PDA

View Full Version : 2h2h Maastricht



2h2h
06-09-2006, 18:47
2H2H organiseert op 3 december a.s. voor de tweede keer een gala in Maastricht. Na het succes van vorig jaar in het MECC is er deze keer gekozen voor een andere locatie, namelijk Sporthal Randwijck op de Sorbonnelaan. Nationale toppers in combinatie met de beste vechters uit de regio, een weergaloze licht en geluidshow en live dance-acts zijn de ingrediƫnten voor een uniek avondje uit!

De volgende partijen zijn tot nu toe bevestigd;

MT-A Rob Hanneman vs Marc deWit
MT-A Jan van Denderen vs William Diender
MT-A Merijn Guenz vs Warren Stevelmans
MT-A Nicky Holzken vs Yoti Tsirimokos
MT-A Chris Ngimbi vs Biachri
MT-A Maria Verheyen vs Lucie Bertaud
MMA Danny Hoyer vs Akin Duran
MMA Dave Paul vs Martin Zawada
MMA AC Antonia vs Nick Struve
MMA John de Wilde vs Kristoff Herrygers

Naast bovenstaande toppers word het programma nog aan gevuld met lokale toppers. Zodra er meer partijen bekend zijn zullen we deze vanzelfsprekend bekend maken op de diverse fora!

Kaarten zullen 30 euro in de voorverkoop kosten en 35 euro aan de deur. Tafels zijn er al vanaf 1000 euro (6 personen) en te bestellen per telefoon 0610101060 of per mail [email protected]

Highline
06-09-2006, 23:39
gala ziet er goed uit. leuk dat marc de wit ook weer eens een partij draait. ik heb echter 1 vraag wat doe die John de Wilde weer op de line op? ik heb hem aardig wat partijtjes zien knokken maar altijd alleen maar ko zien gaan...wat maakt hem zo speciaal om op een 2h2h gala te zetten?

Indiaan
07-09-2006, 00:05
gala ziet er goed uit. leuk dat marc de wit ook weer eens een partij draait. ik heb echter 1 vraag wat doe die John de Wilde weer op de line op? ik heb hem aardig wat partijtjes zien knokken maar altijd alleen maar ko zien gaan...wat maakt hem zo speciaal om op een 2h2h gala te zetten?

Hij wint inderdaad niet veel, maar hij toont wel altijd karakter en geeft een leuke show.
Verder wel een leuke matchmaking vooral Jan van Denderen tegen William Diender, dat word echt een vet harde pot!