PDA

View Full Version : UFC 62 pBp



Judas
27-08-2006, 05:34
Vandaag naar Mysteryland geweest en net terug van het na-borrelen. Graag deel ik met jullie de uitslagen :wink: .

Judas
27-08-2006, 05:35
Yushin Okami vs. Alan Belcher
R1
Not much action in the opening stage. Both fighters felt eachother out for most of the first 5 minutes, with Okami mounting some offense in the second half of the round. Okami scored a takedown then mount, before Belcher was able to scramble to his feet. Okami lands a left hook before the round closes. Sherdog.com scores it 10-9 for the Japanese fighter.

R2
Belcher comes out more agrresive in the second round. He throws a flying knee that is caught by Okami. Yushin trips him and quickly moves to side-control. Belcher escapes to his feet but is taken down again. Sherdog.com scroes it 10-9 for Okami.

R3
Okami gets a fast takedown and takes Belcher's back. He's got both hooks in and looking for the choke. Belcher using good hand control to defend. Okami starting to punch Belcher from behind. Belcher escapes and ends up in Okami's guard. Yushin going for a Kimura. Once again Belcher escapes to his feet. Okami lands a punch combo and scores another takedown with an insdie trip. He finishes the fight pounding away in Belcher's guard.Sherdog.com scores all three rounds for Yushin Okami.

Official Score:
30-27
30-27
29-28 All for Okami

Judas
27-08-2006, 05:36
Cory Walmsley vs. David Heath

R1
Walmsley lands a right hand to kick off the action. Heath quickly clinches and scores a takedown. Heath working from the top in his opponent's guard with punches and elbows. Walmsley tries to escape to his feet but Heath jumps on his back and forces a tapot with a rear naked choke at 2:32 of the first round.

Judas
27-08-2006, 05:37
Wes Combs vs. Wilson Gouveia
R1
Both fighters circling for the first 90 seconds. Wilson lands a hard low kick then a takedown. From there, Gouveia effortlessly advanced to Combs' back and ended the fight with a rear naked choke at 3:23 of the first period.

Judas
27-08-2006, 05:37
Eric SChaefer vs. Rob Macdonald

R1
First round starts with both fighters pawing lazy jabs at each other. Schafer tries to pull guard and go for a front choke. MacDonald escapes and gets to his feet. Schafer scores a takedown into MacDonald's guard. Schafer moves to mount, then his opponent's back. MacDonald rolls over and Schafer catches him with a arm-triangle choke. Referee Herb Dean calls a stop to the contest at 2:26 of the first round after MacDonald is choked unconscious by the Kata-Gatame hold.

Judas
27-08-2006, 05:41
wellisch just about has the armbar....Kongo pulls out with brute strength,,,,,,Kongo's wailing away with knees and big bombs!!!
Kongo says he wants to fight Mir....Camera pans to Mir, he looks in shape and in a real good mood.....Kongo put a hurting on Christian with knee's. Yamasaki stops in after wellisch goes down from knees.

Rogan also asked how far he is from fighting Tim sylvia....Look in the previous paragraph for who he wants to fight.

Judas
27-08-2006, 05:42
Diaz fight coming up!!!!

Judas
27-08-2006, 05:43
Diaz looks like he's been working a bunch of muay thai....He dominated the round, but he has a cut above his left eye. Diaz isn;'t landing huge blows but he's landing a lot.
This has turned into a boxing match....Diaz peppered him with shots through the whole round...Neer was only swinging wildly...

Judas
27-08-2006, 05:43
Diaz wins with a Kimura! picked him apart through the whole fight!!!! Diaz is the fucking man!

Judas
27-08-2006, 05:50
The bonnar-forrest fight is kind of boring....neither is really engaging. Forrest looks much improved in his striking skills. Way more sharp and crisp, landing more clean shots. I have Forrest winning 2 rounds so far.

Judas
27-08-2006, 05:58
Bonnar needs to engage, but he is not trying to finish.
Forrest should win this....Only started to throw bombs in the last 45 seconds...
I'm kind of dissapointed with the fight. Bonnar didn't seem like he wanted to get close and clinch with forrest. At least there's a definate winer this time...30-27 forrest.

Judas
27-08-2006, 06:00
Heren en dames, tijd om naar bed te gaan. Please neemt iemand anders het over. Slaaplekker...

Bert Kops
27-08-2006, 06:11
Heerlijk!

Ben extra vroeg opgestaan 06.00uur...en ga nu live kijken!

Liddel vs Babalu gaat nu beginnen!

Bert Kops
27-08-2006, 06:15
Gaat nu beginnen!

Bert Kops
27-08-2006, 06:20
:shock:

Afgelopen!

Na een minuutje om elkaar heen dansen raakt Chuck Babalu goed linkse uppercut Baba gaat neer staat op en krijgt meer klappen...

een beetje pounden en de ref grijpt in na anderhalve minuut!

Chuck wint!

Bert Kops
27-08-2006, 06:24
Tito zit in het publiek en Chuck daagt hem uit voor nog een gevecht in December!
Tito komt de ring in en zegt niet te kunnen wachten tot December
en wijst Chuck op zijn zwembandjes...

ga me bedje weer in, laters!

MMA Fan
27-08-2006, 06:27
Heb het hier allemaal in Hooters zitten kijken.......weer een top gala en wat is die Liddel toch goed zeg.
Nu eerst Shamrock - Ortiz 3 en daarna Liddel - Ortiz voor de titel hoop ik.......want ik heb zo'n vermoeden dat Liddel - Wanderlei toch niet door zal gaan....

Oesh

Katsujinken
27-08-2006, 09:58
Heb het hier allemaal in Hooters zitten kijken.......
Is dat Hooters op het Damrak in Amsterdam? Kun je daar live UFC events kijken? Doen ze ook Pride? Als dat zo is ben ik daar zeker te vinden volgende keer!

Jani
27-08-2006, 10:19
wow :shock: ik had echt niet verwacht dat liddell zo makkelijk en snel zou gaan winnen

verder denk ik inderdaat dat lidell vs silva niet meer doorgaat
(maar ik hou de hoop er in )

Nickuraba
27-08-2006, 10:31
Heb het hier allemaal in Hooters zitten kijken.......
Is dat Hooters op het Damrak in Amsterdam? Kun je daar live UFC events kijken? Doen ze ook Pride? Als dat zo is ben ik daar zeker te vinden volgende keer!

tjeck ff zijn location ;)

The Bulldog
27-08-2006, 10:33
Ortiz -lidell zou echt super zijn...

wel het jaar van de rematch voor Ortiz dan... :)

Jeru
27-08-2006, 10:38
Heb het hier allemaal in Hooters zitten kijken.......
Is dat Hooters op het Damrak in Amsterdam? Kun je daar live UFC events kijken? Doen ze ook Pride? Als dat zo is ben ik daar zeker te vinden volgende keer!

Hooters op het Damrak bestaat al lang niet meer. Heette later nog Teasers maar is eerder dit jaar gesloten. Zoals je kan zien aan MMAFan zijn tekst onder zijn naam woont hij in Texas :wink:

Damn die Chuck.... had niet verwacht dat het zo snel zou gaan!

Jeru
27-08-2006, 13:19
daarna Liddel - Ortiz voor de titel hoop ik.......want ik heb zo'n vermoeden dat Liddel - Wanderlei toch niet door zal gaan....


Chuck zei ook dat het het één of het ander zou zijn... dus niet allebei.

Ralph
27-08-2006, 13:45
Net Chuck vs Babalu gezien.... wat een teleurstelling. Ik had echt het idee dat Babalu een goed gevecht kon neerzetten, rent ie zo op een uppercut. Ik weet niet wat ie dacht toen die wild zwaaiend op Chuck afrende; echt het domste wat je tegen hem kan doen. Zeer jammer.

Evilman
27-08-2006, 14:11
x2..

had ook echt gehoopt dat babalu sowieso zou winnen,
maar op zn minst ook chuck een hard time zou geven.

Zeer teleurstellend, hoewel het er in het begin goed uitzag.
Msgien werd ie ff overmoedig en dan n foutje :?

Jamr.. frisse wind door de UFC zou wel lekr zijn vind ik.
Anyways.. er is altijd nog pride 8-)

MMA Fan
27-08-2006, 14:56
Ja ja ik woon in Houston , Texas.
Er zijn hier meerder sportsbars die UFC en PRIDE gewoon uitzenden......maar bij Hooters heb je tijdens de break iets leuks om naar te kijken...hehehehe

En Shamronk-Ortiz is gratis te bekijken hier op de TV......Dana White maakte dat bekent tijdens de Weigh-In omdat de vorige keer zo snel was afgelopen en men klaagde....dus nu is het gratis voor iedereen......niet slecht he !!!

PigDog
27-08-2006, 17:45
Ik heb in Hooters, Destin FL zitten kijken. Grappig. Misschien kunnen we t-shirts uitwisselen, haha.
Eigenlijk ideaal. Je zit met vrienden op een bijna bioscoopscherm naar pay-per-view UFC te kijken, met een portie New Orleans Shrimp, of een emmer kipvleugels, terwijl lekkere wijven je colaatje bijvullen. Is dat mannenhemel of niet?

Vond Griffin- Bonnar wel een beetje tegenvallen, maar Bonnar verklaarde later in de eerste ronde al zijn duim gebroken te hebben (?)
Beiden wilden het wel een keer overdoen. Vergeleken bij de ontwikkeling van Griffin (na TUF1) is Bonnar achtergebleven, en ik denk dat hij ook niet meer veel vecht. Zijn 6 figure contract zal niet meer verlengt worden, denk ik.

Liddel Is gewoon retescherp. Gewoon blijven kijken en op het goede moment toeslaan. En dan blijven komen tot hij niet meer beweegt. Timing, explosiviteit.

Overall kun je stellen dat we naar een boksgala hebben zitten kijken, weinig takedowns, weinig traptechnieken.

Arjan
27-08-2006, 20:57
Vet dat Liddell heeft gewonnen, was wel een beetje te verwachten maar toch ... verder ook wel leuke uitslagen...

Ronald
28-08-2006, 14:07
Overall kun je stellen dat we naar een boksgala hebben zitten kijken, weinig takedowns, weinig traptechnieken.
Heb net vanochtend zitten kijken en dat viel mij idd ook al op. Wel jammer op zich.

Liddell gaf wel even een demonstratie zeg :shock: . Echt klasse (en veel te onbezonnen van Babalu).

Remco
04-09-2006, 09:52
Ik had zeker niet gedacht dat Babalu zich zo makkelijk zou laten kennen. Chuck is naar mijn mening niet echt getest. De uppercut was volgens mij ook niet echt zuiver, het was dat hij viel en er nog het één en ander overheen kreeg.

Weet iemand trouwens hoe de opkomstmuziek van Bonnar en Babalu heet?

Remco
06-09-2006, 08:57
Thanks!

De ene dienst is de andere waard: UFC 63 website online

http://63.ufc.com/