PDA

View Full Version : Pride 20 straks om Eurosport



remco pardoel
26-08-2006, 22:52
niet de beste maar wel een leuke commentator
:-)

het begint iets voor twaalven

fireblade900
26-08-2006, 22:53
Ben benieuwd naar het commentaar haha

remco pardoel
26-08-2006, 23:29
Je bent niet de enige
:-)

Tony
27-08-2006, 01:05
vond pride 20 toch wel een van de betere hoor.. (althans.. als dat die is die "armed and dangerous heet.. of armed and ready).. whatever.

ben benieuwd.

remco pardoel
27-08-2006, 11:46
Helaas hebben ze niet een van de mooiere partijen in de uitzending geplaatst

Is wel super leuk om te doen!

Jeru
27-08-2006, 12:12
Wel een beetje jammer dat die gast weer ging vragen om uit te leggen wat MMA ook alweer is...

remco pardoel
27-08-2006, 12:34
dat hebben we zo gepland..
We proberen mensen een beetje uit te leggen wat MMA is
en waar je punten mee kan pakken

Policy van Eurosport.
Minder leuk voor de doorgewinterde fans maar wellicht kunnen ze bij Eurosport een paar zieltjes extra voor mma winnen

Joris
27-08-2006, 13:13
ik was gisteravond uit aan het gaan zie ik zo tv staat pride op..

ik was niet weg te slaan bij die tv.. had deze pride niet gezien :lol:

Tony
27-08-2006, 13:54
Vind het een prima idee dat eurosport oudere prides uitzend met jullie commentaar of dat van Fred.
Op zo'n manier een basis te creëeren bij de kijker die er geen verstand van heeft is prima..

Maar waarom zend eurosport niet consequent bv pride 20 t/m de huidige uit.. en dan de volledige toernooien. ipv 2 single matches.

als je hele toernooien uitzend in chronologische volgorde.. dan krig je een beetje het "idols" effect... m.a.w. je begint zo sommige vechters te kennen en je weet de achterligggende verhaallijnen (bv silva/arona haat etc)..

ik denk dat je op zulke manier nog meer interesse weet te scheppen bij de kijker.


voor de rest... ga zo door,..want ik zie liever k1, hero's, pride dan snooker of curling 8-)

Evilman
27-08-2006, 15:18
Haha dat is idd wel leuk..
net als sbs 6 die RAMBO I/III achter elkaar doet :P lol
Gelijk heb je wel dat je zo de geschiedenis wat doorkrijgt
en ziet welke vechters blijven/wat ze doen blabla.

Maar t uitleggen vd sport kun je gewoon overheen luisteren.
Is alleen maar goed, het is n betrekkelijk nieuwe sport en
nieuwe mensen zien gewoon 2 gasten elkaar afmatten en
hebben geen idee van regels/puntensysteem enzo.

Die uitleg benadrukt het sportkarakter en
het legt het idee erachter uit. :mrgreen:

Paganstars
27-08-2006, 15:28
Vind het een prima idee dat eurosport oudere prides uitzend met jullie commentaar of dat van Fred.
Op zo'n manier een basis te creëeren bij de kijker die er geen verstand van heeft is prima..

Maar waarom zend eurosport niet consequent bv pride 20 t/m de huidige uit.. en dan de volledige toernooien. ipv 2 single matches.

als je hele toernooien uitzend in chronologische volgorde.. dan krig je een beetje het "idols" effect... m.a.w. je begint zo sommige vechters te kennen en je weet de achterligggende verhaallijnen (bv silva/arona haat etc)..

ik denk dat je op zulke manier nog meer interesse weet te scheppen bij de kijker.


voor de rest... ga zo door,..want ik zie liever k1, hero's, pride dan snooker of curling 8-)

Dit was het vervolg van een paar weken geleden *2 weken terug ofzo!*

Tony
27-08-2006, 19:46
daar heb ik toen ook beelden van gezien ja...

Maar vind het jammer dat er zelfs savonds op eurosport (als er weinig te beleven valt) er toch geen compleet toernooi uitgezonden wordt..

maargoed... al lang blij dat er meer aandacht aan besteeds wordt.

de echte toernooien zie ik de dag erna meestal wel :)

Jofeljoh!
27-08-2006, 20:35
Goede zet, goede policy.

Ik heb het er ook weleens over met mensen, over kickboksen, mma, etc.

Ze vinden het niets, omdat ze het gewoon niet begrijpen. Dat geldt zeker voor het MMA, waar een hoop gebeurt op de grond, maar dat geldt vooral voor het geoefende oog. Het lijkt maar op wat 'gekronkel' voor degenen die er totaal geen verstand van hebben.

Het wil uiteraard niet zeggen dat ze het nu wel wat gaan vinden, maar het zou al wel een hoop schelen voor sommige mensen. Misschien dat ze wat langer blijven hangen met de extra uitleg.

HUNEBED
27-08-2006, 20:46
ja waarom zend Eurosport niet op een oplopende volgorde van edities uit en hoe wordt bepaald welke editie van Pride er wordt uitgezonden ? Silva vs. Crocop werd uitgezonden vanwege de opkomende 'rematch' tussen beide. Maar hoe zit dat met de rest, kan iemand dat vertellen ? Remco, Fred....

marcelt
27-08-2006, 22:35
Op lopende volgorde lijkt mij ook een beter idee.
Wel tof dat ze het uitzenden. Jammer dat ze de opkomsten ook uitzenden en dat er reclamme is na iedere ronde . Ieder gevecht duurt zo een uur en dan zenden ze er dus maar twee uit.
Wie was trouwens de commentator (ik bedoel dus niet Remco, maar de Eurosport man)

LJ Silver
27-08-2006, 23:36
is vandaag alleen herhaling van K-1 en daarna motorsport :(

Shinbone
28-08-2006, 01:18
Beste mijnheer Pardoel,

Ik heb de uitzending gezien en ondanks de wat 'matte' partijen erg genoten, ook van uw commentaar. Ik vind het goed dat Eurosport de leken iets tracht bij te brengen over MMA.

Alleen ik vind het jammer dat het altijd op een laat tijdstip wordt uitgezonden, ik zou bijkans zeggen; bij nacht en ontij. Neemt niet weg dat Eurosport echt een goede zaak doet voor MMA.

Keep up the good work!

nicolas the red
28-08-2006, 12:09
kut waarom lees ik dit altijd de dag nadien!

remco pardoel
29-08-2006, 12:11
Waarom stuur je het voorstel niet aan het hoofd kantoor in Parijs?
Vragen kunnen we het altijd..
Ik zal fred vragen of hij een mail adres heeft voor ideeen
Hoe meer mensen reageren des te beter het voor MMA is

Ik wordt gevraagd om het te doen...
Wat meer dan leuk is!

Ik zou ook meer kiezen voor een format van hierboven
In Pride 20 zaten er ook wel andere leuke partijen waar je min of meer een mooie opbouw van kan maken.

Misschien krijgt Eurosport deze wedstrijden voor niks en bewaren ze de andere voor Pay per vieuw.