PDA

View Full Version : 8 Oktober Chris van Venrooj vs Ray Staring



mootje46
14-09-2006, 00:57
Op 8 oktober zullen deze 2 heren het tegen elkaar opnemen.Dit zal plaatsvinden in de Rijnhal in Arnhem op the Batlle of Arnhem 5. Het zal gaan om een rematch die de eerste keer gewonnen is door Staring.Wie zal deze strijd nu gaan winnen en hoe ? geef je mening !

Highline
14-09-2006, 01:00
ik denk chris van venrooij, kan er niets aan doen maar ben geen fan van ray

m.g
14-09-2006, 01:49
ik denk chris van venrooij, kan er niets aan doen maar ben geen fan van ray

Hoe zo dat niet?!?!

Fightchick
14-09-2006, 10:52
Ik denk dat Ray weer zal winnen. Zijn techniek in combinatie met een superconditie en beweeglijkheid, ik denk dat Chris dat niet meer trekt.

Kaun
14-09-2006, 12:36
Denk dat Chris het vooral van zijn explosiviteit in de eerste 2 rondes moet hebben,,als Ray dat weet door te komen zal hij de partij op punten winnen denk ik.

Hendy
14-09-2006, 13:25
alle respect voor chris.. maar ray is toch echt een maatje te groot voor hem :lol:

jojo
14-09-2006, 13:44
beide toppers ik zou geen voorspelling willen doen
denk onbeslist :wink:

Highline
14-09-2006, 15:42
ik denk chris van venrooij, kan er niets aan doen maar ben geen fan van ray

Hoe zo dat niet?!?!

moet ik verklaren waarom ik geen fan ben van starring? lijkt me niet noodzakelijk toch. ik vindt zijn vechtstijl niet interresant, kan er verder ook niets aan doen. met sommige vechters heb je iets, met andere niet

jojo
14-09-2006, 16:39
ik denk chris van venrooij, kan er niets aan doen maar ben geen fan van ray

Hoe zo dat niet?!?!

moet ik verklaren waarom ik geen fan ben van starring? lijkt me niet noodzakelijk toch. ik vindt zijn vechtstijl niet interresant, kan er verder ook niets aan doen. met sommige vechters heb je iets, met andere niet

tsja dat is waar heb ik ook inderdaad. sommige vechters vind ik niet leuk om naar te kijken terwijl andere ze juist super goed vinden.dan heb ik zoiets van nou ik zou niet weten wat er zo leuk is aan die vechter.
maar deze 2 jongens hebben beide een heel andere stijl als elkaar dus ik ben benieuwd.
deze 2 toppers vind ik trouwens wel beide heeel goed en mooi/leuk om naar te kijken

m.g
14-09-2006, 17:58
ik denk chris van venrooij, kan er niets aan doen maar ben geen fan van ray

Hoe zo dat niet?!?!

moet ik verklaren waarom ik geen fan ben van starring? lijkt me niet noodzakelijk toch. ik vindt zijn vechtstijl niet interresant, kan er verder ook niets aan doen. met sommige vechters heb je iets, met andere niet

Ik dacht dat je er mischien een duidelijke reden voor had, klopt inderdaad dat je met ommige vechters wel wat hebt en sommige niet. Vind Ray juist een van de meest technische vechters die Nederland heeft.

fightingfist
14-09-2006, 21:29
ray :evil: