PDA

View Full Version : symposium kracht&conditietraining voor vechtsporten



erikhein
06-09-2006, 14:25
De Stichting Kickboksen en Mixed Martial Arts opleidingen organiseert op zaterdag 2 december het symposium "kracht&conditietraining voor vechtsporten part one".

Kracht en conditietraining zijn essentiele onderdelen van elke effectieve vechtsportraining. Op dit symposium maak je kennis met de actuele stand van zaken van de sportwetenschap toegespist op vechtsporten.

Inhoud van de Dag:

10.00 - 11.00 Centrale lezing "kracht/conditietraining voor vechtsporten" met discussie en interactie met deskundigen

11.30 12.30 Training voor Power en Snelheid door Michel van Halderen
Van Halderen is trainer van o.a. topboksers, top kickboksers en MMAvechters en trainer van sporters uit (nationale top) handbal, atletiek en Hockey.

13.00 14.00 Krachttraining voor close combat door Erwin Van Beek
Close combat betreft zowel de grapplingvormen (judo, jiujistu, worstelen) alsmede close combat selfdefense.
Erwin van Beek is topjudoka en sportinstructeur/selfdefense instructor bij het nationale politie instituut

14.30 - 15.30 Circuittraining voor grapplers, strikers en MMAĆ©rs door Erik Hein
Circuittraining is een zeer effectieve en creatieve trainingsmethode welke toegespitst kan worden naar grapplers (judo, jiujistu, worstelen..), strikers (kickboksers tot karateka's) en Mixed martial artistt c.q. all round vechtsporters.

Erik Hein is bewegingswetenschapper, docent op een sportopleiding en bij vechtsportbonden en vechtsportjournalist.

Cursisten ontvangen na deelname een certificaat, een reader en een CDrom/DVD van het symposium.

Kosten: 95 euro p.p.
Voor meer info: 06 15428549/www.skmo.nl/[email protected]

Thomasmurda
06-09-2006, 15:12
Leuk idee maar een beetje aan de prijzige kant :roll:

Ralph
06-09-2006, 15:25
Ik vind de prijs helemaal niet zo hoog! Voor een gemiddeld symposium betaal je je tegenwoordig helemaal blauw.

ashi-waza
06-09-2006, 18:00
Ik zou er graag heen willen, maar voor in principe maar 3 praktijkblokken van een uur vind ik 95 euro een absurd hoge prijs, bijna asociaal.
Er zijn meerdere clinics in het land geweest ( oa. van krachten bun delen ) waarbij de prijs toch zeker niet zo hoog was.

Jochem
06-09-2006, 18:38
wel leuk initiatief van eskimo, maarre ik vind het ook wat duur.

m.g
06-09-2006, 19:12
Vind het niet zo duur er zijn inderdaad symposia die velen malen duurder zijn.

@Erik waar wordt het gehouden!?!?