PDA

View Full Version : Matt Hughes vs B.J Penn *Spoiler*



lio
27-09-2006, 14:39
voor mensen die de wedstrijd van Matt vs penn nog niet hebben gezien hier de link:

http://www.dailymotion.com/visited/search/matt%20hughes/video/xfgn2_matt-hughes-vs-bj-penn

ik vond Matt echt niet seperieur dan Penn en ook zijn prestatie in de 1e en 2e vond ik echt niet best als champion vooral in de 2e rond als er nog 1min bleef dan had Matt zker afgetikt.ik denk dat Georges in november ufc champion wordt want hij is explosie,kan goed boxen moet alleen zijn take defends verbeter zoals Penn deed dan maakt hij een grote kans. wat vinden jullie ervan?

Emilio
27-09-2006, 14:54
Ik vond dat Matt zich juist als een champ gedroeg door gewoon door te knokken ook al had hij het zwaar. BJ Penn is kwa souplesse een geval apart. Bepaalde technieken werken bij hem gewoon niet omdat hij zn benen zo ver kan buigen.

Hughes is vooral in de latere rondes goed door zn cardio. Hij wist dat daar zowiezo zijn kansen zouden liggen tegenover Penn.

lio
27-09-2006, 15:15
Ik vond dat Matt zich juist als een champ gedroeg door gewoon door te knokken ook al had hij het zwaar. BJ Penn is kwa souplesse een geval apart. Bepaalde technieken werken bij hem gewoon niet omdat hij zn benen zo ver kan buigen.

Hughes is vooral in de latere rondes goed door zn cardio. Hij wist dat daar zowiezo zijn kansen zouden liggen tegenover Penn.

ja dat klopt wel maar een ding is zeker als Penn's cardio goed was dan had hij zeker gewonnen want hij domineerde de 1e,2e ronde al. wat ik niet snap volgens mij was het in de 1e ronde Penn gaf een linker hoek waardoor Matt iets in zijn ogen had maar volgens mij werd ie gematst want als Penn doorging dan was het afgelopen. ook denk ik dat Matt in november niet zal redden tegen Georges voor mij is Georges een explosief en heeft ook een toppe cardio dat is mijn mening dan hee .

Ronald
27-09-2006, 18:17
Ik denk ook dat Penn enkel en alleen op cardio verliest. In potentie vond ik 'm wel echt beter. Maar ja... cardio is ook onderdeel van het spelletje. Als je dat niet op orde heb verlies je en ben je alsnog niet de betere vechter... ook al had je dat kunnen zijn.

Ik zou het niet erg vinden om een Hughes vs Penn 3 te zien, alleen dan met 3 maand voorbereiding van Penn (had nu 6 weken i.v.m. uitvallen van GSP).

Jochem
27-09-2006, 21:38
Ik denk ook dat Penn enkel en alleen op cardio verliest. In potentie vond ik 'm wel echt beter. Maar ja... cardio is ook onderdeel van het spelletje. Als je dat niet op orde heb verlies je en ben je alsnog niet de betere vechter... ook al had je dat kunnen zijn.

Ik zou het niet erg vinden om een Hughes vs Penn 3 te zien, alleen dan met 3 maand voorbereiding van Penn (had nu 6 weken i.v.m. uitvallen van GSP).

x2

Silat
27-09-2006, 21:50
Moet je voor de gein eens ff op sherdog kijken, daar staan 101 topic over BJ.

Het was wel vet geweest als hij Matt had laten kloppen in die rare triangle van hem.

nicolas the red
28-09-2006, 10:32
blijkbaar had BJ 3 ribben gebroken en kon hij daarom nog amper bewegen in de derde ronde... spijtig want hij was hughes aan het domineren op elk gebied

The Maniac
28-09-2006, 12:34
Matt zei al dat ie triangle niet echt goed in zat en dat in de armbar meer gevaar lag dan de traingle. Maar over BJ er moet idd een derde gevecht komen. Moet gezegd worden ook al had BJ de tijd denk ik dat BJ nooit een cardio niveau zal krijgen waardoor hij 5 rondes voluit kan gaan zoals een St Pierre, Hughes, Franklin(ala een middleweight but you catch the drift).

nicolas the red
28-09-2006, 13:55
hij zei nochtans dat hij al een hele tijd 2x per week 5 rondes aan het sparren was

The Maniac
28-09-2006, 13:59
sparren is heel wat anders dan echt in de ring staan en vechten voor een wereldtitel

ICON
28-09-2006, 14:26
hij had zn ribben gebroken. wat weten jullie nou van zn cardio.

Ronald
28-09-2006, 16:53
wat weten jullie nou van zn cardio.
Heb je de partij van hem hiervoor niet gezien dan?

ICON
28-09-2006, 16:54
jawel. en nogmaals mijn vraag. wat weten jullie van zn cardio?

redjuh
28-09-2006, 16:59
jawel. en nogmaals mijn vraag. wat weten jullie van zn cardio?

dat die dus niet voldoende is