PDA

View Full Version : Tim the maniak Silva



c.kongo
15-09-2006, 16:20
Op de meeste forums wordt deze ufc kampioen nogal belachelijk gemaakt, maar is dat wel terecht? ik heb net zn gevecht met Arlovski gezien en ik vond m niet slecht.
Wel komt i wat houterig over maar hij is niet voor niks ufc champ toch?,wat mij ook opviel was zn lijst..hij heeft toch veel vechters verslagen..wat is jullie mening? ben benieuwd vooral ook naar de mening van andere vechters hier..

c.kongo
15-09-2006, 16:22
Silvia....sorry :oops:

stoog
15-09-2006, 16:56
Ben ook niet zo weg van zijn vechtstijl.
Een vechter als Fedor trek meer mensen naar gevechten.

Kaun
15-09-2006, 17:20
Vind zowieso de heavyweights bij de UFC niet denderend,,en daar draagt Tim Silvia zeker zijn steentje aan bij

Jochem
15-09-2006, 17:41
hij bangt wel iig, maar volgens mij is ie niet al te goed op de grond.

hij is wel een "echt" zwaargewicht, die vent is behoorlijk huge

The_Rock
15-09-2006, 18:29
Hij is groot en kan hard stoten
en dat is alles!

General Wong
15-09-2006, 18:47
Silvia is op zich een prima vechter, maar als hij de ring instapt krijg ik niet het gevoel dat er iets geweldigs staat te gebeuren. Hij is nu typisch zo'n vechter die puur en alleen voor z'n loonstrookje knokt.

Even ter vergelijking, als Wanderlei, Chuck, Tito, Sakuraba, Frye, Quitin Jackson, Matsui of Shoji de ring instappen dan weet je dat je moet opletten, omdat elk moment iets kan gebeuren wat je nooit eerder gezien hebt of iets dat je absoluut niet wilt missen. Bij Silvia kun in principe even koffie gaan zetten, de afwas doen of even wegzappen naar dr. Phil. Been there, done that....

BlackPearl26
15-09-2006, 19:31
Denk dat d UFC het errrg jammer vind dat andrei niet meer champ is, die is voor het publiek en marketing tech toch n stuk intressanter dan Big Tim!

Fedor heeft ook geen uitstraling, maar die gaat recht door zn tegenstanders heen (das weer zoiets als indirecte uitstraling :wink:

remco pardoel
15-09-2006, 19:44
Ik weet t niet met Tim.
Pride heeft uiteraard de beste heavy weights

Ik heb hetzelfde gevoel bij James Thompson
hem vindt ik ook niet binnen Pride passen

remco

Virus
15-09-2006, 20:54
Zijn laatste partij tegen Arlovski vond ik echt om te huilen... Echt belabberd... Het werd al eerder gezegd: hij`s groot en kan hard slaan, maar da`s echt alles...

Op Ironlife las ik laatst dat hij Fedor zei aan te kunnen maar ik weet zeker dat ie het niet langer dan 5 minuten vol gaat houden en dat het dan voorbij is met `m...

Ik heb helemaal niks met Silvia, maar daar mag iedereen anders over denken...

TOON
15-09-2006, 22:29
de meeste heavyweights momenteel in de UFC zijn inderdaad niet echt schokkend...denk niet dat ze kunnen tippen aan Pride...
en daar is Silvia wel een goed voorbeeld van.....ben er niet echt van onder de indruk, wil die gast wel eens zien vechten tegen de grote van pride, denk niet dat ie lang blijft staan...

TOON
15-09-2006, 22:30
de meeste heavyweights momenteel in de UFC zijn inderdaad niet echt schokkend...denk niet dat ze kunnen tippen aan Pride...
en daar is Silvia wel een goed voorbeeld van.....ben er niet echt van onder de indruk, wil die gast wel eens zien vechten tegen de groten van pride, denk niet dat ie lang blijft staan...

Kaun
15-09-2006, 23:03
hebben ze bij de UFC geen open weight wedstrijden?,,denk dat Chuck of zelfs Tito die Silvia door de kooi heen meppen!!

The_Rock
15-09-2006, 23:42
Silvia noemde Fedor een dwerg :lol:

1.83 noem ik niet echt klein..en zeker niet "dwerg lengte"
Silvia is zelf TE lang..dus zijn ego volgt die lengte
Hij denkt iedereen aan te kunnen!?

News flash: Andre is een goede fighter maar hij bewijst al 2 keer dat ie een gevecht niet echt kan afmaken (In verleden wel maar daarom zeg ik ook VERLEDEN)
Tim tegen Cro Cop of Fedor zou en ander verhaal zijn..

remco pardoel
16-09-2006, 11:18
noot:
Daarom schuiven ze nu ook LHW in de zwaardere klasse (Vera b.v.)
persoonlijk vindt ik dat Monson maar eens een kans verdient.

Zelf snap ik ook niet waarom Orlovski, als sambo vertegenwoordiger, niet met Silvia naar de grond gegaan is

rolmups
16-09-2006, 11:28
Arlovski heeft sinds jaar en dag al geen sambo getraind.. hij traint gewoon bjj en boksen..

c.kongo
16-09-2006, 13:32
Misschien moeten ze het broertje van fedor eens aan het werk zetten daar...of Remco ! lijkt me een leuke match

Emilio
16-09-2006, 13:52
ik denk dat Chuck liddell, forrest Griffin en Tito Ortiz silvia allemaal wel pakken.

En fedor vs silvia. Tja zal niet lang duren.

Virus
16-09-2006, 16:29
ik denk dat Chuck liddell, forrest Griffin en Tito Ortiz silvia allemaal wel pakken.

En fedor vs silvia. Tja zal niet lang duren.

Mwa... Denk niet dat Tito en Forrest echt een kans maken tegen Silvia... Vraag me dat zelfs af bij Liddell die toch gewoon allemaal lengte en gewicht te kort komen tegen Tim imo...

Evilman
17-09-2006, 23:09
Wat geeft lengte en gewicht tekort komen?
zo te horen komt die TIm skill te kort.

Alles is mogelijk in n gevecht .. en om het
te zien zou helemaal super zijn.
Dan zullen ze echt het onderste uit de kan moeten
halen en binnen de UFC toch het 1 en ander op de
kop zetten.

Doen doen doen! :twisted:

redjuh
17-09-2006, 23:27
ik ben zeker geen fan van Tim sylvia, maar als je dit bekijkt:

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=1061

dan moet je een echte rasmongool zijn om te durven roepen dat het een waardeloze, omhooggevallen vechter iss...

HUNTER
17-09-2006, 23:39
noot:
Daarom schuiven ze nu ook LHW in de zwaardere klasse (Vera b.v.)
persoonlijk vindt ik dat Monson maar eens een kans verdient.

true true

verder ben ik bang dat Fedor niet echt 1.83 is..... hij is kleiner. Zal wel ff die foto zoeken waar ik met Fedor op sta. En ik ben groter met mijn 1.79 :mrgreen: