel eens een keer wat foto's willen maken tijden een leuk gala in de omgeving van almere. Ik heb reeds 2x eerder wat foto's gemaakt, deze zijn te zien op http://www.ima-go.nl/Foto's%20bestellen.html . Ik hoor het graag.

Jurriaan
Ima-Go Fotografie, Photos - Hyves.net - Always in touch with your friends (http://ima-gonl.hyves.nl/album/37701356/Evenement_Fotografie_meer_foto_s_op_www/Jgbt_cWR/fotos/511556912/0/KaM3/)

LuckyBastard
13-07-2009, 20:12
Beste Mixfight leden,


Ik ben Richard Kok, 25 jaar en woonachtig in Alkmaar.

Graag zou ik fotoverslagen maken van de gala's, om zo een uitgebreidt beeld te geven van het verloop van de wedstrijden.

Ik ben geen professioneel fotograaf en doe dit alleen voor de hobby.


Iedereen die geïnteresseerd is mag mij mailen of bellen.


Richard Kok
[email protected]
06-53280608

oolicks_rNb
23-09-2009, 07:41
Als nu iemand mij helpt hoe ik de foto's op dit forum krijg of anders klik mijn site aan Natuurlijk blijven de rechten bij mij dus men mag deze niet gebruiken voor verder verspreiding of publicaties. In overleg is dit natuurlijk wel mogelijk.





______________________
Installeer Informatie (http://www.bestewaardebonnen.nl/Categorieen/Computers_en_software/)

Onno1982
31-05-2010, 21:56
Hey,

Ik ben net nieuw op het forum, maar ik zou mij graag willen aanmelden als fotograaf.
Ik heb een digitale spiegelrelflex camera van canon die ik hiervoor kan gebruiken.

Ik hoor graag of hiervoor belangstelling is.

Groeten,

Onno

Basjiujitsu
09-06-2010, 07:13
Ik ga ook reageren ( verslaggeving)