PDA

View Full Version : Gezocht: kyokushin vechter voor 5 nov.



ageingshinbone
30-09-2006, 20:06
Wie kan ons helpen`/

op 5 november is er een kickboksgala in Arnhem, met drie kyokushinpartijen. Wij zoeken nog een tegenstander voor Michiel Gerritsen (83 kg) die sinds lange tijd zijn rentree in de ring wil maken. Een stuk zwaarder maakt niet uit.

Wie kent iemand of wie durft? Het gaat om driemaal twee minuten, 1 minuut rust tussen de rondes, echt kyokushin, dus zonder pakken of klemmen.

Reacties kunnen uiteraard hier worden geplaatst,

Bvd,
Koen Scharrenberg

ageingshinbone
30-09-2006, 20:09
Dw tegenstander van Michiel krijgt uiteraard een vergoeding, in overleg af te spreken.

Sjaak
02-10-2006, 22:28
Wie kan ons helpen`/

op 5 november is er een kickboksgala in Arnhem, met drie kyokushinpartijen. Wij zoeken nog een tegenstander voor Michiel Gerritsen (83 kg) die sinds lange tijd zijn rentree in de ring wil maken. Een stuk zwaarder maakt niet uit.

Wie kent iemand of wie durft? Het gaat om driemaal twee minuten, 1 minuut rust tussen de rondes, echt kyokushin, dus zonder pakken of klemmen.


Osu Koen,

bel me als je tijd hebt ik heb wel iemand die tegen Michiel wil knokken op dat gala. Hij weegt 87/88 kg

Heb ook nog een jongen van 69 kg die tegen iedereen wil knokken en het maakt niet uit wie het is.

Osu Sjaak

jan sensei kyokushin
03-10-2006, 14:29
Osu das mooi sjaak dat is samenwerken KAI zo hoort het IN HET KYOKUSHIN !!!

en BIG OSU Shihan sjaak

Sjaak
03-10-2006, 16:12
Koen ik heb je mailtje gelezen en me nummer doorgegeven, bel me effe

osu Sjaak

Charger 69
03-10-2006, 16:32
Ben wel benieuwd wie het tegen Michiel Gerritsen durft op te nemen. Sjaak?

Sjaak
03-10-2006, 16:55
Ben wel benieuwd wie het tegen Michiel Gerritsen durft op te nemen. Sjaak?

Haha ik weet dat Michiel heel goed is maar niemand is onverslaanbaar dus kijk er naar uit

osu Sjaak

ICON
03-10-2006, 16:56
vecht jouw zoon eigenlijk ook sjaak? en hoe zwaar is hij

Sjaak
03-10-2006, 22:17
vecht jouw zoon eigenlijk ook sjaak? en hoe zwaar is hij

Michael weegt rond de 78 kg.

En er zijn zoveel toernooien de komende tijd waar onze sportschool aan mee doet. Alleen in oktober t/m december zijn er al 3 grote internationale kyokushin toernooien in Nederland en 2 in buitenland waar de onze vechters aan de bak moeten, we moeten dus af en toe kiezen.

Is er een poster van dit gala ?

Sjaak
05-10-2006, 11:05
Wie kan ons helpen`/

op 5 november is er een kickboksgala in Arnhem, met drie kyokushinpartijen. Wij zoeken nog een tegenstander voor Michiel Gerritsen (83 kg) die sinds lange tijd zijn rentree in de ring wil maken. Een stuk zwaarder maakt niet uit.

Wie kent iemand of wie durft? Het gaat om driemaal twee minuten, 1 minuut rust tussen de rondes, echt kyokushin, dus zonder pakken of klemmen.

Reacties kunnen uiteraard hier worden geplaatst,

Bvd,
Koen Scharrenberg

Wij zullen er zijn met 2 vechters

osu Sjaak

The Bulldog
05-10-2006, 12:47
Wie kan ons helpen`/

op 5 november is er een kickboksgala in Arnhem, met drie kyokushinpartijen. Wij zoeken nog een tegenstander voor Michiel Gerritsen (83 kg) die sinds lange tijd zijn rentree in de ring wil maken. Een stuk zwaarder maakt niet uit.

Wie kent iemand of wie durft? Het gaat om driemaal twee minuten, 1 minuut rust tussen de rondes, echt kyokushin, dus zonder pakken of klemmen.

Reacties kunnen uiteraard hier worden geplaatst,

Bvd,
Koen Scharrenberg

Wij zullen er zijn met 2 vechters

osu Sjaak

goeie zaak Sjaak... succes

The Bulldog
05-10-2006, 12:47
Wie kan ons helpen`/

op 5 november is er een kickboksgala in Arnhem, met drie kyokushinpartijen. Wij zoeken nog een tegenstander voor Michiel Gerritsen (83 kg) die sinds lange tijd zijn rentree in de ring wil maken. Een stuk zwaarder maakt niet uit.

Wie kent iemand of wie durft? Het gaat om driemaal twee minuten, 1 minuut rust tussen de rondes, echt kyokushin, dus zonder pakken of klemmen.

Reacties kunnen uiteraard hier worden geplaatst,

Bvd,
Koen Scharrenberg

Wij zullen er zijn met 2 vechters

osu Sjaak

goeie zaak Sjaak... succes

Sjaak
05-10-2006, 13:20
Wie kan ons helpen`/

op 5 november is er een kickboksgala in Arnhem, met drie kyokushinpartijen. Wij zoeken nog een tegenstander voor Michiel Gerritsen (83 kg) die sinds lange tijd zijn rentree in de ring wil maken. Een stuk zwaarder maakt niet uit.

Wie kent iemand of wie durft? Het gaat om driemaal twee minuten, 1 minuut rust tussen de rondes, echt kyokushin, dus zonder pakken of klemmen.

Reacties kunnen uiteraard hier worden geplaatst,

Bvd,
Koen Scharrenberg

Wij zullen er zijn met 2 vechters

osu Sjaak

goeie zaak Sjaak... succes

Thanks komt goed en ondanks dat Koen een paar wereldvechters in de strijd gooit gaan we voor de volle winst :wink: ze gaan het heel zwaar krijgen.

harryg
06-10-2006, 13:31
Welke vechters doen er mee van jou Sjaak?

Sjaak
06-10-2006, 15:44
Welke vechters doen er mee van jou Sjaak?

Arjan Zuidijk en Asghar Ghambari, kom je ook kijken Harry, kennen we is weer bijpraten ouwe reus :wink:

Osu Sjaak

harryg
06-10-2006, 16:37
Zou wel willen maar 5 november schijnt de Oyama cup gehouden te worden en heb ik daar een afspraak met een Poolse ashiharakarateka. Maar er komt vast nog wel een andere gelegenheid om bij te praten.

Ik wens je vechters veel succes toe.

Osu,

Harry

Sjaak
06-10-2006, 16:46
Zou wel willen maar 5 november schijnt de Oyama cup gehouden te worden en heb ik daar een afspraak met een Poolse ashiharakarateka. Maar er komt vast nog wel een andere gelegenheid om bij te praten.

Ik wens je vechters veel succes toe.

Osu,

Harry

Is goed Harry, bedankt ! Heb je de uitnodiging gehad voor het EK op 3 december ? Heb jij nog goeie knokkers in je selectie ?

osu Sjaak

ageingshinbone
08-10-2006, 08:10
Osu,

dank voor jullie inspanningen allemaal. We zijn er uitstekend uit gekomen: Sjaak komt met twee vechters tegenover twee van ons. Uiteindelijke winnaar: het publiek en het kyokushin in het algemeen natuurlijk.

Met dank aan mixfight.nl en uiteraard aan Sjaak,

osu,

Koen Scharrenberg

Sjaak
08-10-2006, 10:28
Osu,

dank voor jullie inspanningen allemaal. We zijn er uitstekend uit gekomen: Sjaak komt met twee vechters tegenover twee van ons. Uiteindelijke winnaar: het publiek en het kyokushin in het algemeen natuurlijk.

Met dank aan mixfight.nl en uiteraard aan Sjaak,

osu,

Koen Scharrenberg

Osu Koen, graag gedaan, we zien elkaar snel

osu Sjaak

Sjaak
09-10-2006, 13:08
Koen ken je mij via de mail alle info toezenden over jou vechters, plaats. tijd enz

osu Sjaak

Sjaak
17-10-2006, 13:13
Koen kan je mij de info toezenden ?

En is er al een poster van dit gala ?

osu

Astarte
05-04-2007, 04:27
Hello, Ageingshinbone/Koen,

I'm pleased to see you've made a name in this world.
You'll probably not remember me, but I certainly remember you - namely, I followed your progressions in kyokushin karate when you were more or less at the start of your career - from the time you were an orange belt.
We used to be gymnasium buddies when we were teenagers. You may remember those exhilarating basketball competitions we had on grammar school, the finals always between gymnasium and HAVO....we usually lost the finals, unfortunately...

Best wishes to you and your twin brother

My compliments, Koen.

You're a jewel for the fighting sports