PDA

View Full Version : K1 Finale 2006 loting & Reserve/Super fight



H POWER
02-10-2006, 12:35
http://img171.imageshack.us/img171/5276/2006finalwf4.png

MJOKKIE
02-10-2006, 12:49
Dikke vette loting H Power!

Sem vs Jerome is mooie pot. Denk dat van het hele rijtje Sem het het moeilijkst met Jerome zal hebben.
Ernesto tegen Chalid kan een mooie pot worden!
Als hij wint, daar ga ik toch echt voor, dan is de kans groot dat of Sem of Jerome gehavend uit de strijd komen (hoop hoop).
Kareev tegen Feitosa is mooie match, verschillende maar aanvallende stijlen. Vind Feitosa momenteel echt een aanwinst.
Remy tegen Leko, ook een vette pot.

Ik had geen mooiere loting kunnen bedenken!

HUNTER
02-10-2006, 12:50
theoretisch zou je dus een finale Hoost vs Remy kunnen krijgen..... 8-)

Dat zou wel heel vet zijn :mrgreen:

MJOKKIE
02-10-2006, 12:54
theoretisch zou je dus een finale Hoost vs Remy kunnen krijgen..... 8-)

Dat zou wel heel vet zijn :mrgreen:

Dat zou bizar zijn, ook al zie ik het niet zo snel gebeuren. Pff, krijg het nu al benauwd. Wat een toernooi!
Remy, met Hippo in zijn hoek, vs Ernesto..... De wonderen zijn de wereld nog niet uit. :o

Sjaak
02-10-2006, 13:00
Semmy, Ernesto, Glaube en Remy gaan door maar denk toch dat Semmy een spoor van KO's achter zich zal laten, hij is gewoon niet te pakken op dit moment in deze vorm

Glaube Feitosa is voor mij de grote outsider die voor een verrasing kan zorgen met zijn uitmuntende trappen.

osu

MJOKKIE
02-10-2006, 13:14
Ik ben bang dat Sjaak correct is. Sem is de huizenhoge favoriet. Maar wie weet?!
Ernesto is eigenlijk de outsider, hoe vreemd dat ook klinkt. Als je bedenkt dat hij eigenlijk bij 'toeval' in het eindtoernooi zit, is het een prestatie dat ie toch weer meedoet en zich ook plaatst. Ik hoop dat ie zijn ritme een beetje te pakken krijgt!

Luka
02-10-2006, 13:23
JLB pakt ze allemaal :twisted:

jan sensei kyokushin
02-10-2006, 13:28
Osu sem is op het moment niet te kloppen hij is in bloedvorm het zelfvertrouwen straalt er van af

osu

nick
02-10-2006, 13:31
mooie loting.

er gaat dus weer een nederlander met de titel aan de haal :lol:

Luka
02-10-2006, 14:01
ik vond Bonjasky weer is een keer ZEER goed vechten..

lange tijd niet gezien.. maar als die tegen sem komt.. dat is gewoon niks voor hem :D

als Sem eruit vliegt.. dan is bonjasky zeker wel kandidaat

Ronald
02-10-2006, 14:15
Erg mooie loting. Ik ben ook blij dat er niet gelijk 2 Nederlanders tegenover elkaar staan. Heeft iemand trouwens een verslag van hoe de loting gegaan is?

The Bulldog
02-10-2006, 14:22
GG kan dus maar zo 3 bij de laatste 4 gaan scoren...kolere zeg.. :shock:

TOON
02-10-2006, 14:40
remy is net op tijd weer TOP !! denk dat de finale semmy-remy wordt...hoe graag ik ernesto ook in de finale zie komen, denk toch dat hij het nog moeilijk gaat krijgen tegen chalid, laat staan tegen Schilt of misschien JLB...maar het zijn stuk voor stuk fantastische wedstrijden, kijk er naar uit!!!

Sjaak
02-10-2006, 14:42
Ik ben bang dat Sjaak correct is. Sem is de huizenhoge favoriet. Maar wie weet?!
Ernesto is eigenlijk de outsider, hoe vreemd dat ook klinkt. Als je bedenkt dat hij eigenlijk bij 'toeval' in het eindtoernooi zit, is het een prestatie dat ie toch weer meedoet en zich ook plaatst. Ik hoop dat ie zijn ritme een beetje te pakken krijgt!

dat hoop ik eigenlijk ook want het moet een stuk beter gaan met Ernesto, gun hem zo dat die nog een keer schitterd, wie weet ......

osu Sjaak

MJOKKIE
02-10-2006, 15:15
Ik ben bang dat Sjaak correct is. Sem is de huizenhoge favoriet. Maar wie weet?!
Ernesto is eigenlijk de outsider, hoe vreemd dat ook klinkt. Als je bedenkt dat hij eigenlijk bij 'toeval' in het eindtoernooi zit, is het een prestatie dat ie toch weer meedoet en zich ook plaatst. Ik hoop dat ie zijn ritme een beetje te pakken krijgt!

dat hoop ik eigenlijk ook want het moet een stuk beter gaan met Ernesto, gun hem zo dat die nog een keer schitterd, wie weet ......

osu Sjaak

Wie weet Sjaak... wie weet...........! :o

A.F.
02-10-2006, 15:19
jerome le banner !!!! dat heeft ie gewoon een keer verdiend!!!!!

Sjaak
02-10-2006, 16:17
GG kan dus maar zo 3 bij de laatste 4 gaan scoren...kolere zeg.. :shock:

Ik zie er maar 2 van GG staan :wink:

Virus
02-10-2006, 16:23
Mooie partijen idd... 8-)

Spoiler:

Ik denk dat Sem Jerome er in ronde 2 uit zal tikken...

Hoost zie ik wel van Chalid winnen en
Remy krijgt het moeiilijk tegen Leko maar hij wint het wel... (beiden op punten btw)

Feitosa zal Ruslan verslaan op een TKO en dus krijgen we de wedstrijden:

Sem vs Hoost
Feitosa vs Remy

Finale: Sem vs Remy

Ronald
02-10-2006, 16:24
GG kan dus maar zo 3 bij de laatste 4 gaan scoren...kolere zeg.. :shock:

Ik zie er maar 2 van GG staan :wink:
Nog een keer tellen Sjaak :wink:

nicolas the red
02-10-2006, 17:44
Mooie partijen idd... 8-)

Spoiler:

Ik denk dat Sem Jerome er in ronde 2 uit zal tikken...

Hoost zie ik wel van Chalid winnen en
Remy krijgt het moeiilijk tegen Leko maar hij wint het wel... (beiden op punten btw)

Feitosa zal Ruslan verslaan op een TKO en dus krijgen we de wedstrijden:

Sem vs Hoost
Feitosa vs Remy

Finale: Sem vs Remy
hoezo spoiler? ben jij een waarzegger of zo?

Highline
02-10-2006, 18:32
dit gaat echt weer een superfinale worden!

RED SCORPION
02-10-2006, 20:09
halve finale:

Le banner vs Hoost

Karaev vs Bonjasky

Finale: Le banner vs Karaev

kampioen: Jerome Le Banner! 8-)

trouwens, vindt het oneerlijk dat Le banner een reus na de ander krijgt!

fightingfist
02-10-2006, 20:46
ik gun het le banner wel 8-)
anders hoost

Biiyen
02-10-2006, 20:47
Ik heb zo mijn twijfels, ik denk dat Jerome helemaal niet in de finale zal vechten. Hij zou immers nooit meer een toernooi willen vechten. Nu hij tegen Schilt moet en daarna tegen Hoost ben ik bang dat hij niet zal aantreden. Zijn vervanger zal bijna op zeker Musashi zijn.

Verder zegt mijn gevoel dat Hoost ook niet zal vechten, denk dat zijn plaats ingenomen zal worden door Aerts of een ander

Daarnaast heeft de K1 er een handje na om bij het wegvallen van een vechter niet die ene wedstrijd te wijzigen maar gewoon een compleet nieuw line-up (of gedeelte ervan) te presenteren.

De kans dat DIT de finale zal zijn is sowieso klein, er is naar mijn herinnering nog nooit 1 finale geweest die is verlopen zoals van te voren geplanned.

Quato
02-10-2006, 21:05
Denk persoonlijk dat we de volgende vechters in de halve finale zien:

Sem vs Chalid (vraag me echt af of Hoost in deze vorm kan winnen van Chalid)
Leko vs Feitosa

Vervolgens Sem vs Leko in de finale.

Maak er wel een mooi GG evenement van zie ik al weer... :wink:

Maar goed, zie Hoost nog niet winnen in deze vorm, Sem niet verliezen gezien JLB het al moeilijk had met Choi en Sem toch echt een maatje beter is, Leko en Remi wordt m.i. in een extra ronde beslist en gezien Leko beter bokst denk ik dat hij aan het langste eind trekt qua punten en als laatste Feitosa gezien hij meer ervaring heeft.

Bas Boon doet de zaken van z'n leven met deze jongens ;-)

Osu

Quato
02-10-2006, 21:05
Denk persoonlijk dat we de volgende vechters in de halve finale zien:

Sem vs Chalid (vraag me echt af of Hoost in deze vorm kan winnen van Chalid)
Leko vs Feitosa

Vervolgens Sem vs Leko in de finale.

Maak er wel een mooi GG evenement van zie ik al weer... :wink:

Maar goed, zie Hoost nog niet winnen in deze vorm, Sem niet verliezen gezien JLB het al moeilijk had met Choi en Sem toch echt een maatje beter is, Leko en Remi wordt m.i. in een extra ronde beslist en gezien Leko beter bokst denk ik dat hij aan het langste eind trekt qua punten en als laatste Feitosa gezien hij meer ervaring heeft.

Bas Boon doet de zaken van z'n leven met deze jongens ;-)

Osu

micha
02-10-2006, 22:08
GG rules the K1

Ik hoop dat de belt naar Breda komt maar Zuid-Laren kan ik ook mee leven :wink:

H POWER
02-10-2006, 23:19
Erg mooie loting. Ik ben ook blij dat er niet gelijk 2 Nederlanders tegenover elkaar staan. Heeft iemand trouwens een verslag van hoe de loting gegaan is?

In het kort:

kareav als eertste kiest plaats,feitosa als 2de gaat bij kareav staan.

hoost kiest lege plaats.

Volgende is sem kiest eerste plaats/partij. omdat hij no1 wil zijn aldus Sem.

volgende le banner, twijfelt tussen hoost en sem maar kiest voor sem omdat hij de huidige kampioen is.

vervolgens remy,maakt een beweging naar hoost maar kiest open plek

Dan chalid kiest voor hoost

leko bonjaski wijst voor zich

RED SCORPION
03-10-2006, 01:28
ieder ander zal voor Hoost kiezen, maar Le banner kiest voor Schilt. :?

Virus
03-10-2006, 10:39
Hoezo spoiler, ben jij waarzegger ofsow?

Als je "spoiler" serieus neemt, ben je lekker wijs ja... :lol:

sebastiaan
03-10-2006, 11:25
mooie kaart,
hoop persoonlijk dat Bonjasky t weer red, hij is eindelijk weer goed in vorm, en zo houd je t binnen de hollanders :P
Of moet elke Hollander hem 2x winnen,want dan mag Remy pas volgend jaar :P

Thomasmurda
03-10-2006, 13:04
ieder ander zal voor Hoost kiezen, maar Le banner kiest voor Schilt. :?

Nou, ik denk dat le Banner nog nooit zo is toegetakeld als in die partij tegen Hoost waarin ie z'n arm op 5 plaatsen brak :lol:

dtgerald
03-10-2006, 13:14
JLB pakt ze allemaal :twisted:Jeromme zal wel blij zijn dat Peter Aerts niet mee doet.

Mephisto
03-10-2006, 13:44
over Aerts gesproken, heb ik iets gemist dat hij er niet bij is?

A.F.
03-10-2006, 14:36
ieder ander zal voor Hoost kiezen, maar Le banner kiest voor Schilt. :?

lebanner is een bikkel!!!!!!!!

redjuh
03-10-2006, 15:07
juist als niemand het verwacht, zal die 'ouwe vos' iedereen versteld doen staan

Fr3ddy
03-10-2006, 15:13
juist als niemand het verwacht, zal die 'ouwe vos' iedereen versteld doen staan
Laten we het hopen.. maar toch gun ik het JLB ook wel een keer

redjuh
03-10-2006, 15:39
ja jongen... als hoost niet mee had gedaan, had ik het met me hart aan JLB gegund. Ik ben vanaf het moment dat ik de k1 leerde kennen fan van hem geweest.

Maar Ernesto, is een beetje de Van Barneveld van het kickboxen. dankzij hem is japan en het geld in the picture...

Nickuraba
03-10-2006, 15:51
aah kut line up..k had jerome graag ver willen zien komen:(, helaas pindakaas maar dit trekt die niet tegen sem. Tegen choi leek die ook al een ukkepuk, dan kan die geen fatsoenlijke stoot plaatsen

Remco
03-10-2006, 16:23
K-1 wishlist:

1. Hoost
2. Bonjasky
3. Schilt
4. Le Banner
5. Arrab
6. Karaev
7. Feitosa
8. Leko

MJOKKIE
03-10-2006, 17:26
ja jongen... als hoost niet mee had gedaan, had ik het met me hart aan JLB gegund. Ik ben vanaf het moment dat ik de k1 leerde kennen fan van hem geweest.

Maar Ernesto, is een beetje de Van Barneveld van het kickboxen. dankzij hem is japan en het geld in the picture...

He Redjuh, ik weet dat je een fan bent, maar wil je Ernesto aub niet met die dikke plumpudding vergelijken :D

MJOKKIE
03-10-2006, 17:26
ja jongen... als hoost niet mee had gedaan, had ik het met me hart aan JLB gegund. Ik ben vanaf het moment dat ik de k1 leerde kennen fan van hem geweest.

Maar Ernesto, is een beetje de Van Barneveld van het kickboxen. dankzij hem is japan en het geld in the picture...

He Redjuh, ik weet dat je een fan bent, maar wil je Ernesto aub niet met die dikke plumpudding vergelijken :D

MJOKKIE
03-10-2006, 17:29
K-1 wishlist:

1. Hoost
2. Bonjasky
3. Schilt
4. Le Banner
5. Arrab
6. Karaev
7. Feitosa
8. Leko

Ja ja maar laten we even het walletje bij het schuurtje laten en op de werkelijke loting vooruitlopen. Ben namelijk zeer benieuwd naar je voorspelling!

Sjaak
03-10-2006, 17:37
Semmy vs Jerome
Ernesto vs Challid..
Glaube vs Ruslan
Remy vs Stefan

Semmy vs Hoost
Glaube vs Remy

Finale: Semmy vs Glaube

MJOKKIE
03-10-2006, 18:44
Semmy vs Jerome
Ernesto vs Challid..
Glaube vs Ruslan
Remy vs Stefan

Semmy vs Hoost
Glaube vs Remy

Finale: Semmy vs Glaube

Denk ook dat Glaube van Remy wint en Remy wint van Leko. Sluit me bij Sjaak aan, maar wie weet wat de oude vos nog in petto heeft.

redjuh
03-10-2006, 19:14
ja jongen... als hoost niet mee had gedaan, had ik het met me hart aan JLB gegund. Ik ben vanaf het moment dat ik de k1 leerde kennen fan van hem geweest.

Maar Ernesto, is een beetje de Van Barneveld van het kickboxen. dankzij hem is japan en het geld in the picture...

He Redjuh, ik weet dat je een fan bent, maar wil je Ernesto aub niet met die dikke plumpudding vergelijken :D

gaat om de relatie die ze hebben mbt wat ze betekenen voor hun tak van sport

marcelt
03-10-2006, 20:59
Semmy vs Jerome
Ernesto vs Challid..
Glaube vs Ruslan
Remy vs Stefan

Semmy vs Hoost
Glaube vs Remy

Finale: Semmy vs Glaube

jaja Sjaak wil die kyokushin jongens in de finale! :)

Sjaak
03-10-2006, 21:13
Semmy vs Jerome
Ernesto vs Challid..
Glaube vs Ruslan
Remy vs Stefan

Semmy vs Hoost
Glaube vs Remy

Finale: Semmy vs Glaube

jaja Sjaak wil die kyokushin jongens in de finale! :)

Haha valt het op en weet je wat, ze komen er nog ook :wink:

Ronald
03-10-2006, 21:37
Thanks H Power.

Ik snap niet zo goed dat JLB voor Semmy kiest. Misschien bravour ofzo, maar verstandig is het niet. Zelfs als ie wint is de kans groot dat hij er behoorlijk beschadigd uit komt. Sem is gewoon één van de twee topfavorieten voor mij.

Andere favoriet is Bonjasky. Heel mooi dat hij in de andere kant van het schema zit zodat ze elkaar in de finale kunnen ontmoeten :D .

Sjaak
03-10-2006, 23:00
Thanks H Power.

Ik snap niet zo goed dat JLB voor Semmy kiest. Misschien bravour ofzo, maar verstandig is het niet.

Zeer onverstandig zelfs, denk dat zijn optreden in de finale slecht 2 a 3 minuten zal duren

H POWER
03-10-2006, 23:27
Thanks H Power.

Ik snap niet zo goed dat JLB voor Semmy kiest. Misschien bravour ofzo, maar verstandig is het niet. Zelfs als ie wint is de kans groot dat hij er behoorlijk beschadigd uit komt.

Aldus le banner:
Ik koos Semmy omdat hij de kampioen is en was blij dat ik de kans kreeg omdat ik meer dan wie ook tegen de huidige kampioen wil vechten.
Waarop Semmy zei:ik ben blij dat Jerome mij koos , hij zette een uitstekende partij neer tegen een big guy in osaka, dit word een mooie partij

RED SCORPION
04-10-2006, 02:17
ieder ander zal voor Hoost kiezen, maar Le banner kiest voor Schilt. :?

Nou, ik denk dat le Banner nog nooit zo is toegetakeld als in die partij tegen Hoost waarin ie z'n arm op 5 plaatsen brak :lol:
nou ja, dat was dus weer tijde geleden, en dat was andere Hoost, met alle respect, maar mocht Le banner niet Sem maar Hoost gekozen hebben.......ah, jij weet het zelf ook :D

RED SCORPION
04-10-2006, 02:24
Thanks H Power.

Ik snap niet zo goed dat JLB voor Semmy kiest. Misschien bravour ofzo, maar verstandig is het niet.

Zeer onverstandig zelfs, denk dat zijn optreden in de finale slecht 2 a 3 minuten zal duren
volgens me onderschat je JLB heel erg, of overschat je Sem...
als Le Banner maar 2-3 minuten tegen Schilt vol houdt, dan moeten jongens als Hoost, CHalid, Karaev, Leko enz. het binnen 1 minuut afleggen tegen hem... :?

H POWER
05-10-2006, 09:03
Je kan stemmen welke reserve vechter en reserve partij?!?! pfff

http://www.so-net.ne.jp/feg/vote/index_20061003.html

1ste gedeelte:
Vechter selecteren en klikken

De namen in volgorde....
Aerts
Choi
Musashi
Fujimoto
Sefo
Bregy
Slowinski
Goodridge
Hari
Other (insert name)

Dan in tweeede gedeelte :
2 namen kopieren VS er tussen zetten, pasten in het 2 de vakje ,klikken

Sjaak
05-10-2006, 09:29
Je kan stemmen welke reserve vechter en reserve partij?!?! pfff

http://www.so-net.ne.jp/feg/vote/index_20061003.html

1ste gedeelte:
Vechter selecteren en klikken

De namen in volgorde....
Aerts
Choi
Musashi
Fujimoto
Sefo
Bregy
Slowinski
Goodridge
Hari
Other (insert name)

Dan in tweeede gedeelte :
2 namen kopieren VS er tussen zetten, pasten in het 2 de vakje ,klikken

Er is er maar 1 die recht heeft op deze plaats en dat is Peter Aerts

MJOKKIE
05-10-2006, 12:04
Ik heb Aerts vs Hari ingevuld

Thomasmurda
05-10-2006, 12:08
Ik heb Aerts vs Hari ingevuld

Anders ik wel :D

Ralph
05-10-2006, 12:10
Ik heb op Aerts vs Slowinski gestemd. Die twee hebben het volgens mij het meest verdiend.

MJOKKIE
05-10-2006, 12:18
Ik heb op Aerts vs Slowinski gestemd. Die twee hebben het volgens mij het meest verdiend.

Daar heb je gelijk in, maar Aerts tegen Hari is wel meer spektakel

Arjan
05-10-2006, 12:27
Wel een leuke loting maar jerome vs sem zuigt wel he, alleen dat lengte verschil al... ik had het liefst leko tegen sem gezien omdat ik denk dat hij sem wel aan kan.. dan waren we tenminste van em af

ICON
05-10-2006, 12:31
hoezo zou je van sem af willen zijn dan

king
05-10-2006, 12:35
Haha, wat moet de K-1 gefrustreerd zijn met al die Nederlanders in de finale. Als het zo door gaat, is de kans groot dat de GP-finale in de toekomst standaard een Nederlands onderonsje wordt.

pisou
05-10-2006, 14:05
Wel een leuke loting maar jerome vs sem zuigt wel he, alleen dat lengte verschil al... ik had het liefst leko tegen sem gezien omdat ik denk dat hij sem wel aan kan.. dan waren we tenminste van em af

misschien dat jij een hartinfarct kunt krijgen, dan zijn we ook even van jou af

Sjaak
05-10-2006, 14:11
Thanks H Power.

Ik snap niet zo goed dat JLB voor Semmy kiest. Misschien bravour ofzo, maar verstandig is het niet.

Zeer onverstandig zelfs, denk dat zijn optreden in de finale slecht 2 a 3 minuten zal duren
volgens me onderschat je JLB heel erg, of overschat je Sem...
als Le Banner maar 2-3 minuten tegen Schilt vol houdt, dan moeten jongens als Hoost, CHalid, Karaev, Leko enz. het binnen 1 minuut afleggen tegen hem... :?

Klopt of in ieder geval in de eerste ronde :wink:

H POWER
05-10-2006, 17:42
volgens me onderschat je JLB heel erg, of overschat je Sem...
als Le Banner maar 2-3 minuten tegen Schilt vol houdt, dan moeten jongens als Hoost, CHalid, Karaev,
Leko enz. het binnen 1 minuut afleggen tegen hem... :?

De tijd zal et leren maar die "enz" van jou,namen die je per ongeluk niet noemt, respectiefelijk Bonjaski en Feitosa lagen
er vorige keer binnen 2 minuten(Remy) en 48 seconden(Feitosa) van de 1ste ronde uit.
Dus Sjaak zijn statement is niet ondenkbaar.

Lee Hottie # 1 fan
05-10-2006, 17:45
heb ook aerts vs Hari gestemd

al vermoed ik dat Aerts vs Mushashi wordt stemming of niet

de jappanners willen uiteraard wel een Jap in de finale zien te krijgen

Highline
05-10-2006, 18:22
Arts vs Sefo

sefo hoort er eigeniljk ook in, en hun vorige partij was wel vermakelijk :D




Wel een leuke loting maar jerome vs sem zuigt wel he, alleen dat lengte verschil al... ik had het liefst leko tegen sem gezien omdat ik denk dat hij sem wel aan kan.. dan waren we tenminste van em af


sem en stefan trainen vaak samen ;), daarom hebben ze daar nie voor gekozen lijkt me

marcelt
06-10-2006, 00:47
Wel een leuke loting maar jerome vs sem zuigt wel he, alleen dat lengte verschil al... ik had het liefst leko tegen sem gezien omdat ik denk dat hij sem wel aan kan.. dan waren we tenminste van em af

misschien dat jij een hartinfarct kunt krijgen, dan zijn we ook even van jou af
vreemde reactie :?

MJOKKIE
06-10-2006, 13:03
Wel een leuke loting maar jerome vs sem zuigt wel he, alleen dat lengte verschil al... ik had het liefst leko tegen sem gezien omdat ik denk dat hij sem wel aan kan.. dan waren we tenminste van em af

misschien dat jij een hartinfarct kunt krijgen, dan zijn we ook even van jou af

Trieste tekst..

MJOKKIE
06-10-2006, 13:08
Haha, wat moet de K-1 gefrustreerd zijn met al die Nederlanders in de finale. Als het zo door gaat, is de kans groot dat de GP-finale in de toekomst standaard een Nederlands onderonsje wordt.

Ja dat vinden wij misschien lachen, maar het is niet goed voor de sport k-1. Diversiteit wekt interesse, uit vele landen en vele disciplines. K-1 heeft dat nodig om op den duur te kunnen blijven bestaan. Het zou goed zijn als er eens een Japanner of een Amerikaan wint. Daarmee wek je interesse onder een enorme potentiele doelgroep. Dat geeft commercieel weer veel mogelijkheden. Hoeft geen betoog dat de sport in zijn algemeenheid dan naar een hoger plan gaat.
Kijk naar Pride en UFC, dat is zo'n gemengde aangelegenheid. dat moet k-1 ook worden!

Toch hoop ik dat Ernesto nog een keertje mag winnen, laat daarna het bovenstaande pas gelden...

harry
06-10-2006, 13:24
Wel een leuke loting maar jerome vs sem zuigt wel he, alleen dat lengte verschil al... ik had het liefst leko tegen sem gezien omdat ik denk dat hij sem wel aan kan.. dan waren we tenminste van em af

Is deze dan niet minder triest ofzo?
Op zo'n kutpost kan je een kutreactie verwachten.

Tuigenke
06-10-2006, 16:04
kvind het jammer dat JLB en sem tegen elkaar vechten.
JLB kan tegen semmy denk ik het lengte verschil niet goedmaken.

king
06-10-2006, 16:34
Haha, wat moet de K-1 gefrustreerd zijn met al die Nederlanders in de finale. Als het zo door gaat, is de kans groot dat de GP-finale in de toekomst standaard een Nederlands onderonsje wordt.

Ja dat vinden wij misschien lachen, maar het is niet goed voor de sport k-1. Diversiteit wekt interesse, uit vele landen en vele disciplines. K-1 heeft dat nodig om op den duur te kunnen blijven bestaan. Het zou goed zijn als er eens een Japanner of een Amerikaan wint. Daarmee wek je interesse onder een enorme potentiele doelgroep. Dat geeft commercieel weer veel mogelijkheden. Hoeft geen betoog dat de sport in zijn algemeenheid dan naar een hoger plan gaat.
Kijk naar Pride en UFC, dat is zo'n gemengde aangelegenheid. dat moet k-1 ook worden!


Eens, een Amerikaanse kampioen zou de K-1 (financieel gezien) zeer goed doen. Amerikanen zijn dol op "winners", vooral als het een Amerikaan betreft. Helaas zijn er in Amerika weinig vechters op dit moment die de potentie hebben een GP-finale te winnen.

marcelt
06-10-2006, 16:49
Wel een leuke loting maar jerome vs sem zuigt wel he, alleen dat lengte verschil al... ik had het liefst leko tegen sem gezien omdat ik denk dat hij sem wel aan kan.. dan waren we tenminste van em af

Is deze dan niet minder triest ofzo?
Op zo'n kutpost kan je een kutreactie verwachten.

De schrijver is geen fan van Sem en wenst dat hij uitgeschakeld wordt door Leko. Misschien wat bruut gesteld, maar dat vind ik iets anders dan iemand een hartinfarct toewensen.

H POWER
06-10-2006, 18:18
Wel een leuke loting maar jerome vs sem zuigt wel he, alleen dat lengte verschil al... ik had het liefst leko tegen sem gezien omdat ik denk dat hij sem wel aan kan.. dan waren we tenminste van em af

Is deze dan niet minder triest ofzo?
Op zo'n kutpost kan je een kutreactie verwachten.

x2

Vind dat die hele post "zuigt", kan hele mooie pot worden en jerome kiest voor sem dus hij is super gemotiveerd.sem/leko is
niet ondenkbaar in de finale maar zijn "stalgenoten", zal, mits beide over bij de loting, nooit een 1ste keuze zijn van sem of stefan..

H POWER
06-10-2006, 18:22
Ik krijg die stem-site in het Japans :(

Ja iedereen, daarom heb ik die uitleg er ook bij gezet I_LOVE_KNOCKOUTS :lol:

fighter81
06-10-2006, 23:56
Ik heb toch gestemd voor Aerts! Hij verdiend het en is volgens mij in topvorm, als hij van die virus volledig is hersteld! Als hij aan de finales mee mag doen geef ik hem een zeer goede kans op de winst!

Virus
07-10-2006, 00:56
hoezo zou je van sem af willen zijn dan

Vind het idd bot gezegd op deze manier, maar mét hem zou ik het ook te gek vinden als Jerome door gaat... Vind het knap wat Sem afgelopen 2 jaar heeft laten zien, maar de één vindt dat ie weer kampioen mag worden, de ander (zoals ik) heeft liever dat het iemand anders wordt...

H POWER
17-10-2006, 14:16
2006 K-1 World GP Final Reserve+Super fights aangekondigd

Reserve:
Musashi vs Peter Aerts
Sefo vs Hong Man Choi

Super Fight:
Badr Hari vs TBA

De Stem resultaten van die jap-site waren overigens/dus:
1. Hong Man Choi
2. Peter Aerts
3. Musashi
4. Sefo
5. Badr Hari

Bron:
http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/other/headlines/wrestling/20061017-00000020-spnavi-spo.html

Highline
17-10-2006, 14:20
2006 K-1 World GP Final Reserve+Super fights aangekondigd

Reserve:
Musashi vs Peter Aerts
Sefo vs Hong Man Choi

Super Fight:
Badr Hari vs TBA

Bron:
http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/other/headlines/wrestling/20061017-00000020-spnavi-spo.html


cool, hopelijk kan aerts winnen en dan het toernooi in stromen :D

redjuh
17-10-2006, 14:21
hmmm best vet! Aerets kan musashi zeker slopen in deze vorm. en mocht JLB van sem winnen, zal ie waarschijnlijk toch geblesseerd zijn, dus kan Aerts mooi winnen

Sjaak
17-10-2006, 14:23
Peter gaat die Jap slopen en als er dan nog een niet Nederlander uitvalt dan wordt het clubje Ollanders alleen maar groter.

Volgens jaar maar gewoon hier houden want nu moeten alle nederlanders naar japan terwijl het gewoon makkelijker is als die 3 andere finalisten hierheen komen :lol:

redjuh
17-10-2006, 14:38
hahaha ja Sjaak dat heb je goed bekeken!

JLB woont ook vlakbij
Choi kan mee met een tour langs varsseveld (hiddinks huis bekijken)
Feitosa kan bij jou trainen, en dan benne we d'r wel denk?

Nickuraba
17-10-2006, 14:43
naja..k had net als arjan waarop iedereen zeikt ook liever dat sem er snel uit ligt. Gewoon t moet toch leuk zijn om na te kijken en ik blijf er bij, ik vind er geen zak aan als sem knokt... gewoon een mening. Dus hoopt hij dat iemand hem uit weet te schakelen..

maarjah laat ik alle mensen die sem zien winnen ook maar een hartinfact toewensen..
pff sukkel

waikkal
17-10-2006, 15:22
naja..k had net als arjan waarop iedereen zeikt ook liever dat sem er snel uit ligt. Gewoon t moet toch leuk zijn om na te kijken en ik blijf er bij, ik vind er geen zak aan als sem knokt... gewoon een mening. Dus hoopt hij dat iemand hem uit weet te schakelen..

maarjah laat ik alle mensen die sem zien winnen ook maar een hartinfact toewensen..
pff sukkel


gvr....jij bent echt een eersteklas xaviera hollander!

Nickuraba
17-10-2006, 17:00
neey....sukkel tis me broer daar neem je het meestal wel voor op he? lampje ben jij zeg

waikkal
17-10-2006, 19:29
neey....sukkel tis me broer daar neem je het meestal wel voor op he? lampje ben jij zeg


ik begin me aan je te hechten en misschien dat we eens op een gala naast elkaar kunnen zitten en gezellig aan zo'n gehaktbal knagen?????

waikkal
17-10-2006, 19:29
neey....sukkel tis me broer daar neem je het meestal wel voor op he? lampje ben jij zeg


ik begin me aan je te hechten en misschien dat we eens op een gala naast elkaar kunnen zitten en gezellig aan zo'n gehaktbal knagen?????

marcelt
17-10-2006, 21:45
TBA?

H POWER
17-10-2006, 22:18
TBA?



To Be Announced

De man van 14K
17-10-2006, 22:45
The Beast s A pp

:lol:

vraag me af wie......

redjuh
17-10-2006, 22:50
Sapp schijnt weer naar pride te gaan. hij heeft nog 1 a 2 gevechten in ze contract bij K1 maar de datum schijnt binnenkort te verlopen, dus hoeft dat niet meer.

De man van 14K
17-10-2006, 22:59
hmm.. Saki, Sefo, Breggy, Iggy, Abidi...?

Ronald
17-10-2006, 23:12
Reserve:
Musashi vs Peter Aerts
Sefo vs Hong Man Choi
Sta er wel van te kijken dat Peter toch een reserve match vecht. 2 Weken geleden gaf hij aan dat hij óf een superbout wilde draaien óf in het tournooi wilde, maar geen reserve match. Toch van gedachten veranderd...

Is Musashi vs Peter 1e reserve?

redjuh
17-10-2006, 23:13
van de k1 of van rutz? ik vind hem (sapp) een joke, maar hij is natuurlijk wel bruut genaaid door die jappen

HUNTER
17-10-2006, 23:41
Van de officiele K-1 site:


TOKYO October 11 - At the New Takanawa Prince Hotel, the organizers of the international martial arts event known as K-1 held a press conference in response to a statement released by well-known K-1 fighter Bob Sapp.

On the evening of October 10th, a representative of Bob Sapp made an announcement to the press concerning the release of Bob Sapp from his contract with K-1. In response, Sadaharu Tanikawa, CEO of FEG called for a press conference where he announced that legal action will be taken against Sapp.

Tanikawa along with FEG legal representative Atsushi Igarashi of TMI Legal met with the press at the New Takanawa Prince Hotel to discuss the situation. Tanikawa had received a fax in Japanese from Michael Connett which basically stated that due to K-1 being in breach of contract, the two contracts that currently exist between K-1 and Sapp were to be considered defunct. FEG's official response was that though it does the martial arts world no good to make public the problems between the organization and it's fighters, they will be clear and firm in response to the callous one-sided argument for the dissolution of the contract. Another reason to make a public statement is that we don't want to accused of not responding.

According to the fax, Sapp was not paid money he is owed and he is also supposed to have received a fight offer, both of which the fax claims didn't happen. FEG says "That is totally untrue. FEG (K-1) continued to maintain talks with Mr. Sapp even after the Amsterdam incident [in which Sapp had left the arena just before his scheduled bout] and we offered him a fight for the Sapporo event. Of course he had no place in the Final Elimination held last month, but we wanted him for a Superfight at the upcoming World Grand Prix Final." They added that they allowed him in the past to fight for other organizations such as New Japan Wrestling, PRIDE, and Michinoku Pro-Wrestling and therefore didn't interfere with his ability to gain income as was stated in the fax.

"The contract is not void and FEG (K-1) still owns worldwide exclusive rights at the present time, so we will bring legal proceedings against Mr. Sapp sometime this week concerning violations of the contract, and other damages as well. If he accepts any offer from another organization it will be a 100% breach of contract. We will also likely be forced to bring legal action against any organization to make such an offer."

Mr. Igarashi stated "The case will be handled in Japan. The lawsuit will make clear the existence of a contract between the parties and will ask for damages pursuant to breach of contract. The amount is being decided at this time."

Apparently, Sapp talked to a FEG staff member about appearing in a pro-wrestling event this upcoming November as well as a related martial-arts event on New Year's eve. If so, Sapp would be facing an even bigger problem than the current situation.

In a similar turn of events, Tanikawa also mentioned that FEG will be bringing legal action against Gilbert Melendez, who had signed a multiple fight deal with K-1 and was scheduled to appear in August 5th's HERO'S event and pulled a no-show. Rani Yahya took his place and the event went on as scheduled, however Melendez then participated in the August 26th PRIDE Bushido event resulting in a breach of contract an action for which FEG will ask for damages.

Tanikawa was visibly upset as he related the pending legal action against both Sapp and Melendez and told the press in attendance that he was deeply saddened by this turn of events and that he hopes that this kind of situation doesn't happen again.

HUNTER
17-10-2006, 23:54
hahahaha

als je op de japanse site de knop 'english' intoetst dan doet ie t nog wel :mrgreen: