PDA

View Full Version : *** Spoiler TUF 4 deel 4***



PigDog
08-09-2006, 09:45
Voor degene die effe snel de uitslag willen weten en niet kunnen wachten op de stream:

Deze keer heeft team No Love eindelijk succes. Een simpele overwinning van Travis Lutter die Scott Smith vastzet tegen het hek, hem dan van de achterkant kan benaderen en hem in een rear naked choke krijgt.

Jeremy Jackson, die in diepe schulden al maanden in zijn auto leeft, maakt de domme fout om met een life-guard uit het zwembad, buiten het hek te flikflooien. Dit is tegen de regels en Dana White is pissed. Hij maakt duidelijk dat dit programma voor vechters is, die een ultieme kans willen hebben voor een titelgevecht. Als je er geen zin in hebt kun je je spullen pakken. En Jackson moet verdwijnen.

Na een vreselijke epidemie onder de vechters zit iedereen onder de pukkels. Dit komt de Eastside Assassin Mickey Burnett niet ten goede. De toch al niet door enige uiterlijke schoonheid gehinderde Burnett, ziet er, met zijn blauwe oog, geschaafde neus, pukkels en een aandoening waardoor zijn pupillen heen en weer schieten, uit alsof hij een vreselijk pak slaag heeft gehad. Zijn gevecht moet echter nog komen.

Ik kan er niks aan doen, maar de vergelijking met Frans Mulder (voor degene die hem niet kennen: een uiterst taaie, maar altijd gehavende B-klasser MT) schiet me telkens door het hoofd..... :D

Jochem
08-09-2006, 11:31
erg lullig voor die gast die eruit moet. Wat boeit het Dana nou als zon gast een vrouwke ff een beurt geeft.

54321
08-09-2006, 15:24
erg lullig voor die gast die eruit moet. Wat boeit het Dana nou als zon gast een vrouwke ff een beurt geeft.

denk dat het hierbij gaat om het mogelijk uitlekken van info en uitslagen, en niet om het misgunnen van een lekker stuk vlees!! :wink:

redjuh
08-09-2006, 15:52
pfff je woont in een auto, je kent de regels, hij is niets waard imo... stakker

PigDog
08-09-2006, 18:58
pfff je woont in een auto, je kent de regels, hij is niets waard imo... stakker

Ik denk dat het allemaal met elkaar te maken heeft. Geen discipline hebben in je doen en laten maakt dat je schulden zo hoog oplopen dat je in je auto moet leven, en doet je ook besluiten om je droomkans te laten schieten voor een neukertje.
Jammer van het talent.

redjuh
08-09-2006, 19:44
klinkt als adhd...(is lang niet altijd hyper)

maar je hebt daar zeker gelijk in.

Justinian
08-09-2006, 20:25
(...)Ik kan er niks aan doen, maar de vergelijking met Frans Mulder (voor degene die hem niet kennen: een uiterst taaie, maar altijd gehavende B-klasser MT) schiet me telkens door het hoofd..... :D
:lol: bijzonder taai idd!

Jeru
09-09-2006, 01:24
Hahaha die Mikey Burnett ziet er niet uit man.... zal mij benieuwen hoe hij eruit gaat zien nadat hij echt een partij heeft gedraaid.
Jammer maar weer een mismatch.

Ronald
09-09-2006, 10:14
Jammer maar weer een mismatch.
Niet vanuit het oogpunt van de winnaar :wink:

Silat
09-09-2006, 18:23
Wat loser die Jackson. Terecht eruit. Eerst loopt ie te zeiken dat ie al maanden in de kofferbak van z'n auto slaapt en dat z'n leven een rollercoaster is en daarna klimt ie over de muur voor een chick, ik hoop voor hem dat ie gen**kt heeft :lol:

Beetje jammer van deze aflevering, zit je zo lang te kijken naar een soap, krijg je zo'n bout gevecht.

Ik vind de serie nog steeds niet echt boeiend..

m.g
09-09-2006, 22:39
Damn weer een flut gevecht drie keer is hopelijk scheepsrecht. En inderdaad die Burnett ziet er echt niet uit!! :lol:

c.kongo
10-09-2006, 04:21
pics!! burnett was vroeger een goede vechter..zie m niet snel verliezen (of zn tegenstander moet ook a; een tijd meedraaien)