PDA

View Full Version : Weer genaaid door die farizeer K.S.



payap
19-09-2006, 09:15
GVD! :evil:

heb ik weer een bekeuring voor te hard rijden van die vuile Farizeer K.S.

op een uitgestorven maandagavond om half 9 op de A12 bij Arnhem krijg ik een bekeuring omdat ik ipv netjes 100 km te rijden met een noodgang over de A12 scheurt met 105 km per uur!

Waarschijnlijk hebben door de asociale 5 km die ik te hard reed vrouwen en kinderen moeten vluchten met doodsgevaar, auto's met grote haast naar rechts moeten gaan en dieren angstig langs de weg hebben gestaan.

Slaat toch helemaal nergns meer op ! 5 km en kan dan 17 euro voor dokken.

vreet me helemaal erover op

Biiyen
19-09-2006, 18:07
17 euro? de laagste boete is toch 25 euro ofzoiets? Of krijg jij korting? Zo ja, hoe kan ik ook korting krijgen?

LJ Silver
19-09-2006, 19:09
Bij jou gingen die 5 km/ph aan afwijking er niet af dus :lol:

payap
19-09-2006, 20:41
Staat 105 km in mijn bekeuring en kost 17 euro.

Als het aan mij lag werd die farizeer aan een kruis genageld en op een pick up langs alle controles van Nederland gereden :twisted:

dit vindt ik ervan :

http://img.buzznet.com/assets/users8/djmark/mylifeinpictures/large-msg-1123044640-2.jpg

HUNTER
19-09-2006, 23:26
hahahaha kom ook regelmatig in arnhem, en iedereen weet zo ongeveer dat de A12 een zeer geliefde flitslokatie is. Heb het laatste half jaar ook al 3 van die kleine klotebonnetjes gehad :(

marster
20-09-2006, 00:01
als je Arnhem nu via de A12 komt rijden is nu trajectcontrole,Je word nu gevold of 1 foto(weet het niet precies hoe ze het doen) en daarvan uit kijken ze naar het gemiddelde.

Dus jongen niet te hard rijden als je Arnhem binnen komt waar 100 km staat. Te hard word gepakt :?

payap
20-09-2006, 00:15
marster :

als je Arnhem nu via de A12 komt rijden is nu trajectcontrole,Je word nu gevold of 1 foto(weet het niet precies hoe ze het doen) en daarvan uit kijken ze naar het gemiddelde.

Dus jongen niet te hard rijden als je Arnhem binnen komt waar 100 km staat. Te hard word gepakt


rij daar nu al 3 weken s'ochtends en s 'middags langs (deze is van ervoor nog 14-8)
http://www.syllienachtvlindertje.nl/images/lachen/schrikken.gif

Sjaak
20-09-2006, 00:18
GVD! :evil:

heb ik weer een bekeuring voor te hard rijden van die vuile Farizeer K.S.

op een uitgestorven maandagavond om half 9 op de A12 bij Arnhem krijg ik een bekeuring omdat ik ipv netjes 100 km te rijden met een noodgang over de A12 scheurt met 105 km per uur!

Waarschijnlijk hebben door de asociale 5 km die ik te hard reed vrouwen en kinderen moeten vluchten met doodsgevaar, auto's met grote haast naar rechts moeten gaan en dieren angstig langs de weg hebben gestaan.

Slaat toch helemaal nergns meer op ! 5 km en kan dan 17 euro voor dokken.

vreet me helemaal erover op



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

De man van 14K
20-09-2006, 09:18
stel je niet aan.. ik heb vorige maand in 1 maand 600eu aan bekeuringen binnen gehaald.
eigen schuld, maar dat is pas zonde van t geld..

payap
20-09-2006, 09:27
Heb ook vaker bekeuringen van die hond maar okee dan rij ik echt te hard.

maar gvd die 5 km merk je toch niet als je rustig rij. En dan ook nog op een snelweg die helemaal verlaten is s'avonds.

puur diefstal van de overheid dit.

De man van 14K
20-09-2006, 12:07
Heb ook vaker bekeuringen van die hond maar okee dan rij ik echt te hard.

maar gvd die 5 km merk je toch niet als je rustig rij. En dan ook nog op een snelweg die helemaal verlaten is s'avonds.

puur diefstal van de overheid dit.

klootzakken zijn het, allemaal!

Michelle
20-09-2006, 13:01
die 5 km is wel na meetcorrectie
en je betaald tegenwoordig per kilometer

RisingSun
20-09-2006, 16:42
haha chris je moet die bekeuring wel goed lezen, ook de kleine lettertjes....Ik heb hier een copie van je bekeuring:

Vanwege uw provocerende sticker op de achterruit van uw auto met de tekst "I love katoy's" hebben wij besloten een bekeuring uit te schrijven van 17 euro's

marster
20-09-2006, 20:35
marster :

als je Arnhem nu via de A12 komt rijden is nu trajectcontrole,Je word nu gevold of 1 foto(weet het niet precies hoe ze het doen) en daarvan uit kijken ze naar het gemiddelde.

Dus jongen niet te hard rijden als je Arnhem binnen komt waar 100 km staat. Te hard word gepakt


rij daar nu al 3 weken s'ochtends en s 'middags langs (deze is van ervoor nog 14-8)
http://www.syllienachtvlindertje.nl/images/lachen/schrikken.gif

Dacht dat het nu 1 maand of anderhalf in is.