PDA

View Full Version : K-1Amsterdam 2007



Wheelie
25-09-2006, 09:00
Volgens Rutz vechten in ieder geval de volgende vechters

Lebanner, Sefo, Bonjasky, Karaev, Buakaw, Kraus, Drago en misschien ben ik er wat vergeten 8-)

Marco
25-09-2006, 09:08
Manhoef ook nog.

Wheelie
25-09-2006, 10:24
Manhoef ook nog.

klopt

ICON
25-09-2006, 10:30
en weet iemand of t weer voornamelijk k-1 gericht is of komen er nu wat meer mma partijen?

Thomasmurda
25-09-2006, 10:48
Dat zijn wel grote namen ja. Ik dacht alleen dat Le Banner niet meer zou terugkomen in Nederland, na dat baggerpubliek van de vorige x :cry:

TOON
25-09-2006, 11:47
maar de opkomst was wel super wreed van LeBanner, maar idd erg vreemd dat er dan na 20 sec. al mensen begonnen met fluiten omdat ze er niet als een stel gekken invlogen...

Rutz zal ongetwijfeld weer grote namen naar de arena halen, alleen is het nu wsl voor 40/45 duizend man.... dat betekend dus nog meer fluiters :(
weet niet of ik daar tegen kan, zoveel grote namen en dan zo'n disrespect, heb weinig zin om me weer een hele avond te ergeren....

MB667
25-09-2006, 11:53
dat wordt dan voor het merendeel van het publiek kijken hoe mieren aan het vechten zijn.

redjuh
25-09-2006, 12:08
t gaat toch om het er echt bij zijn of niet... die opkomsten van bonjasky, hoost en JLB... niet te evenaren in je livingroom

TOON
25-09-2006, 12:33
das absoluut waar ja.... en wsl ga ik 1 dec ook weer zo'n kaartje halen... denk alleen dat het moeilijk wordt om een hele arena te vullen met mensen die echt liefhebber zijn van de sport en die ook weten dat er af en toe een wat mindere pot tussen zit om wat voor reden dan ook...
ben ook wel benieuwd idd hoe Rutz dat gaat doen... 40000 man, vorig jaar zag je op zich alles nog heel goed, ben benieuwd hoe ze het nu gaan inrichten...

Thomasmurda
25-09-2006, 13:07
Ik ben ook benieuwd hoe ze de Arena gaan inrichten.. Opzich wel een beetje kut om de hele Arena te gebruiken, dan zit je op de 1ste rij, en dan staat de ring alsnog erg ver weg.. (als ie tenminste int midden van 't veld komt te staan..)
Ik ga ervanuit dat de kaartjes wel wat goedkoper worden vanwege deze 'omstandigheden'.

En wat de fluiters betreft: Gewoon op een paar strategische plaatsen wat snipers plaatsen :D

redjuh
25-09-2006, 13:12
Nu snap ik ineens waarom ze in Japan zo dol zijn op gasten als Bob Sapp, Choi, Akebono, Giant silva, Montanha Silva etc etc...!!!! die kun je beter zien van zo'n afstand dan de 'gewone' vechters!!!

TOON
25-09-2006, 13:18
dat wordt een verrekijker bij de K1 Max vechters!!!

Shinbone
25-09-2006, 13:44
Ik denk dat een groot deel van de problemen van dit jaar voorkomen kunnen worden door een algehele drooglegging. Als het alcohol gebruik aan banden wordt gelegd, inclusief de VIP-tafels, dan zullen de meeste mensen wat meer fatsoen tonen en niet als een dronken loor vechters en hun aanhang gaan uitschelden. ( Is o.a voorgekomen bij Jerome Le Banner's team en fruit gooien naar de schone dames van Fuji TV en die malloot die Ignashov om de nek sprong en weet ik wat voor zaken er nog gebeurd zijn die het daglicht niet kunnen verdragen)

Alleen financieel is dat natuurlijk een forse aderlating, maar kennelijk moet men zulke rigoreuze maatregelen wel treffen omdat de meeste mensen niet in staat is om maat te houden en zich te gedragen zoals de echte vechtsportfan betaamd.

Ik weet dat het indruist tegen de vrijheid om lekker te genieten met een borreltje en dit geweldige evenement te aanschouwen, maar ik heb toch liever een alcoholvrij publiek. Omdat we hier nu eenmaal niet te maken hebben met publiek welke naar een schaakpartijen komt kijken.

De hamvraag is: weegt het financiele gewin op tegenover de veiligheid, sfeer en fatsoen?

Ik denk dat het eerste genoemde de voorkeur krijgt.

dtgerald
25-09-2006, 13:56
Dat zijn wel grote namen ja. Ik dacht alleen dat Le Banner niet meer zou terugkomen in Nederland, na dat baggerpubliek van de vorige x :cry:Dat zal wel weer gebeuren.Want er komen waarschijnlijk veel mensen die nooit een gala bezocht hebben.Die willen partijen zien zoals Frye tegen Takayama :lol: .

TOON
25-09-2006, 14:10
whahahha ja dat was eigenlijk een voorbeeld hoe het juist niet moet :D

jojo
25-09-2006, 14:16
als alleen deze partijen al doorgaan word het al vet!!!!!!!
maar nog grotere ruimte betekend meer mensen dus minder entree geld???? :wink: :lol:

Tuigenke
25-09-2006, 20:46
de namen klinken super, had idd ook niet verwacht Lebanner nog weer te zien, maar zou het super vinden als hij weer komt.
verder zijn we natuurlijk weer van de partij :wink:

Tuigenke
25-09-2006, 20:46
de namen klinken super, had idd ook niet verwacht Lebanner nog weer te zien, maar zou het super vinden als hij weer komt.
verder zijn we natuurlijk weer van de partij :wink:

Tuigenke
25-09-2006, 20:47
de namen klinken super, had idd ook niet verwacht Lebanner nog weer te zien, maar zou het super vinden als hij weer komt.
verder zijn we natuurlijk weer van de partij :wink:

castro
25-09-2006, 21:01
Ik denk dat een groot deel van de problemen van dit jaar voorkomen kunnen worden door een algehele drooglegging. Als het alcohol gebruik aan banden wordt gelegd, inclusief de VIP-tafels, dan zullen de meeste mensen wat meer fatsoen tonen en niet als een dronken loor vechters en hun aanhang gaan uitschelden. ( Is o.a voorgekomen bij Jerome Le Banner's team en fruit gooien naar de schone dames van Fuji TV en die malloot die Ignashov om de nek sprong en weet ik wat voor zaken er nog gebeurd zijn die het daglicht niet kunnen verdragen)

Alleen financieel is dat natuurlijk een forse aderlating, maar kennelijk moet men zulke rigoreuze maatregelen wel treffen omdat de meeste mensen niet in staat is om maat te houden en zich te gedragen zoals de echte vechtsportfan betaamd.

nie me pils afvattéuuuuu
Ik weet dat het indruist tegen de vrijheid om lekker te genieten met een borreltje en dit geweldige evenement te aanschouwen, maar ik heb toch liever een alcoholvrij publiek. Omdat we hier nu eenmaal niet te maken hebben met publiek welke naar een schaakpartijen komt kijken.

De hamvraag is: weegt het financiele gewin op tegenover de veiligheid, sfeer en fatsoen?

Ik denk dat het eerste genoemde de voorkeur krijgt.

Shinbone
25-09-2006, 23:43
Casto, je moet datgene wat ik getypt heb niet manipuleren, door een regel toe te voegen welke ik niet getypt heb.
Als je het niet met mij eens bent, ga er dan inhoudelijk op in.

Dank u.

ICON
26-09-2006, 07:53
hij quote je waarschijnlijk gewoon verkeerd.

A-team
26-09-2006, 10:13
Nu snap ik ineens waarom ze in Japan zo dol zijn op gasten als Bob Sapp, Choi, Akebono, Giant silva, Montanha Silva etc etc...!!!! die kun je beter zien van zo'n afstand dan de 'gewone' vechters!!!

:mrgreen:

Sjaak
26-09-2006, 11:25
Volgens Rutz vechten in ieder geval de volgende vechters

Lebanner, Sefo, Bonjasky, Karaev, Buakaw, Kraus, Drago en misschien ben ik er wat vergeten 8-)

Bob Sap :wink:

Shinbone
26-09-2006, 12:13
hij quote je waarschijnlijk gewoon verkeerd.

Dat zou natuurlijk kunnen, niet aan gedacht.
Castro, als je daadwerkelijk verkeerd gequote hebt, mijn excuses voor mijn beschulding.

dontmindme
28-09-2006, 05:26
what about badr :?: