PDA

View Full Version : Oosterbaan vs Kuipers



Sjaak
29-09-2006, 12:39
Wie gaat deze botsing tussen verschillende stijlen winnen, btw grote klasse dat ze de ring instappen en volgens mij gaan ze eerst knokken op kyokushin regels en daarna op kickboks regels

Ik wens beide gasten een keiharde doch sportieve ontmoeting toe

osu Sjaak

henk kuipers
29-09-2006, 14:23
osu sjaak,

ik las het intervieuw van Jan in ringssport, daarin zei hij '' de eerste twee ronden overleven daarna sla ik hem eruit''
mijn antwoordt '' er komt geen derde ronde ''

Respect maar geen angst.

Osu

Henk

Wheelie
29-09-2006, 14:31
osu sjaak,

ik las het intervieuw van Jan in ringssport, daarin zei hij '' de eerste twee ronden overleven daarna sla ik hem eruit''
mijn antwoordt '' er komt geen derde ronde ''

Respect maar geen angst.

Osu

Henk

:lol:

Succes en maak er een mooie partij van

Highline
29-09-2006, 14:32
owjee ontstaat hier wat bad blood ;)

ff serieus, henk kan je wat meer uitleg geven over de regels?

jordamn
29-09-2006, 14:36
kee dan de toom is gezet :shock:

Sjaak
29-09-2006, 14:50
osu sjaak,

ik las het intervieuw van Jan in ringssport, daarin zei hij '' de eerste twee ronden overleven daarna sla ik hem eruit''
mijn antwoordt '' er komt geen derde ronde ''



Osu Henk dat is de ware kyokushin spirit,

Ondanks dat ik bij het Oosterbaan kamp hoor in dit geval wens ik jou natuurlijk ook succes en ik weet dat jullie beide er een gave partij van zullen maken, dat de beste mogen winnen

Kyokushinkai ........ osu !!!!

Sjaak

knaap
29-09-2006, 16:11
osu sjaak,

ik las het intervieuw van Jan in ringssport, daarin zei hij '' de eerste twee ronden overleven daarna sla ik hem eruit''
mijn antwoordt '' er komt geen derde ronde ''

Respect maar geen angst.

Osu

Henk

i agree
meer valt er niet te zegge :lol:

HUNEBED
29-09-2006, 18:45
SUCCES Jan !



je zal het nodig zijn

chief108
29-09-2006, 18:55
osu sjaak,

ik las het intervieuw van Jan in ringssport, daarin zei hij '' de eerste twee ronden overleven daarna sla ik hem eruit''
mijn antwoordt '' er komt geen derde ronde ''

Respect maar geen angst.

Osu

Henk

i agree
meer valt er niet te zegge :lol:
x2

Ronald
29-09-2006, 20:53
Aangezien de eerste 2 ronden op kyokushinregels zijn geef ik Henk de beste kansen. Was dat omgekeerd geweest dan had ik Jan de beste kansen gegeven.
In dit geval gaat mijn stem dus naar Henk.

Vraagje: worden de eerste 2 ronden ook zonder handschoenen gevochten?

Justinian
29-09-2006, 23:17
(...)
Vraagje: worden de eerste 2 ronden ook zonder handschoenen gevochten?
Lijkt me wel, aangezien er op Kyokushinregels wordt gevochten.

citygym
29-09-2006, 23:20
Aangezien de eerste 2 ronden op kyokushinregels zijn geef ik Henk de beste kansen. Was dat omgekeerd geweest dan had ik Jan de beste kansen gegeven.
In dit geval gaat mijn stem dus naar Henk.

Vraagje: worden de eerste 2 ronden ook zonder handschoenen gevochten?

Het is volgens mij seido karate wat helaas in nederland nooit echt van de grond is gekomen want het is een erg mooi systeem.

Volgens mij beginnen ze dus gewoon met 2 rondes kyokushin, en in de pauze na de 2e ronde ronde gaan de handschoenen aan!

Denk ik osu Dennis

Sjaak
29-09-2006, 23:54
(...)
Vraagje: worden de eerste 2 ronden ook zonder handschoenen gevochten?
Lijkt me wel, aangezien er op Kyokushinregels wordt gevochten.

Yep Roy heeft gelijk, bij kyokushin wedstrijden is er nooit protectie !
Het was leuker geweest 1 ronde kyokushin, 1 ronde kickboksen, en dan weer kyokushin en kickboksen

chief108
30-09-2006, 00:13
(...)
Vraagje: worden de eerste 2 ronden ook zonder handschoenen gevochten?
Lijkt me wel, aangezien er op Kyokushinregels wordt gevochten.

Yep Roy heeft gelijk, bij kyokushin wedstrijden is er nooit protectie !
Het was leuker geweest 1 ronde kyokushin, 1 ronde kickboksen, en dan weer kyokushin en kickboksen
leuker weet ik niet, maar waarschijnlijk wel eerlijker...

ik geloof Henk op z'n woord als er geen 3e ronde komt...

jan sensei kyokushin
30-09-2006, 06:39
Aangezien de eerste 2 ronden op kyokushinregels zijn geef ik Henk de beste kansen. Was dat omgekeerd geweest dan had ik Jan de beste kansen gegeven.
In dit geval gaat mijn stem dus naar Henk.

Vraagje: worden de eerste 2 ronden ook zonder handschoenen gevochten?

Het is volgens mij seido karate wat helaas in nederland nooit echt van de grond is gekomen want het is een erg mooi systeem.

Volgens mij beginnen ze dus gewoon met 2 rondes kyokushin, en in de pauze na de 2e ronde ronde gaan de handschoenen aan!

Denk ik osu Dennis Osu dennis seido kan karate is ook en vertaKking van het kyokushin net zo als het ashihara karate

osu

jan sensei kyokushin
30-09-2006, 06:42
OSU beste mensen het wordt onbeslist :roll: maak je maar geen zorgen ik zal er maar geen geldt opzetten als ik jullie was :wink:

henk kuipers
30-09-2006, 09:30
Osu

Hoe het tot stand kwam: 2H2H vroeg mij om tegen Jan te gaan knokken, ik ging ervan uit dat het MMA regels betrof.
Toen ik Jan sprak zei hij dat hij daar geen trek in had en dat het opkickboks regels moest.
Daar ik minimale ervaring heb op het gebied van kickboksen hebben Jan en ik een deal gemaakt op seido karate regels.

En die zijn als volgt: 1e ronde blote handen karate gi aan kyokushin regels. 2e ronde Jasje uit blote handen kyokushin regels. 3e ronde handschoenen aan K1 regels ,bij onbeslist wie breekt de meeste planken doorslaat. seido karate door ishi bedacht en de voorloper van de huidige K1.

Om Jan tegemoet te komen laten we het planken breken zitten en plakken we een K1 ronde er aan vast.


Osu

Sjaak
30-09-2006, 14:39
Om Jan tegemoet te komen laten we het planken breken zitten

Heel verstandig want anders moeten we een emmer gips meenemen :wink:

jan sensei kyokushin
30-09-2006, 16:32
OSU hou toch op met die kommedie het wordt onbeslist, :roll: echt wel maar alle respect voor beide vechters

osu

Sjaak
30-09-2006, 16:35
Echt niet Jan slechts 1 gaat staand de ring verlaten :wink: wordt een knalpartij

jan sensei kyokushin
30-09-2006, 17:34
Osu ik zal voor ze bidden bloed aan de paal dus :wink:

Sjaak
02-10-2006, 22:21
Net Jantje via zijn vrouw gesproken en ik moet Henk teleurstellen wat betreft zijn plannen dat hij voor de 3e ronde de partij gaat beslissen.

Winst op KO Jantje Oosterbaan

The Bulldog
02-10-2006, 22:25
oude garde is weer helemaal aanwezig..haha

Ik heb Jan een tijdje geleden zien knokken in UDEN en zijn explosiviteit vond ik opvallen ..
ervanuit gaande dat Henk ook goed in shape is..zal dit wel een wereld knaller worden...

Sjaak
03-10-2006, 16:52
Ik heb Jan een tijdje geleden zien knokken in UDEN en zijn explosiviteit vond ik opvallen ..

Jan is er bijna klaar voor, maar hij is inderdaad heel explosief voor een vechter van zijn leeftijd

osu Sjaak

Sjaak
06-10-2006, 23:11
Zal is kijken of ik volgende week wat leuke trainingsfoto's kan plaatsen van Jan in karatepak :lol:

Reken er maar op dat Jan menig zweetdruppeltje zal laten met de "kyokushin" trainingen :wink:

osu Sjaak

Ronald
07-10-2006, 11:05
Zal is kijken of ik volgende week wat leuke trainingsfoto's kan plaatsen van Jan in karatepak :lol:
Zou leuk zijn :D

Sjaak
07-10-2006, 11:07
Zal is kijken of ik volgende week wat leuke trainingsfoto's kan plaatsen van Jan in karatepak :lol:
Zou leuk zijn :D

Komt helemaal goed Ronald

henk kuipers
22-10-2006, 22:42
osu

Ik hoorde net dat Jan ziek is Sjaak klopt dit.

osu Henk

The Bulldog
22-10-2006, 22:48
osu

Ik hoorde net dat Jan ziek is Sjaak klopt dit.

osu Henk

Men. Kuipers..hij meldt dit in de topic over de training foto`s van Jan.

Sjaak
22-10-2006, 22:49
osu

Ik hoorde net dat Jan ziek is Sjaak klopt dit.

osu Henk

Dat klopt helemaal Henk en hij is goed ziek

Osu Sjaak

Wheelie
23-10-2006, 09:43
:cry:

De man van 14K
23-10-2006, 10:34
de kans dat het niet doorgaat wordt dus met de dag groter..?

jan sensei kyokushin
23-10-2006, 11:58
Osu het zal wel de griep wezen dat gaat weer rond sjaak, en week al sjaak ??? dan is het zo over denk ik , kan jantje weer los trainen

beterschap


of is het angst zweet sjaak voor henk :wink:

never surender never

osu

Sjaak
24-10-2006, 01:20
Osu het zal wel de griep wezen dat gaat weer rond sjaak, en week al sjaak ??? dan is het zo over denk ik , kan jantje weer los trainen

beterschap


of is het angst zweet sjaak voor henk :wink:

never surender never

osu

Helaas Jan helaas :cry: