PDA

View Full Version : Wie word Pride OW Kampioen ?



Wheelie
07-09-2006, 10:47
http://www.pridefc.com/pride2005/imgs/event/absolute_0828.jpg

Dit is de line-up

1- Yosuke Nishijima (Takada Dojo) x Evangelista Cyborg Santos (Chute Boxe)
2- Josh Barnett (AMC Pankration) x Rodrigo Minotauro (BTT)
3- Wanderlei Silva (Chute Boxe) x Mirko Filipovic (CroCop Squad Gym)
4- Sergey Kharitonov (Russian Top Team) x Aleksander Emelianenko(Red Devil)
5- Lee Tae-Hyun (Team Aegis) x Ricardo Morais (Academia Boxe Thai)
6- Kazahiro Nakamura (Yoshida Dojo) x Yoshihiro Nakao (Freelance)
7- Mauricio Shogun Rua (Chute Boxe) x Cyrille Diabate (Team Boon!)
8- Ricardo Arona (Brazilian Top Team) x Alistair Overeem (Golden Glory)
9- Final (Barnett of Minotauro) x (Wanderlei of CroCop)

redjuh
07-09-2006, 11:18
ik hoop heel erg op Big Nog, maar denk eerlijk gezegd Wanderlei... en ik kan niet w88 op Wand vs Fedor

Ralph
07-09-2006, 11:23
Ik denk Barnett. Hij zag er erg scherp uit in zijn laatste partijen... ben benieuwd, want het kan echt alle kanten opgaan.

Arjan
07-09-2006, 11:50
Crocop all the way... en mocht dat niet lukken ga ik voor Joshie

Remco
07-09-2006, 12:04
Ik heb ook Barnett gestemd. Hij is iemand die altijd onderschat zal worden, gebaseerd op zijn uiterlijk en relaxte houding. Ondertussen is hij erg ervaren, bikkelhard en zeer technisch.

Ik hoop stiekum dat hij Nogueira vangt met een submission. Wanderlei is te klein voor hem en voor Cro Cop zal hij enorm gemotiveerd zijn.

Ik kan niet wachten.

The Bulldog
07-09-2006, 12:19
ik Zou het vreselijk cool vinden als Wanderlei Silva wint , maar...ik denk dat Nog het gaat pakken...

Stand up zeer vooruit gegaan en over de grond hoeven we niet te discussieren...

Italian*Berlusconi*
07-09-2006, 12:22
ik gok op de winnaar van Nog vs Barnett.. denk dat die hem idd gaat winnen. Kan niet wachten!!

Jochem
07-09-2006, 12:25
denk uiteindelijk Silva of Barnett... Heb Silva gegokt, denk dat Barnett het in 2e partij te zwaar krijgt door eerst de war met Nog.

Remco
07-09-2006, 12:28
Winst voor Silva zou hem onstervelijk maken. Winst voor Nogueira vind ik minder interessant, maar in feite heeft hij het meest in huis denk ik. Cro Cop mag het niet winnen, die is me te beperkt. Zijn enige grondtechniek is het voorkomen van het grondgevecht. Dat doet ie goed, maar ik zie liever wat meer.

HUNTER
07-09-2006, 13:13
Minotauro!!!

mama
07-09-2006, 13:52
Silva!!!

ICON
07-09-2006, 13:55
ik hoop silva maar denk minotauro.

Italian*Berlusconi*
07-09-2006, 14:10
ik denk dat het in de party van Crocop vs Silva best aggresief aan toe zal gaan, en de winnaar daarvan redelijk toegetakeld is.
Mino vs Barnett word meer een grond gevecht en ik denk dat de winnaar van die match er toch wat frisser uit komt dan silva vs crocop.

Als Silva zou winnen ben ik het met Remco eens, mag hij best legende genoemd worden.

MB667
07-09-2006, 14:21
Noguira

Silat
07-09-2006, 14:28
Silva

ChimiChero
07-09-2006, 14:33
Minotauro!!!
x2

Minotauro's thoughts on Barnett


From: completevaletudoaccess
Antonio Rodrigo 'Minotauro' Nogueira gave performed a practice session open to the media today in DEEP Official Gym IMPACT in the Shinjuku sector of Tokyo.

Nogueira showed off his reknowned jiu-jitsu expertise in sparring, making a point of showing off his kimura and anaconda choke techniques. Nogueira looked to be in top form, as he himself made a note of his extraordinary condition," I feel in good condition, Japan's climate is a lot like Brazil's."

But what occupied Nogueira's mind the most was his opponent, AMC Pankration's Josh Barnett. Nogueira spoke frankly about what he saw in his September 10th opponent, "We're looking for Barnett to use some kind of throwing technique to take the fight to the ground. If he takes top, expect a stalemate. But Barnett's weakness is being on his back. We've already seen in his fight with Mirko that he has problems off of his back." Darrell Gholar, Brazillian Top Team's long-time wrestling coach ,was bought in to advance Nogueira's wrestling ability for the bout.

Nogueira also had his personal complaints about Barnett: "He's said jiu-jitsu is unneccessary to fight with a lot of confidence. But all of his techniques are from jiu-jitsu."

Nogueira also predicted an all-Brazillian final: "Mirko has a lot of technique in his stand-up, but what Wanderlei has is that he always comes forward. I have a feeling I'll be facing Silva in the

dontmindme
07-09-2006, 15:14
ik gok op de winnaar van Nog vs Barnett.. denk dat die hem idd gaat winnen. Kan niet wachten!!.

x2

dtgerald
07-09-2006, 15:27
Minotauro!!!X 2.

Judas
07-09-2006, 15:50
Minotauro!!!X 2.

x 3

Maar ik hoop toch echt Wanderlei of Barnett (Wil ik graag tegen Fedor zien).

m.g
07-09-2006, 17:59
Nog!!!

Virus
07-09-2006, 18:16
ik hoop silva maar denk minotauro.
Hoop en denk precies hetzelfde...

remco pardoel
07-09-2006, 19:17
Noguira als Fedor niet meer in het toernooi instapt
(die optie staat nog steeds open heb ik gehoord in de wandelgangen)

remco

The Bulldog
07-09-2006, 19:27
Winst voor Silva zou hem onstervelijk maken. Winst voor Nogueira vind ik minder interessant, maar in feite heeft hij het meest in huis denk ik. Cro Cop mag het niet winnen, die is me te beperkt. Zijn enige grondtechniek is het voorkomen van het grondgevecht. Dat doet ie goed, maar ik zie liever wat meer.

helemaal mee eens...

Sjaak
07-09-2006, 20:52
Mirko Crocop

Emilio
07-09-2006, 20:55
Silva. Hoop dat hij crocop sloopt.

CAPO58
07-09-2006, 23:24
Noguira..

RED SCORPION
07-09-2006, 23:57
hoop Silva, maar Nogueira heeft meeste kansen...

maar het kan alle kanten op, stel maar voor dat Silva vs Crocop snel afloopt na een KO, en Barnett vs Nog kan de hele wedstrijd wel duren op de grond en zo, of andersom, Silva en Crocop moeten hele wedstrijd uitvechten, en Nog wint snel op een submission...

een ding, ik ben wel van overtuigd dat Silva en Nog doorgaan naar de finale :lol:

nicolas the red
08-09-2006, 12:42
ik denk dat het in de party van Crocop vs Silva best aggresief aan toe zal gaan, en de winnaar daarvan redelijk toegetakeld is.
Mino vs Barnett word meer een grond gevecht en ik denk dat de winnaar van die match er toch wat frisser uit komt dan silva vs crocop.

Als Silva zou winnen ben ik het met Remco eens, mag hij best legende genoemd worden.
integendeel, silva vs crocop gaat echt niet lang duren volgens mij. silva gaat als een beest uit een kooi komen aanstormen en mirko gaat weer achteruit mogen vechten en hopen dat hij er een highkick tussen krijgt. een lang grondgevecht zal veel vermoeiender zijn.

Italian*Berlusconi*
08-09-2006, 13:24
ik denk dat het in de party van Crocop vs Silva best aggresief aan toe zal gaan, en de winnaar daarvan redelijk toegetakeld is.
Mino vs Barnett word meer een grond gevecht en ik denk dat de winnaar van die match er toch wat frisser uit komt dan silva vs crocop.

Als Silva zou winnen ben ik het met Remco eens, mag hij best legende genoemd worden.
integendeel, silva vs crocop gaat echt niet lang duren volgens mij. silva gaat als een beest uit een kooi komen aanstormen en mirko gaat weer achteruit mogen vechten en hopen dat hij er een highkick tussen krijgt. een lang grondgevecht zal veel vermoeiender zijn.

dat denk ik dus niet... denk dat ze beide voorzichtig zullen zijn, en dat mirco met wat afhouders ala hun eerste partij best wat schade aan kan richten op het lichaam, en anders om natuurlijk heb je Wanderlei met zn agressieve flurry's en daarna weer wat gecontroleerder zal gaan vechten. Ik denk niet (hoop het wel) dat het met een (t)ko eindigd.

nicolas the red
08-09-2006, 14:45
crocop geraakt gefrustreerd van agressieve vechters die voortdurend aanvallen. kjk maar naar z'n fight met fedor. als wandy op hem komt afgestormd en ie merkt dat z'n highkicks niet meteen landen, gaat hij zijn schouders laten hangen en weglopen. werkt in 2 richtingen, als ie ziet dat zijn strikes wel effect hebben dan wordt hij heel gevaarlijk haha.

Italian*Berlusconi*
08-09-2006, 16:54
speculeren is leuk... maar wil die match zien!!!! 8-)

Italian*Berlusconi*
08-09-2006, 16:55
speculeren is leuk... maar wil die match zien!!!! 8-)

Justinian
08-09-2006, 17:06
Ik ga voor Crocop.

OT: is niemand de typefout op de poster opgevallen? :lol:

A.F.
08-09-2006, 17:06
noquirea of barnett

Italian*Berlusconi*
08-09-2006, 17:46
Ik ga voor Crocop.

OT: is niemand de typefout op de poster opgevallen? :lol:

je bedoelt 'the finals round....'??? 8-) 8-)

Justinian
08-09-2006, 17:47
Ik ga voor Crocop.

OT: is niemand de typefout op de poster opgevallen? :lol:

je bedoelt 'the finals round....'??? 8-) 8-)
Ik doelde eigenlijk op 'septmeber', maar blijkbaar staan er meerdere typefouten in ;)

payap
08-09-2006, 17:59
Mirko Crocop !!! 8-)

Shytown
09-09-2006, 16:06
Silva wint van CroCop
Barnett van Nog

En Barnett wint vervolgens van Silva, alhoewel ik het liever andersom zie

F@dur
09-09-2006, 16:18
Denk toch Nogueira hoor!!!Zijn stijl,samen met zen gewicht en lengte,zijn het meest efficiƫnt.Silva is te licht voor hem en te klein.En barnett gaat zo ZEKER uitgeschakeld worden door Nogueira.Ben er zeker van. :P :P :P

Roob
09-09-2006, 16:50
Crocop

Ronald
09-09-2006, 17:00
Nog wint in de finale van Crocop hoop en denk ik.

suikerklontje
09-09-2006, 17:27
ik gok op Barnett. hoop op Nog en Crocop alleen als hij de aanvaller is. ik hou niet zo van crocop z'n counter stijl. daar heeft hij te veel klasse voor.