PDA

View Full Version : Vraag over Silva. (Spoiler)



DAJAK
10-09-2006, 20:06
Ik hoor op andere forums dat Silva in het ziekenhuis ligt, weet iemand hier misschien meer van?

redjuh
10-09-2006, 20:33
als je de pot hebt gezien lijkt het me niet meer dan logisch

DAJAK
10-09-2006, 20:46
Ik heb de partij gezien, daarom vraag ik het me juist af. Het zag er vrij ernstig uit.
Toen Silva op de grond lag, zag je ook echt een dikke snee op het hoofd zitten, precies waar Crocop met zijn scheen het hoofd raakte.

inc
10-09-2006, 20:48
het is toch ook een standard procedure dat een vechter die ko is gegaan naar het ziekenhuis gaat voor een check-up. maar goed... voor het zelfde geld is het wel ernstig... had inderdaad een flinke jaap op zijn hoofd

dreamone
11-09-2006, 19:05
Die loeier die die van Cro kreeg op zn hoofd zal hem vast wel lichtelijk een hersenschudding hebben bezorgd...

Biiyen
11-09-2006, 23:46
Die loeier die die van Cro kreeg op zn hoofd zal hem vast wel lichtelijk een hersenschudding hebben bezorgd...

lichtelijk? zeg maar zwaar hoor. is net of je een klap met een knuppel vol o je pan krijgt.

General Wong
12-09-2006, 00:09
Was echt een afslachting, dat hij in het ziekenhuis is beland verbaast me niets. Hopelijk is hij wel op tijd weer fit voor de partij met Chuck in november, want dat lijkt me echt een geweldige partij te gaan worden.

dontmindme
12-09-2006, 05:10
Was echt een afslachting, dat hij in het ziekenhuis is beland verbaast me niets. Hopelijk is hij wel op tijd weer fit voor de partij met Chuck in november, want dat lijkt me echt een geweldige partij te gaan worden.

van wat ik had begrepen, ging dat toch niet meer door :?:

corcky
12-09-2006, 06:21
hij word nog steeds kustmatig in coma gehouden.Of het volgende keer wat rustiger kan,mickro was wel heel erg fanatiek

mama
12-09-2006, 08:35
Wanderlei Silva already its return to Brazil. The Champion of the Medium of the Pride fought the semifinal of the PrideGPOW and of this time he did not obtain to win Mirko CroCop in a fight sufficiently put into motion. Silva did not leave of already being known Warlike that all we know that it is. Overcoming is its name and is certain that superficially the champion dara the return.

http://www.wanderleisilva.com.br/index_ing.html

LJ Silver
12-09-2006, 10:15
Wanderlei Silva already its return to Brazil. The Champion of the Medium of the Pride fought the semifinal of the PrideGPOW and of this time he did not obtain to win Mirko CroCop in a fight sufficiently put into motion. Silva did not leave of already being known Warlike that all we know that it is. Overcoming is its name and is certain that superficially the champion dara the return.

Iemand met dyslectie aanwezig die hier duidelijkheid kan uit opmaken...?

ICON
12-09-2006, 10:23
Wanderlei Silva already its return to Brazil. The Champion of the Medium of the Pride fought the semifinal of the PrideGPOW and of this time he did not obtain to win Mirko CroCop in a fight sufficiently put into motion. Silva did not leave of already being known Warlike that all we know that it is. Overcoming is its name and is certain that superficially the champion dara the return.

Iemand met dyslectie aanwezig die hier duidelijkheid kan uit opmaken...?
silva is terug in brazilie de middleweight champion vocht in de halve finale en kon niet winnen van cro cop
hij komt terug.
zoiets?

nicolas the red
12-09-2006, 10:39
haha de webmaster van wandy z'n officiele site trekt hun portugese nieuws items gewoon door babelfish... goed bezig

maar ik ben er ook niet zo zeker meer van dat liddell vs silva nog doorgaat, silva heeft met dit verlies wel veel van zijn trekkracht verloren. natuurlijk sloopt hij liddell nog altijd maar probeer deze wedstrijd nu maar eens te hypen... reigning UFC champ vs the former pride champ and semifinal loser...?

ICON
12-09-2006, 10:48
hij is nog steeds pride champ. en die partij ging al niet meer door voor t afgelopen weekend

nicolas the red
12-09-2006, 10:59
dat heb ik nooit goed gesnapt, shogun had vorig jaar toch de LHW titel gewonnen? toen silva er door arona is uitgemept

ICON
12-09-2006, 11:07
dat heb ik nooit goed gesnapt, shogun had vorig jaar toch de LHW titel gewonnen? toen silva er door arona is uitgemept

neej dat is de GP belt. silva is nog steeds pride champ en shogun is GP champ( middleweight)
net zoals fedor pride champ is ( heavyweight) en cro cop nu gp champ

nicolas the red
12-09-2006, 11:25
dus ze hebben in elke gewichtsklasse een kampioen en een GP kampioen? hoe verwarrend is dat?

Silat
12-09-2006, 11:34
dus ze hebben in elke gewichtsklasse een kampioen en een GP kampioen? hoe verwarrend is dat?

niet

De GP titel kan nooit meer van een vechter worden afgepakt.
De gewone titel staat niet op het spel in een GP
Arona versloeg Silva in de semi finals, daarmee kreeg hij meteen een titelshot na de GP. Die won hij niet, dus bleef de titel bij Silva. Het zal waarschijnlijk niet lang meer duren voordat Arona het weer gaat proberen.

CC heeft nu een GP titel en kan/gaat straks de HWtitel van Fedor afpakken. Dan heeft ie ze beide verdiend, dan hoop ik dat ie naar K1 gaat en hem daar ook pakt. :wink:

redjuh
12-09-2006, 11:37
beetje simpel ben je nicholas...

we hebben hier toch ook de Eredivisie en een KNVB beker...? en de winnaar van de eredivisie kan ze allebei winnen, maar oed...

nicolas the red
12-09-2006, 11:52
dus het is zoiets als een wereldkampioenschap en een wereldbeker? toch vind ik het onnodig. waarom kunnen ze gewoon niet elk jaar een toernooi voor elke gewichtsklasse houden, en wie wint is de kampioen, punt.

ICON
12-09-2006, 12:03
omdat dit leuker is ? :lol:

het is toch juist mooi dat je een grand prix hebt door t jaar heen en de winnaar van die grand prix mag met oud en nieuw tegen de kampioen vechten.

redjuh
12-09-2006, 12:14
de waarde van de belts gaat oomlaag. olympische spelen, wk voetbal, kyo koshin kai etc 1x per 4 jaar

Silat
12-09-2006, 12:22
rood is simpel of niet :wink:

mama
12-09-2006, 13:04
Wanderlei Silva already its return to Brazil. The Champion of the Medium of the Pride fought the semifinal of the PrideGPOW and of this time he did not obtain to win Mirko CroCop in a fight sufficiently put into motion. Silva did not leave of already being known Warlike that all we know that it is. Overcoming is its name and is certain that superficially the champion dara the return.

Iemand met dyslectie aanwezig die hier duidelijkheid kan uit opmaken...?

je inbeelden dat je engels niet zo goed is, kom er er vast wel uit
;)

Roob
13-09-2006, 20:48
Nobuyuki Sakakibara: Silva is already on the airplane home. I talked to him by phone when he was at the airport. He said that he didn't have any serious injuries and that he would be fine in three weeks. Mentally, he's not broken. He was happy that he gave his best performance and that he helped make the overall event exciting.

Source: PRIDEFC.COM

The Bulldog
13-09-2006, 21:23
haha de webmaster van wandy z'n officiele site trekt hun portugese nieuws items gewoon door babelfish... goed bezig

maar ik ben er ook niet zo zeker meer van dat liddell vs silva nog doorgaat, silva heeft met dit verlies wel veel van zijn trekkracht verloren. natuurlijk sloopt hij liddell nog altijd maar probeer deze wedstrijd nu maar eens te hypen... reigning UFC champ vs the former pride champ and semifinal loser...?

Ten eerste vind ik dat je heel gemakkelijk zegt dat Silva Lidell wel even ass whoop geeft..Ik denk ook dat ie wint , maar vind het zeker niet vanzelfsprekend.

Ten tweede zijn het de 2 titel houders van de grote mma organisaties dus kun je het altijd hypen..Toch een beetje overall wereld titel....

Ten derde...ben jij wel een mma fan of hou jij van zeuren... 2 grote knokkers die elkaar gaan bestoken met hun arsenaal...iets wat elke mma liefhebber prijst ...toch?

Emilio
13-09-2006, 22:03
IGelukkig maar.

Denk toch dat silva het ook heel zwaar zou hebben tegen chuck. Chuck slaat ook altijd met die harde straights...

Nickuraba
13-09-2006, 22:07
straight rights? Looping rights you mean!

nicolas the red
14-09-2006, 16:18
Ten eerste vind ik dat je heel gemakkelijk zegt dat Silva Lidell wel even ass whoop geeft..Ik denk ook dat ie wint , maar vind het zeker niet vanzelfsprekend.

Ten tweede zijn het de 2 titel houders van de grote mma organisaties dus kun je het altijd hypen..Toch een beetje overall wereld titel....

Ten derde...ben jij wel een mma fan of hou jij van zeuren... 2 grote knokkers die elkaar gaan bestoken met hun arsenaal...iets wat elke mma liefhebber prijst ...toch?
je verstaat me verkeerd doggie, ik zou DOLGRAAG een partij tussen liddell en silva zien. ik bedoelde dat het voor de organisaties nu misschien moeilijker wordt om de gemiddelde UFC fan die amper van pride gehoord heeft te overtuigen van het nut van een kamp tussen die twee. je hoort de amerikanen al zeggen "he maar heeft die niet net een pak slaag gekregen?". ze vinden zowiezo al dat al wie in japan vecht een mietje is omdat daar toch alleen maar tomato cans rondlopen. :roll:

The Bulldog
14-09-2006, 18:52
ze vinden ook dat ze de wereld regeren...dus mag lije dat Silva ze wel laat kennis maken met PRIDE....