PDA

View Full Version : Bas Boon / Remco Pardoel



H POWER
20-09-2006, 10:11
Kan ik wel begrijpen, het zal wel erg dramatisch zijn als de mannen het niet wereldkundig willen maken

Ik wens peter en rene veel succes in hun verder loopbaan als trainer / vechter waarin ze zeker niet onverdienstelijk zijn.


Ik heb gewoon les gegeven bij GoldenGlory
doordat ik geen wedstrijden aangeboden kreeg
(wat gewoon part of the deal was ipv 10% van de fee als grond trainer)
ben ik daarmee gekapt
Is dat ook de wereld uit Rolmups
Niks meer en niks minder...

Ik meende dat jij lekker naar Aruba was gehaalt maar niet verder wou vechten omdat je het niet zag zitten tegen een Braziliaan, toen in Rusland bij de afc klopte je af binnen een minuut tegen Tarasov, volgens jezelf voor een reisje Rusland en het geld, je had geen zin om te vechten. Jou held Appy gaf je geen geld op een evenement in Holland waar twee partijen niet doorgingen in een toernooi (je vocht er maar een) en daar beschuldigde je toen Boon van. Die producent was en geen promotor.

Overigens heeft die Boon jouw hier op het forum al eens ontmaskert, dus hou op met die zielige insuaties, je hebt het gewoon aan jezelf te danken.

remco pardoel
20-09-2006, 10:22
H Power:
was je erbij dan?

Aruba:
Last van mijn enkel, ik heb mijn been op 6 plaatsen gebroken gehad in 1996, dus kon ook geen toernooi vechten op die dag. Soms heb ik goede dagen en soms ook niet.

Rusland:
Gewoon een verliespartij.. het zij zo

Amsterdam:
Bas Boon was de grote organisator, dus van hem heb ik 17.500 aan guldens nog tegoed

volgende keer eerst je huiswerk doen en dan met grote mensen gaan praten
:-)

Er is er een zielig en dat is de persoon die maar gewoon blaast zonder de achtergrond van het verhaal te kennen

goldenglorybasboon
20-09-2006, 11:26
H Power:
was je erbij dan?

Aruba:
Last van mijn enkel, ik heb mijn been op 6 plaatsen gebroken gehad in 1996, dus kon ook geen toernooi vechten op die dag. Soms heb ik goede dagen en soms ook niet.

Rusland:
Gewoon een verliespartij.. het zij zo

Amsterdam:
Bas Boon was de grote organisator, dus van hem heb ik 17.500 aan guldens nog tegoed

volgende keer eerst je huiswerk doen en dan met grote mensen gaan praten
:-)

Er is er een zielig en dat is de persoon die maar gewoon blaast zonder de achtergrond van het verhaal te kennen

Ik was er wel bij, omdat jij goeie of slechte dagen hebt en meer slechte als goeie kun jij het managment niet verwijten. Hierdoor heb jij ook 3 partijen afgezegd waarna de grotere promotors bedankte voor de Hr Pardoel. Die kon je nog niet meer overtuigen met een pistool op het hoofd om Remco op te stellen.

Rusland was niet zomaar een verlies partij, die woorden waren vanjezelf.

Je hebt helemaal niks tegoed van mij, ik wel nog van jouw namelijk euro 1200 , spullen die je van Nikko Sports hebt mee genomen zonder te betalen. Twee jaar na het evenement van Appy (ik heb jouw daar gepushed maar was niet de organisator, wel heb ik vele organisaties van Appy geproduceert) is daar nooit een woord over gerept alleen hoe een vuile hond Appy wel niet was.

Dit verhaal is pas gaan spelen toen je een aantal partijen afmelde wegens ziekte en been problemen. Ook ging jij ergens anders trainen en liet je door die personen westrijden regelen, waarom zou GG dan nog wat doen? En dat je je gezicht niet meer durfde te laten zien bij Nikko Sports vanwege een lange schuld die maar niet betaald werdt. Om dat goed te maken kom je ineens met een slap verhaal van jaren geleden. Heel zielig dat je in je eigen lul verhaal gelooft.

Ik heb na die uitzending en commentaar op eurosport het moeilijk gehad om hier niks over te zeggen. Maar blijkbaar wil je een reactie, nu hier de waarheid.
Destijds heb ik al eens vermeld dat je mijn prive e-mail hebt of telefoonnummer en dat als je gefrustreerd bent en iets kwijt wilt, je mij op die manier kunt benaderen. Je begint te lijken op een uit de kluite gewassen sprookjesbos figuur die verbannen is door de wannabekabouter en nu zwerft tussen de grote mensen wereld en het grote sprookjesbos.

Marco (scheids)
20-09-2006, 11:53
STOP / BREAK !!!!

Bas/Remco bel elkaar of mail elkaar prive .... jullie zijn beide toppers ... maar "vecht" dit pls niet via het internet uit !!!

Ronny
20-09-2006, 11:54
wie heeft deze topic nu weer apart aangemaakt? Was naar mijn mening onderdeel van een andere discussie....

Jochem
20-09-2006, 12:00
H Power:
was je erbij dan?

Aruba:
Last van mijn enkel, ik heb mijn been op 6 plaatsen gebroken gehad in 1996, dus kon ook geen toernooi vechten op die dag. Soms heb ik goede dagen en soms ook niet.

Rusland:
Gewoon een verliespartij.. het zij zo

Amsterdam:
Bas Boon was de grote organisator, dus van hem heb ik 17.500 aan guldens nog tegoed

volgende keer eerst je huiswerk doen en dan met grote mensen gaan praten
:-)

Er is er een zielig en dat is de persoon die maar gewoon blaast zonder de achtergrond van het verhaal te kennen

Ik was er wel bij, omdat jij goeie of slechte dagen hebt en meer slechte als goeie kun jij het managment niet verwijten. Hierdoor heb jij ook 3 partijen afgezegd waarna de grotere promotors bedankte voor de Hr Pardoel. Die kon je nog niet meer overtuigen met een pistool op het hoofd om Remco op te stellen.

Rusland was niet zomaar een verlies partij, die woorden waren vanjezelf.

Je hebt helemaal niks tegoed van mij, ik wel nog van jouw namelijk euro 1200 , spullen die je van Nikko Sports hebt mee genomen zonder te betalen. Twee jaar na het evenement van Appy (ik heb jouw daar gepushed maar was niet de organisator, wel heb ik vele organisaties van Appy geproduceert) is daar nooit een woord over gerept alleen hoe een vuile hond Appy wel niet was.

Dit verhaal is pas gaan spelen toen je een aantal partijen afmelde wegens ziekte en been problemen. Ook ging jij ergens anders trainen en liet je door die personen westrijden regelen, waarom zou GG dan nog wat doen? En dat je je gezicht niet meer durfde te laten zien bij Nikko Sports vanwege een lange schuld die maar niet betaald werdt. Om dat goed te maken kom je ineens met een slap verhaal van jaren geleden. Heel zielig dat je in je eigen lul verhaal gelooft.

Ik heb na die uitzending en commentaar op eurosport het moeilijk gehad om hier niks over te zeggen. Maar blijkbaar wil je een reactie, nu hier de waarheid.
Destijds heb ik al eens vermeld dat je mijn prive e-mail hebt of telefoonnummer en dat als je gefrustreerd bent en iets kwijt wilt, je mij op die manier kunt benaderen. Je begint te lijken op een uit de kluite gewassen sprookjesbos figuur die verbannen is door de wannabekabouter en nu zwerft tussen de grote mensen wereld en het grote sprookjesbos.

Je bralt wel leuk, maar eigenlijk zeg je niks hier. Moeten wij geloven dat al deze ophef is om 1200 euro van nikko-spullen? En dat Remco daarom zijn gezicht niet durfde te laten zien?

en wat noem je nu een slap lulverhaal, hij zegt alleen
"Last van mijn enkel, ik heb mijn been op 6 plaatsen gebroken gehad in 1996, dus kon ook geen toernooi vechten op die dag. Soms heb ik goede dagen en soms ook niet.

Rusland:
Gewoon een verliespartij.. het zij zo

Amsterdam:
Bas Boon was de grote organisator, dus van hem heb ik 17.500 aan guldens nog tegoed?"

Als jij vind dat je hem niet dat geld schuldig bent, zeg dat dan, en houd de rest gewoon voor je.

Iwan
20-09-2006, 12:08
SLOTJE!!!

Italian*Berlusconi*
20-09-2006, 12:09
wie heeft deze topic nu weer apart aangemaakt? Was naar mijn mening onderdeel van een andere discussie....

tja ik vind het ook jammer dat dit via internet uitgevochten word, maar met bijv Jeroen Winters zijn er ook boek verhalen geschreven hierzo, dus waarom dit er niet nog even bij?
Alleen wel jammer, voor de niet die hard fans die dit dan lezen komt het weer zo... tja...typisch over... op mij ook trouwens. Jammer dat dit zo uitgevochten word.

remco pardoel
20-09-2006, 12:18
Ik respecteer Bas voor wat hij bereikt heeft.
Je kan het nu eenmaal ook niet bij iedereen altijd goed doen.
Bij mij was het geval... helaas...

Ik heb een net antwoord gegeven en sluit het er ook mee af...
Ik wens Bas alle succes in zijn loopbaan als promoter / producer / manager

remco pardoel

The Bulldog
20-09-2006, 12:28
Ik respecteer Bas voor wat hij bereikt heeft.
Je kan het nu eenmaal ook niet bij iedereen altijd goed doen.
Bij mij was het geval... helaas...

Ik heb een net antwoord gegeven en sluit het er ook mee af...
Ik wens Bas alle succes in zijn loopbaan als promoter / producer / manager

remco pardoel
Wijsheid boven alles...

SLOTJE

goldenglorybasboon
20-09-2006, 12:45
Je bralt wel leuk, maar eigenlijk zeg je niks hier. Moeten wij geloven dat al deze ophef is om 1200 euro van nikko-spullen? En dat Remco daarom zijn gezicht niet durfde te laten zien?

Draai het om, waarom laat Remco zijn gezicht niet zien voor 17500? Omdat het een lul verhaal is! Waarom laat hij daar jaren over heen gaan, sluit zich aan bij Golden Glory (waar Boon de manager van is en medeoprichter) en zegt dan als hij een lullige schuld van euro 1200 niet meer kan betalen bij Nikko, ik heb nog zoveel tegoed van een lulverhaal van jaren geleden. Ja dat klinkt ongeloofelijk, kan het zelf ook niet geloven. Maar is wel de waarheid!

en wat noem je nu een slap lulverhaal, hij zegt alleen
"Last van mijn enkel, ik heb mijn been op 6 plaatsen gebroken gehad in 1996, dus kon ook geen toernooi vechten op die dag. Soms heb ik goede dagen en soms ook niet.

Ja slap lul verhaal, je moet het managment niet de schuld geven, als je de hele tijd blessures hebt is dat zeer spijtig. Niet de schuld aan het managment geven.

Rusland:
Gewoon een verliespartij.. het zij zo

Amsterdam:
Bas Boon was de grote organisator, dus van hem heb ik 17.500 aan guldens nog tegoed?"

Als jij vind dat je hem niet dat geld schuldig bent, zeg dat dan, en houd de rest gewoon voor je.

Ik ben niet degene die is begonnen, hij begint met dat 17500 lul verhaal. Ook zegt hij tijdens zijn commentaar op eurosport, dat gg hem geen kansen gaf. Pardoel geeft iedereen de schuld behalve zichzelf. Meerdere malen ook in het verleden en nu weer, lees post, schrijf ik: Je hebt mij prive e-mail adres en telefoon, bel mij als er wat is!

De reden dat ik reageer is dat er mensen rondlopen die dit soort fabeltjes gaan geloven en daar zit ik niet op te wachten! Als je de oude topics leest op dit forum, kun je zien in het verleden dat de Hr Pardoel nog niet helemaal hersteld is van zijn blessures en dat deze ook van geestelijke aard zijn.

joost
20-09-2006, 12:49
nodig tijd voor een slotje.. dit gaat ons allemaal niets aan.. en hoeft ook niet op internet uitgevochten te worden!

goldenglorybasboon
20-09-2006, 12:50
Ik respecteer Bas voor wat hij bereikt heeft.
Je kan het nu eenmaal ook niet bij iedereen altijd goed doen.
Bij mij was het geval... helaas...

Ik heb een net antwoord gegeven en sluit het er ook mee af...
Ik wens Bas alle succes in zijn loopbaan als promoter / producer / manager

remco pardoel

Jij ook veel succes en bel mij in het vervolg als je mij beschuldigd van openstaande rekeningen of ontevredenheden!

Justinian
20-09-2006, 13:02
Ik respecteer Bas voor wat hij bereikt heeft.
Je kan het nu eenmaal ook niet bij iedereen altijd goed doen.
Bij mij was het geval... helaas...

Ik heb een net antwoord gegeven en sluit het er ook mee af...
Ik wens Bas alle succes in zijn loopbaan als promoter / producer / manager

remco pardoel

Jij ook veel succes en bel mij in het vervolg als je mij beschuldigd van openstaande rekeningen of ontevredenheden!
Laten we het hier maar mee afsluiten dan ;)