PDA

View Full Version : Silva vs CroCop *spoiler*



Wheelie
10-09-2006, 11:01
kut , kut en nog eens kut :cry:

http://free-zg.t-com.hr/bhz/mma/gif/silva_vs_crocop_ii_hk.jpg


http://free-zg.t-com.hr/bhz/mma/gif/silva_vs_crocop_ii_ko.jpg

Mickey
10-09-2006, 11:03
Goddamn! Ik zag net de replay..
Dat zag er fubared uit man!

Tsuki
10-09-2006, 11:03
FANTASTISCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geweldige KO, jammer voor vanderlei maar Crocop was echt veel beter

Jeru
10-09-2006, 11:04
Pffff wat een kwelling. Maar goed heb besloten om Silva te representen vandaag en trek dus gewoon zo mijn Silva shirt aan als ik naar buiten ga.
Iedereen die dus in Amsterdam is en een gast in een zwart Silva shirt ziet.... ja dat ben ik :lol:
Gewoon props geven en niet lachen aub :wink:

Tsuki
10-09-2006, 11:09
Pffff wat een kwelling. Maar goed heb besloten om Silva te representen vandaag en trek dus gewoon zo mijn Silva shirt aan als ik naar buiten ga.
Iedereen die dus in Amsterdam is en een gast in een zwart Silva shirt ziet.... ja dat ben ik :lol:
Gewoon props geven en niet lachen aub :wink:

dat is me wel een ritje naar A'dam waard eigenlijk ;-)

Justinian
10-09-2006, 11:10
Ik zie beide vechters graag vechten en winnen, maar ja als ze tegen over elkaar staan dan maakt het me niet zoveel uit wie er wint als het maar een mooie partij wordt ;) Deze partij was top als je het mij vraagt en Crocop was simpelweg de betere vechter en die hoge trap blijft geweldig om te zien!

Jeru
10-09-2006, 11:12
dat is me wel een ritje naar A'dam waard eigenlijk ;-)

Hahaha :lol:
Ben blij dat het zover weg is voor je :wink:

Tsuki
10-09-2006, 11:16
dat is me wel een ritje naar A'dam waard eigenlijk ;-)

Hahaha :lol:
Ben blij dat het zover weg is voor je :wink:

ach wat is ver als je er een fantastische herinnering aan over houdt ....................................

Justinian
10-09-2006, 11:23
lol@Tsuki en Jeru :lol:

Wat betreft Crocop, ik hoop echt dat hij de grand prix wint en ik geef hem ook een goeie kans!

Roob
10-09-2006, 11:27
lol@Tsuki en Jeru :lol:

Wat betreft Crocop, ik hoop echt dat hij de grand prix wint en ik geef hem ook een goeie kans!
x2!!

Jeru
10-09-2006, 11:28
dat is me wel een ritje naar A'dam waard eigenlijk ;-)

Hahaha :lol:
Ben blij dat het zover weg is voor je :wink:

ach wat is ver als je er een fantastische herinnering aan over houdt ....................................

Heb hem alvast aangetrokken voor je 8-)
Zie je wel over een uurtje of 3 :lol:

Tsuki
10-09-2006, 11:34
dat is me wel een ritje naar A'dam waard eigenlijk ;-)

Hahaha :lol:
Ben blij dat het zover weg is voor je :wink:

ach wat is ver als je er een fantastische herinnering aan over houdt ....................................

Heb hem alvast aangetrokken voor je 8-)
Zie je wel over een uurtje of 3 :lol:

ben er binnen een uur als het moet

The_Rock
10-09-2006, 11:38
HELL YEAH! :)

Ik heb Silva nog nooit zo gezien...zo OUT

marcelt
10-09-2006, 12:40
Pffff wat een kwelling. Maar goed heb besloten om Silva te representen vandaag en trek dus gewoon zo mijn Silva shirt aan als ik naar buiten ga.
Iedereen die dus in Amsterdam is en een gast in een zwart Silva shirt ziet.... ja dat ben ik :lol:
Gewoon props geven en niet lachen aub :wink:
Pas dan maar op dat niemand Crocop gaat representen :wink:

Nickuraba
10-09-2006, 12:56
wreed wreed wreed! echt onwijs...crocop was scherp, counterde ook mooi elke x terug. dropte hem ook nog eens op een rechtste directe! nice ik ben helemaal happiej...ik geloof dat ik mijn broer wakker heb gemaakt met mijn oerbrul

Silat
10-09-2006, 12:56
http://img218.imageshack.us/img218/37/silvakilledqr0.gif

payap
10-09-2006, 13:00
O my god !!

Wat een linkerbeen heeft die Crocop !!!! :shock:

Biiyen
10-09-2006, 13:06
http://img218.imageshack.us/img218/37/silvakilledqr0.gif

cool! als je niet goed getrained bent schopt hij zo je kop eraf. Die heeft geen zwaard nodig.

TheSkindo
10-09-2006, 13:07
Waarom liep tie eigenlijk zo pissed de ring uit??

MB667
10-09-2006, 13:23
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMNED. Igor flaSHBACK :( :D

Arjan
10-09-2006, 13:34
Waarom liep tie eigenlijk zo pissed de ring uit??

Vroeg ik me ook al af, wachten op de interview dus..

The Maniac
10-09-2006, 13:40
Ik moest er bijna van huilen toen ik het zag erg jammer voor Wandy ik hoop dat ie zich zelf kan hervinden en terugkomt met een vengeance

MB667
10-09-2006, 13:44
Waarom liep tie eigenlijk zo pissed de ring uit??

Vroeg ik me ook al af, wachten op de interview dus..

was niet pissed volgens mij,eerder gefocused op de volgende match

The_Rock
10-09-2006, 13:47
Waarom liep tie eigenlijk zo pissed de ring uit??

Vroeg ik me ook al af, wachten op de interview dus..

was niet pissed volgens mij,eerder gefocused op de volgende match

Cro Cop is een fighter die vooruit denkt
Zo zijn alle Coraten,Bosniers ect
zo bedoel ik dan:
Als hij iets doet en weet dat ie daarna nog wat moet doen dan vindt ie dat 1e niet belangerijk..hij moet 100% alles af hebben..50% is voor hem een verlies.

Snapt iemand mij?

Mike
10-09-2006, 14:37
kut , kut en nog eens kut :cry:

http://free-zg.t-com.hr/bhz/mma/gif/silva_vs_crocop_ii_hk.jpg


http://free-zg.t-com.hr/bhz/mma/gif/silva_vs_crocop_ii_ko.jpg

wat heerlijk dit

en zonder enige twijfel

haha mijn weekend kan niet meer stuk

hoop eg dat hij de finale ook wint

wat een mega highkick weer :twisted:

Virus
10-09-2006, 15:03
kut , kut en nog eens kut :cry:

Helemaal mee eens. Verdomme! Kijk ik een keer live, zie ik gelijk mn held KO gaan. Tyfuszooi!

Idem dito :(

makavelli
10-09-2006, 15:18
kut , kut en nog eens kut :cry:

http://free-zg.t-com.hr/bhz/mma/gif/silva_vs_crocop_ii_hk.jpg


http://free-zg.t-com.hr/bhz/mma/gif/silva_vs_crocop_ii_ko.jpg

wat heerlijk dit

en zonder enige twijfel

haha mijn weekend kan niet meer stuk

hoop eg dat hij de finale ook wint

wat een mega highkick weer :twisted:


X2!
cro cop was superieur, een klasse apart :D

Kaun
10-09-2006, 16:48
zie je ook meteen hoeveel CC gegroeid is na hun eerste ontmoeting!!

redjuh
10-09-2006, 16:51
supergoed opgezet van cro cop... 3 vet harde middle kicks... en 1 x in de hele pot een high kick eruit smijten en boem... damn Wand is kreupel

m.g
10-09-2006, 18:16
Heerlijke pot en inderdaad crocop was niet te stoppen vandaag.

Silat
10-09-2006, 20:19
Dit was echt BIZAR vanochtend :? Ik kon maar geen echte favoriet kiezen. Als Silva CC binnen de tijd had verslagen dan was het ook net zo bruut geweest. Maar de meeste hadden dit zo niet verwacht... Shokking... Omdat het simpelweg nooit eerder iemand is gelukt.

Ronald
10-09-2006, 20:28
Dit was echt BIZAR vanochtend :? Ik kon maar geen echte favoriet kiezen. Als Silva CC binnen de tijd had verslagen dan was het ook net zo bruut geweest. Maar de meeste hadden dit zo niet verwacht... Shokking... Omdat het simpelweg nooit eerder iemand is gelukt.
Je hebt toch wel Belfort vs Silva gezien Marcel :wink:

Silat
10-09-2006, 20:36
Ander verhaal, andere tijd. Dit was een missile from hell.

inc
10-09-2006, 20:44
ik wist simpel weg niet wat ik moest verwacht, maar vind dit ongelovelijk... had dit echt niet kunne voorspellen ookal zou ik geen alternatief hebben als voorspelling.... sjesus. Wat gekeken en gecontroleerd...ook super slim hoe cc silva vanuit de bodem zich op laat slaan nadat hij zo lang rust had gekregen voor zijn oogwond... silva moest bewijzen dat hij verre van verslagen was en cc had zoiets van; Kom maar op... sla je maar leeg...doet mij toch niets...
tactisch super slim gevochten... cold blooded killer gewoon!

PigDog
10-09-2006, 20:46
Dit was echt BIZAR vanochtend :? Ik kon maar geen echte favoriet kiezen. Als Silva CC binnen de tijd had verslagen dan was het ook net zo bruut geweest. Maar de meeste hadden dit zo niet verwacht... Shokking... Omdat het simpelweg nooit eerder iemand is gelukt.

X2

allebei fantatische atleten.......

En voor de wandy- fans:
Uithuilen en naar de volgende pot kijken.........

inc
10-09-2006, 21:26
don't wanna rub it in, maar damn wat is die foto goed getimed zeg.... en de trap natuurlijk ook

Ben
10-09-2006, 21:38
:lol: inc heeft het wel druk met posten zo

Arjan
10-09-2006, 21:39
volgens mij is die 'foto' een screenshot uit een filmpje, dus dan is het timen niet zo moeilijk he ;)
Kan er natuurlijk naast zitten.. de timing van de trap is wel perfect, ook mooi dat die eerst 3x lever deed en dan pas hoog!

inc
10-09-2006, 21:51
:lol: inc heeft het wel druk met posten zo

sja ben... ik ben aan het werk... maar mijn motivatie heeft een diepte punt bereikt... anyway

echt extreem dat iedereen weet dat hij een gruwelijk ko in zijn linker been heeft en hij steeds weer weten( middels de nodige zet up) om gasten ko te kicken

Mephisto
10-09-2006, 21:51
lol@Tsuki en Jeru :lol:

Wat betreft Crocop, ik hoop echt dat hij de grand prix wint en ik geef hem ook een goeie kans!
x2!!

no way, iedereen behalve CroCop

Justinian
10-09-2006, 21:55
lol@Tsuki en Jeru :lol:

Wat betreft Crocop, ik hoop echt dat hij de grand prix wint en ik geef hem ook een goeie kans!
x2!!

no way, iedereen behalve CroCop
Lekker op tijd ;)

Jeru
10-09-2006, 22:47
lol@Tsuki en Jeru :lol:

Wat betreft Crocop, ik hoop echt dat hij de grand prix wint en ik geef hem ook een goeie kans!
x2!!

no way, iedereen behalve CroCop

:roll:

Wheelie
10-09-2006, 23:05
OMG :cry: :twisted: :cry:

http://www.vecernji-list.hr/system/galleries/pics/060910/mirkec-02.jpg

MMA Fan
11-09-2006, 00:24
Waarom liep tie eigenlijk zo pissed de ring uit??

We kregen beelden te zien van Crocop richting de kleedkamer en hij liep mank.....ik denk dat hij gewoon snel naar de kleedkamer wilde om te rusten en zich zorgen maakte om zijn scheenbeen want hij raakte Silva goed ermee........dat lijkt mij het meest logische gezien de beelden....

Sjaak
11-09-2006, 10:13
Wat een geweldige knock out weer. Crocop is gewoon supergoed bezig en wordt alleen maar beter, heb zitten genieten

king
11-09-2006, 10:30
Damn, Crocop heeft zijn vorm hervonden... en hoe! :shock: Zijn zelfvertrouwen was er, zijn conditie was goed en hij zag er afgetraind en snel uit. Ik kan niet wachten tot hij weer tegen Fedor mag aantreden.

Luka
11-09-2006, 13:54
CC was echt SUPER man.. wanderlei had er erg weinig op in te brengen moet ik zeggen..

The_Rock
11-09-2006, 14:10
Ik heb Cro Cop Vs Silva II drie keer moeten kijken..
Blijft een beaty van een gevecht en ik moet zeggen dat Silva een echt warriors hart heeft maar dat was niet genoeg om te Winnen van Mirko 8-)
Ik dacht dat ik Silva bloed zag spugen..?

maarja..dit is maybe inteRResant:

Sure, Fedor might still be the favorite and edge out Mirko for the #1 HW rank, but I'll bet that more people would be afraid of fighting Crocop now than any other fighter. Fedor can knock you out or submit you, but he usually does it over the course of a couple of minutes (unless you're a can he just tees off on, like Zulu). With Mirko, though, it doesn't matter how good you are, the chances are you will be injured seriously by fighting him. Sapp, Dos Caras, Igor, Fujita, Silva, Barnett, Yoshida -- Mirko has seriously injured all these guys, and in many different ways, too (high kicks, body kicks, punches, low kicks, punches to the face, gnp...).

Silva used to intimidate people with his staredown, Fedor intimidates people just with his cool and skills, but anyone hearing they've been picked to fight Mirko from now on will just be plain scared that it could be the end of their career. Or life -- I said this in a thread after the Dos Caras fight, and I'll say it again: Crocop could honestly be the first person to kill someone else in a sanctioned MMA fight. The way he kicked Silva -- I thought he had split the guy's skull in half.

Anyone fighting Crocop, draw up a will and make sure Pride is paying you a lot of money.

RED SCORPION
11-09-2006, 14:21
vind ik overdreven verhaal. nou, met Wandy was het hard, maar we zagen met Barnett, was gewoon een opgave, dus verhaal van "tegen Crocop vechten-is gevaar voor je leven" vind ik beetje TE.

Iwan
11-09-2006, 15:09
Fuck man, ik ben nooit zo'n Crocop fan geweest maar wat vocht ie deze partij meesterlijk zeg!
Hij antecipeerde perfect op Vanderlei's spelltje en neutraliseerde hem totaal!

Weet iemand hoe het met Vanderlei is? Leek of z'n oogkas was gebroken...

Kaun
11-09-2006, 15:19
mwahh,,kan me wel iets bij dat verhaal voorstellen,,volgens mij komt zo'n highkick van CC met zijn scheen net zow hard aan als een swingende honkbalknuppel,,valt die op een verkeerde plek (bv. slaap) kan dat best wel eens serieuze gevolgen hebben lijkt me.

Silat
11-09-2006, 15:30
Vechten tegen Silva, Shogun, Fedor, Hunt is denk ik net zo gevaarlijk. Al die footstamps die ze uitvoeren kunnen vroeg of laat ook een slachtoffer eisen. En dan Hunt met z'n dubbele knie bom op Nishima :shock: Hoe zwaar is Hunt??


Ik ben benieuwd naar de eerste berichten strak over Silva en van Silva zelf natuurlijk...

MB667
11-09-2006, 15:43
denk dat een peter aerts high kick toch minstens net zo gevaarlijk is als een cro cop high kick

The_Rock
11-09-2006, 16:09
denk dat een peter aerts high kick toch minstens net zo gevaarlijk is als een cro cop high kick

Hehe :)

Ow..was dat geen grapje?

Luka
11-09-2006, 17:02
die mensen moeten toch ook wat te schrijven hebben :D..

das gewoon optel sommetje wat die in het verleden heeft gedaan en nu die een super partij tegen silva heeft gedaan is het leuk voor hun om zoiets te schrijven natuurlijk

Evilman
11-09-2006, 17:27
Waarom liep tie eigenlijk zo pissed de ring uit??

Vroeg ik me ook al af, wachten op de interview dus..

was niet pissed volgens mij,eerder gefocused op de volgende match

Cro Cop is een fighter die vooruit denkt
Zo zijn alle Coraten,Bosniers ect

Snapt iemand mij?

whaha sorry maar wat is dit voor BS?
vooruit denken en tactisch vechten heeft absoluut Nix
met afkomst te maken. Dit is imo 'redelijk' dom.

En ik denk niet dat Mirko in zijn lichamelijke kunnen enorm is vooruit gegaan. Wat hij nu deed kon hij opzich altijd al.. maar ik denk eerder dat hij er geestelijk niet helemaal lekker bij was.
Veel mensen dachten dat hij het kwijt was de laatste tijd en dat
zit m vooral in zn wil/denken denk ik. Lichamelijk is hij over het
algemeen altijd wel in topconditie denk ik.

Ik heb in elk geval de buurt bij elkaar gejuichd toen hij silva
KOde. prachtig.. en welverdiend.
Vooral omdat weinig mensen het hadden verwacht en iedereen
zo helig gelooft in Silva. Ik ga dan juist op de underdog hopen,
en kijk aan..

Denk dat dit voor silva wel een vd zwaarste toetakelingen is in zn Pridecarrieren. En het hele toernooi was idd een flinke statement naar komende gevechten toe.

Wat betreft zn dodelijkheid is idd overrated. Waarom zou hij boven de rest staan. Daarnaast kun je t dan net zo goed over K1 of boksen hebben.
De verscheidenheid bij MMA maakt het juist minder makkelijk om iemand echt kapot te maken denk ik. Submitten is een wat mildere vorm van afmaken dan KOen.

MJOKKIE
12-09-2006, 11:40
WAAR KAN IK DEZE POT ZIEN!!!!!!!!!!!!!?????????????!!!!!!!!!

nicolas the red
12-09-2006, 11:53
crocop liep snel de ring uit na zijn halve finale omdat er inderdaad nog niks te vieren viel. illustreert mooi hoe hard gefocust deze man was. fysiek is er weinig aan hem veranderd maar mentaal stond hij stevig in z'n schoenen. hij aarzelde geen seconde om in een guard te springen zonder enige angst voor submissies. en dat voor iemand wiens carriere vrijwel vlekkeloos was tot ie in een armbar werd gestoken door nogueira. ik zat voortdurend te roepen "doe dat nu toch niet! blijf rechtop staan!" toen hij weer eens in een guard sprong maar uiteindelijk wist hij blijkbaar toch waar hij mee bezig was. en die strikes, godverdomme zo hard en precies.

marcelt
12-09-2006, 22:07
WAAR KAN IK DEZE POT ZIEN!!!!!!!!!!!!!?????????????!!!!!!!!!
Multi Media Forum. moet je toegang vragen aan by. Ronald > pm sturen.

Nickuraba
12-09-2006, 22:35
inderdaad opmerkelijk dat iedereen hem nu weer tof vind en hem support! (thans een hoop mensen)

ik ben altijd diehard fan geweest en als beloning mag je dan ook zulke tijden meemaken. Wedden dat als hij weer van fedor verliest, iedereen v/d bandwagon af springt!

ik vond hem goed draaien, veel vooruit en geen moment aarzelde die met de counter. Vroeger had ik wel eens iets van, ja nu gelijk ff terug rammen maar deed die het niet. Dit keer deed die het wel en maakte hij ook gehakt van zijn tegenstanders! ik ben benieuwd hoe het tegen fedor zal gaan.

ps wel lauw dt ze fedor eerst coleman geven...

Virus
12-09-2006, 23:13
Ik vind het een beetje raar dat er nu mensen zijn die vinden dat we Crocop opeens naar de hemel prijzen... Voor deze winst waren er ook enorm veel mensen (waaronder ikzelf) die vonden dat Mirko één van de beste vechters van Pride is...

Dat er nu iets meer mensen zijn die bewondering hebben voor zijn prestatie komt (lijkt mij) omdat ie nu ook iets geweldigs heeft neergezet...

Tony
13-09-2006, 00:24
Ik ben al crocop fan sinds zijn pre-k1 periode..

Hij was, is en blijft een van de beste strikers ooit.

Maar ik ben wel van mening geweest (althans zo leek t) dat de laatste paar partijen... ik weet niet.. leek alsof hij beetje verveeld of in de sleur terecht gekomen is.. maargoed.. moeilijk te beoordelen bij een koele kikker als mirko.

In elk geval.. al die twijfel van de laatste tijd is helemaal verdwenen na zijn laatste optreden... Zeker na t lezen van zijn post fight interview..
kreeg er nog net geen brok van in mijn keel.

En zo zie je maar.. het vuur in zijn ogen is terecht,. en hij is meer gebeten dan ooit om te winnen..

Het resultaat van deze kwestie is een crocop... die aggressief naar voren vecht.

Mijn mond viel bijna open van verbazing toen ik zag hoe hij anticipeerde op de slagen van wand, die wild brawlend naar voor kwam.

Crocop hield zijn ogen open en gefocussed... ontweek alle slagen en counterd met een perfecte linkse directe. zooo mooi om te zien.

ik gun hem nu de winst op fedor meer dan ooit..

Tony
13-09-2006, 00:26
ben ik trouwens de enige die denkt dat fedor deze keer een grotere kluif aan coleman zal hebben..

heb een voorgevoel dat coleman ook aan een 2e jeugd begonnen is. sterker dan ooit.

Virus
13-09-2006, 01:27
ben ik trouwens de enige die denkt dat fedor deze keer een grotere kluif aan coleman zal hebben..

heb een voorgevoel dat coleman ook aan een 2e jeugd begonnen is. sterker dan ooit.

Of je de enige bent, weet ik niet, maar ik deel die mening zeker niet met je... :wink:

Fedor gaat het in de eerste ronde van Coleman winnen op een armklem of op een dikke KO...

Evilman
13-09-2006, 01:45
Lol coleman

hij komt op mij wel zo beperkt over. btje worstelen en hard slaan.
als hij weer verliest wordt hij ZO kwaad.. weet ik zeker.
Fedor verslaat hem en al zn teammaatjes .. krijgt ie revanche..
die Moet hij natuurlijk winnen voor zn gevoel.

Toch denk k dat dat er niet in zit :D

PigDog
13-09-2006, 10:21
Lol coleman

hij komt op mij wel zo beperkt over. btje worstelen en hard slaan.


Hier in Nederland hadden ze er toch geen antwoord op......

Iwan
13-09-2006, 10:41
Ik zal de rollen eens omdraaien.
Wat mij opvalt is dat nu Mirco zo'n superpot heeft neergezet alle "hardcore fans" allemaal hun post beginnen met hoe lang ze al fan zijn van Mirco...
Let maar op!

ICON
13-09-2006, 12:14
heb je mij nog niet horen zeggen :wink:

ik heb altijd gezegd dat ik mirco een hele goede vechter vind. ook heel wat (onzinnige) discussies over gehad met jay hoov.
maar ik was deze partij ook gewoon voor silva.

MB667
13-09-2006, 12:26
kep altijd gezegd dat ik hem een topvechter vond, ondanks zijn verliespartijen, maar kep ook altijd gezegd dat Fedor beter is. En dat zeg ik nu nog steeds. Maar als Cro Cop nu s tegen Fedor vooruit gaat vechten, zoals hij nu wel deed, en toen tegen Fedor (en bijv Hunt) niet dan wordt het denk ik nog zwaarder voor Fedor als de vorige wedstrijd.

Iwan
13-09-2006, 12:29
heb je mij nog niet horen zeggen :wink:

ik heb altijd gezegd dat ik mirco een hele goede vechter vind. ook heel wat (onzinnige) discussies over gehad met jay hoov.
maar ik was deze partij ook gewoon voor silva.

Ik ben normaal een Silva man, maar was deze partij juist voor Crocop. Hij bracht zoveel hart en ziel mee de ring in dat ik gelijk om was.
Ben wel benieuwd hoe het nu met Silva gaat trouwens...
Iemand?

The Bulldog
13-09-2006, 12:53
kep altijd gezegd dat ik hem een topvechter vond, ondanks zijn verliespartijen, maar kep ook altijd gezegd dat Fedor beter is. En dat zeg ik nu nog steeds. Maar als Cro Cop nu s tegen Fedor vooruit gaat vechten, zoals hij nu wel deed, en toen tegen Fedor (en bijv Hunt) niet dan wordt het denk ik nog zwaarder voor Fedor als de vorige wedstrijd.

my point exactly...

Zou voor Pride wel goed zijn natuurlijk een wisseling van de belt...

Ik ben een super Fedor fan dus daar ligt het niet aan...Maar weer wat spanning rondom de belt vind ik alleen maar positief..

Tsuki
13-09-2006, 12:54
heb je mij nog niet horen zeggen :wink:

ik heb altijd gezegd dat ik mirco een hele goede vechter vind. ook heel wat (onzinnige) discussies over gehad met jay hoov.
maar ik was deze partij ook gewoon voor silva.

Ik ben normaal een Silva man, maar was deze partij juist voor Crocop. Hij bracht zoveel hart en ziel mee de ring in dat ik gelijk om was.
Ben wel benieuwd hoe het nu met Silva gaat trouwens...
Iemand?

Ik ben altijd al een grote crocop fan geweest ......................

Iwan
13-09-2006, 13:06
heb je mij nog niet horen zeggen :wink:

ik heb altijd gezegd dat ik mirco een hele goede vechter vind. ook heel wat (onzinnige) discussies over gehad met jay hoov.
maar ik was deze partij ook gewoon voor silva.

Ik ben normaal een Silva man, maar was deze partij juist voor Crocop. Hij bracht zoveel hart en ziel mee de ring in dat ik gelijk om was.
Ben wel benieuwd hoe het nu met Silva gaat trouwens...
Iemand?

Ik ben altijd al een grote crocop fan geweest ......................

LOL@Jaap hehehehe!
Weet ik Jaap, ik zie je nog zo binnenstappen met je Crocop shirtje, en die grote reebruine ogen die me aanstaarden toen je tegen me zei dat je net zo goed als Mirco wilde worden...

Mephisto
13-09-2006, 14:02
Ben geen Cro-Cop fan en zal het ook nooit worden, maar kan het wel waarderen als hij een mooie partij neerzet.

Dit omdat je op dit forum schijnbaar automatisch tegen iemand bent als je niet voor hem bent :wink:

king
13-09-2006, 14:36
Dit omdat je op dit forum schijnbaar automatisch tegen iemand bent als je niet voor hem bent :wink:

Je hoeft geen fan van hem te zijn maar een paar maanden geleden werd hij hier nog afgeschilderd als een lafaard. Hij zou nooit een topper hebben verslagen, rende zogenaamd altijd bang weg tijdens zijn gevechten en nog veel meer van dat soort onzin. Als dezelfde mensen hier nu ineens vol lof over hem praten en doen alsof ze altijd al wisten dat hij van silva zou winnen is dat natuurlijk wel een beetje frapant...

MB667
13-09-2006, 15:06
er werd toen eens gevraagd wie er zou winnen, als cro cop tegen shogun zou vechten, ik verklaarde toen dat cro cop gehakt zou maken van Shogun .......

Nu kunnen we wel stellen dat Cro Cop zeker van Shogun zeer dun fijn gemalen frikandelachtig gehakt zou maken als ze tegen elkaar moeten vechten, immers, Vanderlei is nog steeds de betere van Shogun, en daar heeft Cro Cop braadworstachtig grof gemalen gehakt van gemaakt :lol: