PDA

View Full Version : Milco Voorn



smaab
15-09-2006, 18:53
Ik kwam enige tijd geleden ( maandje) Milco Voorn tegen op schiphol. Ik ken hem niet persoonlijk maar ken hem via evenementen, internet etc dus ik ging hem even een hand geven omdat ik hem even succes wou wensen. Hij moest vechten ergens in Rusland geloof ik maar ik weet niet meer waar. Weet iemand wat hij gedaan heeft daar ben toch nog benieuwd.

Dennuz
15-09-2006, 19:07
Hij heeft een tijdje geleden gevochten in Siberie, bare knuckle gala.. Volgens mij heeft hij 2 partijen gewonnen en verloren in de finale. Als ik het me goed herriner tenminste.

Wheelie
15-09-2006, 19:12
http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=5444

Ik zie hier dat Milco gewonnen heeft van Valentijn Overeem dit jaar, heeft iemand die beelden ?

Jeru
15-09-2006, 19:18
Hij is nu met Team Schrijber in Las Vegas voor een gala.

smaab
15-09-2006, 19:22
Ja dat was hem geloof ik Siberie. Ik dacht nog ; hoe appart is het om met z,n tweeen ( hij wachtte op Daan Kooiman geloof ik) naar zo een land te gaan en een bare knuckle gevecht te gaan doe. Respect heb ik daar zeker voor. Ok bedankt. En ik heb geen filmpje gezien ergens van het gevecht tegen Valentijn Overeem.

smaab
15-09-2006, 19:23
Ja dat gala is op 15 sept, vandaag dus. Hoe laat Nederlandse tijd??

Jeru
15-09-2006, 19:29
Ergens in de nachtelijke uren :wink:
http://www.wpfight.com/images/sepposter1.jpg

remco pardoel
15-09-2006, 19:48
Voorn is een van de weinige zwaargewichten
die ik nog hoog zie eindigen met een beetje geluk aan zijn zijde.

Hij zou de opvolger kunnen worden van Gilbert, Melvin en Allistar, samen met Jason Jones.

Al is hij geen twintig meer maar hij kan zeker een paar jaar mee.

DK
16-09-2006, 10:29
In Siberie heeft hij twee wedstrijden gewonnen en de finale verloren jammer genoeg. Een maandje of twee geleden ben ik met hem naar wit-rusland geweest, daar moest ik zelf vechten en verloor hellaas op rsc.

Hij zit nu in las vegas en heeft gewonnen in de eerste ronde op KO. Furdgel heeft daar gewonnen op een triangel choke en Andre hellaas verloren op een verwurging. Stefan en Evert hun wedstrijden gingen niet door.

Nu zit ik zelf in finland waar vanavond drie vechters moeten vechten.

Ronald
16-09-2006, 12:13
Nu zit ik zelf in finland waar vanavond drie vechters moeten vechten.
Heb je misschien meer info Daan?

smaab
16-09-2006, 18:31
Daan , bedankt voor de reactie en succes in Finland.

Bert Kops
16-09-2006, 18:54
Toppie gedaan van Milco en Furdjel!!!

Feli!

Buster JM
17-09-2006, 13:34
Hoe is het afgelopen in Finland :?:


In Siberie heeft hij twee wedstrijden gewonnen en de finale verloren jammer genoeg. Een maandje of twee geleden ben ik met hem naar wit-rusland geweest, daar moest ik zelf vechten en verloor hellaas op rsc.

Hij zit nu in las vegas en heeft gewonnen in de eerste ronde op KO. Furdgel heeft daar gewonnen op een triangel choke en Andre hellaas verloren op een verwurging. Stefan en Evert hun wedstrijden gingen niet door.

Nu zit ik zelf in finland waarvan vanavond drie vechters moeten vechten.

DK
18-09-2006, 16:15
Jan Keizer uit Groningen had verloren na een nette partij op verwurging
De 16 jarige volkan Cift vocht goed de partij ging gelijk op, toen op de grond de partij opeens staakte. Hij zei dat de ogen van volkan weg draaiden. Volkan en zijn tegenstander zeiden dat er niets aan de hand was, maar toch stopten ze de partij. erg jammer
Stacey Krind vocht een K-1 partij die zij goed vocht en verloor terecht op punten.

Van team Calemaro vocht petra van Doorn en zij won na een mooie partij op K-1 regels op punten.

Buster JM
18-09-2006, 17:48
Jan Keizer uit Groningen had verloren na een nette partij op verwurging
De 16 jarige volkan Cift vocht goed de partij ging gelijk op, toen op de grond de partij opeens staakte. Hij zei dat de ogen van volkan weg draaiden. Volkan en zijn tegenstander zeiden dat er niets aan de hand was, maar toch stopten ze de partij. erg jammer
Stacey Krind vocht een K-1 partij die zij goed vocht en verloor terecht op punten.

Van team Calemaro vocht petra van Doorn en zij won na een mooie partij op K-1 regels op punten.

OK bedankt, Jan mag het in ieder geval volgende week weer proberen. Zijn er nog foto's gemaakt van dit evenement.