PDA

View Full Version : PBP SLAMM 2 + uitslagen



Highline
01-10-2006, 20:11
ik krijg de uitslagen door van payap

Jantje Siersema op punten verloren van Rik van Soest

Anthony Kane gewonnen op punten van Ruben Lopez Volgens payap een wereldpartij!

Romano de los Ryes winnaar op ground and pound vs Matthieu Lawalata

germaine de randemie winnaar door opgave ronde 4 vs Jaqueline Fuchs

brian lo a njoe winnaar ko ronde 1 vs Jesse-Bjorn Buckler

samranchai winnaar ko ronde 5 vs robbert van nimwegen

hoessein winnaar op ko door knie in het gezich vs Hansuk

Fikri Tijart winnaar op punten vs Chaowarit Jockey Gym

Highline
01-10-2006, 20:21
Romano de los Ryes vs Matthieu Lawalata

Romano wint op ground and pound. Romano heeft wel een rope escape gemaakt na een sankaku. wederom een knaller van beide heren

Highline
01-10-2006, 20:21
ik krijg de uitslagen door van payap

Jantje Siersema op punten verloren van Rik van Soest
Anthony Kane gewonnen op punten van Ruben Lopez Volgens payap een wereldpartij!

Richelieu
01-10-2006, 20:35
Toppertje Payap !!!!!!!!!!!!

Tkid
01-10-2006, 20:56
Bedankt Payap & Highline.
Jammer dat Jantje verloren heeft.

Highline
01-10-2006, 20:59
kan ff duren want de pc is telkens bezet hiero, nu al een tijdje geen uitslagen door gekregen

A.F.
01-10-2006, 21:07
murthel groenhart???

Richelieu
01-10-2006, 21:17
kan ff duren want de pc is telkens bezet hiero, nu al een tijdje geen uitslagen door gekregen

Wil de PHP ook wel overnemen als je het druk hebt

Nummer ==> 06-10895854

Justinian
01-10-2006, 21:19
Romano de los Ryes vs Matthieu Lawalata

Romano wint op ground and pound. Romano heeft wel een rope escape gemaakt na een sankaku. wederom een knaller van beide heren
Zo, dat had ik niet verwacht. Jammer voor Mathieu, maar zal vast een toppartij voor het publiek zijn geweest idd!

Highline
01-10-2006, 21:41
germaine de randemie wint door opgave in ronde 4 van fuchs. in ronde 2 had ze 8 tellen gehad door knie op gezicht. hevig bloedende neus!

HUNTER
01-10-2006, 21:50
Romano heeft wel een rope escape gemaakt

wat zijn dat voor stenen tijdperk regels??? :shock:

Highline
01-10-2006, 21:54
brian lo a njoe wint ronde 1 met gesprongen knie

Jeru
01-10-2006, 22:05
brian lo a njoe wint ronde 1 met gesprongen knie

Okee dan!! Lo-a-njoe is cool 8-)
Tegen wie vocht hij eigenlijk?

Highline
01-10-2006, 22:33
samranchai wint op knockout in ronde 5 van robbert van nimwegen geloof ik

voor line up zie www.slamm.nl

mama
01-10-2006, 22:36
Lekker Romano....
balen voor de kleine jongen.........
op ko nog wel... shit.

Highline
01-10-2006, 22:59
hoessein wint op ko door knie in het gezicht van ??

Jeru
01-10-2006, 23:02
hoessein wint op ko door knie in het gezicht van ??

Voor line-up zie www.slamm.nl :wink: :mrgreen:

Highline
01-10-2006, 23:18
hoessein wint op ko door knie in het gezicht van ??

Voor line-up zie www.slamm.nl :wink: :mrgreen:

ja van die dus ;), maar is toch de foto van mailapet maar ik las dat er een ander voor hem was

Ronald
01-10-2006, 23:21
Super Highline en Payap :D . Bedankt!

Highline
01-10-2006, 23:21
murthel groenhart???

geen idee, ik post ook alleen maar wat ik doorkrijg, heb ook het idee dat het weer niet echt mee werkt

het schijnt btw erg warm te zijn in de zaal en gigantisch druk

Highline
01-10-2006, 23:29
Fikri Tijart winnaar op punten vs Chaowarit Jockey Gym

Highline
01-10-2006, 23:29
Nu spong vs Koaklai volgens mij, ben benieuwd

Highline
02-10-2006, 10:33
helaas lag mixfight er hier uit tot enkele minuten geleden dus hier de laatste uitslag

Tyone Spong wint in ronde 1 binnen 1 minuut oorlog met een linkse hoek op ko!

Highline
02-10-2006, 10:36
credits gaan naar payap voor het smsen van de uitslagen! bedankt chris~!

Wheelie
02-10-2006, 10:43
Bedankt voor de uitslagen

Pimp-Daddy
02-10-2006, 10:58
murthel groenhart???

Ik heb gehoord dat Murthel verloren heeft op punten, maar weet iemand of het een goede partij was???

Michelle
02-10-2006, 11:14
Het was een super gala, wel heel erg druk en bloedheet.
Murthel was een beetje lollig aan het doen, uitdagen enzo was wel lachen !! Mooie partij
Die partij van Germaine was echt top, ze ging echt vol er tegen aan.
Het bloed vloeide prima daar.
Hetwig Pique onbeslist vond ik niet, vond m duidelijk voor Hetwig.

Spong, tja daar hoef ik weinig over te zeggen.
Dat was echt een wereld partij.
Die stoot zag kaoklai niet aankomen.
Ook Kaoklai liep te lolbroek uit de hangen en uit te dagen.

Jantje deed er nogal lang over om op te komen, we hebben geloof ik 5 minuten staan wachten.
Weet niet wat daar de reden van was.

Triker@Work
02-10-2006, 11:39
Zaten leuke partijen tussen die het nog de moeite waard maken om daar te staan. Voor de rest aardig staan koken langs die ring om foto's te maken voor de RingSports Magazine. Deze foto's zullen ongetwijfeld ook wel weer opduiken in de "Uit de oude doos" topic: http://www.mixfight.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=22119

De catering was in geen velden of wegen te bekennen wat enige irritatie gaf bij de medewerkers rondom de ring. Een puntje waar de organisatie een volgende keer hopelijk wat mee zal doen. De overdaad aan pauzes ofwel onderbrekingen waren mijn inziens wel erg veel aanwezig. Een groot pluspunt waren gewoon de partijen, en daarvoor komt de gros van het publiek naar zo'n gala.

De Ringspeakers van de 2 andere fora's deden aardig hun best, maar Hakim is echt een meester in het spreken met zijn duidelijke stem. Hahahaa, we hebben zelfs op het Mixfight fora een topic met uitspraken over ringspeakers.... deze twee hebben al een leuke zin: "Graag de goede muziek opzetten"!! :D

Marco
02-10-2006, 11:43
Nog een uitslag :

Errol Koning (Ropie gym) w.o.p. van Otto Fattah (Mejirogym Friesland)

Michelle
02-10-2006, 11:51
Alle uitslagen ;)

A 19 tyrone spong ffc VS thailand kaoklai 78 spong wint op KO 1e ronde


A 18 fikri tyarti mousid gym VS thailand chaowarit 70 fikri wint op punten (had op zn minst onbeslist moeten zijn)

A 17 hoessein abdelhadi mousid gym VS thailand malaipet 70 hoessein wint op KO

A 16 robert van nimwegen loeks gym VS thailand samrangchai 63 samrangchai wint op KO

mma 15 brian Lo-A-Njoe profighters/slamm VS duitsland jesse bjorn buckler 75 brian wint op KO

b 14 adil ait ali tyari gym/slamm VS belgie ken marien 65 adil wint op punten

mma 13 romano de los ryes loeks gym/slamm VS phisical ede mathieu lawalata 72 romano wint

de randamie team germaine/slamm VS zwitserland jaqueline fuchs 64 germaine wint door opgave

B 11 antohny kane ropi gym VS spanje ruben lopez 66 anthony wint
PAUZE

b 10 jantje siersma kyoto gym VS kickboxing kangal rick van soest 95 rivk van soest wint op punten

mma 9 thiago tavares brazilie VS martijn de jong siyar 77

b 8 leroy kesner afafa gym VS mikes gym murthel groenhart 68 leroy wint op punten

c 7 juni wispel tooy gym VS king pet tba 70

c 6 errol koning ropi gym VS mejiro friesland otto fattah 76 errol wint op punten

n 5 sherwan mustafa ropi gym VS mejiro friesland roy honselaar 69

n 4 silvana fyeet second out VS ropi gym evita adriaanus 74 evita wint op punten

n 3 jose vlug days gym VS alpagu ozsoy 61

n 2 glenn groen days gym VS muay-thaiclub cl hetwig pique 68 ONB

Pimp-Daddy
02-10-2006, 14:27
Weet iemand waarom de partij van Syar niet door ging??

Silat
02-10-2006, 22:42
Weet iemand waarom de partij van Syar niet door ging??

Ik hoorde iets van dat z'n tegenstander het vliegtuig had gemist...

payap
03-10-2006, 00:17
Hier een internationale reactie op axkickboxing.com.

Heb zelf een klein idee dat ik weet wie het is want heb nog met 2 engelsen staan praten in de thaise kleedkamer en later in de zaal.



Sorry Neil like I said I was far back to take any decent photos with a small digital camera. Ive taken ringside photos before and even then they were pants

More detailed report:

Fight 1:

Robert van Nimwegen vs Samranchai 96Penang

First off, Samranchai has the biggest calves i have ever seen.
He was totally composed during this fight and didnt seem to break sweat. He blocked every one of the dutchman's low kicks, floored him 3 times with knees to the body in round 3 and put him on his back for most of round 4. The dutchman looked to his corner as nothing he could do against the thai was getting through. The start of round 5 Samranchai exploded with a right kick to RvN's head follwed by a right hook, both of which nearly took his head off. His corner threw in the towel straight away.
Samranchai is a class act, quick and powerful kicks and his victory was totally convincing - at no point did he look troubled and controlled every round.

Fight 2:
Hansuk vs Hussein Abdelhadi

Rd 1 started off slowly then boom they both started throwing some elbows.This is what the crowd wanted to see, Hussein's teeps were unbeleiveably fast and he made sure they went mainly to Hansuks face.By R2 this was going to be a war and Hansuk was loving it and egging Hussein on, blistering kicks from both fighters lots of good toe to toe action.
Start of R3 all of a sudden out of nowhere BANG incredible right knee to Hamsuks face, he was already starfished before he hit the canvas and you could see his spirit leaving his body.KO The crowd went wild, Holland 1 -Thailand 1

Fight 3
Tijarti vs Chaowarit
This was a disappointing fight - although Tijarti was a replacement for Rayen Simpson. He looked lighter than when he fought against Keddle and not as heavily muscled.
This was not entertaining as neither fighter seemed to get round each others style. Fair play to Fikrit he took a couple of big hands in round 2 (which was the best boxing round IMO) but nothing seemed to stick. He couldnt get his clinch going and kept coming forward with his hands low. Previous time I saw Tijarti fight was against KK,that was an elbow fest for both fighters, much more entertaining and Tijarti scraping the win on "home" turf. Chaowarit didnt work aggressively in the clinch and no major use of elbows from either fighter. Tijarti won on points but i had it a draw.

Fight 4
Spong v Kaoklai

Crowd went crazy for Kaoklai - this is the fight they all wanted to see- albeit a No-Elbows fight. There was no chance of a slow motion start from either fighter.
Unfortunately for all present , they didnt see much of anything - Spong destroyed him within the first minute of round 1, an overhand right I believe, it happened so quickly it was unbelievable. KO round 1

Holland 3 Thailand 1

Good undercard, Jermaine de Randamie was v powerful, Leroy Messner impressive.
I think Samranchai was the most impressive fighter, best KO (i have seen in a long time) was by Abdelhadi



--------------------------------------------------------------------------------

RED SCORPION
03-10-2006, 01:15
Weet iemand waarom de partij van Syar niet door ging??
ik had Siyar zaterdag aan de telefoon...

zijn tegenstander heeft problemen gehad met vliegtuig of zo iets.

maar vindt het jammer dat ze voor Siyar niet meteen een ander tegenstander hadden geregeld, binnnen NL of Belgie of wat dan ook.

wij waren ook van plan met hele groep mensen te gaan, om Siyar te steunen, ook weet ik dat er aantal bekenden hadden een kaartje gekocht om Siyar te zien vechten.

hoe Siyar zelf teleurgesteld is, begrijpt iedereen denk ik.

hopelijk volgend keer beter van organisatie.

Pimp-Daddy
03-10-2006, 10:26
Er zit in ieder geval nog een mooie partij voor hem in het verschiet!

In Alkmaar toevallig???

milton felter
03-10-2006, 10:30
Weet iemand waarom de partij van Syar niet door ging??
ik had Siyar zaterdag aan de telefoon...

zijn tegenstander heeft problemen gehad met vliegtuig of zo iets.

maar vindt het jammer dat ze voor Siyar niet meteen een ander tegenstander hadden geregeld, binnnen NL of Belgie of wat dan ook.

wij waren ook van plan met hele groep mensen te gaan, om Siyar te steunen, ook weet ik dat er aantal bekenden hadden een kaartje gekocht om Siyar te zien vechten.

hoe Siyar zelf teleurgesteld is, begrijpt iedereen denk ik.

hopelijk volgend keer beter van organisatie.

nou ik denk dat wij van de organisatie al ons best hadden gedaan om een extra parij erbij te zetten terwijl deze helemaal niet stond in geplant .
het is omdat martijn mij een paar keer gevraagt heeft als ik wist waar syar nog kon vechten omdat hij in de veronderstelling was dat syar 23 sept zou draaien ik heb vorige week nog me best gedaan om voor martijn te regelen dat er een extra partij zou komen bij slamm want eigenlijk zaten we vol .
totdat ik zaterdag morgen tegen 11 uur een tel kreeg van kaas dat de partij niet door kon gaan omdat tavares niet de us uit kon omdat eerst zijn papieren niet in orde waren en toen ze wel in orde waren dat hij zijn vlucht daar door had gemist .
ik denk zeker dat wij ons best al hadden gedaan .

flip
03-10-2006, 11:46
was dit wel een eerlijke wedstrijd geworden. Volgens mij is Siyar veel zwaarder dan dat Thiago is.
Siyar vocht toen om de titel tegen Kleve tot 90 kilo.
En Thiago vocht dat 4 mans toernooi in het Zonnehuis op -75
Dat scheelt behoorlijk.
op wat voor gewicht was deze partij dan afgesproken?

Chico
03-10-2006, 14:10
Romano de los Ryes winnaar op ground and pound vs Matthieu Lawalata
nice.. doet dansje...

dacht dat ie tegen marc duncan moest?

A.F.
03-10-2006, 14:27
was dit wel een eerlijke wedstrijd geworden. Volgens mij is Siyar veel zwaarder dan dat Thiago is.
Siyar vocht toen om de titel tegen Kleve tot 90 kilo.
En Thiago vocht dat 4 mans toernooi in het Zonnehuis op -75
Dat scheelt behoorlijk.
op wat voor gewicht was deze partij dan afgesproken?

welkom in de wondere wereld van weightcutting :wink: :P

Duncan
03-10-2006, 14:37
Romano de los Ryes winnaar op ground and pound vs Matthieu Lawalata
nice.. doet dansje...

dacht dat ie tegen marc duncan moest?

Ben hierover nooit benaderd...dus nooit een optie geweest volgens mij!?
Denk dat ze jou je dansje niet wilde ontnemen :wink: :wink: :wink:
Nee, zonder gekheid ik denk dat deze partij (De los Reyes vs Duncan II) wel een ander keertje komt!?...promotor kwestie.

Gr,
Marcus

phranq
03-10-2006, 14:44
was dit wel een eerlijke wedstrijd geworden. Volgens mij is Siyar veel zwaarder dan dat Thiago is.
Siyar vocht toen om de titel tegen Kleve tot 90 kilo.
En Thiago vocht dat 4 mans toernooi in het Zonnehuis op -75
Dat scheelt behoorlijk.
op wat voor gewicht was deze partij dan afgesproken?

Gaat hier niet om dezelfde Thiago die bij Gym Alkmaar trainde als ik het goed begrepen heb.

mama
03-10-2006, 14:50
nee je hebt Thiago Tavares die heeft in amsterdam gevochten en je hebt Thiago Jambo
maar ze komen alle 2 uit voor Gym Alkmaar

Fr3ddy
03-10-2006, 14:52
Leroy Kaestner alweer gewonnen. Pfff, ben benieuwd wanneer ie naar de A-klasse gaat.
Die jongen is zeker weten een indrukwekkend knokkertje.. daar gaan we nog heel veel van horen!

dontmindme
03-10-2006, 22:05
Leroy Kaestner alweer gewonnen. Pfff, ben benieuwd wanneer ie naar de A-klasse gaat.
Die jongen is zeker weten een indrukwekkend knokkertje.. daar gaan we nog heel veel van horen!

mooie combo's heeft ie zeker in huis

Chico
07-10-2006, 01:51
Ben hierover nooit benaderd...dus nooit een optie geweest volgens mij!?
Denk dat ze jou je dansje niet wilde ontnemen :wink: :wink: :wink:
Nee, zonder gekheid ik denk dat deze partij (De los Reyes vs Duncan II) wel een ander keertje komt!?...promotor kwestie.

Gr,
Marcus
ok... ik dacht dat het hier ergens gelezen had... ben al een paar maanden niet aan het trainen dus heb de inside info niet echt meer :( :P... maar was wel bij De los Reyes vs Duncan I... vond het een leuke pot (hoewel ik natuurlijk liever een andere uitslag had gezien.. toch teammaatjes)... maar die trap van je blijft cool :mrgreen:

errolkoning
07-10-2006, 14:27
ff een vraagje .. wie weet hoe dat nummer heet waarmee Romano de Los Reyes mee opkwam?