PDA

View Full Version : meest onsportieve moment in mma



c.kongo
06-09-2006, 02:03
Ik denk zelf aan het moment dat bob schreiber matsui in zn nek trapt na de bel (gevecht pride) (toch nog bob fan)

TheSkindo
06-09-2006, 04:09
Elk optreden van Phil Baroni.......

Remco
06-09-2006, 10:07
Nederland:
Rene Rooze - Heath Herring was smerig!
Gilbert Yvel - Scheids was absoluut onsportief.
Gordeau - Nakai: naar verluid moest Nakai 70% van zijn gezichtsveld in de ring achterlaten als gevolg van vingers en tenen in zijn oog.
Sikko Jongsma - Alfred Neef wint, Jongsma deed alles wat god verboden heeft en kegelde Alfred na disqualificatie de ring uit. Sloeg nergens op!
Bob Schreiber - Daijiro Matsui was zeer onsportief, Bob sloeg ook terwijl de scheidsrechter al had gebreakt.

Internationaal:
Keith Hackney - Joe Son was niet om aan te zien (stoten in het kruis).
James Warring - Erik Paulson (van het seminar) was binnen de regels, maar hoe James Erik aan zijn staart de kooi door sleepte, ondertussen footstomps uitdelend: sickening!

Ik ben vast wel wat vergeten, wie biedt meer?

ICON
06-09-2006, 10:14
als iets binnen de regels is vind ik het niet onsportief. dus hackney joe son vind ik niet onsportief. zo waren de regels nou eenmaal.

wat gebeurde er precies tussen rooze en herring dan? beelden??

gomi die doordraait vind ik wel n voorbeeld (tegen azevado)
yvel - frye
royce yoshida ( trap in ballen)
ryan gracie die scheids wegduwt en scheld
etc etc

bryan
06-09-2006, 10:40
kid ... die ze geloof ik met 20 van een arme kerel moesten af trekken....

Italian*Berlusconi*
06-09-2006, 10:46
Rene rooze vs heath herring.
En de ergste, zie mijn signature. 8-)

Italian*Berlusconi*
06-09-2006, 10:49
Bob sapp vs nakao (ofzo, weet zn achternaam niet meer).
Liep ook helemaal uit de hand, sapp die doorslaat op de grond, en ishi die zelfs de ring in kwam omdat hij het niet goed keurde en in Sapp zn volgende party scheids was.

Effective
06-09-2006, 10:50
Nederland:
Rene Rooze - Heath Herring was smerig!
Gilbert Yvel - Scheids was absoluut onsportief.
Gordeau - Nakai: naar verluid moest Nakai 70% van zijn gezichtsveld in de ring achterlaten als gevolg van vingers en tenen in zijn oog.
Sikko Jongsma - Alfred Neef wint, Jongsma deed alles wat god verboden heeft en kegelde Alfred na disqualificatie de ring uit. Sloeg nergens op!
Bob Schreiber - Daijiro Matsui was zeer onsportief, Bob sloeg ook terwijl de scheidsrechter al had gebreakt.

Internationaal:
Keith Hackney - Joe Son was niet om aan te zien (stoten in het kruis).
James Warring - Erik Paulson (van het seminar) was binnen de regels, maar hoe James Erik aan zijn staart de kooi door sleepte, ondertussen footstomps uitdelend: sickening!

Ik ben vast wel wat vergeten, wie biedt meer?

Met sikko jongsma bedoel je denk ik sikko postma. Walgelijke vertoning was dat.

Italian*Berlusconi*
06-09-2006, 11:02
James Warring - Erik Paulson (van het seminar) was binnen de regels, maar hoe James Erik aan zijn staart de kooi door sleepte, ondertussen footstomps uitdelend: sickening!

Ik ben vast wel wat vergeten, wie biedt meer?

van het zelfde gala, Renzo Gracie vs Ben spijkers.
Na de choke (was een choke toch??) staat Renzo op, en loopt/stapt nog even op Ben zn nek / rug en loopt nog even over hem heen. Ook heel onsportief!

Fightchick
06-09-2006, 11:35
Vraagje aan Italian berlusconi: Wie geeft die stoot aan de scheids in jouw filmpje? Lijkt Ernesto wel, maar kan ik me niet voorstellen.

bami112
06-09-2006, 11:36
Of wat dachten jullie van Bob schreiber vs. Sem schilt????


daar geeft bob een beste kopstoot weg

Remco
06-09-2006, 11:41
Goed lezen.

Opvallend hoe de tegenstander Ate Beckman (sp?) rustig de hoek inloopt na die klap. Hij was het er kennelijk wel mee eens.

Marco
06-09-2006, 11:43
Of wat dachten jullie van Bob schreiber vs. Sem schilt????


daar geeft bob een beste kopstoot weg

tegen Lomulder was ook een effectieve koppert van ome Bob.

bryan
06-09-2006, 11:48
ja ome bob kan er wat van :D

Marco
06-09-2006, 11:50
ja ome bob kan er wat van :D

correctie KON er wat van, de laatste jaren voch ie sportief... :wink:

The Maniac
06-09-2006, 11:53
Bob Sapp vs Nakasako gewoon footstomps tijdens een K-1 wedstrijd

Gilbert vs Ref

Renzo Gracies vs Shungo Oyama:Renzo die spuugde na Oyama

Gordeau vs Nakai was echt te smerig en echt onsportief.

Jeremy Horn vs Josh Burkman:Kleine trap nageven toen het wedstrijd afgelopen was en ook nog eens spugen.

bryan
06-09-2006, 11:54
ja das maar denk toch dat het aard van het beestje is....

tegen yvel III kwam er toch nog ff een soccerkick uit die maar net miste... maar is toch cool...echte straatvechter

Marco
06-09-2006, 11:57
ja das maar denk toch dat het aard van het beestje is....

tegen yvel III kwam er toch nog ff een soccerkick uit die maar net miste... maar is toch cool...echte straatvechter

yep, op straat heeft ie zich denk ik ook wel vermaakt.

ICON
06-09-2006, 11:59
Goed lezen.

Opvallend hoe de tegenstander Ate Beckman (sp?) rustig de hoek inloopt na die klap. Hij was het er kennelijk wel mee eens.

ja en die scheids is zn manager, dus dat maakt t nog wat vreemder

en op sherdog las ik dat renzo de hele nacht was lastig gevallen en vandaar zo reageerde

Remco
06-09-2006, 12:08
Dat laatste over Renzo ziet volgens mij op de reden dat hij Ben Spijkers de grond in trapte tijdens het World Combat Championship (weet u nog wel opa?).

Italian*Berlusconi*
06-09-2006, 12:12
Dat laatste over Renzo ziet volgens mij op de reden dat hij Ben Spijkers de grond in trapte tijdens het World Combat Championship (weet u nog wel opa?).

huh???

Italian*Berlusconi*
06-09-2006, 12:12
Vraagje aan Italian berlusconi: Wie geeft die stoot aan de scheids in jouw filmpje? Lijkt Ernesto wel, maar kan ik me niet voorstellen.

Gilbert Yvel vs Scheidsrechter ergens in finland (of sweden of where ever..)

Tony
06-09-2006, 12:25
gomi vs Azevado... blijf ik een smerig einde vinden. en heb sindsdien ook niks meer op met Gomi...

gister ook voor t eerst pride 7 gezien (met idd diepartij van bob schrijver vs matsuie... Mja.. Niet echt een clean fight zeg maar..

Nickuraba
06-09-2006, 12:42
gomi vs Azevado, maargoed gomi vind ik nog steeds de Bom...

en baroni vs amar surloev ofzo...komop zeg dat was niet zozeer onsportief (tenslotte maakte amar een overtreding) maar wel zeeeeeer kinderachtig. K heb geloof ik nog nooit een vechter gezien die zich zo erg als een kleuter aanstelde...

Fightchick
06-09-2006, 13:09
Thanx voor je reply. Ik twijfelde over Gilbert. Ik had de beelden al wel eens gezien, maar wist niet dat hij de scheids ook nog een trap na geeft. Zeer onsportief :!:

remco pardoel
06-09-2006, 13:26
Als je een NHB partij hebt en je bent zo slim om een paardestaart te hebben zoals Paulson had. Dan weet je dat het kan gebeuren

In de UFC was destijds geen regel dat er niet in het kruis geslagen mocht worden. Hackney vocht in de regels en voor zijn leven

redjuh
06-09-2006, 13:34
Jezus hebben jullie de partij van gilbert toen niet gezien? nou geloof me er zouden heel wat meer mensen die ref een stomp voor ze kanis hebben gegeven hoor!

Heath herring vs Nakao... dat kusje en meteen stompen om vervolgens heaumeau enzo te roepen vond ik een stuk triester

simms vs mir vrij onsportief toch?

Italian*Berlusconi*
06-09-2006, 13:38
Jezus hebben jullie de partij van gilbert toen niet gezien? nou geloof me er zouden heel wat meer mensen die ref een stomp voor ze kanis hebben gegeven hoor!

Gappie... dan stop je de partij en loopt weg, dan moet zijn hoek erover gaan klagen bij de organisatie en zo kan ik nog wel meer redenen bedenken om juist de ref NIET te slaan. Dit is gewoon niet goed te praten.

Wix
06-09-2006, 14:08
Dick Vrij vs Pedro Palm kan er ook bij

redjuh
06-09-2006, 14:30
dat is waar italian...

trouwens... gilbert tegen valentijn had ook gestopt mogen worden vanwege ze trappen op de grond, terwijl ie op punt van afkloppen stond

Remco
06-09-2006, 14:34
Natuurlijk heeft Remco Pardoel gelijk over de partijen van Paulson en Hackney. Deze voorbeelden vallen eigenlijk meer onder: meest smerigste MMA technieken ooit.

Vrij - Palm was inderdaad zeer onsportief, vooral omdat het nergens voor nodig was.

Barkalaev - Yvel in Rusland, de beet!

Rampage - Lindland: YOU STINK!

Kaun
06-09-2006, 15:22
Volges mij was dat tussen Rampage en Lindland meer een geintje,,vond ze vlak na de wedstrijd nog wel sportief tegenover elkaar

ICON
06-09-2006, 15:37
dat was ook een geintje en niets onsportiefs aan

MB667
06-09-2006, 15:59
http://video.google.nl/videoplay?docid=-4741190008342327317&q=joe+son

in deze highlight van joe son. :roll: . zie je het gebeuren, maar had die toen geen tok om?

Evilman
06-09-2006, 17:34
geen mma maar wel K1 zijn bob sapps acties bij
voornamelijk kleinere tegenstanders waarbij hij
ze op de grond nog ff nastoot. (stomme aap)

en idd yvel tegen scheids is zeer slecht.
Zijn tal van andere mogelijkheden die hij ook
had kunnen doen. Als je zo gedraagt ben je voor
mij geen sportman meer.

Chico
06-09-2006, 19:13
wat gebeurde er dan in die partij met Yvel dat ie de scheids neersloeg??

harry
06-09-2006, 19:24
wat gebeurde er dan in die partij met Yvel dat ie de scheids neersloeg??

Die scheids bleef maar trekken en fucken tegen Ivel (vol adrenaline) hij waarschuwde de schijds gewoon een paar keer maar die bleef maar fucken, tja dan kan de bom welleens barsten...

Ik praat het niet goed, maar dit is wat "ik"er van vind en zo zie ik het nog steeds 8-)
Waarschijnlijk zijn de meeste het hier totaal niet mee eens maar goed ieder zijn mening :wink:



Btw hier is al een lange discussie over geweest

LJ Silver
06-09-2006, 21:00
Mischien niet 'onsportief' maar het moment dat pele landis boven op ...tegenstander... ligt. En neuk bewegingen maakt.

Als tegenstander zou ik iig de grap er niet van inzien.

Kaun
07-09-2006, 01:42
Ryan Gracie - Shungo Oyama ,,Ryan trekt z'n arm stuk, trapt Oyama daarna van hem af en scheldt hem nog ff uit ,,botst wel vaker tussen Oyama en de Gracies,,weet iemand de reden daarvan? ,,vind daarnaast dat Royce z'n submissions wel eerder los mag laten wanneer de tegenstander tapt!!

micha
07-09-2006, 09:45
Rooze vs Herring

Remco
07-09-2006, 10:24
Landi flipte ook helemaal toen Newton hem submitte met een armbar. Gelukkig bleef Carlos de rust zelve.

Jani
07-09-2006, 11:45
Mischien niet 'onsportief' maar het moment dat pele landis boven op ...tegenstander... ligt. En neuk bewegingen maakt.

Als tegenstander zou ik iig de grap er niet van inzien.

idd dat was pele tegen patino en er gebeurde nog wel meer dan dat
hier een hl van de pot http://www.youtube.com/watch?v=zt33s0LC5gk

de gracies kunnen er ook zker wat van.
(ryan deed dit omdat hij vond dat oyama ongrespecteerd vocht tegen renzo)
in deze hl zie je het nog terug

http://video.google.com/videoplay?docid=2981575548098400036&q=tito+ortiz

chief108
07-09-2006, 11:57
,,vind daarnaast dat Royce z'n submissions wel eerder los mag laten wanneer de tegenstander tapt!!
als Royce subs aanhoudt doet hij dat met een bedoeling.
Gerard Gordeau beet hem dus Royce hield de choke langer aan.
tegen Delucia was het volgens mij omdat delucia bij de gracies getrained had en achteraf hem ineens uitdaagde... was een "respect" ding... :wink:

en tegen Shamrock zag de ref de tap van Shamrock niet en toen wou Shamrock nog wel ff doorgaan ook...

vandaar dat hij vanaf dat moment er voor zorgde dat het altijd erg duidelijk is dat de tegenstander tapt...

kruikenstad goes bjj
07-09-2006, 23:27
Bijna alles van "the tank"david abbot maar wel bruut :lol:

Chico
09-09-2006, 00:57
thx harry...

trouwens die footstomps tegen frank mir van wes sims vond ik ook wel smerig... gezien dat het niet mocht enzo..