PDA

View Full Version : Rene Rooze weg bij Team Aerts



Wheelie
18-09-2006, 17:53
Ik las net dat Rene Rooze weg is bij team Aerts.

http://www.sportcentrumkops.nl/forum/viewtopic.php?t=2678

dtgerald
18-09-2006, 17:57
Ik las het in ringsports bij de colum van Bert Kops.

Jeru
18-09-2006, 17:59
Jup. Dit is nog best lang een goed bewaard geheim gebleven :wink:

Highline
18-09-2006, 18:56
Jup. Dit is nog best lang een goed bewaard geheim gebleven :wink:

stond vanaf vorige week op kickbox.nl meen ik

c.kongo
18-09-2006, 19:01
weet iemand waarom?

Jeru
18-09-2006, 19:30
Jup. Dit is nog best lang een goed bewaard geheim gebleven :wink:

stond vanaf vorige week op kickbox.nl meen ik

Ja maar het is al een stuk langer het geval dat Rene niet meer bij Team Aerts is.....

appelsap
18-09-2006, 20:19
weet iemand waarom?
:D

c.kongo
19-09-2006, 00:57
:shock:

appelsap
19-09-2006, 09:49
:shock:

Ik heb het verhaal gehoord, maar ik laat het graag aan de betrokkenen zelf over, om het te vertellen of niet. Ik heb het ook via via, dus dan wacht ik liever een bericht af van iemand die er direct bij betrokken is.

remco pardoel
19-09-2006, 10:21
En het verhaal is appelsap?
We zijn nu momenteel een meer volwassen forum
zonder moddergooien

en we weten allemaal dat de waarheid, meestal, een beetje in het midden ligt.

team Kops sterkte zonder Rooze als begeleider

appelsap
19-09-2006, 11:30
En het verhaal is appelsap?
We zijn nu momenteel een meer volwassen forum
zonder moddergooien

en we weten allemaal dat de waarheid, meestal, een beetje in het midden ligt.

team Kops sterkte zonder Rooze als begeleider

Nog niet volwassen genoeg voor dit onderwerp :wink:

Jeru
19-09-2006, 12:13
Ben ook bekend met het verhaal, maar dit is echt niet iets wat een "derde" naar buiten moet brengen. Dit is tussen Peter en Rene....

MJOKKIE
19-09-2006, 12:34
Hoezo niet, indien jij met enige zekerheid vast kunt stellen dat jouw informatie klopt dan kun je het toch best naar buiten brengen..?
Of is de inhoud dermate explosief of bizar dat het geheim dient te blijven?

Highline
19-09-2006, 16:32
Hoezo niet, indien jij met enige zekerheid vast kunt stellen dat jouw informatie klopt dan kun je het toch best naar buiten brengen..?
Of is de inhoud dermate explosief of bizar dat het geheim dient te blijven?

Waarom zou Jeru dat naar buiten moeten brengen? Zoals hij al aangeeft, is het iets tussen Peter en Rene. Je hoeft iemand anders' vuile was toch niet buiten te hangen?

correct!

remco pardoel
19-09-2006, 17:00
misschien is het geen vuile was?
wellicht is Rooze gestopt met zijn loopbaan als vechter

shootomaniac
19-09-2006, 17:10
misschien is het geen vuile was?
wellicht is Rooze gestopt met zijn loopbaan als vechter

ik acht de kans vanaf nu zeer klein Remco....

rolmups
19-09-2006, 17:19
Remco pardoel stop eens met stoken.... Weet nog wel hoe jij jaren geleden jou situatie met golden glory discreet wou houden...

Jochem
19-09-2006, 18:03
Remco pardoel stop eens met stoken.... Weet nog wel hoe jij jaren geleden jou situatie met golden glory discreet wou houden...

wie stookt er nou?! Hij zegt juist dat er misschien geen roddels te halen zijn. Remco vertelt hier niks nieuws en is dus juist discreet, wat ik van jouw paar onzinnige posts op dit forum niet kan zeggen.

Sjaak
19-09-2006, 18:09
Remco pardoel stop eens met stoken.... Weet nog wel hoe jij jaren geleden jou situatie met golden glory discreet wou houden...

Echt een zinnige opmerking :?

The Bulldog
19-09-2006, 19:34
misschien is het geen vuile was?
wellicht is Rooze gestopt met zijn loopbaan als vechter

Dan nog, als zij vinden dat wij het moeten weten, weten ze ons echt wel te bereiken. Als ze het niet willen zeggen (wat ook de reden moge zijn) is dat hun goed recht.

Helemaal mee eens..

remco pardoel
19-09-2006, 19:58
Kan ik wel begrijpen, het zal wel erg dramatisch zijn als de mannen het niet wereldkundig willen maken

Ik wens peter en rene veel succes in hun verder loopbaan als trainer / vechter waarin ze zeker niet onverdienstelijk zijn.


Ik heb gewoon les gegeven bij GoldenGlory
doordat ik geen wedstrijden aangeboden kreeg
(wat gewoon part of the deal was ipv 10% van de fee als grond trainer)
ben ik daarmee gekapt
Is dat ook de wereld uit Rolmups
Niks meer en niks minder...

Marco
19-09-2006, 21:05
de reden van de split tussen Aerts en Rooze komt vanzelf boven water hoe dramatisch, pijnlijk of wat dan ook.....het wereldje is klein...
@Remco Pardoel, thanks voor je uitleg (en idd a deal is a deal)

Remco
20-09-2006, 09:24
Ik begrijp ook niet zo goed waarom dit nu ineens naar boven moet komen. Misschien de frustratie dat de onderste steen in de Rooze - Aerts affaire niet boven lijkt te komen..? Treurig, koop de Party!

mama
20-09-2006, 09:32
Heren hou het ff netjes en ontopic graag

The Bulldog
20-09-2006, 09:44
Kan ik wel begrijpen, het zal wel erg dramatisch zijn als de mannen het niet wereldkundig willen maken

Ik wens peter en rene veel succes in hun verder loopbaan als trainer / vechter waarin ze zeker niet onverdienstelijk zijn.


Ik heb gewoon les gegeven bij GoldenGlory
doordat ik geen wedstrijden aangeboden kreeg
(wat gewoon part of the deal was ipv 10% van de fee als grond trainer)
ben ik daarmee gekapt
Is dat ook de wereld uit Rolmups
Niks meer en niks minder...



Ik meende dat jij lekker naar Aruba was gehaalt maar niet verder wou vechten omdat je het niet zag zitten tegen een Braziliaan, toen in Rusland bij de afc klopte je af binnen een minuut tegen Tarasov, volgens jezelf voor een reisje Rusland en het geld, je had geen zin om te vechten. Jou held Appy gaf je geen geld op een evenement in Holland waar twee partijen niet doorgingen in een toernooi (je vocht er maar een) en daar beschuldigde je toen Boon van. Die producent was en geen promotor.

Overigens heeft die Boon jouw hier op het forum al eens ontmaskert, dus hou op met die zielige insuaties, je hebt het gewoon aan jezelf te danken.

DIEPE zucht...pffffffffff

Bert Kops
20-09-2006, 09:55
Zal ik dan maar een tipje van de sluier oplichten!

Om te beginnen hebben Peter en Rene niet echt ruzie...
Rene is en was een toptrainer voor Peter en beide hebben nog steeds respect voor elkaar!

Alleen omgaan met mensen is ook een vak apart en daar ontbrak het Rene nog wel eens aan, de laatste keer in Sapporo escaleerde het met nog iemand die mee was uit Nederland en dat was de druppel voor Peter!

Niks meer en niks minder!

Iwan
20-09-2006, 09:57
Dankjewel Bert, ik denk dat dit duidelijk genoeg is voor iedereen.

Justinian
20-09-2006, 10:13
Bedankt voor de opheldering Bert.

HUNTER
20-09-2006, 10:32
laatste keer.... ontopic!

maak anders even gewoon een nieuwe basboon vs pardoel topic aan... dank je

Marco (scheids)
20-09-2006, 10:38
STOP / BREAK !!!!

Bas/Remco bel elkaar of mail elkaar prive .... jullie zijn beide toppers ... "vecht" dit pls niet via het internet uit !!!

remco pardoel
20-09-2006, 10:59
Beste Bas,

Daar gaan we weer
:-)

Aangezien ik meer gewonnen dan verloren heb zal ik wel meer goede als slechte dagen hebben gehad.
Jij regelt de wedstrijden, dus jij geeft de mensen kansen...
daar is een manager voor.

Al eerder heb ik uitgelegd dat een stal niet alleen bestaat uiit ras paarden. iedereen moet aan wedstrijden komen. Tenslotte alleen maar beter voor je.

dan trek je die 1200 van je 7940 (17.500 guldens) af
maken we er 5000 van ... hebben we dat ook afgehandelt.

Appy heb ik nooit een vuile hond genoemd. Jij misschien wel.. anders zouden Appy en ik niet samen aan een tafel hebben gezeten afgelopen weekend.
Ook jouw heb ik niet voor dingen uitgemaakt... daar ga ik niet aan meedoen.

Welke partij heb ik dan niet geaccepteerd?
daar ben ik wel benieuwd naar...
Ik denk dat je me met een ander verward... sommige dagen kan ik geen toernooi vechten ... dat kan wel kloppen.. dan geef ik ook ruim van tevoren aan dat ik een partij aanneem...Ik kan niet 12 maanden per jaar corticosteroide injecties in mijn enkel laten plaatsen. dat lost de banden namelijk op.

als GG na 18 maanden geen wedstrijden aanbiedt.. dan ga je ergens anders vragen om wedstrijden...
dat is iemands goed recht... ik was namelijk ook geen 20 jaar meer.. Ik trainde al bij Michel van Halderen voordat ik met Heath en Gilbert ging werken / helpen

De reden dat ik niet meer bij Nikko Sports kom.
zie boven en de reden is niet dat Onno, Ruben, Gnoom of Carlo niet ok zijn..
Als jij gewoon eerst betaald, dan zal ik wel weer klant worden.
Geen enkele vechter uit je stal van GG heeft zoveel in de winkel gekocht als ik... dat zal je wel missen in je omzet denk ik..
dat is jouw keuze geweest en niet de mijne...

Beste Bas, er zijn meer mensen die mijn verhaal kunnen beamen dan dat jij het kan.

Voor mij is het einde van dit gesprek
Ik wens je alle succes met je loopbaan als manager / promoter / producer waarin je zeker niet onverdienstelijk bent.


groetjes,

Remco Pardoel

A.F.
20-09-2006, 11:05
Beste Bas,

Daar gaan we weer
:-)

Aangezien ik meer gewonnen dan verloren heb zal ik wel meer goede als slechte dagen hebben gehad.
Jij regelt de wedstrijden, dus jij geeft de mensen kansen...
daar is een manager voor.

Al eerder heb ik uitgelegd dat een stal niet alleen bestaat uiit ras paarden. iedereen moet aan wedstrijden komen. Tenslotte alleen maar beter voor je.

dan trek je die 1200 van je 7940 (17.500 guldens) af
maken we er 5000 van ... hebben we dat ook afgehandelt.

Appy heb ik nooit een vuile hond genoemd. Jij misschien wel.. anders zouden Appy en ik niet samen aan een tafel hebben gezeten afgelopen weekend.
Ook jouw heb ik niet voor dingen uitgemaakt... daar ga ik niet aan meedoen.

Welke partij heb ik dan niet geaccepteerd?
daar ben ik wel benieuwd naar...
Ik denk dat je me met een ander verward... sommige dagen kan ik geen toernooi vechten ... dat kan wel kloppen.. dan geef ik ook ruim van tevoren aan dat ik een partij aanneem...Ik kan niet 12 maanden per jaar corticosteroide injecties in mijn enkel laten plaatsen. dat lost de banden namelijk op.

als GG na 18 maanden geen wedstrijden aanbiedt.. dan ga je ergens anders vragen om wedstrijden...
dat is iemands goed recht... ik was namelijk ook geen 20 jaar meer.. Ik trainde al bij Michel van Halderen voordat ik met Heath en Gilbert ging werken / helpen

De reden dat ik niet meer bij Nikko Sports kom.
zie boven en de reden is niet dat Onno, Ruben, Gnoom of Carlo niet ok zijn..
Als jij gewoon eerst betaald, dan zal ik wel weer klant worden.
Geen enkele vechter uit je stal van GG heeft zoveel in de winkel gekocht als ik... dat zal je wel missen in je omzet denk ik..
dat is jouw keuze geweest en niet de mijne...

Beste Bas, er zijn meer mensen die mijn verhaal kunnen beamen dan dat jij het kan.

Voor mij is het einde van dit gesprek
Ik wens je alle succes met je loopbaan als manager / promoter / producer waarin je zeker niet onverdienstelijk bent.


groetjes,

Remco Pardoel

duidelijk toch

remco pardoel
20-09-2006, 11:07
Bert en team
Jammer dat het zo gelopen is.

Ik wens jullie veel succes in de toekomst en weet zeker dat de overwinningen zeker blijven komen

Sjaak
20-09-2006, 13:53
In de grote mensen wereld gebeuren zulke dingen and thats life. laten we elkaar hier gewoon blijven respecteren en niet steeds alle vuile was buiten gaan hangen, Je kan dingen ook iets positiever benaderen en toch de waarheid vertellen. En ................sommige dingen moeten gewoon intern blijven of worden opgelost door de betrokkenen.

Kom op jongens ...... wat kost nou een telefoontje ..... :wink:

Iwan
20-09-2006, 14:09
In de grote mensen wereld gebeuren zulke dingen and thats life. laten we elkaar hier gewoon blijven respecteren en niet steeds alle vuile was buiten gaan hangen, Je kan dingen ook iets positiever benaderen en toch de waarheid vertellen. En ................sommige dingen moeten gewoon intern blijven of worden opgelost door de betrokkenen.

Kom op jongens ...... wat kost nou een telefoontje ..... :wink:

Via internet of mobiel?

jan sensei kyokushin
20-09-2006, 14:48
Zal ook en tipje loslaten, Osu beste leden laat ieder mens in zen eiggen normen en waarden , Shihan Peter Aerst pakt mede zen oude liefde weer op het KYOKUSHIN waar door hij mede groot is geworden in het K1 . ik heb VEEL Respect voor Rene Rooze en Peter Aerst maar soms is het beter dat de wegen gaan scheiden , en toch vrienden blijven ,dat is respect voor elkaar
verder zeg ik voorlopig niks je hoort het wel inde toekomst

MVG

OSU

Marco
20-09-2006, 14:50
nette reactie van Remco Pardoel, zo hoort het.

goldenglorybasboon
20-09-2006, 17:30
Beste Bas,

Daar gaan we weer
:-)

Aangezien ik meer gewonnen dan verloren heb zal ik wel meer goede als slechte dagen hebben gehad.
Jij regelt de wedstrijden, dus jij geeft de mensen kansen...
daar is een manager voor.

Al eerder heb ik uitgelegd dat een stal niet alleen bestaat uiit ras paarden. iedereen moet aan wedstrijden komen. Tenslotte alleen maar beter voor je.

dan trek je die 1200 van je 7940 (17.500 guldens) af
maken we er 5000 van ... hebben we dat ook afgehandelt.

Appy heb ik nooit een vuile hond genoemd. Jij misschien wel.. anders zouden Appy en ik niet samen aan een tafel hebben gezeten afgelopen weekend.
Ook jouw heb ik niet voor dingen uitgemaakt... daar ga ik niet aan meedoen.

Welke partij heb ik dan niet geaccepteerd?
daar ben ik wel benieuwd naar...
Ik denk dat je me met een ander verward... sommige dagen kan ik geen toernooi vechten ... dat kan wel kloppen.. dan geef ik ook ruim van tevoren aan dat ik een partij aanneem...Ik kan niet 12 maanden per jaar corticosteroide injecties in mijn enkel laten plaatsen. dat lost de banden namelijk op.

als GG na 18 maanden geen wedstrijden aanbiedt.. dan ga je ergens anders vragen om wedstrijden...
dat is iemands goed recht... ik was namelijk ook geen 20 jaar meer.. Ik trainde al bij Michel van Halderen voordat ik met Heath en Gilbert ging werken / helpen

De reden dat ik niet meer bij Nikko Sports kom.
zie boven en de reden is niet dat Onno, Ruben, Gnoom of Carlo niet ok zijn..
Als jij gewoon eerst betaald, dan zal ik wel weer klant worden.
Geen enkele vechter uit je stal van GG heeft zoveel in de winkel gekocht als ik... dat zal je wel missen in je omzet denk ik..
dat is jouw keuze geweest en niet de mijne...

Beste Bas, er zijn meer mensen die mijn verhaal kunnen beamen dan dat jij het kan.

Voor mij is het einde van dit gesprek
Ik wens je alle succes met je loopbaan als manager / promoter / producer waarin je zeker niet onverdienstelijk bent.


groetjes,

Remco Pardoel

Zoals ik al zei geestenlijk nog niet hersteld!

Dit evenement was in 27-11-999, heet mix fight event 5 hoofdpartij daar: Moti Hornstein tegen Bob Schreiber.
Jij vocht daar tegen John Dixon.
Ik zal even aanhalen wat er te zien is op de achterkant van deze productie. Promotors: Ab Echteld, M Groen , Executive Producer Bas Boon
Als je nog geld te goed hebt van dit evenement waarom schreeuw je dan richting mij bijna 8 jaar naar dato?

Dus je beschuldigd mij (was niet eens de promotor) van wan betalen, Dan sluit je je aan bij GG dit gebeurde op 25 september 1999 na het tweede aruba evenement. Ging mee naar Rusland waar je vocht in de AFC.
Je gaf net zelf al toe dat je een jaar lang geblesseerd was en je hebt aanbiedingen gehad toen. En als je meer wint dan verliest en zo gewild bent, waarom heeft geen een grote promotor jouw opgesteld in de laatste 9 jaar?

Jij met Appy aan tafel? Maar beste Remco hij was de promotor hoor van dat evenement! En jij hebt hem daarna wel een vuile hond genoemd en nog wel meer!

Verder ben je jaren klant geweest bij Nikko, ook vele jaren na dat evenement, tot September 2003 (jawel maarliefst gedurende vier jaar na dat evenement (waar ik de promotor niet van was) was je klant bij Nikko Sports. Toen je de rekening (je haalde altijd spullen die je later betaalde) niet meer betaalde, kwam je met een lul verhaal van wan betalen van jaren geleden.

Jij wilt iedereen laten geloven, dat jij 17.500 van mij tegoed hebt ,daarna leuk meegaat naar Rusland (aanbieding van Boon), je tekend daarna bij Golden Glory voor een managment contract, (gg/bas boon weet je wel)nog vier jaar bij mij in de zaak komt en omdat jij in een keer een rekening niet meer kunt betalen van 1200 of 1400 euro, je dan verteld dat ik dat met jouw lul verhaal moet verekenen? Blijkbaar heeft je geestenlijk vermogen je in de steek gelaten.

Verder is er door mijn partner een auto aan jouw gegeven van 25.000 en je sportschool werdt ook door hem gekocht en dat is de reden dat je er nu nog zit. Maar soms betaal je de huur niet omdat jezelf zo nodig in een audi tt moet gaan rijden! Waarschijnlijk komt dat natuurlijk ook, omdat je dat spook bedrag van 1999 niet hebt gebeurt van de grote boze Bas Boon.

Ik hoef niks te beamen Remco, Mix fight nummer 5 kan iedereen bestellen bij mij en dan kijken wie er producer en promotor was! Ik ben er wel bij geweest bij die ellende en weet nog dat er woorden waren omdat er vechters uitvielen en jij uiteindelijk niet drie wedstrijden vocht en dat er een verschil was in betaling. Maar daarvoor moet je bij Appy zijn!

Dus waarom kom jij na 7 jaar met zo'n indianen verhaal? Vier jaar in de zaak (nadat het evenement mix fight 5 had plaatsgevonden)heb je elke week je spullen keurig afgerekend, wat is er veranderd? Dat dat niet meer gebeurde?
Misschien dat al die corticosteroide injecties geleid hebben tot een vorm van alzheimer, want dit slaat kant nog wal.

Voor mij is dit het einde van het lul verhaal, wie mix fight evenement 5 wil bestellen, voor 5 euro te koop bij nikko sports, bestel nummer mix fight 5

Nickuraba
20-09-2006, 18:06
sjonge jonge guys, ga elkaar ff mailen ofzo ipv elkaar zo zwart te maken hier. Ik heb geen kijk op de zaken want beide roepen jullie iets anders maar ik denk dat het gepaster is dit onderling uit te zoeken (wie er ook mee begon)

nja succes ermee en bert, bedankt voor je reactie

Highline
20-09-2006, 19:24
Zal ook en tipje loslaten, Osu beste leden laat ieder mens in zen eiggen normen en waarden , Shihan Peter Aerst pakt mede zen oude liefde weer op het KYOKUSHIN waar door hij mede groot is geworden in het K1 . ik heb VEEL Respect voor Rene Rooze en Peter Aerst maar soms is het beter dat de wegen gaan scheiden , en toch vrienden blijven ,dat is respect voor elkaar
verder zeg ik voorlopig niks je hoort het wel inde toekomst

MVG

OSU

dit bericht begrijp ik niet echt..volgens mij heeft peter aerts nooit aan karate gedaan? wel aan teakwondo..volgens mij is hij bekend geworden in japan door het kickboksen en het thaiboksen waarmee hij ook groot is geworden in nederland al voor hij naar japan ging?

makavelli
20-09-2006, 22:47
idd volgens mij heeft Aerts nooit Karate gedaan

Thomasmurda
20-09-2006, 23:05
Newsflash:

Ik hoorde dat Gary Goodridge hoogstwaarschijnlijk voor Aerts 'invalt'.

Highline
20-09-2006, 23:13
sorry hoor maar"evetueel" goodridge vindt ik niet echt waardig voor een invalplaats voor aerts...ok leuke vechter maar tegen ecth grote namen heeft ie nooit veel in te brengen..

geef gewoon iggy nog 1 echte laatste kans..ooit moet hij het toch wel in zien dat ie zijn toekomst zo aan het vergooien is?

redjuh
20-09-2006, 23:30
nederlander voor een nederlander vind ik...

Jerrel Venetiaan

Virus
20-09-2006, 23:34
geef gewoon iggy nog 1 echte laatste kans..ooit moet hij het toch wel in zien dat ie zijn toekomst zo aan het vergooien is?

Hmm...`t Eerste deel van je reactie kan ik begrijpen maar dat Iggy nog een kans moet krijgen en dat ie moet inzien dat ie z`n toekomst op K! gebied is aan`t vergooien, is imo niet nodig...

Ben echt alweer een tijdje uitgekeken op deze nonchalante vechter... Ik zou bijna zeggen, dan nog liever Garry...

Thomasmurda
20-09-2006, 23:34
Bron?

Ik weet niet of het al bekend mag worden, dus laat ik zeggen: iemand die ook in de final elimination zit..

Highline
20-09-2006, 23:36
nederlander voor een nederlander vind ik...

Jerrel Venetiaan

ook een mooie optie

en @ virus..van een kant heb je helaas gelijk

Thomasmurda
20-09-2006, 23:37
sorry hoor maar"evetueel" goodridge vindt ik niet echt waardig voor een invalplaats voor aerts...ok leuke vechter maar tegen ecth grote namen heeft ie nooit veel in te brengen..

geef gewoon iggy nog 1 echte laatste kans..ooit moet hij het toch wel in zien dat ie zijn toekomst zo aan het vergooien is?

Ik vind Goodridge ook geen topper, had liever Ignashov gezien, maar aan de andere kant: hij heeft 2 kansen gehad en die allebei verneukt.

Highline
20-09-2006, 23:50
sorry hoor maar"evetueel" goodridge vindt ik niet echt waardig voor een invalplaats voor aerts...ok leuke vechter maar tegen ecth grote namen heeft ie nooit veel in te brengen..

geef gewoon iggy nog 1 echte laatste kans..ooit moet hij het toch wel in zien dat ie zijn toekomst zo aan het vergooien is?

Ik vind Goodridge ook geen topper, had liever Ignashov gezien, maar aan de andere kant: hij heeft 2 kansen gehad en die allebei verneukt.

hij heeft wel meer kansen gehad de laatste jaren, en helaas als het er op aan komt verspeelt hij ze :cry:

MJOKKIE
21-09-2006, 00:07
Ik word zo moe van dat incestueuze 'bewaar de lieve vrede' gelul. Als twee buitenlandse toppers die samen in een team zitten opeens om onduidelijke reden breken, dan willen we hier alle ins en outs weten. Zijn ze het technisch/tactisch niet metr elkaar eens, heeft de een de vrouw van de ander genomen (zoals een bekende voetballer ooit voorafgaand aan een groot toernooi), hebben ze geknokt in de kleedkamer of zijn ze gewoon opelkaar uitgekeken?
We willen het allemaal weten toch. Maar nou zijn het bekende pietje en jantje die we allemaal te vriend willen houden en dan hebben we het opeens correct over 'de vuile was buiten houden'. Bespaar me dat heilige geleuter. Het zijn bekende sportmensen en dus bekende Nederlanders (voor ons) en dat brengt een aantal voordelen maar ook een aantal nadelen met zich mee. Deal with it. Positief nieuws mag wel van de daken worden geschreeuwd, maar als er kennelijk iets scheef zit, moeten we braaf de andere kant op kijken. Beter ga ik de party kopen :D

redjuh
21-09-2006, 00:11
JERREL VENETIAAN!!!!




vind ik

MJOKKIE
21-09-2006, 00:13
Ja zou mooi zijn als jerrel weer een kans krijgt. Hij is weer goed aan het trainen.

Thomasmurda
21-09-2006, 00:19
Ja zou mooi zijn als jerrel weer een kans krijgt. Hij is weer goed aan het trainen.

Zit er denk ik niet in, aangezien Remy en Venetiaan allebei bij Vos trainen :?

jan sensei kyokushin
21-09-2006, 08:04
Zal ook en tipje loslaten, Osu beste leden laat ieder mens in zen eiggen normen en waarden , Shihan Peter Aerst pakt mede zen oude liefde weer op het KYOKUSHIN waar door hij mede groot is geworden in het K1 . ik heb VEEL Respect voor Rene Rooze en Peter Aerst maar soms is het beter dat de wegen gaan scheiden , en toch vrienden blijven ,dat is respect voor elkaar
verder zeg ik voorlopig niks je hoort het wel inde toekomst

MVG

OSU

dit bericht begrijp ik niet echt..volgens mij heeft peter aerts nooit aan karate gedaan? wel aan teakwondo..volgens mij is hij bekend geworden in japan door het kickboksen en het thaiboksen waarmee hij ook groot is geworden in nederland al voor hij naar japan ging? Haha klopt je hebt gelijk Highline ,maar ik wou eve en andere sfeer brengen in de discusie tussen bas en remco dat er tusen door kwam in deze topic ,tja ik ben van de oude stempel soms werken de hersenen minder tja wat wil je 62jaar hou het daar maar op lol , respect en vriendschap is mij meer waard dan geld :wink: :lol: (soms). Bertje kops weet er het beste van met zen uitleg over rene en peter ja toch ?
pretigedag verder aan alle leden van mixfight :lol:

MJOKKIE
21-09-2006, 11:34
Ja zou mooi zijn als jerrel weer een kans krijgt. Hij is weer goed aan het trainen.

Zit er denk ik niet in, aangezien Remy en Venetiaan allebei bij Vos trainen :?

Jerrel heeft al twee keer van remy gewonnen, maar dat was nog in Remy's stenentijdperk :D

NormaR
21-09-2006, 13:01
Jerrel traint trouwens niet meer bij Johan Vos. Hij is zo'n beetje gelijk met Ernesto vertrokken en traint nu met Ernesto en Antoni in Hoorn.

jan sensei kyokushin
21-09-2006, 13:49
Ja zou mooi zijn als jerrel weer een kans krijgt. Hij is weer goed aan het trainen.

Zit er denk ik niet in, aangezien Remy en Venetiaan allebei bij Vos trainen :?

Jerrel heeft al twee keer van remy gewonnen, maar dat was nog in Remy's stenentijdperk :D Osu elke vechter heeft zo zen tijdperk MJOKKIE :wink: Elke vechter komt op de duur zen mannetje tegen die beter is :wink:
mvg

Sjaak
21-09-2006, 22:18
Zal ook en tipje loslaten, Osu beste leden laat ieder mens in zen eiggen normen en waarden , Shihan Peter Aerst pakt mede zen oude liefde weer op het KYOKUSHIN waar door hij mede groot is geworden in het K1 . ik heb VEEL Respect voor Rene Rooze en Peter Aerst maar soms is het beter dat de wegen gaan scheiden , en toch vrienden blijven ,dat is respect voor elkaar
verder zeg ik voorlopig niks je hoort het wel inde toekomst

MVG

OSU

dit bericht begrijp ik niet echt..volgens mij heeft peter aerts nooit aan karate gedaan?

Volgens mij ook niet :!:

appelsap
21-09-2006, 22:59
Misschien dat er een karateka aan zijn begeleidingsteam is toegevoegd.........

jan sensei kyokushin
22-09-2006, 07:09
Misschien dat er een karateka aan zijn begeleidingsteam is toegevoegd......... Osu U bent warm appelsap :wink:

Marco
22-09-2006, 10:01
wie dan ?

PigDog
22-09-2006, 10:03
Gordeau..........

Marco
22-09-2006, 10:06
Ok, thanks for the info.

MJOKKIE
22-09-2006, 10:47
We dwalen af, wat is nou de oorzaak van de breuk?

Thomasmurda
22-09-2006, 10:58
Misschien dat er een karateka aan zijn begeleidingsteam is toegevoegd......... Osu U bent warm appelsap :wink:

Warme appelsap :shock:

ICON
22-09-2006, 10:59
We dwalen af, wat is nou de oorzaak van de breuk?

wat maakt dat nou uit man.

Sjaak
22-09-2006, 11:00
We dwalen af, wat is nou de oorzaak van de breuk?

Die weet jij toch al lang .......maar geloof dat je het graag bevestigd wil hebben :wink:

Bel Bertje effe op hoor je het uit eerste hand

MJOKKIE
22-09-2006, 11:01
Ja dat maakt mij uit ja, ik ben gewoon benieuwd? niks mis mee

ICON
22-09-2006, 11:05
neej je bent nieuwsgierig als je benieuwd bent dan had je t niet voor de 4e keer gevraagd.

maar ze zeggen t niet hier dus bel sportschool kops gewoon op .

MJOKKIE
22-09-2006, 11:26
Ja ik ben zeker nieuwsgierig. Daar verdien ik mijn geld mee :D

MJOKKIE
22-09-2006, 11:29
We dwalen af, wat is nou de oorzaak van de breuk?

Die weet jij toch al lang .......maar geloof dat je het graag bevestigd wil hebben :wink:

Bel Bertje effe op hoor je het uit eerste hand

Sjaak, wederom bewonder ik je intelligentie :D
Tuurlijk heb ik een vermoeden, maar als het klopt vind ik dat dat in het kader van de beeldvorming best verteld mag worden...

Sjaak
22-09-2006, 12:03
Sjaak, wederom bewonder ik je intelligentie :D
Tuurlijk heb ik een vermoeden, maar als het klopt vind ik dat dat in het kader van de beeldvorming best verteld mag worden...

Haha is goed Mjokkie, maar merk dat je wel heeeeeeel nieuwsgierig bent :wink:

Jeru
22-09-2006, 12:45
Sjaak, wederom bewonder ik je intelligentie :D
Tuurlijk heb ik een vermoeden, maar als het klopt vind ik dat dat in het kader van de beeldvorming best verteld mag worden...

Dit zegt Bert er over in deze zelfde topic....


Zal ik dan maar een tipje van de sluier oplichten!

Om te beginnen hebben Peter en Rene niet echt ruzie...
Rene is en was een toptrainer voor Peter en beide hebben nog steeds respect voor elkaar!

Alleen omgaan met mensen is ook een vak apart en daar ontbrak het Rene nog wel eens aan, de laatste keer in Sapporo escaleerde het met nog iemand die mee was uit Nederland en dat was de druppel voor Peter!

Niks meer en niks minder!

Leg je eigen vermoeden ertegen aan en je zal zelf kunnen bepalen of je in de buurt zit. En anders plaats je je vermoeden gewoon op het forum. Als nieuwsgierigheid je beroep is zal je ook wel eens gebruik maken van speculatie om je onderwerp een uitspraak te doen uitlokken....

Highline
22-09-2006, 13:26
in de ringsports staat idd dat gordeau is toegevoegd als trainer van team aerts..dit gaf pigdod aan en sensei jan heeft dus ook gelijk dat het over een karateka gaat :)

MJOKKIE
22-09-2006, 14:38
Ik leer hier nog eens wat... :D

jan sensei kyokushin
22-09-2006, 14:53
in de ringsports staat idd dat gordeau is toegevoegd als trainer van team aerts..dit gaf pigdod aan en sensei jan heeft dus ook gelijk dat het over een karateka gaat :) Osu dat is de waarheid dus ik wist het al langer dat geraldt gordeau en peter gingen samen werken niks mis mee toch :wink:

osu

MJOKKIE
22-09-2006, 15:05
in de ringsports staat idd dat gordeau is toegevoegd als trainer van team aerts..dit gaf pigdod aan en sensei jan heeft dus ook gelijk dat het over een karateka gaat :) Osu dat is de waarheid dus ik wist het al langer dat geraldt gordeau en peter gingen samen werken niks mis mee toch :wink:

osu

Denk dat het een goede combinatie is! Succes Peter