PDA

View Full Version : Uitslagen Shooto gala



Wheelie
17-09-2006, 18:16
MT-N

Feiko den Hartog WOP van Ferinho Jubitane

Wheelie
17-09-2006, 18:18
MMA

Niek Tromp wint dmv armbar in de 2e ronde van Matthieu Lawalata

Wheelie
17-09-2006, 18:45
MT-N

Regillio Burgzorg WOP van Rifat Taspinan

Wheelie
17-09-2006, 18:47
MMA

Achmed Bayrak WOP van Xander Nel

Wheelie
17-09-2006, 18:49
MT-N

Dwayne wint dmv disqwalificatie in de eerste ronde van Ramin Rezai

Wheelie
17-09-2006, 19:09
MT-N

Daniel van Corler WOP van Sergey Karamyan

Wheelie
17-09-2006, 19:12
MMA

Willy Ni wint binnen 30 sec. op leglock van Ben Dandois

Shytown
17-09-2006, 19:13
Bedankt Kevin (en de persoon die ze doorgeeft..)

Wheelie
17-09-2006, 19:15
Bedankt Kevin (en de persoon die ze doorgeeft..)

Hunter ;)

Shytown
17-09-2006, 19:26
Hunter ook bedankt dus :lol:

Highline
17-09-2006, 19:30
ben benieuwd hoe mourad het gaat doen tegen nathan schouteren! wordt een knaller denk ik

Wheelie
17-09-2006, 19:32
Boksen

Justin Barnes WOP van Harri Okkinen

Wheelie
17-09-2006, 19:32
Het is nu pauze

Ronald
17-09-2006, 19:52
MMA

Niek Tromp wint dmv armbar in de 2e ronde van Matthieu Lawalata
Da's knap. Goed bezig Niek. Gefeliciteerd.

Willy ook gefeliciteerd. Je hebt er een kort potje van gemaakt :shock:

Wheelie
17-09-2006, 20:34
MMA

Dennis Stojkic WOP van Dion Staring

Volgens Sebas was dit een super vette partij waarbij Dion door bleef gaan ondanks dat hij compleet over powerd werd

The Bulldog
17-09-2006, 20:47
MMA

Dennis Stojkic WOP van Dion Staring

Volgens Sebas was dit een super vette partij waarbij Dion door bleef gaan ondanks dat hij compleet over powerd werd :shock:

Goede zaak , blijven gaan dus....

Over 3 weekjes mag hij weer knallen dus ben benieuwd...

Willy gefeliciteerd jongen.... die partijen van jou duren niet echt lang he..

Wheelie
17-09-2006, 20:53
MMA

Danny van Bergen wint op mata leao van Danial Sharifi

Ik quote Hunter ;) :


Wat een onsportieve %#*#% is die Sharifi, komt op met een kroon alsof hij de koning is maar werd mooi weg gechoked

Wheelie
17-09-2006, 20:56
Boksen

Pieter (eboxing) WOP van Deli Kadir

Wheelie
17-09-2006, 20:57
MMA

Latoel wint op brute TKO van David Alguacil , laatste heeft een gebroken neus
Partij duurde ongeveer 1 minuut

Wheelie
17-09-2006, 21:10
MMA

Oktay wint op GnP in de eerste ronde van Marconi Cesar

De Spanjaarden zijn qua nivo echt fantastisch

Wheelie
17-09-2006, 21:18
Chunkaev wint heel makkelijk op mata leao van Nathan Schouteren, wat een kracht verschil !

Dat was het weer ;)

Thanx Hunter voor de sms'jes

The Bulldog
17-09-2006, 21:19
GVD zit ik hier te balen vanachter mijn buro....

Gewoon een super gala wat ik zo allemaal lees...

Iggy
17-09-2006, 21:32
wat was er nou met Sharifi dan dat hunter zegt dat die onsportief was?

niels
17-09-2006, 21:39
wat was er nou met Sharifi dan dat hunter zegt dat die onsportief was?

Sharifi kwam tijdens zijn opkomst met een kroon op zijn hoofd de ring binnen. Alsof hij de king was.

Het was echt een hele mooie partij, met een spectaculair einde, Sharifi was buiten westen na die choke!!

Iggy
17-09-2006, 21:41
OOOoch ik dacht die heeft wat onsportiefs gedaan. wat maakt die kroon nou uit.

Ronald
17-09-2006, 21:49
Thanks Wheelie en Hunter :D .

Wheelie
17-09-2006, 22:07
wat was er nou met Sharifi dan dat hunter zegt dat die onsportief was?

Geen idee, misschien kan Hunter het morgen uitleggen.

micha
17-09-2006, 22:22
thanks Guys

top van Mourad

HUNTER
17-09-2006, 22:29
hunter kan het nu al uitleggen..... was mooi op tijd klaar dus ben weer thuis :mrgreen:

Sharifi kwam op met een kroon en een mantel met nertsenbont oid alsof hij de koning van ?? was. Prima, als je zo op wil komen, maar hij was vanaf het begin super neerbuigend naar zijn tegenstander toe. Veel praten, uitdagen, dekking expres laag en zelfs in de touwen gaan hangen om zijn tegenstander uit te dagen. Terwijl hij weinig in te brengen had. Helemaal op de grond, want hij pakte constant de broek van zijn tegenstander, die aan het einde van de eerste ronde bijna uit ging. Vooral door zijn uitdagen, wat nogal minachtend overkwam naar zijn tegenstander, kreeg hij de zaal massaal tegen zich. Je mag imho best wat meer respect voor je tegenstander hebben.... vandaar dat ik het wel kon waarderen dat hij uiteindelijk in een choke belandde. En dat hij niet wilde afkloppen... tsja dan loop je het risico om out te gaan.

Ik heb me trouwens wel bescheurd om de actie na de wedstrijd. Danny v Bergen loopt naar Danial's hoek, pakt de kroon uit de hoek en zet hem op. Hij steeks z'n handen in de lucht, totdat hij Roy tegenkwam. Die hééééél boos keek. Danny schrok zich waarschijnlijk de pleuris, en meteen was ook Mike Passenier in de ring. Even dacht ik nog aan een toegift in de vorm van een partij tussen Roy en Melvin Manhoef, maar dit kwam er helaas niet van, want alles was snel weer gesust.

Maar we hebben weer een leuk gala gezien. Later meer

payap
17-09-2006, 22:31
was weer een mooi vechtsportavondje. prachtige overwinning van Willy. Balen dat Matthieu het uit handen gaf. Dion vs Stojic was echt een slooppartij !

heb alleen foto's van willy en matthieu :


http://img113.imageshack.us/img113/2996/0lawalataxx7.jpg

http://img380.imageshack.us/img380/622/0lawalata2th7.jpg

http://img113.imageshack.us/img113/3594/0willybr3.jpg

http://img113.imageshack.us/img113/1790/0willy2di4.jpg

Silat
17-09-2006, 22:41
Die zogenaamde koning deed echt onwijs arrogant tijdens de partij, Danny laten opstaan en direct meppen, tegen de touwen leunen en wijs doen. Mooi dat ie flink werd afgestraft.

Willy haalde ff z'n trucendoos open :lol:

Xander niet in z'n vel denk ik, op papier zou Xander dit gewoon moeten winnen, maar Achmed overpowerde hem.

Vincent was genadeloos :twisted:

De tegenstander van oktay had zeker geen idee wie Oktay was. Hij maakte weinig kans.

Jammer dat de partij van Nathan Mourad zo snel was afgelopen.



MT-N
Dwayne wint dmv disqwalificatie in de eerste ronde van Ramin Rezai

Deze gozer was pas onsportief :x Dwayne keer de z'n rug toe en leunde tegen de touwen, weet niet precies waarom en Ramin rende met ala ong Bak style met een knie in Dwayne's rug. Die werd afgevoerd naar het ziekenhuis. gelukkig had ie niks.

Leuke avond, ggoed geregeld allemaal, as usual :wink:

Thanx allemaal

HUNTER
17-09-2006, 23:09
ja idd die knie in de rug was smerig.......

het is sowieso niet goed om je rug naar iemand te draaien, dan vraag je om problemen. Maar die kerel was aangeslagen oid. En nog voor de scheids ertussen kon komen kwam zn tegenstander vanuit de andere kant vd ring aangesprint om een gesprongen knie te maken. Gelukkig kwam deze niet tegen zijn ruggegraat, maar er zijn zeker wel wat ribben gekneusd. En die gast nog juichen toen er werd omgeroepen dat de partij ten einde was.... how low can u go???

Jochem
17-09-2006, 23:11
zeker een vette avond! Mooie partijen gezien.

Respect voor Niek Tromp, die uit een rnc kwam die echt vast zat. Hij kon het staand en clinchend niet bolwerken tegen een scherpe mathieu, maar wel vervolgens de partij nog winnen!! Als Mathieu naar zijn hoek had geluisterd (die al 2 minuten voor de sub staan, staan, weg riepen) was het anders gelopen.

Partij van de avond was "sterke" danny vs Sharifi. Op zich was Sharifi niet onsportief, wel erg arrogant. Misschien iets teveel naar "crazy horse" gekeken. Neemt niet weg dat hij een klapper van een partij neerzette, maar die Danny was niet te stoppen vanavond.

Impulse
17-09-2006, 23:19
het was me weer een avondje. Goeie partijen gezien. Willy heeft het weer top gedaan :D Jammer van matthieu :cry:

Highline
17-09-2006, 23:21
cool dat mourad heeft gewonnen! payap bedankt voor de smsjes !

Silat
17-09-2006, 23:21
Oktay

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=CA7EA814513F6E8E
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=status&st=ok&ufid=8D64A92811B9E77B
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=status&st=ok&ufid=CE87213363F0848A

Luka
17-09-2006, 23:54
was echt een super gala :D ook lekker veel bekenden aanwezig mja wat wil je..

willy weer is super bezig.. als ik na een gala ga wa hij is heeft de partij nog nooit langer dan een minuut geduurt :)

Die partij van Dion was echt super.. zn tegenstander was gewoon super maar toch had ik dion graag een keer bovenop zien zitten wat hem net steeds niet lukte..

daniel kwam op met een kroon so what ?? je gaat toch ook niet zeuren dat chico met hoorns op zn kop en een gitaar op komt ?

verder was oktay WEER geweldig maja dat is elke wedstrijd die hij doet.. grote klasse die jongen red het wel haha..

En latoel ook super trouwens.. :shock: volgens mij na die eerste lowkick schrokt zn tegenstander er al van ofzo.. echt super wedstrijd..

Justinian
18-09-2006, 00:02
Danial Sharifi vocht hier zijn derde partij en dan meteen een Shooto B-klasse partij tegen een topper als Danny van Bergen. Niets dan respect daarvoor als je het mij vraagt. Je kunt zijn opkomst natuurlijk arrogant noemen, prima, het was echter meer als gimmick of als grap bedoeld; Op de sportschool noemen we hem namelijk de ‘prince of Persia’ ;)
Over de partij zelf het volgende. Ik vond dat Danial het erg goed deed, evenals Danny natuurlijk. De eerste ronde vond ik redelijk gelijk opgaand. Danial had in de eerste helft van de eerste rond een paar keer sidemount na een aantal geslaagde takedowns. Danny daarentegen ging voor een fraaie armklem vanuit de guard waar Danial mooi uit wist te komen. Helaas voor Danial had hij na de eerste ronde minder lucht dan normaliter tijdens de training en dat merkte hij. Z’n takedowns werden in de tweede ronde goed tegen gehouden door Danny. Uiteindelijk bevonden de vechters zich bij de touwen waar Danny bijna de backmount kreeg en voor een mata leao wilde gaan. De partij werd in het midden van de ring hervat alwaar Danny de mata leao aantrok. Danial besloot inderdaad niet af te kloppen. Nee, niet verstandig natuurlijk, maar Danial is een knokker die van geen opgeven weet. Vanuit de hoek hadden wij er overigens slecht zicht op en het leek alsof hij nog aan het verdedigen was. Tijdens de partij probeerde Danial Danny inderdaad ook uit de tent te lokken door zijn dekking laag te laten hangen etc. Op zich niks mis mee zou ik zeggen, hoort bij het spelletje, en is zeker niet onreglementair!

Willy heeft een toppartij neer gezet, alleen ging het wel erg snel ;)
Xander: jammer man, volgende keer beter.
Mathieu: Jochem = correct, als hij naar zijn hoek had geluisterd dan was het wellicht anders gelopen
Nathan: jammer man, je kwam meteen in een beroerde positie terecht en daar maakte Murad handig gebruik van. Ook voor jou: volgende keer beter!

Al met al een topgala met hele mooie partijen. De Shooto gala's worden steeds beter als je het mij vraagt. Ook de zaal zat volgens mij redelijk vol.

Jeru
18-09-2006, 00:12
Vond Danial ook niet zo heel erg onsportief. Die kroon was gewoon grappig. Misschien omdat het een wat kleiner gala zonder poespas is wordt het niet zo gewaardeerd, maar als iedereen een opkomst ala 2H2H doet valt het niet eens op. En in de ring was hij alleen maar zichzelf tot last. Was teveel bezig met uitdagen en met randzaken buiten de ring.

Was een leuk gala met een aantal mooie partijen. Willy was erg overtuigend. Had wel verwacht dat Dandois meer in zijn mars had. Vind het nog steeds een raadsel waarom Chunkaev niet regelmatig op de grotere gala's staat....

Justinian
18-09-2006, 00:24
(...)En in de ring was hij alleen maar zichzelf tot last. Was teveel bezig met uitdagen en met randzaken buiten de ring.
Zit wat in, maar ik denk dat het voor Danial ook nog een beetje zoeken is naar de jusite balans (dit was nog maar zijn derde partij ;)). Hoe dan ook gewoon leren van deze partij en op naar de volgende partij.

Shooto Holland
18-09-2006, 00:45
Beste Vechters, Sponsors, Fans en Vrijwilligers!

Shooto Holland & Team Golden Glory danken jullie voor jullie inzet en gezellige sportieve avond.

Wij hopen dat jullie van de partijen genoten hebben en we zien jullie volgende keer graag weer op een volgend Ultimate Glory evenement!

Er zijn plannen om 3 á 4 van zulke gala's in een jaar te geven in sporthal Zielhorst in Amersfoort.

We hopen dan dat jullie allen ook weer van de partij zijn.

Groeten,
Team Ultimate Glory

Ron Nyqvist & Martijn de Jong

Bassie
18-09-2006, 00:59
Super gala!!
Perfect georganiseerd!
Spectaculaire wedstrijden!
Geweldig publiek!

TheSkindo
18-09-2006, 01:01
Yep, geweldig genoten (alleen volgende keer graag een airco...man wat was het warm....)

payap
18-09-2006, 01:23
voor de liefhebbers hier een uitgebreidde fotoreportage van :

Willy Ni vs Ben Dandois

http://forum.yoseikan.nl/viewtopic.php?t=49


Matthieu Lawalata vs Niek Tromp

http://forum.yoseikan.nl/viewtopic.php?t=48

d0d0
18-09-2006, 03:17
Super gala!
heb er genoten van alle partijen,

Niek super gevochten!
Latoel... Damn wat een partij! Super!

Jah... die Danial ergerde ik me ook mateloos aan.
Het ging mij niet eens om zijn kroon of dat rare kleedje wat hij om had maar het ging mij meer over het gebeuren tijdens de partij.
Grappig was hij ieder geval niet want vrij wel de hele zaal was in eens voor Danny, en door het bluffen is zijn verlies alleen maar erger geworden naar mijn mening.


MT-N

Dwayne wint dmv disqwalificatie in de eerste ronde van Ramin Rezai
Wat was deze patij on sportief hee, als iemand je de rug toe keerd omdat hij aangeslagen was een achterlijk harde knie geven. :shock:
Gelukkig is het goed afgelopen met die jongen maar dat had ook heel anders kunnen zijn.
En dan nog juigen voor wat hij heeft gedaan ook!? Hij vond t gewoon leuk!
ik snap niet dat hij daar nog binnen mocht blijven.
Hij zat later gewoon aan de ring foto's te maken..:?
Als iemand zo iets doet en er nog trots op is ook , zouden ze hem eigenlijk geen wedstrijden meer mogen laten vechten.

naast deze partijen was het nogmaals een Super gala!

Dennuz
18-09-2006, 08:45
Was zeker een geslaagd gala, veel mooie partijen en een gezellige sfeer..

Opkomst van Danial was zoals Roy al aangaf gezien zijn bijnaam op het trainen. De partij van Danial vs. Danny was echt wel een super partij om te zien. Toen Danial in de eerste ronde gelijk sidemount kreeg dacht ik dat het nog wel eens snel afgelopen zou zijn, maar Danny heet niet voor niets sterke Danny en vocht hard door.
Maar om Danial een onsportieve %^$$%# te gaan noemen omdat hij er een show van maakt en zijn tegenstander uitdaagt slaat nergens op.

Zoals al gezegd is, die knie in de rug, die kerel is een onsportieve %#$%

Iwan
18-09-2006, 10:22
Jongens jongens, wat een gala zeg!
Jammer dat Nathan verloren heeft maar wat een partijen zeg!
Complimenten aan Martijn wat betreft de matchmaking. Die was super!!!
Genoten!

Christophe
18-09-2006, 10:50
...
Respect voor Niek Tromp, die uit een rnc kwam die echt vast zat. Hij kon het staand en clinchend niet bolwerken tegen een scherpe mathieu, maar wel vervolgens de partij nog winnen!! ...

?!? :shock:

Heb je de partij zelf gezien, of heb je het van horen zeggen? Veel staan en clinchen was er namelijk niet bij, naar mijn bescheiden mening! In de eerste ronde heeft Niek Matthieu onmiddelijjk neergehaald en heeft de rest van de ronde zich op de grond afgespeeld. In de opening van de 2de ronde kreeg Niek onmiddelijk een mooie hoek binnen en hij reageerde door te clinchen en naar de grond te gaan, waar hij even later Matthieu een meesterlijke armbar wist te zetten. Ik heb het dezelfde avond nog een paar keer op de video kunnen bewonderen, en zelfs daar was het zo snel dat je 'm bijna niet zag. Volgens mij heeft Matthieu (hoe goed hij ook heeft gevochten, en dat vind ik echt) helemaal niks "uit handen gegeven" maar heeft Niek én karakter én techniek getoond. En dan kon hij achteraf nog alleen maar praten over alle domme fouten die hij vond dat hij gemaakt had! :lol:

http://img99.imageshack.us/img99/6178/mat29wh8.jpg

Het was echt een meesterlijk gala, heb er super van genoten. Het was alleen inderdaad veel te warm daarbinnen. Mét airconditioning ben ik zeker 4 keer per jaar van de partij! :wink:

Vale Tudo
18-09-2006, 11:29
Gefeliciteerd sterke Danny, netjes gedaan man!!

Dragon Tail
18-09-2006, 11:49
Beste Vechters, Sponsors, Fans en Vrijwilligers!

Shooto Holland & Team Golden Glory danken jullie voor jullie inzet en gezellige sportieve avond.

Wij hopen dat jullie van de partijen genoten hebben en we zien jullie volgende keer graag weer op een volgend Ultimate Glory evenement!

Er zijn plannen om 3 á 4 van zulke gala's in een jaar te geven in sporthal Zielhorst in Amersfoort.

We hopen dan dat jullie allen ook weer van de partij zijn.

Groeten,
Team Ultimate Glory

Ron Nyqvist & Martijn de Jong

En als je ons dan op tijd uitnodigt zijn wij er volgende keer ook bij met enkele MuayThai vechters. :wink: :D
[email protected]

ChimiChero
18-09-2006, 13:00
zeker een vette avond! Mooie partijen gezien.

Respect voor Niek Tromp, die uit een rnc kwam die echt vast zat. Hij kon het staand en clinchend niet bolwerken tegen een scherpe mathieu, maar wel vervolgens de partij nog winnen!! Als Mathieu naar zijn hoek had geluisterd (die al 2 minuten voor de sub staan, staan, weg riepen) was het anders gelopen.

Partij van de avond was "sterke" danny vs Sharifi. Op zich was Sharifi niet onsportief, wel erg arrogant. Misschien iets teveel naar "crazy horse" gekeken. Neemt niet weg dat hij een klapper van een partij neerzette, maar die Danny was niet te stoppen vanavond.
X2

1st ronde
Matthieu= Enkelklem, Mount, GP, Backmount, RNC.
Niek= Take Down, Sidemount.

2de ronde
Matthieu= Jab, niet luisteren
Niek= Prachtige armklem

Mooie Gala complimenten

Pimp-Daddy
18-09-2006, 14:02
Tijdens de partij probeerde Danial Danny inderdaad ook uit de tent te lokken door zijn dekking laag te laten hangen etc. Op zich niks mis mee zou ik zeggen, hoort bij het spelletje, en is zeker niet onreglementair!


Het enige wat ik echt onsportief vond was toen Danial uit Danny zn gaurd opstond, hij Danny wenkte om het gevecht staand te hervatten. En toen Danny pas half opstond, sloeg Danial hem vol op zn kop. Erg onsportief IMO....

Voor de rest was het een super gezellig gala, sportief publiek, en alles was verder netjes geregeld.

Over mn eigen partij heb ik weinig te vertellen, niets wat ik deed lukte, en Achmed (mn tegenstander) was erg sterk. Ik heb alle 2 de ronden bijna 5 minuten op mn rug gelegen (de brandblaren staan letterlijk op mn rug!!!), maar ik kreeg hem niet van af. Kimura geprobeerd, triangle geprobeerd, maar niets lukte. Achmed heeft verdiend gewonnen.
Van de week gewoon weer trainen en in oktober ga ik het gewoon nog een keertje proberen....

adam
18-09-2006, 14:36
zoals de meeste al zeiden ik vond dat danial heel goed had gevochten tegen zijn sterke tegenstander 'danny'.
er was inderdaad helemaal niks mis met zijn opkomst en uitdagingen, het maakt het alleen maar spannender voor de publiek, en als je nou niet mee eens bent, moet je niet hier komen en zeggen dat het onsportief is ( de enige die onsportief is, is HUNTER die hier komt zulke praatjes maakt)
het was gewoon partij van de avond, en als het niet was zouden mensen niet op forum alleen maar over die 2 hebben. wat ze deden maakte het juist spannend, en naar mijn mening probeerde danial gewoon mooi partij voor publiek neerzetten, ondanks het zijn concentratie koste, deed hij het toch voor publiek.
en danny heeft ook natuurlijk mooi partij neergezet. respect jongens.

partij van dion was ook heel erg mooi, alleen jammer dat ie verloren heeft. ik ben nog steeds je fans dion :wink:
oktay, je heb ook heel goed gevochten, ga zo door jongen

Luka
18-09-2006, 15:12
ben het helemaal met je eens adam..

was echt een klapper van een partij en publiek ging ook helemaal uit zijn dak..

Misschien had danial zich toch iets meer bezig moeten houden met de wedstrijd.. en iets minder show ervan maken..

je zou niet zeggen dat hij pas 3 partijen heeft gedraait ;)


maja.. rematch is er.. en dan maakt danial hem af 8-) :D

A.F.
18-09-2006, 15:26
nou nou ...wat een show heeft ie gemaakt voor het publiek... :lol:

hij heeft zichzelf gewoon ZWAAR maar dan ook ZWAAR voor lulgezet! hahahaha... en als je dan zulke praatjes en arrogantie hebt... dan moet je wel WINNEN!!!!!

Dragon Tail
18-09-2006, 15:30
Beetje show is nooit weg om een gala op te fleuren.

Danial kennende is hij een goede opkomende vechter die zijn draai nog probeert te vinden in de ring. Danny was daarvoor een goede testcase.

Over sommige acties kun je discussieren of het onsportief is of juist genadeloos slim. Ligt er dan maar net aan vanuit welk kamp je dat ziet.

Prince of Persia... :wink:
Oush!

Luka
18-09-2006, 15:37
hahaha geweldige bijnaam :p prince of persia :P

ik denk dat die gewoon van show houd.. en idd.. hij moet gewoon een manier zien te vinden wanneer die wel en wanneer die niet een show ervan moet maken in en rond om de partij..

wil wel is weten wat Danny van Bergen dacht in de ring haha... volgens mij werd die paar keer goed gek in de kop :P

Mana
18-09-2006, 16:11
Beste mensen,

Ik vond het een top avond!

Voor de rest wil ik het volgend kwijt:
-dat iedereen zijn of haar eigen mening heeft respecteer ik, alleen moet men niet van zijn/haar mening(en) feiten proberen te maken.
-en als er gesproken wordt van respect voor je tegenstander, oke... kan ik begrijpen. Maar Danial heeft geen actie uitgevoerd dat onrespectvol was (want dat wordt gezegd, kijk wat ik hierboven heb gezegd!). Wat onrespectvol is dat Danny zijn kroon opdeed!Dat is geen respect hebben, voor jezelf of je tegenstander mogen jullie zelf invullen....
-HUNTER--> respect is niet iemand uitschelden omdat je een mening hebt!!!!
-als er goed gekeken was had volgens mij Danny een ander positie dan hij werkelijk had moeten hebben :wink:

Nogmaals hiemee wil ik niemand ´beschuldigen´, maar MIJN MENING vertellen...

Groeten,
Mana

phranq
18-09-2006, 16:20
Maar Danial heeft geen actie uitgevoerd dat onrespectvol was

Uit de guard van je tegenstander springen, hem met handgebaren gebieden op te staan om de partij staand te hervatten om vervolgens uit te halen vóór hij staat kan ik niet anders omschrijven dan onsportief. Verder was het de knaller van de avond!

fiko
18-09-2006, 16:53
weet iemand of er al wat meer foto's op 't internet staan van gisteren?
tnx...... :lol:

danial
18-09-2006, 17:37
hi iedereen.
het is leuk om al jullie reacties te lezen, daarvoor is mixfight ook natuurlijk. maar wat ik natuurlijk minder vind is dat sommigen naar aanleiding van hen mening en beelden wat zeggen. maar ik zal natuurlijk paar dingen uitleggen dat ik heb gehoord.
dat ik met een kroon opkomt heeft niks te maken met hoe ik ben en hoe ik vecht en wat de uitslag is geworden, dat was gewoon mijn opkomst, en ff voor duidelijkheid voor HUNTER. dat ik met een kroon kom wil ik niet zeggen dat ik een koning ben, maar als iemand ook met een aap kleding opkomt, ga ik niet zeggen dat hij een aap is, je opkomst heeft niks met je persoonlijkheid en andere dingen te maken, je komt gewoon met die kleding op die je wilt en is niks mis. ik heb al vaker gezegd dat ik nog een heel lang moet trainen tot ik bij toppers hoort en dat ik nog veel en veel harder moet trainen.en ik zou het leuker vinder als iedereen met een opkmst kom dat beetje apart is, dat het aandacht trekt.
verder hoorde ik dat ik broekje had vast gepakt, dat is wel waar, ik had ff broekje vast gepakt, maar voor degene die het zei, jij was niet in gevecht en jij weet niet wat hij had gedaan, en waarom ik het dan deed, maar dat hoef ik hier niet zeggen, omdat ik niet wil dat het als excuus wordt bedoelt. het is gewoon een gevecht en dat heb je gewoon de bij.
en dat ik uit guard had gestaan, en daagde mijn tegenstander uit, wou ik niet met hem staan dan beginnen, anders was ik netje naar achteren gegaan en had hem laten staan, ik wou hem gewoon aanvallen direct, ik wachte gewoon op hem af, en dat was ook duidelijk.
verder vond ik het een leuk en vol ervarende partij, en dat ik veel showde was alleen maar voor publiek, toch heeft het mijn lucht en concentratie gekost, maar als ik aan denk, ik vecht gewoon voor publiek, en ik wil gewoon en mooi, lachende en gekke partij voor pupliek neerzetten,
ik heb van partij genoten, en dat ik tegen 'Danny' vocht vond ik ook super, hij was een goed tegenstander en goed voorbereid en dat vond ik goed en ben blij dat ik tegen een goede gevochten heb.
verder wou ik iedereen bedanken die gister aanwezig was voor mij of voor mijn tegenstander, ik genoot toen ik zag dat publiek uit zijn dak ging voor danny of voor mij. daarvoor komt publiek natuurlijk, en ik zal altijd spannede partijen voor publiek neerzetten, maarja, er zijn altijd wat aantalen bij, die het minder vinden, maar ervaring zegt dat ik ze gewoon moet negeren en doorgaan.
oush

Luka
18-09-2006, 17:39
mensen moeten werken dus denk in de loop van de week dat er een verslag komt + foto's nog ff geduld dus :p

danial volgende keer pak je hem gewoon ;)

Dennuz
18-09-2006, 18:55
Mooi gezegd Danial!

Dinsdag gewoon weer aan de bak en trainen voor de volgende partij..

TheSkindo
18-09-2006, 19:00
Wij hebben ook een fotoverslag van Nathan z'n wedstrijd hier:

http://www.ultimatefight.net/home.html

phranq
18-09-2006, 19:09
Tis wel weer heel sportief dat je je eigen kant van het verhaal hier neer zet!

BlackPearl26
18-09-2006, 19:16
Kheb het best naar mn zin gehad bij het ShootoGala!

Ben er nou 2x geweest en wat ik een oa een verademing vind is het publiek wat er komt, zo hoort het te zijn respect nr d vechters en elkaar. D grote galas vind ik vaak ruk meede om het publiek dat er rond hang zwaar opgefokt, roken fluiten en "Homo" gillen(dir natuurlijk niet allemal tegelijk,dat word wat lastig) bij Shooto heb je echt het idee dat je met liefhebbers aan het kijken ben.

ByTheWay veel reply op het wel/niet onsportief gedrag bij d partij van Sterke Danny, kvond persoonlijk die knie in de rug echt een smerige streek! en ook daarna totaal geen spijtbetuiging! ik begrijp dat j hieperdepieper in die ring staat maar dit was echt geen stijl. Gelukkig zei Joop (die het heel leuk deed bytheway) dat het niet zo ernstig was als gedacht) gelukkig!

RED SCORPION
18-09-2006, 19:29
jongens, heeft iemand toevallig beelden van Mourad vs Nathan?

Highline
18-09-2006, 19:53
Wij hebben ook een fotoverslag van Nathan z'n wedstrijd hier:

http://www.ultimatefight.net/home.html

bedankt voor de foto's en het verslag, wilde net naar een kort verslagje vragen maar dat is dus al geplaatst :)!

Silat
18-09-2006, 22:46
Leuk dat je even een reactie geeft Danial, zo zien we het ook van een andere kant.

Impulse
18-09-2006, 22:50
hier nog even een filmpie die ik gemaakt heb van willy

www.ede-crew.nl/willyvsben.wmv

Ronald
18-09-2006, 22:57
hier nog even een filmpie die ik gemaakt heb van willy

www.ede-crew.nl/willyvsben.wmv
Top Sandy :D

Jochem
18-09-2006, 22:57
...
Respect voor Niek Tromp, die uit een rnc kwam die echt vast zat. Hij kon het staand en clinchend niet bolwerken tegen een scherpe mathieu, maar wel vervolgens de partij nog winnen!! ...

?!? :shock:

Heb je de partij zelf gezien, of heb je het van horen zeggen? Veel staan en clinchen was er namelijk niet bij, naar mijn bescheiden mening! In de eerste ronde heeft Niek Matthieu onmiddelijjk neergehaald en heeft de rest van de ronde zich op de grond afgespeeld. In de opening van de 2de ronde kreeg Niek onmiddelijk een mooie hoek binnen en hij reageerde door te clinchen en naar de grond te gaan, waar hij even later Matthieu een meesterlijke armbar wist te zetten. Ik heb het dezelfde avond nog een paar keer op de video kunnen bewonderen, en zelfs daar was het zo snel dat je 'm bijna niet zag. Volgens mij heeft Matthieu (hoe goed hij ook heeft gevochten, en dat vind ik echt) helemaal niks "uit handen gegeven" maar heeft Niek én karakter én techniek getoond. En dan kon hij achteraf nog alleen maar praten over alle domme fouten die hij vond dat hij gemaakt had! :lol:

Ik zeg toch ook, respect voor niek! Volgens mij stond hij toch echt achter qua punten op het moment van de armbar. En als je dan verliest doordat je niet naar je corner luistert... geef je het naar mijns inziens uit handen. En als je terugkomt van een achterstand en vervolgens op submission wint.. is dit extra vet. Maar das mijn bescheiden mening ;)

En indd niet veel staand, maar wat er staand gebeurde was voor lawalata iig wat ik me herinner. Maar zoveel partijen gezien.... dus kan me vergissen.

mama
18-09-2006, 23:02
thanks Sandy
gelukkig duurde de partij niet zo heel lang
;)

Impulse
18-09-2006, 23:21
thanks Sandy
gelukkig duurde de partij niet zo heel lang
;)

hehehe inderdaad :D

Highline
18-09-2006, 23:28
hier nog even een filmpie die ik gemaakt heb van willy

www.ede-crew.nl/willyvsben.wmv

bedankt, leuke partij!

Eyecatcher
19-09-2006, 12:11
Hi !

Danial, jammer dat je hebt verloren....maar je bent weer een ervaring rijker. Hard trainen en dan een rematch....en dan weet ik zeker dat je hem kan pakken.

Bij de weg...zijn er nog foto's gemaakt ?!

OSU

Hasan (Kickboxing Oldenzaal)

Christophe
19-09-2006, 13:33
...
Respect voor Niek Tromp, die uit een rnc kwam die echt vast zat. Hij kon het staand en clinchend niet bolwerken tegen een scherpe mathieu, maar wel vervolgens de partij nog winnen!! ...

?!? :shock:

Heb je de partij zelf gezien, of heb je het van horen zeggen? Veel staan en clinchen was er namelijk niet bij, naar mijn bescheiden mening! In de eerste ronde heeft Niek Matthieu onmiddelijjk neergehaald en heeft de rest van de ronde zich op de grond afgespeeld. In de opening van de 2de ronde kreeg Niek onmiddelijk een mooie hoek binnen en hij reageerde door te clinchen en naar de grond te gaan, waar hij even later Matthieu een meesterlijke armbar wist te zetten. Ik heb het dezelfde avond nog een paar keer op de video kunnen bewonderen, en zelfs daar was het zo snel dat je 'm bijna niet zag. Volgens mij heeft Matthieu (hoe goed hij ook heeft gevochten, en dat vind ik echt) helemaal niks "uit handen gegeven" maar heeft Niek én karakter én techniek getoond. En dan kon hij achteraf nog alleen maar praten over alle domme fouten die hij vond dat hij gemaakt had! :lol:

Ik zeg toch ook, respect voor niek! Volgens mij stond hij toch echt achter qua punten op het moment van de armbar. En als je dan verliest doordat je niet naar je corner luistert... geef je het naar mijns inziens uit handen. En als je terugkomt van een achterstand en vervolgens op submission wint.. is dit extra vet. Maar das mijn bescheiden mening ;)

En indd niet veel staand, maar wat er staand gebeurde was voor lawalata iig wat ik me herinner. Maar zoveel partijen gezien.... dus kan me vergissen.

Dan heb je gelijk, hij zal inderdaad wel achter hebben gestaan op punten. Ik wou gewoon even duidelijk maken dat hij niet "toevallig" had gewonnen, maar dat hoeft blijkbaar niet! :wink:

Christophe
19-09-2006, 13:35
hier nog even een filmpie die ik gemaakt heb van willy

www.ede-crew.nl/willyvsben.wmv

super gefilmd meid, echt mooi! En het gevecht was ook prachtig natuurlijk, je broer is echt een topper! Proficiat!

danial
19-09-2006, 20:22
Hi !

Danial, jammer dat je hebt verloren....maar je bent weer een ervaring rijker. Hard trainen en dan een rematch....en dan weet ik zeker dat je hem kan pakken.

Bij de weg...zijn er nog foto's gemaakt ?!

OSU

Hasan (Kickboxing Oldenzaal)
er zijn wel foto's gemaakt, maar ik weet niet door wie en waar ze zullen komen staan.
oush

HUNTER
19-09-2006, 20:35
nog even geduld..... het verslag is af, en hopelijk volgen de foto's snel!

Ben
19-09-2006, 21:13
het was echt een goed gala mooie partijen goed gedaan martyntje
niek won op een mooie armklem hij maakte wat foutjes maar won toch :lol:

joost
20-09-2006, 12:50
jammer danial.. volgende keer beter! komt goed

leuke partijen en verassende uitslagen! cool.. :)