PDA

View Full Version : Geronimo de Groot gevochten in Thailand!



Justinian
25-08-2006, 16:42
Gisteren bezocht ik een Thaiboksevenement hier in Pattaya, Thailand. Een jongen van de sportschool waar ik nu een paar keer heb meegetraind (Sithpolek) vocht er zijn eerste wedstrijd en dan is het natuurlijk altijd leuk om mee te gaan. De jongen (21 jaar) mocht het opnemen tegen een Nederlandse junior met enige ervaring, dus ik was natuurlijk wel benieuwd wie dit was en waar hij traint. Hoe dan ook, ik sta daar in de hoek en kijk nog eens goed naar de rode hoek en zie daar niemand minder dan Lex de Groot staan met zijn 13-jarige zoontje! Geweldig. De partij zelf was redelijk gelijkopgaand met als winnaar de jongen van Sithpolek. Ik begreep van Frank (eigenaar van Sithpolek) dat de puntentelling in Thailand iets verschilt t.o.v. de puntentelling in Nederland. Zo tellen technieken naar het lichaam relatief hoog, welke meer werden gebruikt door de tegenstander van Geronimo. Desalniettemin erg goed geknokt door Geronimo die totaal geen last van wedstrijdspanning leek te hebben.

Foto hieronder is wat aan de grote kant, maar ik kan de foto vanaf hier niet verkleinen (Wheelie, Ronald?). Lex, je mag erg trots zijn op je zoontje en ik wens je nog een prettige vakantie!

http://img247.imageshack.us/img247/4561/2pe7.jpg (http://imageshack.us)

Wheelie
25-08-2006, 16:48
Foto hieronder is wat aan de grote kant, maar ik kan de foto vanaf hier niet verkleinen (Wheelie, Ronald?).

Ik heb 'm even verkleind

payap
25-08-2006, 17:35
damn! 13 jaar en dan een eerste partij draaien en gelijk in Thailand !

Grote klasse als je dat aandurft !

Silat
25-08-2006, 18:13
Vet!!!

Geronimo is echt een talentje, maar wat wil je met zo'n vader 8-)

Nickuraba
25-08-2006, 18:47
dus als ik het goed begrijp was zijn tegenstander 21 en die knul 13? sodeju

of is het zo dat Lex de groot met zijn 13 jarige zoontje in de hoek stonden van het ...jarige zoontje?

:lol: I'm a bit confused

Silat
25-08-2006, 19:20
Vergis je niet in Geronimo. Hij is groot en sterk voor z'n leeftijd en vecht gewoon tegen iemand van 21.

bastaard
25-08-2006, 19:32
hij is al bijna even goed als ik hahaha. zet em op gerry!!!! :lol:

Ronald
25-08-2006, 21:19
Super zeg :D . Is trouwens niet echt de eerste keer dat Lex in Thailand is :lol: .

Boem Boem
26-08-2006, 00:05
Super hoor....petje af!!

osu

Chris

Justinian
31-08-2006, 10:37
Vergis je niet in Geronimo. Hij is groot en sterk voor z'n leeftijd en vecht gewoon tegen iemand van 21.

Hij is echt heel sterk en goed voor z'n leeftijd. Als je hem ziet, zou je echt niet denken dat ie pas 13 is.
Ik hou mn hart vast voor zn komende tegenstanders, als die jongen een jaar of 18 is...
Correctomundo! Hij lijkt stukken ouder en deed het mijns inziens erg goed, zeker als je je bedenkt dat hij nog maar 13 is.