PDA

View Full Version : Uitslagen UFC 63



Jeru
24-09-2006, 10:49
Grappig dat dit toch een stuk minder populair is dan Pride. Is compleet geruisloos aan ons voorbij getrokken :lol:

Okee nou zijn dit ook niet de meest aansprekende namen maar toch...


1 Tyson Griffin - David Lee Submission (Rear Naked Choke) 1 1:50
2 Jorge Gurgel - Danny Abbadi Decision (Split) 3 5:00
3 Eddie Sanchez - Mario Neto KO (Punches) 2 0:17
4 Roger Huerta - Jason Dent Decision (Unanimous) 3 5:00
5 Joe Lauzon - Jens Pulver TKO (Punch) 1 0:48
6 Rashad Evans - Jason Lambert KO (Punches from mount) 2 2:22
7 Melvin Guillard - Gabe Ruediger KO (Punch to the body) 2 1:01
8 Mike Swick - David Loiseau Decision (Unanimous) 3 5:00
9 Matt Hughes - B.J. Penn TKO (Strikes) 3 3:53

Kaun
24-09-2006, 11:21
Die Matt Hughes is goed bezig!!,,jammer van Jens Pulver..

redjuh
24-09-2006, 12:46
DAMNNNNNN Matt Hughes liep op alle fronten tegen een muur aan de 1ste 2 ronden! Die triangle was echt prachtig opgezet van Penn eind 2e ronde zeg...

Maar echt ontzettend knap van Matt dat hij in de 3de er helemaal vol in ging en de 1ste 2 niet in z'n kop heeft laten komen. Echt heel erg knap gevochten van Matt.

In de voorbeschouwing zag je hou BJ trainde en hoe vaak enzo... Om de dag zeg maar. Op zich klonk het best oke, maar blijkbaar is dat niet voldoende tegen gasten als Hughes en St pierre. Ja het eerste deel vd wedstrijd wel, maar daarna...

Voor Penn zou eigenlijk Pride ideaal zijn, met een 1ste van 10 minuten. Weinig gasten die zo lang achteruit, onderop, en tegen een zooi subs kan vechten.

Publek vond ik bij dit gevecht helemaal geweldig!

redjuh
24-09-2006, 13:20
hier een sociaal gebaartje... voor algemeen gebruik Penn vs Hughes 2 http://download.yousendit.com/E0FD827317730C03

Arjan
24-09-2006, 13:53
9 Matt Hughes - B.J. Penn TKO (Strikes) 3 3:53

VETTTTTTTTTTTTTTTTT Meteen de multi media in!

redjuh
24-09-2006, 13:56
9 Matt Hughes - B.J. Penn TKO (Strikes) 3 3:53

VETTTTTTTTTTTTTTTTT Meteen de multi media in!

kijk es boven je post oelewapper

remco pardoel
24-09-2006, 14:12
Gullard weer op een ko
ik denk dat hij wel een mooie partij in NL zou kunnen laten zien
Miscchien in december in Maastricht tegen een goede nederlander / fransman in zijn gewicht

remco

Emilio
25-09-2006, 12:33
is het aantrekkelijk voor gullard om in NL te komen knokken als je onder contract bij de UFC staat dan?

redjuh
25-09-2006, 12:52
wie komt er nou voor guillard naar een gala zeg... Coleman en randleman kregen alleen 1 ring van ahoy vol. die melvin verkoopt geen kaarten hier

Ronald
25-09-2006, 12:58
Grappig dat dit toch een stuk minder populair is dan Pride. Is compleet geruisloos aan ons voorbij getrokken :lol:
Wacht maar totdat er straks weer Nederlanders in de UFC gaan meedoen. Dan denk ik dat er toch verschillende mensen weer om 4 uur 's morgens hun bed uitgaan :wink: .

Jammer dat Matt Hughes weer gewonnen heeft, ook al had ik het wel verwacht.
Ze hebben het trouwens steeds over Hughes als de "future hall of famer". Ik vraag me af of ze hem niet groter maken dan hij daadwerkelijk is. Ik zou 'm best eens tegen wat grote namen uit andere grote organisaties willen zien knokken om een vergelijk te kunnen maken. Sowieso mist hij een paar grote namen om zich heen om echt groot te kunnen worden op dit moment (maar daar kan hij natuurlijk ook niets aan doen).
Bij de light heavy weights had je een tijdje terug bijvoorbeeld Ortiz, Liddell, Couture en Belfort. Je hebt altijd een stel echt goeie vechters op hun top bij elkaar nodig om uit te kunnen groeien tot een echte grootheid.

redjuh
25-09-2006, 13:10
mijn wekker was gezet... elke x weer. vind de show vaak erg gaaf

inc
25-09-2006, 13:22
snap best dat mensen het niet zo hot vinden omdat er weinig bekende in vechter, maar damn...het was echt wel een vet gala....

ik zou een hoop mensen over mij heen krijgen, maar ik vind een aantal ufc gala vetter dan pride....

deze vond ik echt gruwelijk!

ICON
25-09-2006, 13:55
onbekenden? ik vind het niet echt onbekenden hoor. ufc heeft vaak mooie gala's ik kijk alle partijen die me interessant lijken.

inc
25-09-2006, 15:23
met onbekende bedoel ik met name de debutanten. Ik had nooit eerder van de tegenstander van jens pulver gehoord bv. Ik merk aan de ufc dat ze veel relatief nieuwelingen voor de leeuwen gooien en op zoek zijn naar the next best thing( hype). ze moeten wel aangezien hun spoeling redelijk dun is vergeleken met pride. echter als ik kijk naar de hw en de lhw van pride zit er best een groot gat tussen de top en de absolute top.

Jochem
25-09-2006, 16:47
over lhw, Ik denk dat chuck, tito, Renato en vroeger Randy zich toch echt kunnen meten met de absolute top. Ik bedoel, wat beschouw je als de absolute top? de beste 3 of de beste 10 vechters?

en heavyweights, tja, daar heb je natuulijk zwaar gelijk in.

nicolas the red
25-09-2006, 17:07
zo spijtig van penn, de man heeft meer talent dan z'n hele gewichtsklasse tesamen maar hij mist het doorzettingsvermogen om te trainen op het vereiste niveau

die fight van rashad evans was anders ook niet mis

inc
25-09-2006, 17:52
evans was echt on fire!
take downs waren echt super. Hoeveel wedstrijden zou hij nog moeten draaien voor een title shot... Ik denk dat lambert een goede test was, maar dat hij er zeker nog 2 a 3 moet pakken wil hij een serieus bedreiging worden.

Hollandpride
25-09-2006, 20:08
Grappig dat dit toch een stuk minder populair is dan Pride. Is compleet geruisloos aan ons voorbij getrokken :lol:
Wacht maar totdat er straks weer Nederlanders in de UFC gaan meedoen. Dan denk ik dat er toch verschillende mensen weer om 4 uur 's morgens hun bed uitgaan :wink: .

Jammer dat Matt Hughes weer gewonnen heeft, ook al had ik het wel verwacht.
Ze hebben het trouwens steeds over Hughes als de "future hall of famer". Ik vraag me af of ze hem niet groter maken dan hij daadwerkelijk is. Ik zou 'm best eens tegen wat grote namen uit andere grote organisaties willen zien knokken om een vergelijk te kunnen maken. Sowieso mist hij een paar grote namen om zich heen om echt groot te kunnen worden op dit moment (maar daar kan hij natuurlijk ook niets aan doen).
Bij de light heavy weights had je een tijdje terug bijvoorbeeld Ortiz, Liddell, Couture en Belfort. Je hebt altijd een stel echt goeie vechters op hun top bij elkaar nodig om uit te kunnen groeien tot een echte grootheid.

Ben het niet met je eens Ronald dat Hughes grote namen om zich heen mist. Zomaar een paar namen in de welterweight competitie: St Pierre, Penn, Trigg, Sanchez, Parisyan, Diaz, Royce Gracie.

The Bulldog
25-09-2006, 20:28
Huges doet het toch vreselijk goed op deze regels..
hij heeft toch een aantal namen verslagen.

Roce Gracie(oke oke een oldy), B.J. Penn,Trigg,newton,Kanehara,Rigs..

Op deze regels zeker geen kleintjes...

Wie van pride zou je tegen hem willen zien op zijn gewicht dan?

Remco
26-09-2006, 10:22
Matt heeft zich bewezen als een echte knokker. Hij is me wel iets te stroef, zijn stoten en trappen zijn echt onder de maat. Toch was zijn derde ronde enorm indrukwekkend. BJ domineerde hem op kinderlijke wijze, maar de Countryboy bleef koel.

Zijn er hier meer die Mike Swick overschat vinden? Ik heb me echt aan zijn optreden geïrriteerd. Joe en Goldy vonden alles wat ie deed geweldig, in mijn ogen won hij een zeer slecht gevecht, waarin Loiseau er mentaal niet goed inzat en Swick net voldoende deed om te winnen. Op de een of andere manier lijkt Swick te voldoen aan het ideaalbeeld voor de UFC, maar ik vind zijn standup matig (snelle handen, maar bijzonder zwakke trappen en waarom gaat hij niet naar lichaam of benen als Loiseau in dubbele dekking staat). Daarnaast vond ik dat geshowboat echt heel vervelend. Titleshot? Laat me niet lachen.

Remco
26-09-2006, 10:23
Delete

nicolas the red
26-09-2006, 11:37
mike swick is een actieve vechter en dat zien ze graag in de US he. ze beginnen ook meteen boe te roepen van zodra een gevecht naar de grond gaat. maar hij mist zeker power, alles zat gewoon op loiseau z'n dekking bijna.

ik las trouwens net dat bj penn 3 ribben gebroken had in de 2de ronde en dat ie daarom nog amper kon bewegen in de laatste.

BJJ JOKER
26-09-2006, 15:19
Ik haat matt hughes!! Hoop dat G.S.P. hem sloopt, arrogantje mannetje!!!

En BJ Penn was stukken beter, alleen minder conditie, jammer genoeg!!

redjuh
26-09-2006, 16:29
Ik haat matt hughes!! Hoop dat G.S.P. hem sloopt, arrogantje mannetje!!!

En BJ Penn was stukken beter, alleen minder conditie, jammer genoeg!!

ik durf er geld op te zetten dat Matt Hughes de beste 170pnd MMArtist ter wereld is, en dat hij in deze klasse tot aan zijn retirement ongeslagen blijft.