PDA

View Full Version : 3 dec 2006 - 10e Open Europese Kampioenschappen Kyokushin



Sjaak
29-08-2006, 19:22
Dit evenement is echt open voor alle vechtsporters, ongeacht bond of organisatie

Osu Sjaak


http://www.musashi.nl/images/061203EuropeanChampionship2.jpg

Invitation : http://www.musashi.nl/formulieren/10thOpenEuropeanChampionshipKyokushinkarateinvitat ion.doc

Rules : http://www.musashi.nl/formulieren/10thOpenEuropeanChampionshipKyokushinkaraterules.d oc

Subscriptionform : http://www.musashi.nl/formulieren/10thOpenEuropanChampionshipKyokushinsubscriptionfo rm.doc

joost
29-08-2006, 21:04
dat word mooi :D
!

fireblade900
30-08-2006, 09:33
Europese kampioenschappen met deelnemers uit brazilie en iran ?
Mmm ff mijn bosatlas erbij pakken....

Sjaak
30-08-2006, 20:13
Kan er moeilijk een WK van maken omdat er 12 vechters meedoen uit Brazilie en Iran :lol:

ashi76
30-08-2006, 20:14
Ik het niet het 2e european open ??

Of het 10e dutch open. :?

Sjaak
30-08-2006, 20:19
Ik het niet het 2e european open ??

Of het 10e dutch open. :?

Yep Mike, maar dat staat zo raar op de poster, als ik NK neerzet zeggen ze net als vorig jaar waarom komt 90 % van de deelnemers uit 11 andere landen dan Nederland. Dus daarom Europese Kampioenschappen want dat zijn het ook en het is de 10e keer nu dat we dit toernooi zo houden.

ashi76
30-08-2006, 20:39
Waarom maak je er niet het "Musashi Open World Championchip" van ?? ;)

En ja.. deze naam mag je kostenloos gebruiken... :mrgreen:

Sjaak
30-08-2006, 20:41
Waarom maak je er niet het "Musashi Open World Championchip" van ?? ;)

En ja.. deze naam mag je kostenloos gebruiken... :mrgreen:

Haha grappig en bedankt voor de kosteloze tip maar dit kampioenschap heeft niks te maken met Musashi maar alles met de EKO

Sjaak
02-09-2006, 16:37
http://www.musashi.nl/gif%20heet%20nieuws%202006/Poster-25e-open-Strandtrain.jpg

Sjaak
02-09-2006, 16:39
http://www.musashi.nl/Poster-10e-Jeugdkamp-Strije.jpg

jan sensei kyokushin
03-09-2006, 11:16
0su weer en vol programma sjaak , er is toch geen een sportschool in nederland die zoveel organiseert als shihan sjaak &musashi en BIG OSU

citygym
03-09-2006, 12:15
Jeb inderdaad wat een activiteiten, helemaal top en een mooi voorbeeld hoe het ook kan!

Osu Dennis

Sjaak
04-09-2006, 16:11
Jeb inderdaad wat een activiteiten, helemaal top en een mooi voorbeeld hoe het ook kan!

Osu Dennis

Thanks Dennis, we moeten met zijn allen is leren inzien dat de stijl kyokushin belangrijk is ........................... en niet alle randverschijnselen.

Mijn kyokushin evenementen zullen altijd OPEN zijn voor iedereen, vroeger, nu en in de toekomst

http://www.musashi.nl/nieuwsbrief.htm

Misschien komen we elkaar binnenkort wel ergens tegen op een toernooi, tot dan

osu Sjaak

Sjaak
05-09-2006, 12:42
0su weer en vol programma sjaak , er is toch geen een sportschool in nederland die zoveel organiseert als shihan sjaak &musashi en BIG OSU

Thanks maatje

Osu Sjaak

jan sensei kyokushin
07-09-2006, 06:49
0su weer en vol programma sjaak , er is toch geen een sportschool in nederland die zoveel organiseert als shihan sjaak &musashi en BIG OSU

Thanks maatje

Osu Sjaak : Het is de waarheid sjaakie kunnen ze en voorbeeld aannemen :wink:

Sjaak
07-09-2006, 17:53
Is goed zo Jan, hou maar op :wink:

Nog even voor de duidelijkheid, iedere vechtsporter mag meedoen, ook kickboxers, teakwondoers, kempoka's ...........................alles

Als wilt knokken ...... wees welkom

Osu Sjaak

Sjaak
08-09-2006, 19:48
Mensen je kan me mailen over info maar inschrijvingen gaarne via het officiele inschrijf formulier

Sjaak
18-09-2006, 12:39
Even een update :

Het gaat nu dan eindelijk gebeuren !!!!

Alle belangrijke bestaande Kyokushin groeperingen zullen in 1 toernooi tesamen komen en strijden om de hoogste eer en dat is nog NOOIT eerder vertoond in de wereld gezien de grote politieke problemen in Japan rondom het Kyokushin karate

7 Kyokushin groeperingen + 2 afsplitsingen zullen in ieder geval aanwezig zijn met zowel vechters als met Branch Chiefs of hoogwaardigheidsbekleders, andere zijn nog in onderhandeling

Kyokushin Organisatie's

U.F.K.K. Groep United Federation of Kyokushinkai Karate
IKO 1 Matsui Groep
IKO 2 Midori Groep Shinkyokushin
IKO 3 Matsushima Groep
IKO 5 Royama Group
Kyokushin Union Groep
IFK Steve Arniel Groep

Kyokushin afsplitsingen

Ashihara Groep
Kenshinkan Groep

Deze 15 landen zullen in ieder geval mee doen dus het zal een heel groot toernooi gaan worden met de allerbeste vechters

Nederland
Belgie
Duitsland
Frankrijk
Engeland
Spanje
Noorwegen
Zweden
Polen
Rusland
Turkije
Algerije
Brazilie
Iran
Pakistan

Wilt u nog meedoen neem dan snel kontakt op en wacht niet te lang meer met inschrijven.

Mogelijk sponsers kunnen kontakt met mij opnemen.

Osu Sjaak

jan sensei kyokushin
18-09-2006, 12:53
Even een update :

Het gaat nu dan eindelijk gebeuren !!!!

Alle belangrijke bestaande Kyokushin groeperingen zullen in 1 toernooi tesamen komen en strijden om de hoogste eer en dat is nog NOOIT eerder vertoond in de wereld gezien de grote politieke problemen in Japan rondom het Kyokushin karate

7 Kyokushin groeperingen + 2 afsplitsingen zullen in ieder geval aanwezig zijn met zowel vechters als met Branch Chiefs of hoogwaardigheidsbekleders, andere zijn nog in onderhandeling

Kyokushin Organisatie's

U.F.K.K. Groep United Federation of Kyokushinkai Karate
IKO 1 Matsui Groep
IKO 2 Midori Groep Shinkyokushin
IKO 3 Matsushima Groep
IKO 5 Royama Group
Kyokushin Union Groep
IFK Steve Arniel Groep

Kyokushin afsplitsingen

Ashihara Groep
Kenshinkan Groep

Deze 15 landen zullen in ieder geval mee doen dus het zal een heel groot toernooi gaan worden met de allerbeste vechters

Nederland
Belgie
Duitsland
Frankrijk
Engeland
Spanje
Noorwegen
Zweden
Polen
Rusland
Turkije
Algerije
Brazilie
Iran
Pakistan

Wilt u nog meedoen neem dan snel kontakt op en wacht niet te lang meer met inschrijven.

Mogelijk sponsers kunnen kontakt met mij opnemen.

Osu SjaakEN bigg OSU Shihan Sjaak ik zal er zijn maatje je helpen dit is het doel naar wij met zen allen streven

Sjaak
18-09-2006, 19:34
EN bigg OSU Shihan Sjaak ik zal er zijn maatje je helpen dit is het doel naar wij met zen allen streven

Tuurlijk is samenwerken het "streven"

En ja ik weet dat je er bij zal zijn, niemand zal je weg kunnen houden :lol:

Sjaak
19-09-2006, 17:14
Verslaggevers en fotografen van kranten en vechtsport magazine(s) uit Nederland, Brazilie, Iran en Noorwegen zullen aanwezig zijn voor verslaggeving van dit toernooi. Ben nog met TV Rijnmond bezig.

Sjaak
22-09-2006, 15:07
Inschrijvingen lopen boven verwachting, gaat meer dan goed, denk dat we zo 6 weken voor het toernooi helemaal vol zit en de insschrijving moeten stoppen.

Jan je bent er dus ook, vergeet je gi niet he :wink

Osu Sjaak

jan sensei kyokushin
24-09-2006, 11:13
Osu maatje die pak ik het eerste in mijn gi :wink: ik heb ze de groeten van je gedaan sjaak bij henk kuipers zen opening onder anderen, koen scharrenberg even mee gepraat over jou :wink: jan de bruin, dave jonkers ,sem schilt ,joop reilman ,joop kasteel , robbie fighttalk heb ik mee gebabbelt ,jan oosterbaan heb ik niet gezien die is nog onderweg denk ik :wink: ik ben om 17:15uur weg gegaan met men vriend sensei freekie was om 18:30 thuis

osu

Sjaak
24-09-2006, 16:49
Osu maatje die pak ik het eerste in mijn gi :wink: ik heb ze de groeten van je gedaan sjaak bij henk kuipers zen opening onder anderen, koen scharrenberg even mee gepraat over jou :wink: jan de bruin, dave jonkers ,sem schilt ,joop reilman ,joop kasteel , robbie fighttalk heb ik mee gebabbelt ,jan oosterbaan heb ik niet gezien die is nog onderweg denk ik :wink: ik ben om 17:15uur weg gegaan met men vriend sensei freekie was om 18:30 thuis

osu

Was zeker wel leuk Jan om effe met je "ouwe" maatjes uit het Noorden van het land te praten. Nou hoop echt dat je het naar je zin hebt gehad

osu Sjaak

LJ Silver
24-09-2006, 17:27
iedere vechtsporter mag meedoen, ook kickboxers, teakwondoers, kempoka's ...........................alles


taekwondoka's ook?

Sjaak
24-09-2006, 17:37
iedere vechtsporter mag meedoen, ook kickboxers, teakwondoers, kempoka's ...........................alles


taekwondoka's ook?

Natuurlijk, er staat toch iedereen :wink:

Maar in voorgaande jaren deed er ook altijd een taekwondoer mee, gewoon leuk om te zien hoe 2 stijlen dan botsen op het sportieve vlak.

Er hebben al kickboksers, Kempoka's en zelfs Kung Fu mensen meegedaan.

LJ Silver
24-09-2006, 17:42
Ik heb ook eens een wedstrijd gedraaid tegen een karateka, maar dat onder semi-contact taekwondo regels.

De stijl waaronder gevochten word zijn dan toch in het voordeel.

Ik neem aan dat bij zo'n toernooi nog niet vaak een vechter die geen kyokishin vechtsport heeft gewonnen.

Sjaak
24-09-2006, 17:49
Ik heb ook eens een wedstrijd gedraaid tegen een karateka, maar dat onder semi-contact taekwondo regels.

De stijl waaronder gevochten word zijn dan toch in het voordeel.

Ik neem aan dat bij zo'n toernooi nog niet vaak een vechter die geen kyokishin vechtsport heeft gewonnen.

Volgens mij niet en ja denk dat elke vechter op regels van zijn eigen stijl in het voordeel is tegen een vechter uit een andere stijl

jan sensei kyokushin
25-09-2006, 16:19
Osu maatje die pak ik het eerste in mijn gi :wink: ik heb ze de groeten van je gedaan sjaak bij henk kuipers zen opening onder anderen, koen scharrenberg even mee gepraat over jou :wink: jan de bruin, dave jonkers ,sem schilt ,joop reilman ,joop kasteel , robbie fighttalk heb ik mee gebabbelt ,jan oosterbaan heb ik niet gezien die is nog onderweg denk ik :wink: ik ben om 17:15uur weg gegaan met men vriend sensei freekie was om 18:30 thuis

osu

Was zeker wel leuk Jan om effe met je "ouwe" maatjes uit het Noorden van het land te praten. Nou hoop echt dat je het naar je zin hebt gehad

osu Sjaak osu sjaak jan oosterbaan is nog wel geweest hoorde ik ,maar er waren meer niet een van mijn oude maatje shihan geert bode was er ook niet veel mee getraint vroeger is ook joop reilman zen vriend en maatje ,dat vond ik wel raar snap ik nog niet :roll: maar ja wie ben ik ,alles te weten maakt niet gelukkig
(soms)
osu

Sjaak
28-09-2006, 17:07
een van mijn oude maatje shihan geert bode was er ook niet veel mee getraint vroeger is ook joop reilman zen vriend en maatje ,dat vond ik wel raar snap ik nog niet :roll: maar ja wie ben ik ,alles te weten maakt niet gelukkig
(soms)
osu

Zal wel ze reden hebben Jan ...... ik zou zeggen vraag het aan Joop

jan sensei kyokushin
30-09-2006, 17:36
OSU alles op zen tijd sjaakie

Sjaak
03-10-2006, 16:50
Super dat je ook met je jongens komt Koen en het zijn niet de eerste de beste zo te zien :wink:

Osu Sjaak

jan sensei kyokushin
04-10-2006, 10:00
Osu koen is en fijne collega in het kyokushin sjaak ondanks dat hij bij en andere organisatie bond hoort ,ik heb het nog over je gehad de 23ste september met koen ,sjaak is en gedreven kyokushin zij koen ik zij dat weet heeeel nederland en europa zo'n beetje koen(soms te gedreven ) :wink: ik zij tegen koen verander dat maar eens koen ,sjaak heeft zoveel kyokushin spirit in zich dat kan je moeilijk veranderen , hij is er 24uur per dag mee bezig :wink:

osu

Sjaak
04-10-2006, 16:28
hahhaaaa niet overdrijven Jan

En organisatie's zeggen me niet zoveel hoor, het gaat om het kyokushin en de rest is eigenlijk bijzaak

osu !

jan sensei kyokushin
05-10-2006, 10:58
Osu doe ik niet overdrijven,(soms) maar ik ben het met je eens het gaat gezamelijk om het KYOKUSHIN het maakt niet uit welke organisatie of bond !!!

osu

Sjaak
06-10-2006, 15:59
Osu doe ik niet overdrijven,(soms) maar ik ben het met je eens het gaat gezamelijk om het KYOKUSHIN het maakt niet uit welke organisatie of bond !!!



Ja maar helaas lopen er teveel zogenaamde kyokushin bobo's rond die wel in vechtsport blaadjes en op forums roepen dat het zo moet maar als het er op aankomt dan zijn ze niet thuis. Maar het zij zo !!!

Op mijn evenementen is iedereen welkom en dat zal altijd zo blijven, zelfs deze hypocriete bobo's. De enige die ze er mee hebben zijn hun leerlingen want die doen ze te kort.

Heb echt respect voor gasten die zich keihard inzetten voor het kyokushin en puur alleen voor het kyokushin. Vaak zijn het de jongens die daadkracht hebben en die bereid zijn om offers te brengen en diezelfde jongens zal je ook bijna dagelijks in de dojo zien om te trainen of les te geven.

Agenda : http://www.musashi.nl/nieuwsbrief.htm

Osu Sjaak

jan sensei kyokushin
08-10-2006, 13:55
Osu

ONE WORLD ONE KYOKUSHIN



Osu

Sjaak
09-10-2006, 13:16
Nog maar heel effe en dan hebben we het maximale aantal bereikt van 16 personen per poule (64 dus)

Iedere deelnemer zal dus minimaal 4 partijen moeten knokken om kampioen te worden en afhankelijk van het resultaat tussen de 4 en 8 minuten per partij.

Dit wordt een van de allersterkste toernooien die er ooit is gehouden (na de dood van Oyama) omdat nagenoeg alle kyokushin organisatie's en of-shoots aanwezig zijn met sterke vechters. Er doen alleen al 12 deelnemers mee die wel is aan een IKO WK hebben meegegdaan in Japan dus dat zegt al genoeg over de kwaliteit van dit toernooi.

Kom op mensen verschuil je niet achter nietszeggende excusus en doe gewoon mee met je leerlingen, dit is je kans om is tegen kampioenen te knokken van andere kyokushin organisatie's. Blijf niet in je eigen wereldje of sekte plakken maar doe is gek en schrijf je in ............................maar alleen als je voldoende lef hebt :wink:

Dit toernooi is al 10 jaar open en iedereen is welkom ongeacht bond of organisatie.

Osu Sjaak

http://www.musashi.nl/images/061203EuropeanChampionship2.jpg

Sjaak
09-10-2006, 13:41
Agenda Nederlandse Kyokushin Organisatie

14 Oktober 2006
Centrale Dangraad training Klaaswaal

21 Oktober 2006
Waterpoort Cup Sneek

4 November 2006
Centrale wedstrijd selectie training Leiden

5 November 2006
Kickboks gala met 4 Kyokushin partijen Arnhem

11 November 2006
Kyokushin demonstratie Numansdorp

11 November 2006
5e Spaanse Open Barcelona Spanje

12 November 2006
2H2H Pride and Honor Ahoy Rotterdam

18 November 2006
Centrale Dangraad training Klaaswaal

20 November 2006
11e Open Kyokushin Seminar Westmaas

1 december 2006
12e Open Kyokushin Zwembadtraining Strijen info

2 December 2006
Centrale wedstrijd selectie training, Leiden

3 December 2006
10e Open Europees Kampioenschap Kyokushin

9 December 2006
Centrale Dangraad training, Klaaswaal

16 December 2006
12e Open Kyokushin Seminar Klaaswaal info

18 t/m 22 December 2006
Examens in alle Musashi Dojo's

19 t/m 28 Januari 2007
Kyokushin seminars in o.a.: Drammen, Oslo, Bergen te Noorwegen o.l.v. shihan Sjaak vd Velde info

20 Januari 2007
26e Kyokushin Strandtraining Maasvlakte info

3 Februari 2007
Centrale wedstrijd selectie training Leiden

10 Februari 2007
Centrale Dangraad training Klaaswaal

11 t/m 25 Februari 2007
Kyokushin seminars in Saracoba en Sao Paulo te Brazilië o.l.v. shihan Sjaak vd Velde info

3 Maart 2007
Centrale wedstrijd selectie training Leiden

10 maart 2007
Centrale Dangraad training Klaaswaal

12 Maart 2007
Centrale Dangraad examens Nederlandse Kyokushin Organisatie

30 Maart 2007
13e Zwembadtraining Strijen info

01 April 2007
8e Open NK Kyokushin Jeugd Strijen info

13 t/m 15 April 2007
11e Kyokushin Lente Kamp Baarle Nassau info

14 April 2007
30/40 en 50 man Kumite Baarle Nassau

20 April t/m 7 Mei 2007
Kyokushin seminars Esfahan Iran o.l.v. shihan Sjaak vd Velde info

21 April 2007
Centrale Dangraad training Klaaswaal

5 Mei 2007
Centrale wedstrijd selectie training Leiden

12 Mei 2007
Centrale Dangraad training Klaaswaal

19 Mei 2007
13e Open Kyokushin Seminar info

25 Mei 2007
27e Kyokushin Strandtraining Maasvlakte info

2 Juni 2007
Centrale wedstrijd selectie training Leiden

09/10 Juni 2007
11e Kyokushin Karatekamp Strijen-sas info

16 Juni 2007
Centrale Dangraad training Klaaswaal

18/22 Juni 2007
Examens in alle Musashi Dojo's

25 Augustus 2007
28e Kyokushin Strandtraining Maasvlakte info

08/9 September 2007
12 Kyokushin Karatekamp Strijen-sas info

16 November 2007
14e Zwembadtraining Strijen info

2 December 2007
11 Open Europees Kampioenschap Kyokushin info

14 t/m 20 December 2007
Examens in alle Musashi Dojo's


Centrale trainingen

Centrale wedstrijd selectie training
o.l.v. sensei Can en Goksel Sahinbasmaandelijks 1e zaterdag 10.00-12.00 uur Leiden

Centrale Kader training
o.l.v. shihan Sjaak en sensei Michael van de Velde maandelijks 2e zaterdag 10.00–12.00 uur Numansdorp

Centrale Kata training
o.l.v. shihan Sjaak en sensei Michael v d Velde Iedere maandag 20.00–21.30 uur Westmaas

Cursus Fukushin / Sushin
o.l.v. shihan Sjaak v d Velde officiele Kyokushin scheidsrechter cursus met examen Westmaas

Sjaak
09-10-2006, 22:18
Osu shihan Henk,

uiteraard ben ik bereid om is te praten om de agenda's wat af te stemmen zodat onze vechters zoveel mogelijk kunnen profiteren van de verschillende Kyokushin toernooien. Zijn we allemaal mee gebaat.

osu Sjaak

Sjaak
11-10-2006, 23:06
Kom op mensen verschuil je niet achter nietszeggende excusus en doe gewoon mee met je leerlingen, dit is je kans om is tegen kampioenen te knokken van andere kyokushin organisatie's. Blijf niet in je eigen wereldje of sekte plakken maar doe is gek en schrijf je in ............................maar alleen als je voldoende lef hebt :wink:


Nog 19 dagen om in te schrijven :idea:

jan sensei kyokushin
13-10-2006, 06:46
Kom op mensen verschuil je niet achter nietszeggende excusus en doe gewoon mee met je leerlingen, dit is je kans om is tegen kampioenen te knokken van andere kyokushin organisatie's. Blijf niet in je eigen wereldje of sekte plakken maar doe is gek en schrijf je in ............................maar alleen als je voldoende lef hebt :wink:


Nog 19 dagen om in te schrijven :idea: Osu 17 dagen :wink:

Sjaak
13-10-2006, 15:52
Wat leuk, werd net gebeld, ook de Karate Bond Nederland doet mee aan het toernooi met een aantal vechters.

Hoe meer organisatie's hoe leuker het is voor de deelnemende vechters want dan kun je ook daadwerkelijk zeggen dat je echt kampioen bent en niet kampioen van je eigen kluppie.

Op dit moment hebben 10 karate organisatie's zich ingeschreven !!!! Grote klasse jongens.

osu Sjaak

jan sensei kyokushin
15-10-2006, 10:30
Wat leuk, werd net gebeld, ook de Karate Bond Nederland doet mee aan het toernooi met een aantal vechters.

Hoe meer organisatie's hoe leuker het is voor de deelnemende vechters want dan kun je ook daadwerkelijk zeggen dat je echt kampioen bent en niet kampioen van je eigen kluppie.

Op dit moment hebben 10 karate organisatie's zich ingeschreven !!!! Grote klasse jongens.

osu Sjaak x2

osu jan

Sjaak
15-10-2006, 20:26
Sinds vandaag is ook de NKA toegevoegd aan de deelnemende kyokushin organisatie's

Update :

Kyokushin Organisatie's

U.F.K.K. Groep United Federation of Kyokushinkai Karate
IKO 1 Matsui Groep
IKO 2 Midori Groep Shinkyokushin
IKO 3 Matsushima Groep
IKO 5 Royama Group
Kyokushin Union Groep
IFK Steve Arniel Groep
KBN Karate Bond Nederland
NKA Nederlandse Karate Associatie

Kyokushin afsplitsingen

Ashihara Groep
Kenshinkan Groep

jan sensei kyokushin
18-10-2006, 06:40
OSU :lol: :wink:

jan sensei kyokushin
22-10-2006, 15:21
OSU :lol: :wink: in slaap gevallen sjaakie nog nieuws aan :roll: het front

Sjaak
27-10-2006, 05:14
Nog 7 dagen voor de deadline 3 november en dan wordt de inschrijving definitief gesloten.

Vandaag is Portugal ook bij de deelnemende landen ingeschreven

osu
Sjaak

http://www.musashi.nl/heetnieuwsindex06.html

jan sensei kyokushin
28-10-2006, 18:27
OSU schiet leker op sjaak

jan sensei kyokushin
31-10-2006, 15:52
OSU schiet leker op sjaak:thup:

Sjaak
02-11-2006, 17:30
Nog 37,5 uur en dan stopt de inschrijving en zoals gewoonlijk loopt het weer storm in de laatste dagen, het is mensen eigen om te wachten tot vlak voor een deadline, maar goed dat geeft niet.

Vrijdagavond 24:00 Europese tijd stopt de inschrijving.

Alle de door mij opgegeven organisatie;s zullen er zijn en het wordt een toptoernooi met vele kampioenen uit diverse landen.

Helaas geen kickboksers of teakwando mensen die het aandurven om mee te doen.

http://www.musashi.nl/images/061203EuropeanChampionship2.jpg

jan sensei kyokushin
03-11-2006, 21:23
Dat is vandaag sjaak om 24uur:twak:

OSU

Sjaak
04-11-2006, 06:10
Ik open net me mail en 6 clubs hebben net nog ingeschreven, haha zei ik toch

osu Sjaak

jan sensei kyokushin
08-11-2006, 18:33
Osu sjaak afgelopen zondag in Arnhem was en mooi voorproefje met de 2 kyokushin's fulcontact matsh, het plubliek genoot er van las ik , Peter Aerts en opa Joop ubeda genoten ook van die 2 matsh fulcontact kyokushin !!

maar het echte werk is op 3 december bij de Europese kampioenschappen kyokushin in Strijen :thup:

osu

jan sensei kyokushin
09-11-2006, 14:05
Osu sjaak afgelopen zondag in Arnhem was en mooi voorproefje met de 2 kyokushin's fulcontact match, het plubliek genoot er van las ik , Peter Aerts en opa Joop ubeda genoten ook van die 2 match fulcontact kyokushin !!

maar het echte werk is op 3 december bij de Europese kampioenschappen kyokushin in Strijen :thup:

osu

tot 3 december

Sjaak
09-11-2006, 23:28
Inschrijving is inmiddels definitief gesloten en er is nog 1 kyokushin groepering bijgekomen --> De I.B.K.

Definitieve line up met 10 kyokushin organisatie's en 2 kyokushin off shoots

Kyokushin Organisatie's

NKO / U.F.K.K. Groep United Federation of Kyokushinkai Karate
IKO 1 Matsui Groep
IKO 2 Midori Groep Shinkyokushin
IKO 3 Matsushima Groep
IKO 5 Royama Group
Kyokushin Union Groep
IFK Steve Arniel Groep
KBN Karate Bond Nederland
NKA Nederlandse Karate Associatie
IBK International Budo Kai

Kyokushin afsplitsingen

Ashihara Groep
Kenshinkan Groep

jan sensei kyokushin
10-11-2006, 17:57
Inschrijving is inmiddels definitief gesloten en er is nog 1 kyokushin groepering bijgekomen --> De I.B.K.

Definitieve line up met 10 kyokushin organisatie's en 2 kyokushin off shoots

Kyokushin Organisatie's

NKO / U.F.K.K. Groep United Federation of Kyokushinkai Karate
IKO 1 Matsui Groep
IKO 2 Midori Groep Shinkyokushin
IKO 3 Matsushima Groep
IKO 5 Royama Group
Kyokushin Union Groep
IFK Steve Arniel Groep
KBN Karate Bond Nederland
NKA Nederlandse Karate Associatie
IBK International Budo Kai

Kyokushin afsplitsingen

Ashihara Groep
Kenshinkan Groep

Osu Sjaak welke IBK er zijn 2 :eek: IBK:wacko:

OSU

Sjaak
10-11-2006, 18:02
Osu Sjaak welke IBK er zijn 2 :eek: IBK:wacko:

OSU

Oh ja dat is waar :D zal een kryptische omschrijving en hint geven : het is niet de "echte" ;)

osu Sjaak

jan sensei kyokushin
10-11-2006, 18:46
Oh ja dat is waar :D zal een kryptische omschrijving en hint geven : het is niet de "echte" ;)

osu SjaakHUH Sjaak en zijn ook U.F.K.K , I .F K.K , 5 I.K.O , I.F.K, N.K.A , N.K.O :) E.K.O DUS OOK 2 I.B.K maar er is maar ONE WORLD ONE KYOKUSHIN oke;) is het de organisatie van Geraldt&Nico Kamakura of de organisatie van Henk&bluming :ehhh: RARA IK denk de 1ste

de meesten doen mee :thup:

Respect

Sjaak
10-11-2006, 19:21
HUH Sjaak en zijn ook U.F.K.K , I .F K.K , 5 I.K.O , I.F.K, N.K.A , N.K.O :) E.K.O DUS OOK 2 I.B.K maar er is maar ONE WORLD ONE KYOKUSHIN oke;) is het de organisatie van Geraldt&Nico Kamakura of de organisatie van Henk&bluming :ehhh: RARA IK denk de 1ste

de meesten doen mee :thup:

Respect

Zoals ik al zei de IBK die meedoet is niet de REAL IBK maar de IBK, zo duidelijk Jan.
En voor de rest doet voor het eerst sinds 12 jaar alle kyokushin organisatie's mee

Klasse van iedereen

osu Sjaak

jan sensei kyokushin
10-11-2006, 21:12
Osu sjaak daar hebben wij ons best ook voor gedaan om alles weer beetje voor beetje bij elkaar te brengen KAI samen werken en het lukt :D waar ik erg blij om ben en medere met mij denk, ik vind het klasse, Zo hoort het dat is het doel waarnaar wij met zen allen streven !!


One world One Kyokushin :thup:


is de sporthal groot genoeg sjaak ik denk dat er en hoop mensen komen :thup:
osu

jan sensei kyokushin
15-11-2006, 17:04
Osu sjaak daar hebben wij ons best ook voor gedaan om alles weer beetje voor beetje bij elkaar te brengen KAI samen werken en het lukt :D waar ik erg blij om ben en medere met mij denk, ik vind het klasse, Zo hoort het dat is het doel waarnaar wij met zen allen streven !!


One world One Kyokushin :thup:


is de sporthal groot genoeg sjaak ik denk dat er en hoop mensen komen :thup:
osu:pimp:

De man van 14K
15-11-2006, 19:16
wel leuk om aan mee te doen,niet op zn kop slaan alleen denk dat dat lastig wordt...
hoeveel partijen knok je om in de finale te komen? is dit deelnemers afhankelijk ofzo?
zijn de inschrijvingen al vol?
wat is trouwens een Tamishiwara

jan sensei kyokushin
15-11-2006, 19:37
Osu Rosso Tamishiwari zijn breektesten hout, stenen, Duo blokken ,dakpannen ,ijs enz

maar het Gala toernooi is vol

de inschrijvings zijn gestopt

en Rosso met je been technieken mag je wel het hoofd raken in het kyokushin niet met de vuisttechnieken

osu

De man van 14K
15-11-2006, 20:24
Denk dat ik wel eens een keer ga meedoen, lijkt me wel erg leuk en ik heb nog wel ergens een judopak liggen ;)

oush!

Sjaak
17-11-2006, 19:21
Even een update over het Europese Kampioenschap.

Heb goed nieuws en minder goed nieuws.

Buitenlandse zaken heeft de Visa aanvraag van Algerije afgewezen. Maar wat ik erger vind is dat mijn vrienden uit Brazilie niet kunnen komen omdat er vorige maand een incident heeft plaatsgevonden in Piedada / Sao Paulo. Een lokale kyokushin karate heeft daar 3 mensen zwaar mishandeld en dit is op TV en in de pers terecht gekomen en om die reden zijn de sponsors van de 3 Brazilianen afgehaakt. Kreeg dit bericht gisteren en baal er enorm van maar zo zie je wat negatieve publiciteit kan doen met onze sport.

Maar er staat nog steeds een heel sterk deelname veld met vechters uit :
Nederland, Belgie, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje, Portugal, Noorwegen, Zweden, Polen, Rusland, Turkije, Iran en Pakistan

Kyokushin Organisatie's

NKO / U.F.K.K. Groep United Federation of Kyokushinkai Karate
IKO 1 Matsui Groep
IKO 2 Midori Groep Shinkyokushin
IKO 3 Matsushima Groep
IKO 5 Royama Group
Kyokushin Union Groep
IFK Steve Arniel Groep
KBN Karate Bond Nederland
NKA Nederlandse Karate Associatie
IBK International Budo Kai

Kyokushin afsplitsingen

Ashihara Groep
Kenshinkan Groep

Het goede nieuws is dat ik vandaag heb geregeld dat er voor het eerst op dit kyokushin toernooi zal worden geknokt in een boksring en dat zal de amusementswaarde zeker verhogen.

Dat was het tot zover, blijf jullie op de hoogte houden

osu Sjaak

jan sensei kyokushin
26-11-2006, 21:20
Osu sjaak het spektakel komt dichterbij nog en week en mooie week, SEM in de K1 op 2december zijn titel verdedigen en op 3december het 10e Open Europese Kampioenschappen Kyokushin !!! dinsdag vertrekken ze naar) Japan zij Dave tegen mij gister avond

osu