PDA

View Full Version : Postfight comment OWGP WINNER



Silat
10-09-2006, 22:46
Cro Cop's first post-fight comments!

To croatian daily Jutarnji list Mirko said following:

- I sweared before entering the ring that I will never fight again if I lose. I waited for this win for 10 years and tonight God was from Privlaka (Mirko's birthplace). I went for all or nothing. I finally understood that nobody can stay on his feet if I go forward. I knew I was best in the world although some people thought I am finished.

-I wished my father was here with me but he passed away 12 years ago and emotions took me over and I cried like a p***y. I dedicate this win to him.

- I am sorry for Silva, I am not happy for his injuries. I go into ring to win not to hurt. I don't know how he felt but my leg hurt when I hit him. That's the way I should fight against Fedor. I am sorry he wasn't in Saitama tonight because I think he would not have a chance either. But we will meet sooner or later. With Barnett I do not have to fight anymore but I invited him to Croatia to train together with me.

- Mirko is doubtful for Las Vegas, since his left leg is hurt. But he will travel there anyway.

- He also got 2 stiches over his right eye after Barnett fight and during celebration in his locker room.

van Sherdog

Silva is in hospital, according to newspapers


nog iemand van Sherdog uit Japan


OMG! I love this guy. Incidentally, following the referee stand the fighters up (the 2nd time), Mirko pointed out to the referee to check Wandy out since Wandy was bleeding from the nose. You can pick it up from the commentator (in Japanese).

He was concerned about Silva even during the heat of the battle... I think this guy has been unfairly hated by a lot of doggers.

Ik dacht altijd dat dit z'n vader was (rechts op de foto)
http://www.jutarnji.hr/EPHResources/Images/2006/09/10/filipovic_stambuk1009_w.jpg

Biiyen
10-09-2006, 23:12
Mirko vs Fedor... dat gaat wat worden hoor!

Cool voor Barnett, trainen met Mirko. Denk dat ze veel van elkaar kunnen leren.

The Maniac
10-09-2006, 23:27
Hij idd in line voor een titleshot in december waarschijnlijk in de shockwave event Mirko vocht goed en won overtuigend uit ben niet echt een CC fan maar hoe hij zijn tegenstanders aanpakte was gewoon te gruwelijk het leek wel of hij 2 keer sneller was dan Wandy als hij zo vecht tegen Fedor zou de russian experiment weleens ontroond kunnen worden.

The Bulldog
10-09-2006, 23:33
Gaat weer een mooie pot worden denk ik...zeker wel...

Ronald
10-09-2006, 23:59
De manier waarop Crocop vandaag vocht was echt fantastisch om te zien.

Arjan
11-09-2006, 00:10
Hij vocht weer eens old school super, heerlijk! Zn interview is ook gewoon wederom heerlijk om te lezen.. echt mooi om die vent aan het werk te zien en hij blijft ook mijn favoriet uit mma!

Crocop all the way.. en ik denk dat CC vandaag echt iedereen wel aan had gekunt.

ashi76
11-09-2006, 00:45
Met alle respect, maar Silva en Barnett is wel even een ander verhaal dan Fedor.

Volgens mij is die man nog nooit KO gegaan, zelfs niet na die brute slamm van Randleman !

The Bulldog
11-09-2006, 00:57
mee eens...

wel opvallend ..het dissende geluid bij na de mindere partijen.. en nu het ophemelende na de winsten..

Hij vocht idd zeer goed..lekker agressief en vooruit...denk dat ik wel de enige manier is om Fedor aan te pakken...of het lukt is het volgende...

maar verliest hij met deze manier van knokken dat verliest hij wel met eer...

F@dur
11-09-2006, 01:05
Cro copke mag zeggen wat hij wilt maar tegen Fedor maakt hij geen schijn van kans.Fedor kills him!!!!

Tony
11-09-2006, 01:20
Alleen nu even niet..

Ook ik ben een van die mensen die een beetje t geloof in crocop kwijt was.. (nadat ik hem jaren als groooots vechter gezien heb)..

Maar nu.. na deze vertoning.. met deze stijl van vechten (aggressief en vooruit).. idd... Zo maakt echt niemand een schijn van kans.

Fedor.. maak je borst nat..Crocop heeft t licht gezien.

Virus
11-09-2006, 02:01
Cro copke mag zeggen wat hij wilt maar tegen Fedor maakt hij geen schijn van kans.Fedor kills him!!!!

Jij en ik maken geen schijn van kans...

Dat een vechter met de klasse van Crocop "geen schijn van kans" maakt, is onzin imo...

Ik weet niet of je toen die partij van Fedor tegen Kazuyuki Fujita gezien hebt, maar daar wankelde Fedor flink op z`n benen na een rake klap... Als Crocop hem die klap verkoopt, is het voorbij...

Het zal een zware partij worden voor beiden...

F@dur
11-09-2006, 02:20
Cro copke mag zeggen wat hij wilt maar tegen Fedor maakt hij geen schijn van kans.Fedor kills him!!!!

Jij en ik maken geen schijn van kans...

Dat een vechter met de klasse van Crocop "geen schijn van kans" maakt, is onzin imo...

Ik weet niet of je toen die partij van Fedor tegen Kazuyuki Fujita gezien hebt, maar daar wankelde Fedor flink op z`n benen na een rake klap... Als Crocop hem die klap verkoopt, is het voorbij...

Het zal een zware partij worden voor beiden...
Heb die partij zeker gezien tegen Fujita en moet wel zeggen dat idd Fedor in zwaar moeilijkheden zat na die stoot van Fujita,maar dat is ook zijn sterke punt:de allroundheid en zijn eigen kunnen redden in welke omstandigheden en gevaarlijke situaties dan ook(de slam van Randleman,de aggressiviteit van Coleman,het gewichtsverschil van Zulu).Na zo'n prestatie van Cro Cop maakt hij idd meer kans tegen Fedor dan tervoren maar ik zet men geld toch op Fedor.Ik schat de kansen als volgt in:65% voor Fedor,35% voor Cro Cop.

harry
11-09-2006, 08:36
Alleen nu even niet..

Ook ik ben een van die mensen die een beetje t geloof in crocop kwijt was.. (nadat ik hem jaren als groooots vechter gezien heb)..

Maar nu.. na deze vertoning.. met deze stijl van vechten (aggressief en vooruit).. idd... Zo maakt echt niemand een schijn van kans.

Fedor.. maak je borst nat..Crocop heeft t licht gezien.

x2 Scheelt mij weer wat typen, damn wat was die Crocop goed zeg, idd Fedor(mijn held) dat wordt geen kat int bakkie

king
11-09-2006, 10:34
wel opvallend ..het dissende geluid bij na de mindere partijen.. en nu het ophemelende na de winsten..


x 2 :?

MB667
11-09-2006, 11:18
zo gaat het toch altijd, denk trouwens dat noguira vs cro cop 2 ervan moet komen voordat cro cop een titleshot mag krijgen.

ICON
11-09-2006, 11:24
de winnaar van de owgp vecht tegen fedor dat was al bekend voor t toernooi. dus hij hoeft niet eerst tegen noguiera

hij vocht echt heerlijk. hij was zoveel sneller dan barnett en zelfs tegen silva was hij sneller. stoten combinatie. terugstappen waardoor silva mis slaat en dan weer naar voren met een stotencombinatie. schitterend om te zien

Who dares wins
11-09-2006, 12:27
Crocop heeft heel netjes en slim gevochten!

RED SCORPION
11-09-2006, 12:30
Crocop was prachtig, no doubt!
alhoewel ik hoopde dat Silva wint, en dat er eindelijk SIlva vs Nog komt...volledig mis dus :lol:

Fedor zal het wel moeilijk hebben tegen Crocop, maar in hun eerste match had Fedor het ook niet makkelijk, (zijn gezicht gezien?) en Fedor gaf zelf toe dat Crocop zijn moeilijkste tegenstander ooit was! Crocop maakt dit keer zeker meer kans, alleen Fedor blijft Fedor...alhoewel hij moet ook ooit verliezen, de vraag is alleen: wanneer? :D

Virus
11-09-2006, 14:11
zo gaat het toch altijd, denk trouwens dat noguira vs cro cop 2 ervan moet komen voordat cro cop een titleshot mag krijgen.

:shock: dat kun je neem ik aan niet menen...

MB667
11-09-2006, 14:34
Cro Cop was de bom tijdens dit gala, daarom zou ik noguira vs cro cop graag willen zien, wat is daar mis mee? Vorige keer was het ook een mooi gevecht, waar mino net won, anders was hij ook door een high kick van CC opgegeten.

Ik vond trouwens Noguira beter als Barnett tijdens hun gevecht, en dat hij meer recht had op de finale als Barnett, dus een rematch met Cro Cop is zijn volste recht.

Virus
11-09-2006, 14:55
Cro Cop was de bom tijdens dit gala, daarom zou ik noguira vs cro cop graag willen zien, wat is daar mis mee? Vorige keer was het ook een mooi gevecht, waar mino net won, anders was hij ook door een high kick van CC opgegeten.

Ik vond trouwens Noguira beter als Barnett tijdens hun gevecht, en dat hij meer recht had op de finale als Barnett, dus een rematch met Cro Cop is zijn volste recht.

Ik ben het met je eens dat Nogueira de winst had verdiend tegn Josh, al was het erg close dus met deze uitslag (win Barnett) kan ik ook best leven, maar ik begrijp je standpunt niet als het gaat om de match tussen Crocop en Fedor...

Tuurlijk zou ik ook graag een re-match willen zien tussen Nog en mirko, (welke MMA-fan niet?) maar een winst voor Crocop zou imo geen voorwaarde moeten zijn om tegen Fedor te mogen vechten voor de titel...

Dat ie alle recht heeft om tegen Fedor te knokken, heeft ie neem ik aan toch wel bewezen dit weekend...

MB667
11-09-2006, 15:15
Ok, daar heb je dan ook gelijk in, maar ik vond de match noguira vs cro cop beter als cro cop vs fedor, dus daarom zie ik liever daar een 2de match van als die van tussen fedor en cro cop.

Evilman
11-09-2006, 17:07
Ik vind t prachtig om te zien dat Crocop eens wint omdat
hij een groot vechter is en een keer 'recht' heeft op een belt.
of t nou in de K1 was of hier.

Ik vind het prachtig om te zien dat silva zwaar klappen kreeg.
Ik denk dat hij dat nodig heeft. Na vorige keer dacht iedereen
dat crocop geen schijn van kans zou maken tegen Silva.
Ik denk dat silva dat ook dacht.. dus het is mooi om te zien
dat de agressieve zelfverzekerde silva ff goed aan de kant
wordt getrapt.

Barnett.. nee dankje. Voor zover ik weet is hij redelijk gauw opgekomen in pride, en met zn throatcut gebaren en showtjes na wedstrijden.. had t m niet gegund :P ben blij dat crocop heeft gezorgd dat n pride'veteraan' met de belt ervandoor ging.

Kunt trouwens goed zien in de filmpjes wat voor impact crocops trappen hebben zeg. Je ziet t gezicht van silva echt ff denken van kut dat was hard. en josh vliegt ook omver als hij zn been wil grijpen haha. prachtig.

ik vond trouwens niet dat barnett echt terecht had gewonnen.
Ik had eigenlijk 2 votes voor minotauro verwacht, maar helaas.

Overeem viel btje tegen, maar arona is dan ook n moeilijk tegenstander. Maar hij komt er vanzelf wel. Hij doet t goed en is nog jong.

De russen.. had gehoopt dat kharitonov zou winnen. toch btje underdog en hij lijkt me meer n allround type dan de vooral stotende alexander. Opzich had K. ook wel licht voordeel in het begin naar de down van A. maar helaas liep ie zelf op n paar stoten lol. Zonde.. hij had het kunnen winnen!

Damm.. lap tekst :)

Biiyen
11-09-2006, 19:55
Trieste zooi hier... een paar dagen/weken/maanden geleden werd Crocop tot de grond toe gebashed door elke Fedor adept... Nu is ie opeens de king en is ie weer HOT.

Justinian
11-09-2006, 20:06
Trieste zooi hier... een paar dagen/weken/maanden geleden werd Crocop tot de grond toe gebashed door elke Fedor adept... Nu is ie opeens de king en is ie weer HOT.
"Als je wint heb je vrienden, rijen dik, echte..."

Highline
11-09-2006, 20:08
Trieste zooi hier... een paar dagen/weken/maanden geleden werd Crocop tot de grond toe gebashed door elke Fedor adept... Nu is ie opeens de king en is ie weer HOT.

zo gaat het altijd he ;)

dreamone
11-09-2006, 20:18
Khoop dat er in de toekomst nog meer 'absolute'-matchups komen. Wat dacht je van een Shogun die Silva revenged tegen Mirko? 8-) Denk dat het wel een spectaculaire wedstrijd zou worden! Shogun is in 1 woord; 'explosief' ! Hij is nog jong, en nu al in de top van de midweights!

Jani
11-09-2006, 20:34
Khoop dat er in de toekomst nog meer 'absolute'-matchups komen. Wat dacht je van een Shogun die Silva revenged tegen Mirko? 8-) Denk dat het wel een spectaculaire wedstrijd zou worden! Shogun is in 1 woord; 'explosief' ! Hij is nog jong, en nu al in de top van de midweights!

meschien inderdaat iets voor volgend jaar
maar als crocop zo vecht als dat hij gisteren deed dan geef ik ook shogun geen kans

ik zou shogun tegen arona nog een keer willen zien
maar dan met een frisse arona
ik denk dat hij dan toch veel meer kans maakt

Ronald
11-09-2006, 20:48
Trieste zooi hier... een paar dagen/weken/maanden geleden werd Crocop tot de grond toe gebashed door elke Fedor adept... Nu is ie opeens de king en is ie weer HOT.
Tot de grond toe gebashed?? Hmmm... vind/vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Maar los daarvan, heb jij Crocop wel eens beter zien vechten dan gisteren? Gisteren was hij ook gewoon een klasse apart. Ik vind het dus niet zo gek dat mensen hem nu meer lof toewuiven dan een tijdje terug.

Biiyen
11-09-2006, 21:43
Trieste zooi hier... een paar dagen/weken/maanden geleden werd Crocop tot de grond toe gebashed door elke Fedor adept... Nu is ie opeens de king en is ie weer HOT.
Tot de grond toe gebashed?? Hmmm... vind/vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Maar los daarvan, heb jij Crocop wel eens beter zien vechten dan gisteren? Gisteren was hij ook gewoon een klasse apart. Ik vind het dus niet zo gek dat mensen hem nu meer lof toewuiven dan een tijdje terug.

Hoeveel staande vechter ken jij die zonder al te veel problemen de overstap maken van kickboksen naar MMA?

Hoeveel ken jij er die hun eerste wedstrijden vechten tegen kanonnen als Wanderlei, Nogueira en noem ze allemaal maar op En daarnaasthet merendeel van zijn partijen gewoon wint? en hoe.

Ik heb hem in Pride meerder malen goed zien vechten, ik heb hem ook meerdere malen iemand vet KO zien trappen. I

Toen hij goed begon te worden vonden haters het opeens nodig om hem te gaan beschuldigen van onsportiviteit, arrogantie en al dat soort jaloerse gedoe. Zoek de oude CC topics maar erbij.

Crocop is een geboren knokker, zonder enige twijfel. Als je dat niet inzag voor de prestatie van gisteren dan begrijp/zie je het gewoon niet. Sommige mensen hebben HET gewoon, Crocop heeft HET.

The Bulldog
11-09-2006, 21:49
Ik persoonlijk vind CROCOP technisch een zeer hoogstaande knokker.die zich zeker wel heeft bewezen..

Maar ik vind persoonlijk dat hij "het"juist net niet heeft.

Begrijp me niet verkeerd een klasse knokker hoor..en wou dat ik zoveel kwaliteit en talent had, maar ik mis net zoals ze op tv altijd zeggen de X factor..

Ben beniuewd naar de partij tegen fedor..

harry
11-09-2006, 21:51
Ik persoonlijk vind CROCOP technisch een zeer hoogstaande knokker.die zich zeker wel heeft bewezen..

Maar ik vind persoonlijk dat hij "het"juist net niet heeft.

Begrijp me niet verkeerd een klasse knokker hoor..en wou dat ik zoveel kwaliteit en talent had, maar ik mis net zoals ze op tv altijd zeggen de X factor..

Ben beniuewd naar de partij tegen fedor..

Eeh... dit kan je na gister toch niet meer volhouden?

The Bulldog
11-09-2006, 22:04
Ik persoonlijk vind CROCOP technisch een zeer hoogstaande knokker.die zich zeker wel heeft bewezen..

Maar ik vind persoonlijk dat hij "het"juist net niet heeft.

Begrijp me niet verkeerd een klasse knokker hoor..en wou dat ik zoveel kwaliteit en talent had, maar ik mis net zoals ze op tv altijd zeggen de X factor..

Ben beniuewd naar de partij tegen fedor..

Eeh... dit kan je na gister toch niet meer volhouden?

Begrijp me niet verkeerd, ik vond hem echt vreselijk goed knokken....verdiende winnaar...geen discussie mogelijk

Maar ik mis altijd iets bij hem...

Iik denk ook zeker dat hij het Fedor moeilijker gaat maken dan de vorige keer, mits hij vooruit durft te knokken...

The_Rock
11-09-2006, 22:45
Ik persoonlijk vind CROCOP technisch een zeer hoogstaande knokker.die zich zeker wel heeft bewezen..

Maar ik vind persoonlijk dat hij "het"juist net niet heeft.

Begrijp me niet verkeerd een klasse knokker hoor..en wou dat ik zoveel kwaliteit en talent had, maar ik mis net zoals ze op tv altijd zeggen de X factor..

Ben beniuewd naar de partij tegen fedor..

Eeh... dit kan je na gister toch niet meer volhouden?

Begrijp me niet verkeerd, ik vond hem echt vreselijk goed knokken....verdiende winnaar...geen discussie mogelijk

Maar ik mis altijd iets bij hem...

Iik denk ook zeker dat hij het Fedor moeilijker gaat maken dan de vorige keer, mits hij vooruit durft te knokken...

Dat "HET" is dat niet mischien Submission skills?
Betere grond techniek dus..

Meh ookal heeft Filipovic dat niet....blijft ie toch winnen

Jochem
11-09-2006, 22:58
Zoals vantevoren gezegd, de uiteindelijke winnaar wordt de winnaar van de partij crocop-Silva, omdat de winnaar van Barnett-Nog gesloopt zal zijn.

OKe, dus crocop won. Hij wint van een silva die geen snelheid meer bezat, en niet eens zijn armen kon strekken omdat ie zo zwaar opgetraind was. En Barnett was al gesloopt voor ie de partij begon. Crocop is een goede 2e in pride. En dat zal zo blijven.


Overigens bij Nog-Barnett, was B denk ik wel de terechte winnaar. Hij gaf Nog een duidelijke down, en zat dichtbij 2 of 3 subs. Nog pakte meer posities, maar daar win je geen gevecht op in pride.

harry
11-09-2006, 23:10
Zoals vantevoren gezegd, de uiteindelijke winnaar wordt de winnaar van de partij crocop-Silva, omdat de winnaar van Barnett-Nog gesloopt zal zijn.

OKe, dus crocop won. Hij wint van een silva die geen snelheid meer bezat, en niet eens zijn armen kon strekken omdat ie zo zwaar opgetraind was. En Barnett was al gesloopt voor ie de partij begon. Crocop is een goede 2e in pride. En dat zal zo blijven.


Volgens mij praat jij een kromme banaan nog wel recht :?

Jochem
11-09-2006, 23:20
Zoals vantevoren gezegd, de uiteindelijke winnaar wordt de winnaar van de partij crocop-Silva, omdat de winnaar van Barnett-Nog gesloopt zal zijn.

OKe, dus crocop won. Hij wint van een silva die geen snelheid meer bezat, en niet eens zijn armen kon strekken omdat ie zo zwaar opgetraind was. En Barnett was al gesloopt voor ie de partij begon. Crocop is een goede 2e in pride. En dat zal zo blijven.


Volgens mij praat jij een kromme banaan nog wel recht :?

Moet ik net zo lyrisch worden als de rest na deze twee partijen? Laat hem eerst maar eens Fedor verslaan. Dan pas kan hij zich de beste ter wereld noemen, en ben ik stil.

Arjan
11-09-2006, 23:29
Wie weet komt die tijd sneller dan jij denkt... om nou te gaan zeggen dat die won van een wanderlei die: quote:
"geen snelheid meer bezat, en niet eens zijn armen kon strekken omdat ie zo zwaar opgetraind was. "

Is een beetje onzin. Komop hij was DUIDELIJK de betere man, wanderlei kwam nog steeds met de maaien die die altijd uitdeelde... hij heeft gewoon bewezen dat die zeker een 2e kans verdient.. en nog een 2e pot tegen Nog hoeft zeker niet... die komt heus nog wel.

harry
11-09-2006, 23:31
Nee je hoeft niet lyrisch te worden, maar kom op zeg wat een stellingen Jochem, alsof Crocop het kado kreeg.
Het valt toch niet te ontkennen dat Crocop gruwlijk maar dan ook gruwlijk goed was?
Ik ben van huis uit geen Crocop fan, maar ik ben er nog steeds lyrisch over :wink:

En ja Fedor is punt 2 natuurlijk...
(alhoewel ik hem op zo'n manier toch veel kans geef, maar dat zal de tijd uitwijzen, als het maar knalt)

Silat
11-09-2006, 23:42
Ja en wat nou als CC Fedor verslaat?

Wat voor excuses komen er dan. Heeft ie het dan nog steeds net niet? Had Fedor te lang niet gevochten tegen iemand zoals CC?
Fedor is Fedor, heeft nooit een slechte dag, wint altijd van iedereen. Hij is 1 op 6,000.000.000.
Is hij dat dan nog steeds als CC hem verslaat??? of bestaat die titel dan niet meer...

Fedor is voor mij absoluut de man, maar als CC hem verslaat is HIJ gewoon de man.


http://www.sherdog.com/videos/videos.asp?v_id=876

Silat
12-09-2006, 13:24
Damn...
http://www.sherdog.com/_images/pictures/35878.jpg

nicolas the red
12-09-2006, 14:10
Ik dacht altijd dat dit z'n vader was (rechts op de foto)
http://www.jutarnji.hr/EPHResources/Images/2006/09/10/filipovic_stambuk1009_w.jpg
da's zijn trainer

wat natuurlijk niet uitsluit dat het zijn vader had kunnen zijn :wink:

ik herinner me trouwens ook niet dat ik crocop ooit heb zien lachen zoals op deze foto

harry
12-09-2006, 14:27
Damn...

T erring die ziet er uit :?

Roob
12-09-2006, 14:53
Ik dacht altijd dat dit z'n vader was (rechts op de foto)
http://www.jutarnji.hr/EPHResources/Images/2006/09/10/filipovic_stambuk1009_w.jpg
da's zijn trainer

wat natuurlijk niet uitsluit dat het zijn vader had kunnen zijn :wink:

ik herinner me trouwens ook niet dat ik crocop ooit heb zien lachen zoals op deze foto

Volgens mij is het z'n manager en niet zijn trainer.. :roll:

nicolas the red
12-09-2006, 16:17
die helemaal rechts is echt wel z'n trainer, ik kan me niet inbeelden dat z'n manager in zijn corner zou staan

die met z'n bril misschien wel, maar dan moet hij niet zeggen "op de foto rechts" maar "op de foto in het midden"

ICON
12-09-2006, 17:29
bas boon staat ook altijd in de hoek dus dat wil nix zeggen.
het is wel zn trainer

Roob
12-09-2006, 17:38
die helemaal rechts is echt wel z'n trainer, ik kan me niet inbeelden dat z'n manager in zijn corner zou staan

die met z'n bril misschien wel, maar dan moet hij niet zeggen "op de foto rechts" maar "op de foto in het midden"

Ik weet niet hoeveel managers mirko heeft maar ik weet wel dat Zvonimir Lucic de man helemaal rechts zijn manager is. :wink:

nicolas the red
12-09-2006, 17:47
wacht... misschien is ie manager/trainer!

Evilman
12-09-2006, 18:30
Het feit dat crocop minder geschonden of vermoeid de
finale inging zegt alleen maar meer over hoe goed hij is.

Als josh beter was.. had hij nog snel afgemaakt en was ie
ook fris de finale ingegaan. Dat heeft hij niet gekunnen/gedaan
en dan zijn de gevolgen voor hem.

Crocop was snel klaar omdat hij veel sterker vocht en plukt
daar de vruchten van.

Daarnaast die X factor.. is idd msgien btje uitstraling ofzo?
Maarja boeiend ook.. hij hoeft niet bij iedereen favoriet te zijn.
Moet ook zeggen dat ik echt respect heb voor de kracht en
kunde waarmee hij zijn tekort aan bbj/worstelen/whatever goed maakt.

Probeer m maar s tegen de grond te krijgen/in zn guard.
Hij traint zo goed op het afweren daarvan en afstand creeeren
dat hij zn eigen stijl heeft binnen het pride.
Daardoor kan hij alsnog zn eigen spel spelen als hij dat goed
doet en dat lukte hem dus in absolute!

Mathijs
12-09-2006, 18:35
Ik vond Crocop ook helemaal top. Fedor vs. Crocop wordt dan voor mij de match van het jaar. Ben benieuwd wanneer deze partij komt?
Barnett heeft knap gevochten, maar ik vond eigenlijk nogeira beter. Ik vond t erg jammer dat nogeira verloor.

Mike
12-09-2006, 19:28
Trieste zooi hier... een paar dagen/weken/maanden geleden werd Crocop tot de grond toe gebashed door elke Fedor adept... Nu is ie opeens de king en is ie weer HOT.

haha mooi he :lol:

viel mij ook op ,maar ja zo gaat t in iedere sport , als je wint ben je de man. Maar t mooiste was dat ze hem haten omdat hij zogenaamd Arrogant is. Maar ze zijn dan wel fan van "Mr. Arrogant Wanderlei Silva" :lol:

Anyways ik vind beide vecthers top om in de ring te zien. Boeit me weinig hoe ze overkomen als persoon in zo'n show.

Ik ben iig echt heel blij dat Crocop eindelijk alle haters de mond snoert. Fedor u r Next!!!(hoop ik :wink: )

Crocop in deze vorm is zeker wel een gevaar voor de champ. Ik had crocop al anderhalf jaar niet zo gedreven zien vechten. Echt lekker dit!

fedor
16-09-2006, 15:27
Trieste zooi hier... een paar dagen/weken/maanden geleden werd Crocop tot de grond toe gebashed door elke Fedor adept... Nu is ie opeens de king en is ie weer HOT.

haha mooi he :lol:

viel mij ook op ,maar ja zo gaat t in iedere sport , als je wint ben je de man. Maar t mooiste was dat ze hem haten omdat hij zogenaamd Arrogant is. Maar ze zijn dan wel fan van "Mr. Arrogant Wanderlei Silva" :lol:

Anyways ik vind beide vecthers top om in de ring te zien. Boeit me weinig hoe ze overkomen als persoon in zo'n show.

Ik ben iig echt heel blij dat Crocop eindelijk alle haters de mond snoert. Fedor u r Next!!!(hoop ik :wink: )

Crocop in deze vorm is zeker wel een gevaar voor de champ. Ik had crocop al anderhalf jaar niet zo gedreven zien vechten. Echt lekker dit!

Allereerst respect voor de Pride organisatie voor de prachtige beelden van dit tournooi. Van de intro...(beelden van de voorronden in geel/goud kleur in slow motion met gezang op de achtergrond kreeg ik kippenvel)

Ik ben blij voor Mirko dat hij dit tournooi heeft gewonnen.
Ookal ben ik grote fan van Fedor, toch durf ik van mezelf te zeggen dat ik objectief naar wedstrijden kan kijken. Ik doe iig niet mee aan:
"als mijn held Batman van jouw held Spiderman wint, is hij de allerbeste" :P
"De beste" wat natuurlijk ook maar een relatief begrip is. Want waar meet je dat aan..? Het feit dat je Kampioen bent...of dat je OWGP kampioen bent? Je MMA-record..? Of je bij Pride of de UFC vecht...allemaal variabelen..

Ik vond alleen wel dat Mirko met z'n opmerking (post-fight) dat "hij altijd al wist dat hij de beste was, alleen dat het er niet altijd uitkwam", de plank een beetje missloeg.

Dat je blij bent dat je het tournooi hebt gewonnen is logisch maar als je tijdens dat tournooi 2 vechters hebt ontlopen van wie je verloren hebt, vind ik het een beetje optimistisch om dat te zeggen.
(vergeet niet: styles make fights)

Zodra hij van Nog, Hunt en Fedor heeft gewonnen mag hij (in mijn optiek) roepen dat hij de beste is.
De vraag is natuurlijk, wat gaat Mirko doen..? Hij heeft nu eindelijk een titel, gaat hij alles op het spel zetten om koste wat het kost een 2e keer tegen Fedor te vechten? Met de kans op eeuwige roem of de kans alle glans weer kwijt te raken en z'n OWGP-titel gereduceerd te zien tot papieren-titel...?

De ingredienten zijn interessant voor dat gevecht: Fedor komt terug van een lange handblessure/operatie en Mirko is "on top of his game".

Mag ik trouwens jullie aller aandacht voor de verruwing van het "spel" binnen Pride...? 2 maal een eye-poke op 1 avond..waar gaat dit naartoe..?
What's next strakjes......schwalbes...? :wink:

Virus
16-09-2006, 16:23
Dat ie nu opeens op handen wordt gedragen en voorheen werd uitgekotst is imo bullshit en enorm overdreven...

Ik vind het juist dom dat er steeds beweerd wordt, dat ze Crocop nog nooit zo gedreven hebben zien vechten... :?

Op die enkele partijen na die misgingen, vocht hij wel vaker gedreven... Onder andere tegen:

Heath Herring
Igor Vovchanchyn
A. R. Nogueira
Aleksander Emelianenko
Mark Coleman
Hidehiko Yoshida

en zo zijn er nog wel een paar partijen te noemen...

Evilman
17-09-2006, 23:35
Yup maar is wel ff geleden.
en idd dat u nu 2 mensen heeft weten te verslaan..
betekend niet dat hij de beste is.
Maarja als hij zo geniet van zn moment moet ie t maar
doen.. en de waarheid komt vanzelf aan t ligt.

Ik von t mooi om te zien hoe silva grote mond had
van te voren en knock ging. Wie weet denkt Crocop
nu ook dat ie t is en wordt dat later ook afgestraft.

Hij is dan wel zo goed in zn staandvechten in pride..
maar in de K1 is hij ook nooit winnaar geweest.
Hij wist t goed te spelen deze keer.. maar volgende
keer krijgt iemand hem wel een keer naar de grond
en richting n submission. Of zelfs wel GnP in zijn nadeel :P

en wat is nou t mooie? Wij mogen toekijken naar alles
wat er nog komen gaat :D

king
18-09-2006, 09:57
Ik vond alleen wel dat Mirko met z'n opmerking (post-fight) dat "hij altijd al wist dat hij de beste was, alleen dat het er niet altijd uitkwam", de plank een beetje missloeg.


Dat heeft hij helemaal niet gezegd. Dat maak jij er weer van! :? Lees/kijk het post-fight interview er eerst maar eens goed op na. Hij heeft gezegd dat als hij vooruit vecht, hij niet te stoppen is. Dat is heel wat anders.

MB667
18-09-2006, 11:49
als je niet te stoppen bent, dan ben je toch de beste? :lol:

king
18-09-2006, 11:58
als je niet te stoppen bent, dan ben je toch de beste? :lol:

Haha, zo ken ik er nog een paar. :)

The Bulldog
18-09-2006, 15:19
Gewoon een verdiende gordel, maar kijk wel uit naar de partij tegen FEDOR..

The Bulldog
18-09-2006, 15:21
Yup maar is wel ff geleden.
en idd dat u nu 2 mensen heeft weten te verslaan..
betekend niet dat hij de beste is.
Maarja als hij zo geniet van zn moment moet ie t maar
doen.. en de waarheid komt vanzelf aan t ligt.

Ik von t mooi om te zien hoe silva grote mond had
van te voren en knock ging. Wie weet denkt Crocop
nu ook dat ie t is en wordt dat later ook afgestraft.

Hij is dan wel zo goed in zn staandvechten in pride..
maar in de K1 is hij ook nooit winnaar geweest.
Hij wist t goed te spelen deze keer.. maar volgende
keer krijgt iemand hem wel een keer naar de grond
en richting n submission. Of zelfs wel GnP in zijn nadeel :P

en wat is nou t mooie? Wij mogen toekijken naar alles
wat er nog komen gaat :D

Ik ben ook een gigantische FEDOR fan , maar nu lul je toch echt uit je nek ...
Als je in een K-1 Finale hebt gestaan, in de K-1 Hunt Ko`d en pas de 2e bent die Silva neerkrijgt...ben je een top vechter staande...

Daarbij heeft FEdor zelf letterlijk gezegd dat zijn partij tegen Cro-cop de zwaarste was uit zijn carriƫre...


BEtreft de grondskills... zijn het er maar 3 die het 3 ronden op de grond hebben volgehouden. Schilt(fedor 1ste partij in pride), nog, crocop...

Fan zijn van iemand is oke...MAAR...ere wie ere toekomt...

Ik denk persoonlijk ook dat FEDOR van CROCOP wint , maar het zal echt geen makkie zijn...vooral niet als CROCOP vooruit gaat knallen...

F@dur
20-09-2006, 01:41
Fuck Cro Cop!!!!!!Altijd met zen achteruitvechten/lopenshit.Fedor killt hem!!!!RUSSIAN POWER!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Mike
20-09-2006, 01:49
Dat ie nu opeens op handen wordt gedragen en voorheen werd uitgekotst is imo bullshit en enorm overdreven...

Ik vind het juist dom dat er steeds beweerd wordt, dat ze Crocop nog nooit zo gedreven hebben zien vechten... :?
...

ik had t over 1,5 jaar lang niet zo gedreven gevochten en dat klopt. Er staat geen nooit, Crocop heeft echt wel een dip gehad afgelopen jaar

dus je verhaal gaat niet helemaal op. En dat vind ik nou dom 8-)

The Bulldog
20-09-2006, 10:46
Feit dat deze topic begint over de OWGP winner..
en dat jullie elkaar nu gaan betichten van domheid zegt alles..

CROCOP VS. FEDOR ..ik kan niet wachten...

Hopend op een vooruit knokkende CROCOP en een zoals altijd verpletterende FEDOR....

Dat wordt echt FUCKING genieten!!!!!!!

fedor
21-09-2006, 09:53
Ik vond alleen wel dat Mirko met z'n opmerking (post-fight) dat "hij altijd al wist dat hij de beste was, alleen dat het er niet altijd uitkwam", de plank een beetje missloeg.


Dat heeft hij helemaal niet gezegd. Dat maak jij er weer van! :? Lees/kijk het post-fight interview er eerst maar eens goed op na. Hij heeft gezegd dat als hij vooruit vecht, hij niet te stoppen is. Dat is heel wat anders.

Ummm...geen zin in welles nietes spelletjes..ik heb hier het interview liggen in DIVx en hij zegt letterlijk als eerste in het interview:
...I was waiting for this for 10 long years and I always knew I'm the best, but sometimes some circumstances did not let me to do it...

Ik maak nergens wat van...ik check altijd de feiten voordat ik wat zeg..