PDA

View Full Version : Verandering matchmaking 2h2h



Wheelie
23-09-2006, 23:10
Ik wist het al maar aangezien Fred Royers het net ook zei post ik het hier ook maar even

Murillo Ninja Rua vervangt Gegard Mousasi die weer in Japan gaat vechten
Top voor Gegard dat hij weer in Japan vecht en Ninja is natuurlijk top als zijn vervanger

RNC
23-09-2006, 23:21
Heel mooi voor Gegard dat hij nog een kans krijgt in Japan.

Ik dacht Fred Royers ook te horen zeggen dat Antonio Silva wordt vervangen door Fabricio Werdum, tegen Alexander Emelianenko. Klopt dit, of heb ik het misschien verkeerd gehoord? Ik zat namelijk niet erg aandachtig te luisteren.

Wheelie
23-09-2006, 23:24
Heel mooi voor Gegard dat hij nog een kans krijgt in Japan.

Ik dacht Fred Royers ook te horen zeggen dat Antonio Silva wordt vervangen door Fabricio Werdum, tegen Alexander Emelianenko. Klopt dit, of heb ik het misschien verkeerd gehoord? Ik zat namelijk niet erg aandachtig te luisteren.

Dat klopt inderdaad.
Ik neem aan dat als Fred Royers het op eurosport omroept ik het hier wel mag bevestigen ;)
2h2h zal v/d week wel zelf een bericht hierover naar buiten brengen

RNC
23-09-2006, 23:45
Heel mooi voor Gegard dat hij nog een kans krijgt in Japan.

Ik dacht Fred Royers ook te horen zeggen dat Antonio Silva wordt vervangen door Fabricio Werdum, tegen Alexander Emelianenko. Klopt dit, of heb ik het misschien verkeerd gehoord? Ik zat namelijk niet erg aandachtig te luisteren.

Dat klopt inderdaad.
Ik neem aan dat als Fred Royers het op eurosport omroept ik het hier wel mag bevestigen ;)
2h2h zal v/d week wel zelf een bericht hierover naar buiten brengen

Oke, bedankt voor de bevestiging. Jammer dat Antonio niet gaat vechten. Ik had wel willen zien hoe hij het zou doen tegen vechters van een iets hoger kaliber. Werdum is zeker een goede vervanger, dus dat wordt denk ik wel een mooi gevecht.

redjuh
24-09-2006, 11:38
het mma deel is ineens 2x zo vet geworden!!!!!!!

redjuh
24-09-2006, 11:50
Trouwens... Fred zei dat Jon Olav Einemo ook kwam. Die had in een superpartij verloren van Werdum in Pride. in februari d8 ik.
Grappler van wereldniveau.

Ik MOET hier echt heen!

The Bulldog
24-09-2006, 12:23
het mma deel is ineens 2x zo vet geworden!!!!!!!

KOM KOM KOM redjuh...

Omdat je die beer van een Silva niet echt kent en werdum wel...

Murilio ipv gerard ..alleen om de naam....


Maar goed... nu dus 9,5 MT en een ? voor mma ..wordt gemiddeld?

redjuh
24-09-2006, 12:34
nou ff dit... die silva is alleen maar erg groot. En bjj-fan als ik ben zie ik veel lever Werdum. Ook einemo is een fantastische grappler. En wat Ninja betreft... tja misschien idd de naam. Laten we eerlijk zijn, op een gala met zo'n allure (positief bedoeld) en internationale aspiraties etc, is het veel beter voor het geheel dat deze gasten erbij zijn.

Nu alleen een ander ding (hahaha altijd wat he) Als ze nou bijv. de kaartjes en het gala in 2en zouden splitsen, kun je het publiek wat scheiden. mensen die alleen MT willen zien, gaan dan niet naar het MMA deel en gaan ook niet dom lopen boe-en en fluiten, en voor de mensen die alleen mma willen zien (nou ja die zijn er weinig) ook, en voor iedereen die van beiden houdt, is het smikkelen en smullen. :wink:

ennnnnn als jij met me op de foto wil, is het voor mij helemaal compleet!

The Bulldog
24-09-2006, 14:53
je gaat wat betreft het mma dus eigelijk voor het grapling werk?

Werdum is dan denk ik idd interesanter... Al is Silva ook moordend op de grond aleen dan wat betreft Striking...


BEtreft Werdum - Alexander E. denk ik dart het is best zo kan zijn dat dit een winst voor werdum word als hij hem maar naar de grond krijgt...

Wordt in ieder geval een knal gala denk ik...zeker ook wat betreft de MT... als je kijkt welk nivo er gisteren in rotterdam werd gehaald en deze toppers gaan voor een deel 12 nov ook weer tekeer...super!!!

redjuh
24-09-2006, 15:28
ja wat MMA betreft, vind ik het grappling het mooist. Ook het goed vastleggen van de tegenstander en vanuit een goede positie punchen, vind ik geweldig (zoals penn vs hughes rnd 3). Dat erop los slaan vanuit de guard (mits de tegenstander via knock-down naar de grond is gebracht ala randleman-crocop1) vind ik niks.

Ik vind de weizigingen in de line-up op MMA gebied zo goed, dat ik het gala nu zeker de moeite waard vind om heen te gaan. Kijk om naar een gala als dit te gaan vanuit heerhugowaard, en wel een beetje knappe plaatsen te hebben,wat eten en drinken, kun je rekenen op minimaal 150 euro. Dan moet het natuurlijk wel wat wezen he.

Over MT hoeven we het niet te hebben, dat is in 1 woord grandioos

Ben
24-09-2006, 19:21
er gaan geruchten dat de partij van yvel en alister niet door gaat
weet iemand hier meer over :?:

Shytown
24-09-2006, 20:25
Ben, meerdere mensen hebben dit gerucht gehoord, maar volgens 2H2H zijn ze niet waar,
Zie hier:
http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=368491&highlight=#368491