PDA

View Full Version : 4 NOV DELFZIJL EL OS ROUTI vs EIJGELSHOVEN



citygym
03-10-2006, 09:50
4 nov Delfzijl!
Karim el Osrouti (kamakura) vs Tobias Eijgelshoven (loasana gym) max 63,5kg
Wie wint volgens jullie en waarom????

ICON
03-10-2006, 10:14
kan dat allemaal niet in 1 topic

citygym
04-10-2006, 23:09
kan dat allemaal niet in 1 topic

Nee

HUNTER
04-10-2006, 23:31
damn.

ik heb toch veel gala's bezocht de laatste jaren, maar ik denk dat ik:

a) ze nog niet ken (misschien van naam)
b) dit ook geld voor de meeste mensen hier
c) ik niet naar delfzijn ga om hun te zien vechten
en
d) je het best in 1 topic kwijt had gekund

Jack
05-10-2006, 08:28
damn.

ik heb toch veel gala's bezocht de laatste jaren, maar ik denk dat ik:

a) ze nog niet ken (misschien van naam)
b) dit ook geld voor de meeste mensen hier
c) ik niet naar delfzijn ga om hun te zien vechten
en
d) je het best in 1 topic kwijt had gekund

Ik weet niet naar wat voor gala's jij gaat, maar als je de knokkers van de A-partijen NIET kent, heb je volgens mij een paar jaar geslapen! Vorig jaar was het een top gala, erg gezellig, goeie partijen en bomvol!!

jan sensei kyokushin
05-10-2006, 10:52
Osu hunter neemt je inde maling jack dat komt er mogen hier geen guesten meer posten dus zoekt hunter andere slachtoffers verder is het en toffe gozer jack :wink:

Jack
07-10-2006, 10:36
Osu hunter neemt je inde maling jack dat komt er mogen hier geen guesten meer posten dus zoekt hunter andere slachtoffers verder is het en toffe gozer jack :wink:

Ok dan, wel een goede match, geef een lichte voordeel aan Karim! :D

snellejelle
09-10-2006, 20:41
Inderdaad goede match, hoop Tobias maar of dat uitkomt???

Marco (scheids)
10-10-2006, 08:19
Je moet hopen dat Tobias niet weggaat voordat zn partij begint zoals afgelopen weekend, staat zn tegenstander warm en wel klaar om een partij te draaien is Tobias weg naar huis !

Het ging om een gewichtsverschil van 2,5 kilo bleek achteraf, maar MELD het volgende keer aan de promotor of jury ... daar benadeel je je tegenstander ook behoorlijk mee !!!

citygym
10-10-2006, 13:19
Marco eindelijk jou eens ontmoet afgelopen zaterdag in emmen in de ring, toen mijn jongen een MMA partij moest draaien tegen een Ier!

Hier wat Tobias zelf te zeggen heeft, je hoort nu natuurlijk 2 verhalen, maar geef tobias groot gelijk!

Afgelopen zondag was ik vanuit Groningen gereden naar Zuidland, ergens onder Rotterdam voor een A partij onder auspicien van de FIMAC. We wereden die maandag ervoor gebeld of we een invalpartij wouden draaien tot maximaal 65 kilo tegen Werner Stoel. Normaal vecht ik op 63.5 dus we dachten is goed. Na drie uur rijden te zijn aangekomen konden we wegen. Ik woog 64.5, perfect hoorden wij. Tussen neus en lippen door vragen we wat het gewicht van Werner was. Als antwoord kregen we dat hij de dag ervoor al had gewogen, en dat hij 66.9 kilo was. Dus dat betekend op de wedstrijd dag zo'n 3 a 4 kilo zwaarder!!! Volgens de hoofdjury was dit een perfecte match!!! Bij mijn weten is het zo dat als iemand in de A klasse een gewicht afspreekt en het gewicht wordt de dag ervoor al niet gehaald, dat je hem laat aftrainen, of in ieder geval de tegenstander een dag ervoor op de hoogte stelt! Zeker als die helemaal uit Groningen moet komen. mijn trainer en ik wilden even overleggen, maar we werden meteen voor het blok gesteld. Als we niet vechten of niet gelijk besloten ktregen we geen gage! Sterker nog wij werden verantwoordelijk gehouden voor het niet doorgaan van de partij. de promoter John van der Spek wou niet eens met ons praten, en liet de hoofdjury het afhandelen. Die vond dat ik niet zo moest zeuren over twee kilo meer of minder! Ten eerste was het meer dan 2 kilo en ten tweede waarom spreek je en gewicht af. Na zo waardeloos te zijn behandeld zijn we ook per direct vertrokken, zonder gage en weer drie uur rijden voor de boeg!!!

Dit moest ik even kwijt!

Tobias Eijgelshoven
Loasana Gym


Je moet hopen dat Tobias niet weggaat voordat zn partij begint zoals afgelopen weekend, staat zn tegenstander warm en wel klaar om een partij te draaien is Tobias weg naar huis !

Het ging om een gewichtsverschil van 2,5 kilo bleek achteraf, maar MELD het volgende keer aan de promotor of jury ... daar benadeel je je tegenstander ook behoorlijk mee !!!

Marco (scheids)
10-10-2006, 13:26
Marco eindelijk jou eens ontmoet afgelopen zaterdag in emmen in de ring, toen mijn jongen een MMA partij moest draaien tegen een Ier!

Hier wat Tobias zelf te zeggen heeft, je hoort nu natuurlijk 2 verhalen, maar geef tobias groot gelijk!


Had dan ff gezegt wie je was ... nu weet ik t nog niet wie je bent hahahaha...misschien ben je komende zaterdag weer in Emmen? geef me dan iig ff een hand en zeg wie je bent ..... :lol:

Ik kan me heel goed voorstellen dat Tobias ook boos was ... alleen had ie ff moeten zeggen dat ie weg was ... maar dat heb ik al als antwoord gegeven in zn eigen topic.

jan sensei kyokushin
11-10-2006, 16:26
Osu correct marco het zij zo

met de allerbeste sportgroeten

osu

jan sensei kyokushin
15-10-2006, 10:33
Osu correct marco het zij zo

met de allerbeste sportgroeten

osu :wink:

citygym
15-10-2006, 23:03
damn.

ik heb toch veel gala's bezocht de laatste jaren, maar ik denk dat ik:

a) ze nog niet ken (misschien van naam)
b) dit ook geld voor de meeste mensen hier
c) ik niet naar delfzijn ga om hun te zien vechten
en
d) je het best in 1 topic kwijt had gekund

Nou Hunter ben ik blij dat ik niet naar Beverwijk ben gegaan om jou tezien vechten, ik had in korte tijd zoveel goede dingen over je gehoord dat ik nog in twijfel stond :(

jan sensei kyokushin
18-10-2006, 06:32
Osu hunter bassie had en of day dennis hou het daar maar op :wink:

hunter moet zen brinta en vitamientjes ook op eeten krijgt bassie meer kracht van :wink:

ICON
18-10-2006, 08:59
damn.

ik heb toch veel gala's bezocht de laatste jaren, maar ik denk dat ik:

a) ze nog niet ken (misschien van naam)
b) dit ook geld voor de meeste mensen hier
c) ik niet naar delfzijn ga om hun te zien vechten
en
d) je het best in 1 topic kwijt had gekund

Nou Hunter ben ik blij dat ik niet naar Beverwijk ben gegaan om jou tezien vechten, ik had in korte tijd zoveel goede dingen over je gehoord dat ik nog in twijfel stond :(

wat wil je nou zeggen?

citygym
18-10-2006, 18:19
[wat wil je nou zeggen?

Wat ik wil zeggen is: wie zal er winnen Eijgelshoven of El Osrouti!

jan sensei kyokushin
21-10-2006, 06:43
[wat wil je nou zeggen?

Wat ik wil zeggen is: wie zal er winnen Eijgelshoven of El Osrouti! ja wie zal dat winnen wij kijken er naar uit :wink: