PDA

View Full Version : Morgen gala van Paul Cahoon?



Highline
02-09-2006, 13:52
Er schijnt morgen een gala in engeland te zijn georganiseerd door paul cahoon. Corlo Dekkers (het broertje van ramon) moet hier vechten voor een wereldtitel boksen van een nieuwe bond. Dit is een wedstrijd van 3 x 3 minuten met mma handschoenen aan :shock: . Dat gaat erg pittig worden lijkt me. al met al, wie heeft er meer info over dit gala?

Highline
02-09-2006, 21:06
Boksen met MMA-handschoenen?? :shock:

idd zo keek ik ook toen ik het donderdag hoorde, na gisteren navraag te hebben gedaan bij ramon bevestigde hij dit idd, niemand info hier over?

Jochem
03-09-2006, 02:17
Boksen met MMA-handschoenen?? :shock:

idd zo keek ik ook toen ik het donderdag hoorde, na gisteren navraag te hebben gedaan bij ramon bevestigde hij dit idd, niemand info hier over?

Wil pride ook niet zoiets gaan organiseren?

sportfan
03-09-2006, 11:08
Er schijnt morgen een gala in engeland te zijn georganiseerd door paul cahoon. Corlo Dekkers (het broertje van ramon) moet hier vechten voor een wereldtitel boksen van een nieuwe bond. Dit is een wedstrijd van 3 x 3 minuten met mma handschoenen aan :shock: . Dat gaat erg pittig worden lijkt me. al met al, wie heeft er meer info over dit gala?

- Wereldtitelgevecht van 3 x 3 minuten;
- MMA handschoenen; en
- onbekende vechter (aardige B-klasser in het muay thai 15 jaar geleden?).

Lekker geloofwaardig, ik heb wat vragen;

- Wat is de functie van de MMA handschoenen? Volgens mij is het risico van het breken van botten in je hand vele malen groter;
- Mag je wel of niet volledig de handen tapen? (bij MMA is dat nl. minimaal);
- Mag je vaseline op het gezicht aanbrengen? Bij de meeste MMA-organisaties verboden;
- Worden er wel of niet boksschoenen gebruikt?
- Wordt er in de ring of in de kooi gevochten? (Als we over Cage Carnage van Paul Cahoon praten in Liverpool dan wordt er een hele kleine kooi gebruikt);
- Worden de uitslagen, ik neem aan dat een ' wereldtitelgevecht' als proffesioneel gevechtgezien wordt doorgezet en geaccepteerd door Boxrec.com?
- Wie of wat is de nieuwe ' bond' die dit opzet en de boks- en mma sport verkracht?
- Wat is de bedoeling? Dat deze 3-round wereldkampioenen de huidige WBC/IBF/WBA kampioenen gaat uitdagen?

Sorry geen toegevoegde waarde voor zowel de MMA- als de bokssport. Dit is een variant op het aloude kermisboksen...

Highline
03-09-2006, 13:27
ik heb verder ook geen idee ;) daarom vroeg ik of iemand hier meer informatie over had ;). ik weet alleen dat die wedstrijd vanavond gebokst wordt

A.F.
03-09-2006, 16:20
dat is volgens mij het cagegladiators gala in liverpool... maar dat word neit door paul georganiseerd... hij heeft wel een voet tussen de deur daar ... maar hij is niet de organisator

Highline
03-09-2006, 16:31
dat is volgens mij het cagegladiators gala in liverpool... maar dat word neit door paul georganiseerd... hij heeft wel een voet tussen de deur daar ... maar hij is niet de organisator

ook goed :), heb je meer info over dit gala?

Wheelie
03-09-2006, 16:31
http://www.cagegladiators.tv/

Mighty Me
03-09-2006, 17:10
Dit kan nooit goed aflopen met MMA handschoenen dit kan bijna alleen maar negatief uitlopen

Silat
03-09-2006, 19:07
en wat is dan je argument?

Highline
03-09-2006, 19:42
ik zal vanavond/ vannacht wel horen hoe het gegaan is, ik persoonlijk heb e rook mijn vraagtekens bij

Highline
03-09-2006, 23:04
ik kreeg een mmsje dat carlo een onbeslist heeft gevochten (blijkbaar geen titelpartij) ook zat er een foto bij dat er een klein scheurtje in zijn wenkbrauw zat. niets schokkends dus ;). ben benieuwd naar eventuele beelden

micha
04-09-2006, 10:16
das jammer ik had graag gezien dat hij had gewonnen