PDA

View Full Version : Lumpini Noi



Jeru
23-09-2006, 15:44
Ik vroeg me af of dit haalbaar is in Nederland: Lumpini Noi oftewel klein Lumpini.

Een stadion a la Lumpini ergens in Nederland speciaal gebouwd voor Muay Thai / MMA met een capaciteit van max 1000 bezoekers. Wekelijks partijen van verschillende promoters, maar wel met dezelfde regels. Voornamelijk nieuwelingen, C- en B-partijen. Met soms grote namen uit het A-circuit die eens in de zoveel tijd strijden om kampioenschap van het stadion.
Prijzen in 3 verschillende klassen: 40 euro aan de ring, 2e klasse 20 euro en 3e klasse 10 euro...

Haalbaar of een utopie?

RisingSun
23-09-2006, 15:49
idd 3 verschillende prijzen hanteren voor zitplekken, en als er dan een thaise toerist hierheen komt, gooien we er nog wat euro's bovenop :wink:

Jeru
23-09-2006, 15:55
idd 3 verschillende prijzen hanteren voor zitplekken, en als er dan een thaise toerist hierheen komt, gooien we er nog wat euro's bovenop :wink:

Hahaha juist die mag dan meteen het dubbele betalen :wink:

De vraag is dus eigenlijk. Zou je in Nederland een stadion(netje) kunnen bouwen specifiek voor vechtsport zonder dat de politiek gaat mekkeren en dat het ook nog rendabel is.

Ronald
23-09-2006, 18:02
De vraag is dus eigenlijk. Zou je in Nederland een stadion(netje) kunnen bouwen specifiek voor vechtsport zonder dat de politiek gaat mekkeren en dat het ook nog rendabel is.
Dat laatste stukje is denk ik het moeilijkst: is het rendabel? Maar het zou op zich echt uniek zijn natuurlijk :D .