PDA

View Full Version : Abraham vs. Miranda



chief108
27-09-2006, 15:40
iemand dat gezien?

heb alleen wat plaatjes gezien en een beschrijving, maar het moet een rare partij geweest zijn...

kopstoten, veeeel stoten onder de gordel

en Abraham die in de derde ronde z'n kaak op twee plaatsen breekt en flink op z'n tong bijt
en gewwon doorvecht.... :shock:

en dan achteraf gezeur krijgt dat hij "achteruit vocht" en wegrende??

lijkt er niet echt op als je de foto's ziet...
(die open mond komt van de gebroken kaak)
http://eur.news1.yimg.com/eur.i1.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/dpa/20060924/08/1390005226.jpg
http://www.sport1.de/media/redaktionell/bilder/sportarten/mehrsport/boxen/abraham_arthur_miranda.jpg

Fr3ddy
27-09-2006, 17:00
Holy F&^@ je kaak breken en doorvechten... :shock:

Ronald
27-09-2006, 18:08
Yep, ik heb de partij gezien. Het was idd een hele rare match. Die kopstoot was volgens mij trouwens in de 5e ronde. Maar goed da's detail. Miranda kreeg er 2 punten aftrek voor. Later in de partij kreeg hij nog 3x puntaftrek voor onder de gordel slaan. Echt vreemd dat Miranda niet gewoon gediskwalificeerd werd :? .

Abraham toonde echt karakter door door te vechten. Niet normaal gewoon. Hij kon geen eens goed z'n mond dichtdoen. Hij bleef ook maar bloeden. Uiteindelijk won hij op punten. Als de 5x puntenaftrek niet plaats zou hebben gevonden zou hij volgens de telling trouwens nog steeds gewonnen hebben.

De kritiek op Abraham over het teveel vanuit de dekking vechten snap ik verder wel. Die gaat namelijk niet alleen over deze partij. Schijnbaar vecht Abraham standaard zo. Hoge gesloten dekking, veel achteruit lopen, en dan zo af en toe eruit komen. Wel jammer. Als Abraham uit z'n dekking komt is ie ontzettend explosief en slaat vreselijk hard. Ook een beetje onbenullig trouwens. Veel opladen en aanhalen voordat hij slaat. Hij krijgt er ook in deze partij voor op z'n sodemieter van z'n hoek.

Ik zie trouwens dat ik de partij nog liggen heb. Ik zal 'm ff uploaden en in het MMF zetten. Duurt wel ff want het bestand is 709 MB...

Gulo gulo
27-09-2006, 20:32
Ulli had/heeft meer boksers in zijn stal die achteruit vechten. Ultieme voorbeeld daarvan was Sven Ottke. Die vocht altijd achteruit, knap dat hij het kon, maar absoluut niet om aan te zien... :?

smike
28-09-2006, 16:08
Tsja, dat is de Duitse stal, meeste Duitse vechten zo bekeken en saai, niet om aan te zien!

Ronald
28-09-2006, 16:45
De partij staat er ondertussen...

chief108
29-09-2006, 11:43
poeh he....

hoe kan iemand zo doorvechten?

weet niet hoe die gozer normaal gesproken vecht maar in deze partij kan ik me voorstellen dat hij wel alles wou doen om niet nog meer klappen op z'n kop te krijgen...

ouch...