PDA

View Full Version : Line-up Combined Forces 7-10 Emmen



Marco (scheids)
28-09-2006, 08:20
Voorlopige Line-Up Combined Forces 7 oktober Emmen (Parc Sandur)

1: Fransico Doezeman (MT Zwolle) 3 x 2 min C-klasse Muay Thai Max 70 kg Kevin Leuhery (Tabonon)

2: Shane Thomas (MMA Ireland) 2 x 3 min MMA partij Max. 77 kg TBA

3: Bert Van Geystelen (Ronin M.M.A.Belgium) 2 x 3 min MMA partij Max. 77 kg Nick van Deursen (Team Hardcore)

4: Halve finale Kyokushin Combined Forces CUP Kyokushin Knock Down Karate 2 x 2 min

5: Halve finale Kyokushin Combined Forces CUP Kyokushin Knock Down Karate 2 x 2 min

6: Emir Smaljovic (Team Hardcore) 2 x 5 minuten MMA Light-Heavyweight -90kg Semmy Turky (SS Ommoord Rotterdam

7: TBA 5 x 2 min B-klasse Muay Thai Max 69 kg Louis Loret (Spanje)

8: Enrigque Grootenhuis (Team Lomulder) 5 x3 min A-klasse Muay Thai Max 86 kg TBA

9: Samir Boerekba (Team Hardcore) 1 x 10 min MMA partij 100+ kg Vaidus Pochecus (Litouwen)

10: Peter Mulder (Team Schreiber) A-klasse 5 x 3 min Muay Thai Max.86 + Brecht Wallis (Belgium)

11: Jaap Bos (Tabonon - Team Hardcore) 2 x 2 min N-klasse Muay Thai Max. 74 kg Jan ter Schure (Team Damhuis)

12: Steven Reezigt (MT Zwolle) 3 x 2 min C-klasse Muay Thai Max. 86 kg Jonathan Lindenburg (Team Santing)

13: Gerard Prins (Team van der Giessen) 2 x 3 min MMA Max. 82 kg Lawrance Osborne (MMA Ireland)

14: Chico Martinez (Angelo Gym) 1 x 10 min MMA Mixed Firgil de Windt (Team Schreiber)

Finale Kyokushin Combined Forces CUP
15: Winnaar partij 4 2 x 2 min Kyokushin Knock Down Karate Winnaar partij 5[/i]

16: Jeffrey Pedro (vd vathorst) 1 x 10 min MMA Nick Struve (Team Schreiber)

17: Linda Ooms (KB Brummen) 5x 2 min A-klasse Dames Muay Thai Max.52 kg Agnese Boza (Litva)

18: Michael Knaap (Team Hardcore) 1 x 10 min MMA Marko Sintic (Mladen Dojo Croatia)

19: Milco Voorn (Team Schreiber) 1 x 10 min MMA Michal Stanislawski (Polen)

Bron fighttalk.nl

Ralph
28-09-2006, 08:41
Zo? Vecht Brecht Wallis tot 86 kg? Is ie dan zoveel afgevallen of ziet hij er gewoon zwaarder uit dan hij is?

chief108
28-09-2006, 09:13
dat ziet mega interessant uit....

GOOOO Team Hardcore!!!!!!!!!

ICON
28-09-2006, 09:22
er staat toch 86+...
er moet eigenlijk staan 86++++

Ralph
28-09-2006, 09:26
Je hebt gelijk.... ik keek alleen naar dat max. 86 kg

nick
28-09-2006, 09:46
dat ziet mega interessant uit....

GOOOO Team Hardcore!!!!!!!!!
ik verwacht je wel overal boven uit te horen komen he, met aanmoedigen :lol:

chief108
28-09-2006, 11:13
dat ziet mega interessant uit....

GOOOO Team Hardcore!!!!!!!!!
ik verwacht je wel overal boven uit te horen komen he, met aanmoedigen :lol:
wat schuift dat??? :wink:

nick
28-09-2006, 12:15
dat ziet mega interessant uit....

GOOOO Team Hardcore!!!!!!!!!
ik verwacht je wel overal boven uit te horen komen he, met aanmoedigen :lol:
wat schuift dat??? :wink:

:? dacht dat je het wel uit jezelf zou doen. beeje jammer niek :wink:

chief108
28-09-2006, 12:33
dat ziet mega interessant uit....

GOOOO Team Hardcore!!!!!!!!!
ik verwacht je wel overal boven uit te horen komen he, met aanmoedigen :lol:
wat schuift dat??? :wink:

:? dacht dat je het wel uit jezelf zou doen. beeje jammer niek :wink:
ach, het komt in verschillende klasses hè?

gewoon toejuichen is gratis en voornamelijk afhankelijk van de door de vechter neergezette prestatie...

een beetje professioneel toejuichen kost wat meer moeite, vooral als er weinig reden tot juichen is... :wink:

>>ergens denk ik dat deze post me binnenkort weer een blauw oog gaat opleveren... << :?

nick
28-09-2006, 13:09
dat oog van je was een ongelukje hoor :D was het al bijna weer vergeten haha.

maar zie dus dat je binnenkort weer komt trainen. goede zaak :wink:

henk kuipers
01-10-2006, 15:21
Voor de mensen die nog belangstelling hebben voor een VIP tafel wees er snel bij want we hebben er nog maar 5 over.

prijs € 750,- 6 persoons

chief108
01-10-2006, 19:26
klinkt hartstikke mooi Henk, maar wij arme lui hebben amper geld voor een kaartje (en drank...je weet dat er in ZOD gezopen moet worden als het gezellig is..)

jan sensei kyokushin
02-10-2006, 14:33
klinkt hartstikke mooi Henk, maar wij arme lui hebben amper geld voor een kaartje (en drank...je weet dat er in ZOD gezopen moet worden als het gezellig is..) OSU volkomen mee eens chief ik word niet goed van al die intree prijzen ,ieder gala is 25euro intree je moet er nog heen met de auto de benzine kost ook zowat 2euro per liter ,wat drinken dan ben je met alles zon beetje 80 euro tot 100 euro kwijd :roll:

ik kan niet overal meer heen kost teveel jammer :cry:

chief108
02-10-2006, 15:14
klinkt hartstikke mooi Henk, maar wij arme lui hebben amper geld voor een kaartje (en drank...je weet dat er in ZOD gezopen moet worden als het gezellig is..) OSU volkomen mee eens chief ik word niet goed van al die intree prijzen ,ieder gala is 25euro intree je moet er nog heen met de auto de benzine kost ook zowat 2euro per liter ,wat drinken dan ben je met alles zon beetje 80 euro tot 100 euro kwijd :roll:

ik kan niet overal meer heen kost teveel jammer :cry:
precies....

en dan zijn er twee gala's in 1 maand in emmen, wat zeg ik... een week achtyer elkaar...
en dan komt het gala in Ter Apel d'r ook nog aan met het afscheid van Martin van Emmen...
ook iets wat je eigenlijk niet mag missen... :?

Marco (scheids)
02-10-2006, 16:39
Had je t hele jaar voor kunnen sparen :wink: en voor € 25,= zie je wel toppers aan de slag ... hier in de randstad zijn de kaartje duurder hoor ... :lol:

Trouwens hoe laat begint t as zaterdag eigenlijk ?
kijken hoe vroeg k mn wekker moet zetten ...

citygym
02-10-2006, 17:07
klinkt hartstikke mooi Henk, maar wij arme lui hebben amper geld voor een kaartje (en drank...je weet dat er in ZOD gezopen moet worden als het gezellig is..) OSU volkomen mee eens chief ik word niet goed van al die intree prijzen ,ieder gala is 25euro intree je moet er nog heen met de auto de benzine kost ook zowat 2euro per liter ,wat drinken dan ben je met alles zon beetje 80 euro tot 100 euro kwijd :roll:

ik kan niet overal meer heen kost teveel jammer :cry:

Ik denk dat je moet kijken welk gala interessant is qua matchmaking, er zijn veel gala's met alleen N,C en B partijtjes waar je 25 voor moet betalen, maar er zijn er ook een aantal met echte toppartijen en die kosten ook 25,- euro en dat vind ik niet veel. Als je ziet wat een gage de vechters vragen voor toppers ook wel terecht kan je geen 10 a 15 euro vragen, dan moet de promoter er geld bij doen. Die N,C en B galaatje die kunnen wel naar beneden qua entree!

Maar wat misschien nog wel veel belangrijker is dat de promoters elkaar het licht in de ogen eens gunnen! Ik zou graag met iedere promoter hier in het noorden om de tafel willen zitten om de data's van onze gala eens een keer goed te verdelen en dat niet alle gala's zo dicht op elkaar zitten. Dit is slecht voor de vechters, de promoters en zeker de bezoekers want die kunnen niet iedere week naar een gala! Maar als het beter verdeeld wordt misschien wel! Het is toch niet normaal. 23-9 leek, 30-9 stadskanaal, 1-10 groningen, 7-10 leek en emmen, 14-10 emmen, 22-10 drachten, 4-11 Delfzijl eind nov ter apel!
Kom op promoters denk eens na! het publiek kan niet naar al die gala'sla de handen in 1.

jan sensei kyokushin
02-10-2006, 17:47
klinkt hartstikke mooi Henk, maar wij arme lui hebben amper geld voor een kaartje (en drank...je weet dat er in ZOD gezopen moet worden als het gezellig is..) OSU volkomen mee eens chief ik word niet goed van al die intree prijzen ,ieder gala is 25euro intree je moet er nog heen met de auto de benzine kost ook zowat 2euro per liter ,wat drinken dan ben je met alles zon beetje 80 euro tot 100 euro kwijd :roll:

ik kan niet overal meer heen kost teveel jammer :cry:

Ik denk dat je moet kijken welk gala interessant is qua matchmaking, er zijn veel gala's met alleen N,C en B partijtjes waar je 25 voor moet betalen, maar er zijn er ook een aantal met echte toppartijen en die kosten ook 25,- euro en dat vind ik niet veel. Als je ziet wat een gage de vechters vragen voor toppers ook wel terecht kan je geen 10 a 15 euro vragen, dan moet de promoter er geld bij doen. Die N,C en B galaatje die kunnen wel naar beneden qua entree!

Maar wat misschien nog wel veel belangrijker is dat de promoters elkaar het licht in de ogen eens gunnen! Ik zou graag met iedere promoter hier in het noorden om de tafel willen zitten om de data's van onze gala eens een keer goed te verdelen en dat niet alle gala's zo dicht op elkaar zitten. Dit is slecht voor de vechters, de promoters en zeker de bezoekers want die kunnen niet iedere week naar een gala! Maar als het beter verdeeld wordt misschien wel! Het is toch niet normaal. 23-9 leek, 30-9 stadskanaal, 1-10 groningen, 7-10 leek en emmen, 14-10 emmen, 22-10 drachten, 4-11 Delfzijl eind nov ter apel!
Kom op promoters denk eens na! het publiek kan niet naar al die gala'sla de handen in 1. Osu dennis dat bedoel ik nou je slaat de spijker op zen kop veel gala,s vallen achter elkaar niet normaal meer, sorry mijn mening maar ja wie ben ik ,wij hebben
niet allemaal en inkomen van 2500tot 3000euro inde maand :cry: ik doe 43jaar aan het martial -arts budo het heeft mij altijd geldt gekost maar dat heb ik er graag voor over zoals zoveeeeeeeelen met mij

mvg osu

Marco (scheids)
03-10-2006, 08:11
Mar hoe laat begint t nou ?

citygym
03-10-2006, 08:45
Mar hoe laat begint t nou ?

19.00 uur, zaal open 18.00 uur

Osu Dennis

marko
03-10-2006, 08:47
Ik dacht dat het om 17:00 uur begint, dus zo vroeg hoef je je wekker niet te zetten!!!

chief108
03-10-2006, 08:52
Mar hoe laat begint t nou ?
goeie vraag...

maakt een boel verschil of dan wel of niet gaat komen... :?

nick
03-10-2006, 09:22
18.00 uur gaat de zaal open en om 19.00 zal het gala beginnen :wink:

Wheelie
03-10-2006, 10:44
18.00 uur gaat de zaal open en om 19.00 zal het gala beginnen :wink:

dat begint voor mij te laat ;)

chief108
03-10-2006, 12:33
18.00 uur gaat de zaal open en om 19.00 zal het gala beginnen :wink:
kut...
tegen de tijd dat ik dan ken komen is de helft al geweest...

dat begint voor mij te laat (Wheelie)
is na bedtijd? :?

nick
03-10-2006, 12:51
te laat :(

tja het is geen zondag middag gala he :wink:

Ben
03-10-2006, 17:50
chico tegen virgel dat word tikke voor chico