PDA

View Full Version : pbp showtime trophy??? *SPOILER*



Benjey Zimmerman
23-09-2006, 18:55
Ik ben benieuwd naar het voorprogramma....
Iemand contact met iemand uit de zaal?

Razo
24-09-2006, 00:26
life op eurosport :D

Kaas heeft de toernooi gewonnen

remco pardoel
24-09-2006, 00:30
wtf???

kan je het verloop posten??

De man van 14K
24-09-2006, 00:39
kaas won nipt op punten van Spebl hutnik.
ze zaten er beide doorheen, maar had net zo goed een extra ronde kunnen zijn. wel een erg goede knokker die huntik maar Kaas, jezus zoals hij Lima pakte! die liet hij echt niet in zn spel komen.
Najim tegen Lima was ook een super partij zeg :shock: niet normaal!!
Echt een super mans toernooi heb op het puntje van mn stoel gezeten!
hoe is het voorprogramma afgelopen?

De man van 14K
24-09-2006, 00:43
Holzken tegen van denderen was een ok partij alleen had naar mijn idee Holzken die van denderen er een stuk sneller uit kunnen trappen. maar goed, Nieky zn poot lag ook aardig in elkaar na afloop.

Sem Schilt top knokker hoor! was in super vorm en won dus zeer verdiend van Vielvoye die in een enorme slechte doen was.
het leek wel alsof hij ziek was ofzo, zo liep hij door die ring te zwalken. niets ten nadele van de prestatie van Sem overigens!

Drago tegen Chabrani was wel heel snel bekeken, de cobra wist niet wat hem overkwam! :shock:
Mooie spinkick was the end..

Razo
24-09-2006, 01:15
Sem Schilt top knokker hoor! was in super vorm en won dus zeer verdiend van Vielvoye die in een enorme slechte doen was.
het leek wel alsof hij ziek was ofzo, zo liep hij door die ring te zwalken. niets ten nadele van de prestatie van Sem overigens!



Sem Braan :)

HUNTER
24-09-2006, 02:11
Leuk zo'n live uitzending.. scheelt weer smsjes sturen :)

Spejbl is de man!! Wat een gek. Hij kreeg de hele zaal met zich mee in de partij tegen Joeri. Kaas had naar mijn mening na 3 rondes gewoon verloren van Zak, maar hij kreeg een extra ronde, en deze kans greep hij met beide handen aan en wist knap dit super toernooi te winnen! Ondanks de af en toe ietwat vreemde jurybeslissingen (ik moet de beelden nog even terugzien, misschien relativeert dat) heb ik weer een topavond gehad

Richelieu
24-09-2006, 02:29
Net terug...was idd erg goede avond, met mooie partijen. Morgen zal ik me maar, na het bekijken van de beelden bezig gaan houden met het verslag....

Welterusten.. :D

Triker
24-09-2006, 02:35
Yessss, het was weer leuk ;) Mama nog gezien op tv?

Jeru
24-09-2006, 07:58
Sem Schilt top knokker hoor! was in super vorm en won dus zeer verdiend van Vielvoye die in een enorme slechte doen was.
het leek wel alsof hij ziek was ofzo, zo liep hij door die ring te zwalken. niets ten nadele van de prestatie van Sem overigens!


Ja maar dat lengte- en gewichtsverschil was dan ook wel erg groot :mrgreen:

Wheelie
24-09-2006, 09:42
Zelfs op tv was goed te horen dat Spejbl veel fans had.
Die extra ronde die hij tegen Mes moest vechten sloeg echt nergens op, gelukkig kreeg hij toch de verdiende overwinning.
Vet gala en top dat het LIVE uitgezonden werd

M.Hersisia
24-09-2006, 10:43
Ik had zelf Spejbl als winnaar verwacht toen ze met de finale uitslag kwamen. Ik vond dat de jury zeer in zijn nadeel jureerde, zoals bv. die extra ronde tegen Mes. Grote onzin.
Dat neemt overigens niet weg dat Kaas het dubbel en dwars verdiend had. Gefeliciteerd..!
Zijn partij tegen Lima was super want Lima was me toch op dreef zeg..!!!
Respect trouwens voor Najim, wat een killer partij vocht hij tegen Lima.
Zeer geslaagd toernooi!!!

jojo
24-09-2006, 10:47
erg mooie partijen!!!
wat een bikkels daar zeg!!!
alleen de jury beslissingen :shock: bij sommige partijen klopten in mijn/vele ogen echt niet maar goed dat zul je altijd houden.
kaasie gefeliciteerd!!

Tuigenke
24-09-2006, 10:53
erg mooi toernooi en super van eurosport dat ze het eindelijk Live uitzonden!!! :!:

mama
24-09-2006, 11:24
Was ik op tv dan?
:oops:
Maar het was weer een warm gezellig avondje
en kaas...... ben trots op je

remco pardoel
24-09-2006, 11:29
Ik heb helaas moeten missen...
komen er ook foto's van??

remco

Infecto Groovalistic
24-09-2006, 11:30
Was ik op tv dan?
:oops:
Maar het was weer een warm gezellig avondje
en kaas...... ben trots op je

Ik zag je ook nog heel evenin beeld met je roode t-shirt aan geloof ik :D

Jeru
24-09-2006, 11:31
Was ik op tv dan?
:oops:


Hahaha het leek wel de Mama Marieke show. Je was meer in beeld dan de vechters :lol:

mama
24-09-2006, 11:41
ja ik had een rood shirtje aan
dezelfde als de sommige vechters aanhadden
en ja er ook foto's van. Maar dat kan wel ff duren. Het is zondag en ik moet ook wat aandacht aan Max en Luc besteden.
Kreeg gister een sms van mijn oppas dat Max zei Kaas schop zak dan in zijn zak.................. :oops:
De mama Marieke show..... klinkt wel leuk

Richelieu
24-09-2006, 11:43
Ik heb helaas moeten missen...
komen er ook foto's van??

remco

Vast wel. Met het verslag ben ik vandaad nog wel even mee bezig, maar dat zal deze week ook wel met de foto's gepubliceerd worden...eerst effe bijkomen.. :D

redjuh
24-09-2006, 11:48
Een aantal partijen waren zeeeer close... Hutnik vs Shakuta gaven wij eigenlijk aan Shakuta, maar wat een geweldig tournooi was dit zeg. Ongelooflijk wat een superhoog niveau!

Marco
24-09-2006, 11:52
Net ff wat partijen gezien, Najim vs Lima. wat een bikkels die twee, onvoorstelbaar uithoudingsvermogen.
Sem Braan ook prima, Vielvoye was volgens mij niet fit, kwam niks uit...

redjuh
24-09-2006, 12:00
Net ff wat partijen gezien, Najim vs Lima. wat een bikkels die twee, onvoorstelbaar uithoudingsvermogen.
Sem Braan ook prima, Vielvoye was volgens mij niet fit, kwam niks uit...

Moet eerlijk zeggen dat ik hem sinds z'n pot tegen Mes in de arena 2004 (d8 ik) niet meer lekker heb zien knokken...

mama
24-09-2006, 12:03
Het was in Alkmaar 13 februari 2005
Uitslag was toen Joerie op punten. Maar zo slecht vond ik Sem toen niet hoor.
In Amsterdam......... 2H2H road to Japan... toch?
ging hij ko. dat was veel minder

http://www.ma-skills.com/marieke/hoornsevaart/16-2.jpg

Highline
24-09-2006, 12:17
super toernooi waar ik toch wel wat gemengde gevoelens bij heb..

kaas vs zak was idd erg erg close.partij van najim en lima was supeR! mes vocht goed in zijn eerste partij. imo had shakuta gewonnen van spejbl maar ja zal niet de eerste vreemde beslissing zijn op de avond ;).

Vincent vielvoye vocht echt slecht!!!! ik heb veel partijen van hem gezien maar dit was haast een wanvertoning :( heel erg jammer

kaas liet lima niet zijn spel komen, leuke partij! mes had vervolgens 0,0 in te brengen tegen hutnik. ik zat met mijn vriendin te kijken en zei het zal me niet verbazen als ze mes een draw geven of ineens als winnaar aanwezen en ja hoor, extra ronde, schandalig gewoon :twisted: ..1 van de grootste foute die gemaakt konden worden en zonde dat zoiets tijdens een live uitzending gebeurde, zelfs de noobs zullen deze partij vreemd vinden

drago vocht weer super en een leuke harde finale waarin kaas terrecth won! leuk avondje kickboksen :D

phranq
24-09-2006, 12:59
Had alles opgenomen, staan de laatste 2 partijen er niet op... :cry: Iemand die Drago's partij misschien kan uploaden?

chuck[jr]
24-09-2006, 13:01
het was zeker aan mooi gala!!
alleen in nederland zit iedereen te klagen over hoe de jury zich in japan opstelt en wat zie je hier gebeuren gewoon precies hetzelfde dat vond ik er jammer.

Highline
24-09-2006, 13:12
Had alles opgenomen, staan de laatste 2 partijen er niet op... :cry: Iemand die Drago's partij misschien kan uploaden?

phranq, ff een vraagje, hoe kwam het dat je pas zo laat ingreep bij die loshangende tape?

jojo
24-09-2006, 13:14
Had alles opgenomen, staan de laatste 2 partijen er niet op... :cry: Iemand die Drago's partij misschien kan uploaden?

phranq, ff een vraagje, hoe kwam het dat je pas zo laat ingreep bij die loshangende tape?

ik denk omdat er steeds over en weer werd gemept zonder onderbreking dus denk dat hij wachtte tot er even rust in het spel kwam.

phranq
24-09-2006, 13:22
Had alles opgenomen, staan de laatste 2 partijen er niet op... :cry: Iemand die Drago's partij misschien kan uploaden?

phranq, ff een vraagje, hoe kwam het dat je pas zo laat ingreep bij die loshangende tape?

Jojo is correct, het was de extra ronde en het gevecht was in volle gang, ik wilde even wachten tot een goed moment zonder de snelheid uit de wedstrijd te halen. Ben het wel met je eens dat het wat lang duurde.

Edwin van os
24-09-2006, 15:11
Ik zit op alle fora eens de (soms terechte) kritiek op de jury te bekijken en dan valt het mij in eerste instantie op dat men beslissingen in twijfel trekt waar ook de meningen van de auteurs verdeeld over zijn. Neem de wedstrijd Najim-Lima. De een ziet Najim als winnaar en de ander Lima, geeft aan hoe moeilijk het soms is.
Zo ook wordt gesuggereerd dat de Tsjechen benadeeld werden ten opzichte van de zogenaamde showtime vechters, bij deze kan ik die mensen uit de droom helpen en verzekeren dat de Tsjechen niet opzettelijk benadeeld zijn om de dood eenvoudige reden dat zowel Spejbl als Zak mijn eigen leerlingen zijn al vanaf het jaar 2001. Tevens zijn het ook showtime vechters. Dat Zak misschien na drie ronde gewonnen had van Kaas, kan ik inkomen, extra ronde en verder verloop van het toernooi was Kaas terecht de winnaar. Spejbl tegen Joerie was een vreemde beslissing na drie ronde maar opzet? NEE, want Spejbl heeft hetzelfde management als Joerie. Nog slappere argumenten dat Simon Rutz hier iets mee te maken zou hebben is echt onzin, hij bemoeit zich uitsluitend met de organisatie en zelfs niet eens met de matchmaking dus laat staan met de jurering. Zowel Zak als Spejbl, komen uit voor Gym Alkmaar en ik zou echt niet toelaten als deze bewust benadeeld zouden worden ten opzichte van andere scholen. Zak voelde zich na afloop (terecht) tekort gedaan, maar was professioneel genoeg de fout bij de jury te zoeken en niet bij de organisatie. Spejbl had vrede met de uitslag van de finale, maar vond de verlenging tegen Mes een vreemde zaak. Maar bewust benadeeld is niemand en jury fouten worden er helaas gemaakt, overal. Maar ik geef het je te doen om daar te gaan zitten en helemaal met een wedstrijd als Lima- Najim. Uitslag, ik zou het niet weten en ik ben al vijftien jaar dag en nacht met kickboksen bezig.

Bert Kops
24-09-2006, 15:32
Edwin gefeliciteerd gozer!

Jij moet een topavond hebben gehad!

Sjaak
24-09-2006, 15:54
Klinkt als een supertoernooi

The Bulldog
24-09-2006, 19:02
Ik zit op alle fora eens de (soms terechte) kritiek op de jury te bekijken en dan valt het mij in eerste instantie op dat men beslissingen in twijfel trekt waar ook de meningen van de auteurs verdeeld over zijn. Neem de wedstrijd Najim-Lima. De een ziet Najim als winnaar en de ander Lima, geeft aan hoe moeilijk het soms is.
Zo ook wordt gesuggereerd dat de Tsjechen benadeeld werden ten opzichte van de zogenaamde showtime vechters, bij deze kan ik die mensen uit de droom helpen en verzekeren dat de Tsjechen niet opzettelijk benadeeld zijn om de dood eenvoudige reden dat zowel Spejbl als Zak mijn eigen leerlingen zijn al vanaf het jaar 2001. Tevens zijn het ook showtime vechters. Dat Zak misschien na drie ronde gewonnen had van Kaas, kan ik inkomen, extra ronde en verder verloop van het toernooi was Kaas terecht de winnaar. Spejbl tegen Joerie was een vreemde beslissing na drie ronde maar opzet? NEE, want Spejbl heeft hetzelfde management als Joerie. Nog slappere argumenten dat Simon Rutz hier iets mee te maken zou hebben is echt onzin, hij bemoeit zich uitsluitend met de organisatie en zelfs niet eens met de matchmaking dus laat staan met de jurering. Zowel Zak als Spejbl, komen uit voor Gym Alkmaar en ik zou echt niet toelaten als deze bewust benadeeld zouden worden ten opzichte van andere scholen. Zak voelde zich na afloop (terecht) tekort gedaan, maar was professioneel genoeg de fout bij de jury te zoeken en niet bij de organisatie. Spejbl had vrede met de uitslag van de finale, maar vond de verlenging tegen Mes een vreemde zaak. Maar bewust benadeeld is niemand en jury fouten worden er helaas gemaakt, overal. Maar ik geef het je te doen om daar te gaan zitten en helemaal met een wedstrijd als Lima- Najim. Uitslag, ik zou het niet weten en ik ben al vijftien jaar dag en nacht met kickboksen bezig.

Hele mooie toevoeging ..

Ik vond persoonlijk ook dat ZAk had gewonnen , maar net zoals u zegt..terechte uitslagen daarna..
U ook gefeliciteerd met deze overwinning en de rerst van de prestaties van uw team..

luc
24-09-2006, 19:29
Ik zit op alle fora eens de (soms terechte) kritiek op de jury te bekijken en dan valt het mij in eerste instantie op dat men beslissingen in twijfel trekt waar ook de meningen van de auteurs verdeeld over zijn. Neem de wedstrijd Najim-Lima. De een ziet Najim als winnaar en de ander Lima, geeft aan hoe moeilijk het soms is.
Zo ook wordt gesuggereerd dat de Tsjechen benadeeld werden ten opzichte van de zogenaamde showtime vechters, bij deze kan ik die mensen uit de droom helpen en verzekeren dat de Tsjechen niet opzettelijk benadeeld zijn om de dood eenvoudige reden dat zowel Spejbl als Zak mijn eigen leerlingen zijn al vanaf het jaar 2001. Tevens zijn het ook showtime vechters. Dat Zak misschien na drie ronde gewonnen had van Kaas, kan ik inkomen, extra ronde en verder verloop van het toernooi was Kaas terecht de winnaar. Spejbl tegen Joerie was een vreemde beslissing na drie ronde maar opzet? NEE, want Spejbl heeft hetzelfde management als Joerie. Nog slappere argumenten dat Simon Rutz hier iets mee te maken zou hebben is echt onzin, hij bemoeit zich uitsluitend met de organisatie en zelfs niet eens met de matchmaking dus laat staan met de jurering. Zowel Zak als Spejbl, komen uit voor Gym Alkmaar en ik zou echt niet toelaten als deze bewust benadeeld zouden worden ten opzichte van andere scholen. Zak voelde zich na afloop (terecht) tekort gedaan, maar was professioneel genoeg de fout bij de jury te zoeken en niet bij de organisatie. Spejbl had vrede met de uitslag van de finale, maar vond de verlenging tegen Mes een vreemde zaak. Maar bewust benadeeld is niemand en jury fouten worden er helaas gemaakt, overal. Maar ik geef het je te doen om daar te gaan zitten en helemaal met een wedstrijd als Lima- Najim. Uitslag, ik zou het niet weten en ik ben al vijftien jaar dag en nacht met kickboksen bezig.

Volledig met je eens Edwin,
fouten in de jury, gebeuren overal , jurys zijn mensen, geen machines, en kunnen fouten maken.
Om dit dan naar Rutz of jou te verhalen, vind ik een rare reactie.
Als promotor heb je daar geen inzeg in,jullie vullen geen uitslagen in.

Marco (scheids)
25-09-2006, 10:40
Ed,

Allereerst van harte gefeliciteerd met de diverse winstpartijen van jouw vechters.
Ik heb thuis mee zitten jureren, en was af en toe ook blij dat ik thuis zat en niet aan de ring, die juryleden hebben echt een moeilijke avond gehad.
In de meeste beslissingen kon ik me zeker wel vinden, met een paar inderdaad niet, maar heb zeer zeker genoten van het niveau van de gevechten !!! en een terecht winnaar van het toernooi!!!