PDA

View Full Version : mixfight.nl langzaam



marcelt
24-09-2006, 09:31
Ligt het aan mij of is mixfight zo langzaam geworden. Op de site komen gaat langzaam en oo een bericht toevoegen of klikken tussen diverse berichten gaat vaak langzaam. Ik dacht eerst dat het aan mijn oude pc lag, maar nu heb ik een nieuwe en het is nog zo. Fighttalk opent bijvoorbeeld gelijk. Al het klikken op die site gaat heel snel zoals het hoort.
Weten jullie hoe het zit mods , admin?

marcelt
24-09-2006, 09:43
p.s. Het is zondagochtend en users browsing this forum: none..

Ronald
24-09-2006, 10:22
Ligt het aan mij of is mixfight zo langzaam geworden. Op de site komen gaat langzaam en oo een bericht toevoegen of klikken tussen diverse berichten gaat vaak langzaam. Ik dacht eerst dat het aan mijn oude pc lag, maar nu heb ik een nieuwe en het is nog zo. Fighttalk opent bijvoorbeeld gelijk. Al het klikken op die site gaat heel snel zoals het hoort.
Weten jullie hoe het zit mods , admin?
Bij tijd en wijle laat de snelheid idd soms te wensen over. Vandaar dat we ook over gaan op een andere server die in Nederland gehuisvest is. Dat komt de snelheid en stabiliteit straks zeker ten goede. Gisteren is de server besteld. Er moet nog het e.e.a. gebeuren (overgaan op Vbulletin) maar ik verwacht dat e.e.a. niet al te lang meer op zich laat wachten. Dan krijg je Mixfight.nl weer als vanouds, maar dan nog beter :wink:

marcelt
24-09-2006, 12:39
Supa . ik zei al met pijn in nijn hart dat alles zo snel ging op fighttalk, maar het was wel waar.