PDA

View Full Version : hoe zien jullie de partij le banner vs choi gaan?



c.kongo
19-09-2006, 19:31
Ik denk dat le banner hem veel gaat bestormen met combo s en dat choi m probeert te stoten en misschien knieen..zal waarschijnlijk een beslissing in het voordeel van le banner worden..misschien dat i m ko kan slaan aangezien le banner ook een beer van een vent is met zn 120 kilo.
Hoop in iedergeval dat choi dr voor langs krijgt!! hehe :)

Steve-o
19-09-2006, 19:46
Ja maar met een kin van glas helaas. Hij is een goede vechter maar ik zie hem verliezen door een ongelukkige stoot waar hij op loopt bij die lange Choi. Ik zie Choi ook liever verliezen

redjuh
19-09-2006, 20:04
solide puntenoverwinning voor JLB

The Bulldog
19-09-2006, 20:32
solide puntenoverwinning voor JLB

ook zo :!:

TOON
19-09-2006, 20:38
ben in ieder geval blij dat JLB tegen Choi moet, dat moet gewoon lukken... choi is lang, groot en wsl ook sterk, maar mis toch echt de punchingpower, al is dat een beetje moeilijk in te schatten bij zo'n reus...ziet er vaak uit alsof het niet al te hard gaat, maar ja ze hebben natuurlijk wel wat kilo's achter zich...

nee JLB moet net als bonjasky vorig jaar rustig blijven, gewoon blijven kicken en stoten, dan wint ie makkelijk op punten... hij hoeft niet bang te zijn voor een ko-stoot van choi... op enkele uitzonderingen na heeft choi niet vaak tegen het kaliber JLB gestaan...tegen bonjasky verloor hij en die overwinning op schilt was een lachertje...

Biiyen
19-09-2006, 20:50
solide puntenoverwinning voor JLB

ook zo :!:

x3

RisingSun
19-09-2006, 21:15
JLB wint op lowkicks let maar op

Highline
19-09-2006, 21:15
Ja maar met een kin van glas helaas. Hij is een goede vechter maar ik zie hem verliezen door een ongelukkige stoot waar hij op loopt bij die lange Choi. Ik zie Choi ook liever verliezen

die kin van glas gaat imo al jaren niet meer op, dat was in zijn "slechte" seizoen. ik denk dat le banner hem op zijn lever er uit stoot

Evilman
19-09-2006, 21:21
Jerome die gaat die gast echt helemaal gek slaan!
Let maar op :twisted:

JlB gaat choi aan den lijve laten voelen wat het
verschil is tussen hem en n echte allround thaiboxer.
Choi KO!

The Bulldog
19-09-2006, 21:42
Ja maar met een kin van glas helaas. Hij is een goede vechter maar ik zie hem verliezen door een ongelukkige stoot waar hij op loopt bij die lange Choi. Ik zie Choi ook liever verliezen

die kin van glas gaat imo al jaren niet meer op, dat was in zijn "slechte" seizoen. ik denk dat le banner hem op zijn lever er uit stoot

zal wel moeten want ondanks zijn grote kop is deze door de lengte moeilijk te raken...en de klappen van Sapp(niet technisch maar best hard) kopte hij ook terug... :lol:

redjuh
19-09-2006, 21:46
zijn er weinig die in '99 dat spervuur van Hoost, in 2001 van Hunt en 1997 die monsterlijke punch van Sefo hadden kunnen weerstaan. wat zeg ik... weinig... geen! (oke misschien was het bij hunt alleen 8 tellen geweest, maar goed... that's it

Marco
19-09-2006, 22:01
Le Banner wint op k.o.

Chico
19-09-2006, 22:35
wanneer is final elimination eigenlijk?

Highline
19-09-2006, 23:17
wanneer is final elimination eigenlijk?

30 september

Benjey Zimmerman
19-09-2006, 23:49
Ik vind het nog steeds gelul dat LeBanner een glazen kin zou moeten hebben.
Die stoten waar hij op neer is gegaan zouden alle andere K-1vechters ook niet kunnen nemen.
Het was eerder zijn probleem dat hij niet altijd even moeilijk te raken was !

Chico
20-09-2006, 00:03
thx highline

Emilio
20-09-2006, 09:34
Puntenoverwinning JLB. Denk dat die Choi groot genoeg is om uit de buurt te blijven van de haymakers van jerome waardoro echte schade uitblijft.

mama
20-09-2006, 09:44
niet

H POWER
20-09-2006, 10:01
Hahahahahahahaha

Le banner gaat zwaar verliezen
Heeft een klote seizoen, zit in de film al maanden in Frankrijk en wil eigenlijk helmaal niet vechten.
Choi wordt beter en beter leert blokken heeft wedstrijdritme, heeft scheidrechters , tv en sponsors met zich mee.

Mark my words

Kaun
20-09-2006, 11:09
Ik vind het nog steeds gelul dat LeBanner een glazen kin zou moeten hebben.
Die stoten waar hij op neer is gegaan zouden alle andere K-1vechters ook niet kunnen nemen.
Het was eerder zijn probleem dat hij niet altijd even moeilijk te raken was !

Denk niet dat Hunt neer zou gaan op de stoten waar Le Banner wel op neergaat!

Kaun
20-09-2006, 12:43
sorry,,foutje hierboven,,

Denk niet dat Hunt neer zou gaan op de stoten waar Le Banner wel op neergaat!

Eelco
20-09-2006, 13:13
Die glazen kin is niet helemaal waar. Weet niet of je die stoot van Aerts tegen JBL gezien hebt, waar t bitje uit zn waffel vloog, bleef JBL ook gewoon staan. Ga voor een voortijdige overwinning van JBL!!

ICON
20-09-2006, 14:31
Hahahahahahahaha

Le banner gaat zwaar verliezen
Heeft een klote seizoen, zit in de film al maanden in Frankrijk en wil eigenlijk helmaal niet vechten.
Choi wordt beter en beter leert blokken heeft wedstrijdritme, heeft scheidrechters , tv en sponsors met zich mee.

Mark my words

toch jammer dat ej nu nog niet dat virtueel wedden hebt he :wink:

Highline
20-09-2006, 15:00
Ik vind het nog steeds gelul dat LeBanner een glazen kin zou moeten hebben.
Die stoten waar hij op neer is gegaan zouden alle andere K-1vechters ook niet kunnen nemen.
Het was eerder zijn probleem dat hij niet altijd even moeilijk te raken was !

kijk benjey snapt het..ik heb le banner vorig jaar ook niet zien neergaan op die gigantische opstoot op zijn kin van peter aerts. die ging zo hard dat jerome zijn bitje uit zijn mond vloog..ik denk dat weinig mensen zon opstoot van aerts kunnen hebben

shaulin zjeke
20-09-2006, 19:06
LeBanner sloopt hem in de eerste ronde, LeBanner op brutal KO.

RED SCORPION
20-09-2006, 19:37
JLB op punten.

ik hoop echt dat JLB dit keer K1 kampioen wordt.