PDA

View Full Version : shogun vs diabate spoiler



MB667
12-09-2006, 10:38
Ik vond diabate erg goed vechten, zonder die smerige footstomps was het een heel andere wedstrijd geweest, van mij mogen ze die toch best wel afschaffen.

Italian*Berlusconi*
12-09-2006, 10:57
Vind ik niet.
Mooie gelegenheid voor Diabate om kennis te maken met de Pride regels, die komt er wel ongeacht de regels.

Who dares wins
12-09-2006, 11:36
Ik ben ook voor de Penalty.

KO TKO
12-09-2006, 11:38
Ik vond Diabate staand en op de grond wel goed, maar zijn takedown defence vond ik slecht.

Ralph
12-09-2006, 12:26
Ik vond Diabate staand en op de grond wel goed, maar zijn takedown defence vond ik slecht.

X 2. Als hij nu even leert worstelen (misschien bij ATT?), dan kan ie nog best ver komen denk ik.

Virus
12-09-2006, 14:36
Ik vond Diabate staand en op de grond wel goed, maar zijn takedown defence vond ik slecht.

Mwa, ik weet het niet hoor... De eeste twee minuten verrastte hij me idd behoorlijk, maar daarna was mijn verbazing weer snel voorbij...

Vraag me af of we hem nog vaker bij Pride gaan zien, en zo ja, dan is de vraag of hij hier en daar nog wat weet te winnen...

Overigens vind ik ook dat ze die Footstomps lekker onder de regels moeten houden... 8-)

De man van 14K
12-09-2006, 15:42
diabate heeft toch een keer van oa. Dave Vader gewonnen?

sebastiaan
12-09-2006, 19:45
Ik vond Diabate staand en op de grond wel goed, maar zijn takedown defence vond ik slecht.

Mwa, ik weet het niet hoor... De eeste twee minuten verrastte hij me idd behoorlijk, maar daarna was mijn verbazing weer snel voorbij...

Vraag me af of we hem nog vaker bij Pride gaan zien, en zo ja, dan is de vraag of hij hier en daar nog wat weet te winnen...

Overigens vind ik ook dat ze die Footstomps lekker onder de regels moeten houden... 8-)

Opzich is Verliezen van shogun niet een enorme afgang,bovendien is Shogun een Zwarteband BJJ, Diabate verdedigde zich heel goed als je ziet dat ie toch hoofdzakelijk een kickboxer is(en Shogun nam hem niet zomaar naar de grond)

Footstomps maken t juist interesant, ondersheid zich weer van UFC bv.

Biiyen
12-09-2006, 19:50
Footstomps zijn op zich leuk om te zien ja, maar ik denk dat het verboden wordt als er een keer echt ongelukken mee gebeuren. Als je iemand vol met de hak goed treft dan kan het wel eens rolstoeltje zijn.

sebastiaan
12-09-2006, 20:02
Footstomps zijn op zich leuk om te zien ja, maar ik denk dat het verboden wordt als er een keer echt ongelukken mee gebeuren. Als je iemand vol met de hak goed treft dan kan het wel eens rolstoeltje zijn.

Kan waarschijnlijk,maar dat is zover ik weet nog nooit gebeurd..
Bovendien denk ik dat je eerder je kaak breekt,maar ik ben geen docter.. Maar opzich grijpen ze bij pride altijd wel vlot in, en het is nog lang niet zo makkelijk iemand die op de grond ligt op zijn hoofd te trappen.