PDA

View Full Version : Aparte Islamitische ziekenhuizen



Sjaak
28-09-2006, 16:31
Sorry hoor maar zijn we hier nou helemaal gestoord geworden omdat allemaal toe te staan of om er zelfs over te denken, dit is de reinste discriminatie :shock:

Komen er dan voor alle andere "geloven" ook aparte ziekenhuizen

WAANZIN :!:

payap
28-09-2006, 17:19
De mensheid zal uit de geschiedenis toch al wel genoeg geleerd moeten hebben over apartheid!

Niemand apart! Iedereen is gelijk en voor iedereen dezelfde ziekenhuizen.

In deze ziekenhuizen worden mannen en vrouwen ook weer gescheiden. en ook mannelijke artsen voor de mannen en vrouwelijke artsen voor vrouwen.

redjuh
28-09-2006, 17:25
als ze alles helemaal zelf betalen... prima. waarschijnlijk zal je niertransplantatie door islamitische slager Yuksel gedaan worden, mar goed... t is wel een islamiet

Guru
28-09-2006, 22:15
Het komt niet van de grond als de verzekeraars er geen brood in zien.
Ik denk ook niet dat iedere islamoet speciaal daar naar toe gaat.
Men gaat meestal naar de meest dichtbijzijnde ziekenhuizen.

Maar het is weer een teken aan de wand he?
Weer een PVDA-er die erachter zit.

Sjaak, jij weet onderhand ook wel wat je gaat stemmen he?
Mag ik vragen wat of ben je daar nog niet uit?

ashi76
28-09-2006, 22:20
Is een jood, hindoestaan of christen daar niet welkom dan ????

dontmindme
29-09-2006, 05:47
Sorry hoor maar zijn we hier nou helemaal gestoord geworden omdat allemaal toe te staan of om er zelfs over te denken, dit is de reinste discriminatie :shock:

Komen er dan voor alle andere "geloven" ook aparte ziekenhuizen

WAANZIN :!:

met een woord zielig
t lijken wel homo's

PigDog
29-09-2006, 07:28
Sorry hoor maar zijn we hier nou helemaal gestoord geworden omdat allemaal toe te staan of om er zelfs over te denken, dit is de reinste discriminatie :shock:

Komen er dan voor alle andere "geloven" ook aparte ziekenhuizen

WAANZIN :!:

met een woord zielig
t lijken wel homo's

Mag ik jullie er even op wijzen dat het geen idee is vanuit de moslimwereld, maar een hollandsche investeerder die er brood in ziet. Er is zelfs tegenstand vanuit de moslimgroeperingen. Ik denk dat als je iets hebt je gewoon naar het dichtsbijzijnd ziekenhuis wilt. Je kan iedereen wel van alles beschuldigen, maar ik heb nog nooit commotie gezien als een gereformeerde in een katholiek ziekenhuis wordt opgenomen.
Haal allemaal eens even diep adem, mannen......

PigDog
29-09-2006, 07:37
De mensheid zal uit de geschiedenis toch al wel genoeg geleerd moeten hebben over apartheid!

Niemand apart! Iedereen is gelijk en voor iedereen dezelfde ziekenhuizen.

In deze ziekenhuizen worden mannen en vrouwen ook weer gescheiden.

Dat was al! Je hebt al katholieke ziekenhuizen, en gereformeerde ziekenhuizen. Onlangs is het Onze Lieve Vrouwen Gasthuis tot beste ziekenhuis van Nederland uitgeroepen! Wel een rare naam voor een openbaar ziekenhuis. Omdat het woord Islam ergens in voorkomt schiet iedereen in een shock! Het zal gewoon een nederlands ziekenhuis worden met iets andere regels. Trouwens, de keren dat ik in een ziekenhuis heb gelegen heb ik nog NOOIT met een vrouw op de kamer gelegen, dus scheiden deden ze ook al!
Als je halal eten voorschoteld en de mannen en vrouwen apart behandeld, heb je dus een ziekenhuis die aan islamitische normen voldoet. BIG DEAL! Er zal wel weer een investeerdersgroep vreselijk rijk aan worden, en wij ons maar druk maken over de kruimels.....

payap
29-09-2006, 07:48
Hallo PgDog haal ff adem.

ik zeg toch duidelijk dit :


Niemand apart! Iedereen is gelijk en voor iedereen dezelfde ziekenhuizen

wat mij betreft geld dat voor alles dus!

waarom moet een ziekenhuis christelijk, katholiek of islamitisch zijn ?

een ziekenhuis is om mensen te genezen die ziek zijn. niet om te bidden.

Sjaak
29-09-2006, 11:31
Sorry hoor maar zijn we hier nou helemaal gestoord geworden omdat allemaal toe te staan of om er zelfs over te denken, dit is de reinste discriminatie :shock:

Komen er dan voor alle andere "geloven" ook aparte ziekenhuizen

WAANZIN :!:

met een woord zielig
t lijken wel homo's

Mag ik jullie er even op wijzen dat het geen idee is vanuit de moslimwereld, maar een hollandsche investeerder die er brood in ziet. Er is zelfs tegenstand vanuit de moslimgroeperingen.

Laat ik nou de afgelopen dagen heel veel steunbetuigingen hebben gezien op TV vanuit diverse Islamistische instantie's en zo'n "moslim leider" heb ik zelfs horen zeggen dat er vergevorderde plannen zijn voor maar liefst 7 van die apartheids ziekenhuizen,

Jaja, die tovert die kerel zo maar uit zijn hoge tulband :roll: vergevorde plannen !!!! .

En kan best een Hollandse inversteerder zijn die er brood in ziet maar als je geloofd dat dit idee niet uit de moslimwereld komt dan denk ik ook dat je heel hart zit te zingen op 5 december :lol:

Payap zegt het heel treffend, apartheid heeft alleen maar slechte dingen gebracht in het verleden en zo zal het ook zijn in de toekomst, Bidden heeft NIETS met mensen genezen te maken,

Ik zeg het nog is : WAANZIN

Sjaak
29-09-2006, 11:43
Je kan iedereen wel van alles beschuldigen, maar ik heb nog nooit commotie gezien als een gereformeerde in een katholiek ziekenhuis wordt opgenomen.


Dat komt omdat geloof geen klote te maken heeft met ziekenhuizen, of je snapt het niet of je wilt het niet snappen. Als ik wordt opgenomen in een ziekenhuis dan maakt het mij niet uit wie mij behandeld, Elke arts, man of vrouw is prima als het maar gekwalificeerde artsen zijn en welke God die aanbid in zijn vrije tijd zal me worst zijn en dat doet er ook niet toe

Nog effe dan wordt je opgenomen in een ziekenhuis en dan wordt per etage op geloof in een kamer gelegd en alle niet gelovigen mogen in een bungalowtent gaan liggen op de binnenplaats.

Wat heeft godsdienst, geloof nou te maken met mensen genezen :? Welke randdebiel verzind nou zoiets ?

Gaat een beetje ljken op die inbecielen in die dorpjes die hun kinderen niet laten inenten omdat dat niet mag van God, opzouten met die middeleeuwse denkbeelden. Ziekenhuizen en artsen zijn er om mensen te genezen of te redden en van mij mag de dokter alle kleuren hebben, man of vrouw zijn en geloven wat die wil zolang die maar het verschil weet tussen een blinde darm en een hart en alles kan dichtnaaien wat die heeft open gesneden zonder spullen achter te laten.

Michelle
29-09-2006, 11:46
Ach Nederland is een multi cultureel land he.
Jij hoeft er niet te liggen toch :wink:

Sjaak
29-09-2006, 11:49
Ach Nederland is een multi cultureel land he.
Jij hoeft er niet te liggen toch :wink:

Mag ik vragen of jij je haar verft ?

Michelle
29-09-2006, 11:51
Ach Nederland is een multi cultureel land he.
Jij hoeft er niet te liggen toch :wink:

Mag ik vragen of jij je haar verft ?

Nee.
Maar ik snap de heibel eromheen niet zo.
Waar maak je je druk om als je maar geholpen word toch.

Sjaak
29-09-2006, 11:53
Sjaak, jij weet onderhand ook wel wat je gaat stemmen he?
Mag ik vragen wat of ben je daar nog niet uit?

Ik ben daar inderdaad nog niet helemaal uit maar ik twijfel tussen de VVD en de nieuwe partij van Marco Pastoors

RedDawn
29-09-2006, 11:56
Sjaak, jij weet onderhand ook wel wat je gaat stemmen he?
Mag ik vragen wat of ben je daar nog niet uit?

Ik ben daar inderdaad nog niet helemaal uit maar ik twijfel tussen de VVD en de nieuwe partij van Marco Pastoors

Op de VVD? Ga je dus misschien op Zalm stemmen met zijn halal-hypotheken? :D

Dennis
29-09-2006, 11:58
Je kan iedereen wel van alles beschuldigen, maar ik heb nog nooit commotie gezien als een gereformeerde in een katholiek ziekenhuis wordt opgenomen.


Dat komt omdat geloof geen klote te maken heeft met ziekenhuizen, of je snapt het niet of je wilt het niet snappen. Als ik wordt opgenomen in een ziekenhuis dan maakt het mij niet uit wie mij behandeld, Elke arts, man of vrouw is prima als het maar gekwalificeerde artsen zijn en welke God die aanbid in zijn vrije tijd zal me worst zijn en dat doet er ook niet toe

Nog effe dan wordt je opgenomen in een ziekenhuis en dan wordt per etage op geloof in een kamer gelegd en alle niet gelovigen mogen in een bungalowtent gaan liggen op de binnenplaats.

Wat heeft godsdienst, geloof nou te maken met mensen genezen :? Welke randdebiel verzind nou zoiets ?

Gaat een beetje ljken op die inbecielen in die dorpjes die hun kinderen niet laten inenten omdat dat niet mag van God, opzouten met die middeleeuwse denkbeelden. Ziekenhuizen en artsen zijn er om mensen te genezen of te redden en van mij mag de dokter alle kleuren hebben, man of vrouw zijn en geloven wat die wil zolang die maar het verschil weet tussen een blinde darm en een hart en alles kan dichtnaaien wat die heeft open gesneden zonder spullen achter te laten.

Je hebt mijn inziens gelijk Sjaak wat betreft de combinatie zorg en geloof.
Alleen wat Pigdog "volgens mij" probeert aan te geven is dat het wel weer typisch is dat als het woord islamitisch valt, er gelijk de nodige reacties komen. Deze reacties zouden echter niet ontstaan als het ging om een plan van de nieuwbouw van bijv 6 protestantse ziekenhuizen, het zou niet eens de krant halen

Dennis
29-09-2006, 11:59
Sjaak, jij weet onderhand ook wel wat je gaat stemmen he?
Mag ik vragen wat of ben je daar nog niet uit?

Ik ben daar inderdaad nog niet helemaal uit maar ik twijfel tussen de VVD en de nieuwe partij van Marco Pastoors

Op de VVD? Ga je dus misschien op Zalm stemmen met zijn halal-hypotheken? :D

Zalm is niet meer verkiesbaar, helaas :evil:

PigDog
29-09-2006, 12:06
Je kan iedereen wel van alles beschuldigen, maar ik heb nog nooit commotie gezien als een gereformeerde in een katholiek ziekenhuis wordt opgenomen.


Dat komt omdat geloof geen klote te maken heeft met ziekenhuizen, of je snapt het niet of je wilt het niet snappen. Als ik wordt opgenomen in een ziekenhuis dan maakt het mij niet uit wie mij behandeld, Elke arts, man of vrouw is prima als het maar gekwalificeerde artsen zijn en welke God die aanbid in zijn vrije tijd zal me worst zijn en dat doet er ook niet toe

Nog effe dan wordt je opgenomen in een ziekenhuis en dan wordt per etage op geloof in een kamer gelegd en alle niet gelovigen mogen in een bungalowtent gaan liggen op de binnenplaats.

Wat heeft godsdienst, geloof nou te maken met mensen genezen :? Welke randdebiel verzind nou zoiets ?

Gaat een beetje ljken op die inbecielen in die dorpjes die hun kinderen niet laten inenten omdat dat niet mag van God, opzouten met die middeleeuwse denkbeelden. Ziekenhuizen en artsen zijn er om mensen te genezen of te redden en van mij mag de dokter alle kleuren hebben, man of vrouw zijn en geloven wat die wil zolang die maar het verschil weet tussen een blinde darm en een hart en alles kan dichtnaaien wat die heeft open gesneden zonder spullen achter te laten.

Je hebt mijn inziens gelijk Sjaak wat betreft de combinatie zorg en geloof.
Alleen wat Pigdog "volgens mij" probeert aan te geven is dat het wel weer typisch is dat als het woord islamitisch valt, er gelijk de nodige reacties komen. Deze reacties zouden echter niet ontstaan als het ging om een plan van de nieuwbouw van bijv 6 protestantse ziekenhuizen, het zou niet eens de krant halen

Pfff eindelijk iemand die leest.....

PigDog
29-09-2006, 12:09
Hallo PgDog haal ff adem.

ik zeg toch duidelijk dit :


Niemand apart! Iedereen is gelijk en voor iedereen dezelfde ziekenhuizen

wat mij betreft geld dat voor alles dus!

waarom moet een ziekenhuis christelijk, katholiek of islamitisch zijn ?

een ziekenhuis is om mensen te genezen die ziek zijn. niet om te bidden.

Juist gozert!
Waarom is er dan nooit een topic gestart over het fenomeen katholieke ziekenhuizen?

Die bestaan al honderden jaren en niemand valt er over..... Het viel mij gewoon op..

Islam is een toverwoord geworden hier.....

Sjaak
29-09-2006, 12:11
Je hebt mijn inziens gelijk Sjaak wat betreft de combinatie zorg en geloof.
Alleen wat Pigdog "volgens mij" probeert aan te geven is dat het wel weer typisch is dat als het woord islamitisch valt, er gelijk de nodige reacties komen. Deze reacties zouden echter niet ontstaan als het ging om een plan van de nieuwbouw van bijv 6 protestantse ziekenhuizen, het zou niet eens de krant halen

Dennis dat komt omdat iedere Nederlander in elke protestants ziekenhuis hetzelfde wordt behandeld als bv in een katholiek ziekenhuis,

ZORG moet overal gelijk zijn en nogmaals geloof moet daar totaal los van staan.en een dokter moet geselcteerd worden op zijn kwaliteiten als arts en niet op zijn sekse of godsdienst

Amen :wink:

PigDog
29-09-2006, 12:12
Hoe is het trouwens in Bealstreet, Dennis? Missen ze me al bij de BB King BluesClub?

Sjaak
29-09-2006, 12:13
Sjaak, jij weet onderhand ook wel wat je gaat stemmen he?
Mag ik vragen wat of ben je daar nog niet uit?

Ik ben daar inderdaad nog niet helemaal uit maar ik twijfel tussen de VVD en de nieuwe partij van Marco Pastoors

Op de VVD? Ga je dus misschien op Zalm stemmen met zijn halal-hypotheken? :D

De man die ons keihard heeft genaaid met de pleuro is eindelijk opgetieft

PigDog
29-09-2006, 12:17
Je hebt mijn inziens gelijk Sjaak wat betreft de combinatie zorg en geloof.
Alleen wat Pigdog "volgens mij" probeert aan te geven is dat het wel weer typisch is dat als het woord islamitisch valt, er gelijk de nodige reacties komen. Deze reacties zouden echter niet ontstaan als het ging om een plan van de nieuwbouw van bijv 6 protestantse ziekenhuizen, het zou niet eens de krant halen

Dennis dat komt omdat iedere Nederlander in elke protestants ziekenhuis hetzelfde wordt behandeld als bv in een katholiek ziekenhuis,

ZORG moet overal gelijk zijn en nogmaals geloof moet daar totaal los van staan.en een dokter moet geselcteerd worden op zijn kwaliteiten als arts en niet op zijn sekse of godsdienst

Amen :wink:

Sjaak, als ik op vrijdag vlees wil eten in het katholieke ziekenhuis, moet ik maar naar de shoarmaboer kruipen, want er wordt alleen maar vis geserveerd.....
Om maar een voorbeeld te noemen

Sjaak
29-09-2006, 12:22
Je hebt mijn inziens gelijk Sjaak wat betreft de combinatie zorg en geloof.
Alleen wat Pigdog "volgens mij" probeert aan te geven is dat het wel weer typisch is dat als het woord islamitisch valt, er gelijk de nodige reacties komen. Deze reacties zouden echter niet ontstaan als het ging om een plan van de nieuwbouw van bijv 6 protestantse ziekenhuizen, het zou niet eens de krant halen

Dennis dat komt omdat iedere Nederlander in elke protestants ziekenhuis hetzelfde wordt behandeld als bv in een katholiek ziekenhuis,

ZORG moet overal gelijk zijn en nogmaals geloof moet daar totaal los van staan.en een dokter moet geselcteerd worden op zijn kwaliteiten als arts en niet op zijn sekse of godsdienst

Amen :wink:

Sjaak, als ik op vrijdag vlees wil eten in het katholieke ziekenhuis, moet ik maar naar de shoarmaboer kruipen, want er wordt alleen maar vis geserveerd.....
Om maar een voorbeeld te noemen

Wil jij me nu laten geloven dat alle katholieken op vrijdag vis eten :lol:

Toen ik in het Westende ziekenhuis lag in Den Haag kreeg ik chinees :wink: en zou echt niet weten of dat ziekenhuis protestant, katholiek of openbaar was, weet wel dat ik met een vrouw op een kamer lag :idea:

ICON
29-09-2006, 12:25
Je hebt mijn inziens gelijk Sjaak wat betreft de combinatie zorg en geloof.
Alleen wat Pigdog "volgens mij" probeert aan te geven is dat het wel weer typisch is dat als het woord islamitisch valt, er gelijk de nodige reacties komen. Deze reacties zouden echter niet ontstaan als het ging om een plan van de nieuwbouw van bijv 6 protestantse ziekenhuizen, het zou niet eens de krant halen

Dennis dat komt omdat iedere Nederlander in elke protestants ziekenhuis hetzelfde wordt behandeld als bv in een katholiek ziekenhuis,

ZORG moet overal gelijk zijn en nogmaals geloof moet daar totaal los van staan.en een dokter moet geselcteerd worden op zijn kwaliteiten als arts en niet op zijn sekse of godsdienst

Amen :wink:

Sjaak, als ik op vrijdag vlees wil eten in het katholieke ziekenhuis, moet ik maar naar de shoarmaboer kruipen, want er wordt alleen maar vis geserveerd.....
Om maar een voorbeeld te noemen

Wil jij me nu laten geloven dat alle katholieken op vrijdag vis eten :lol: En de mannen krijgen een mannetjes vis te eten en de vrouwen een ............... :o

Toen ik in het Westende ziekenhuis lag in Den Haag kreeg ik chinees :wink: en zou echt niet weten of dat ziekenhuis protestant, katholiek of openbaar was, weet wel dat ik met een vrouw op een kamer lag :idea:

weten ze dat thuis ook sjaak? :wink:

Sjaak
29-09-2006, 12:28
:D Goed lezen 1 kamer niet 1 bed :wink:

PigDog
29-09-2006, 12:28
Wat doet een Rotterdammert nou in het schone Den Haag?
Het Westeind is niet katholiek (Sint Westeinde??) maar, het is ook belachelijk, in een katholieke instantie wordt er dus op vrijdag geen vlees gegeten.......

Trouwens halal proef je toch niet, ik vind alleen schapenvlees niet te knagen.

Ik vind dat ze het eerste moslimziekenhuis in RotterdamZuid moeten plaatsen.....


:lol:

Sjaak
29-09-2006, 12:34
Wat doet een Rotterdammert nou in het schone Den Haag?:

De sloppen wijken van Rotterdam en Den Haag schelen niet zoveel hoor :wink:


Het Westeind is niet katholiek (Sint Westeinde??) maar, het is ook belachelijk, in een katholieke instantie wordt er dus op vrijdag geen vlees gegeten.......:

Is dat zo, zal het zo is vragen aan een zustertje, kom ik op terug


Ik vind dat ze het eerste moslimziekenhuis in RotterdamZuid moeten plaatsen..... :lol:

Mocht de politiek totaal doorslaan en hier aan toegeven dan denk ik dat Friesland of een waddeneiland veel geschikter is :lol:

TheSkindo
29-09-2006, 17:05
Alleen wat Pigdog "volgens mij" probeert aan te geven is dat het wel weer typisch is dat als het woord islamitisch valt, er gelijk de nodige reacties komen.

Vind je dat raar?

Biiyen
29-09-2006, 17:26
Onze voorouders hebben zich de afgelopen jaren al zo vaak in hun kist omgedraaid dat ze er vanzelf uit zijn geboord.

Guru
29-09-2006, 21:41
Ik weet een mooie locatie voor dat ziekenhuis....




Guantánamo Bay

chief108
30-09-2006, 00:06
Juist gozert!
Waarom is er dan nooit een topic gestart over het fenomeen katholieke ziekenhuizen?

Die bestaan al honderden jaren en niemand valt er over..... Het viel mij gewoon op..

Islam is een toverwoord geworden hier.....
exact..
snap nu ook waarom min thread verkeerd viel...

ben zelf ook geboren in het Onze Lieve Vrouwe gasthuis.. :?

van mij mogen ze die hele bende afschaffen...
geen geloven gekoppeld aan voorzieningen als ziekenhuizen, scholen etc. etc...
(dat scholen is een hele discussie opzich... ik vind dat je kinderen zover mogelijk van dat soort zaken moet houden, maar dat terzijde...)

als jij als individu zo nodig wilt dat je door een kosher mesje onder bepaalde religieuze gezangen opengesneden wordt:
verzeker je je maar bij, net als voor acupuntuur en homeopathie...
daar is dat nieuwe "zorgstelsel" toch op gebasseerd???